Według Tyborowicza z TVN-u idzie ożywienie reklamowe
Zdaniem członka zarządu TVN ds. sprzedaży w 2014 r. rynek reklamowy powinien osiągnąć jednocyfrowe tempo wzrostu.
Zdaniem członka zarządu TVN ds. sprzedaży w 2014 r. rynek reklamowy powinien osiągnąć jednocyfrowe tempo wzrostu.
Koreańska firma wprowadza na polski rynek nowe smartfony i tablety.
Aktywizacja rzadko wspieranej kategorii.
Instytut jest odpowiedzialny za realizację i wdrożenie projektu badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku.
Polski agencji oddział będzie pracował dla sieciowego klienta - marki BMW.
Jest odpowiedzialny m.in. za promocję i marketing firmy.
Jolanta Kaczmarek i Teresa Szabłowska objęły stanowiska group account managerów.
Najpierw bank wprowadził podwyżki opłat, a teraz "osładza" je klientom w reklamach i… uczy ich negocjować.
Grand prix, 6 złotych Effie, 13 srebrnych Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 14 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XIV gala rozdania nagród Effie.
Do Polymus Events dołączyło dwóch senior event managerów: Michał Atlas oraz Tomasz Dworak.
ING Bank reklamuje w prasie i internecie usługi księgowe dla firm. Jutro zaprezentuje także dedykowaną im nową platformę handlowo-aukcyjną.
Startuje kampania informacyjna poruszająca tematykę groźnej nadwrażliwości na alergeny.
Jako account executive wzmocnił dział corporate PR.
Twarzą komunikacji jest Miss Polonia 2012 Paulina Krupińska.
Po pięciu latach pracy nad Iplą menedżer zdecydował się pożegnać z firmą.
Współpraca Black Energy Drink, Żabki i Freshmarketu.
Producent zaangażował się w akcję ekologiczną mającą na celu propagowanie usuwania psich odchodów przez ich właścicieli.
Launch nowej propozycji Unilevera otrzyma wsparcie w TV, internecie oraz w miejscach sprzedaży.
W telewizji pojawiły się spoty promujące korzystanie z funduszy unijnych wspierających rozwój rybołówstwa.
Czyżby kres kont "za zero"?
Top manager Muratora poszerza zakres swoich kompetencji.
Projekt Dobry Plan jest powiązany z kampanią marketingową firmy, umacniającą jej pozytywny wizerunek.
Przez ostatnie półtora roku pracowała w IRCenter, gdzie zajmowała się analizą mediów społecznościowych, zarówno jakościową, jak i ilościową.
Koncepcja kreatywna opiera się na przeciwstawieniu internetu, oferującego globalne wyszukiwania, Panoramie Firm i wyszukiwaniu lokalnemu.
Billboardy sponsorskie marek pojawią się w TVP1 i TVP2.
Urodzony we Francji, z grupą Heineken związany jest od 13 lat, ostatnie siedem spędził w Afryce.
Telewizja chce zwiększyć możliwości produkcyjne.
Była menedżer ds. CSR oraz prezes Fundacji Tesco Dzieciom pokieruje relacjami korporacyjnymi producenta wyrobów tytoniowych.
Z okazji Światowego Dnia Żywności Knorr organizuje akcję w Facebooku.
Trzy nowe taryfy: Basic, Comfort i Premium, mają docelowo zastąpić kilkanaście dotychczasowych.
Zmiana na stanowisku szefa koncernu paliwowego w Polsce.
General Motors Poland rozpoczyna kampanię.
Ubezpieczyciel promuje polisy podróżne, NNW i mieszkaniowe.
Dwa warszawskie przystanki komunikacji miejskiej teraz nazywają się Telewizja Polska.
Spółka chce edukować w zakresie shopping experience.
Marka piwa zostanie oficjalnym sponsorem tatrzańskiego orła przedniego i otrzyma nową wizualizację.
Polski oddział firmy Mitsubishi Motors rozpoczął kampanię nowego modelu z portfolio.
Tym razem operator przekonuje do mobilnego internetu.
Agencja zmienia struktury, awansuje dotychczasowych pracowników, zatrudnia kolejnych.
Na początek trzy modele: od 429 zł do 1,5 tys. zł.
Operator w ramach promocji rozda kilka tysięcy biletów lotniczych do dziewięciu europejskich miast.
Zmiany mają związek z odejściem Iwony Grochowskiej.
Nowa agencja marketingu 360 st. ma zajmować się całościowo obsługą biznesową klientów w zakresie ATL, BTL, internet, mobile i PR.
Po wpisie jednego z internautów na profilu marki w FB ta zorganizowała spotkanie z rodziną z Wielkiej Brytanii. Wydarzenie prezentowane jest w 1,5-minutowej reklamie TV.
Ruszyła kampania wizerunkowa francuskiej marki motoryzacyjnej.
Bank nie będzie na niej bezpośrednio zarabiał. Liczy jednak, że pozyska nowych klientów biznesowych.
Organizatorami konkursu były PKP oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.