M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 października 2013

Nowe reklamy mobilne w ofercie Gazeta.pl

Portal dołącza dwa formaty rich media.

17 października 2013

Sklepy iSpot stawiają na ambient

Ogilvy PR i Ambient Polska przygotowały niestandardową akcję dla sieci sklepów iSpot.

17 października 2013

Andante wróciły do telewizji [wideo]

Słowacki IDC Holding rozpoczął nowe działania reklamowe.

17 października 2013

Piotr i Paweł świętują urodziny

Ruszyła kampania internetowa sieci sklepów.

17 października 2013

Chevron ruszył z lokalną kampanią "We Agree"

Autorem globalnej kreacji kampanii jest agencja McGarryBowen.

17 października 2013

Dominium zaprasza do Multikina

W ramach nowej promocji konsumenci mogą kupić bilety na seans za 10 zł.

17 października 2013

Orlen w Twitterze

Koncern uruchamia nowe kanały komunikacji.

17 października 2013

Content Media wydziela strukturę think:sport

Pokierują nią Artur Grochowski i Marcin Frankowski, wcześniej związani z rynkiem wydawniczym,

17 października 2013

Red8 Advertising i Kevin Spacey promują aplikację mobilną Banku Zachodniego WBK [wideo]

Druga odsłona kampanii z hollywoodzką gwiazdą.

17 października 2013

Hoop Polska i Tata Global Beverages współpracują przy dystrybucji

Siły sprzedażowe Hoopa pomogą w okresie wzmożonej konsumpcji herbaty - w zimnie. Tata chce dojść do pozycji nr 2 na rynku herbaty w handlu tradycyjnym.

17 października 2013

Dom mediowy OMD w czołówce najlepszych pracodawców

W badaniu Aon Hewitt firma zajęła piąte miejsce w kategorii małych i średnich przedsiębiorstw.

18 października 2013

Kampania outdoorowa sieci komórkowej Lycamobile

Projekt realizowany jest na zasadach wyłączności w Clear Channel Poland.

18 października 2013

Wojciech Kabarowski i Marlena Przybyszewska w Chimney Poland

Nowe osoby na stanowiskach account directora i pełnomocnika zarządu ds. produkcji filmowej w firmie.

18 października 2013

Grzegorz Trojan dołącza do Time

Objął stanowisko key account executive'a.

18 października 2013

Joanna Gęziak w zespole KinAds

Broker ma nowego starszego specjalistę ds. sprzedaży.

18 października 2013

TBWA ponownie dla Vichy

Zintegrowana kampania obejmuje prasę, internet oraz materiały POS.

18 października 2013

Słodkości mniej inwestują w reklamę

Większość wydatków generuje kilku reklamodawców.

18 października 2013

Karina Rompa odeszła z Vectry

Z operatorem telewizji kablowej rozstał się specjalista ds. usługi wideo.

18 października 2013

Brand Nordea Bank zniknie z rynku

PKO BP potwierdza, że po przejęciu spółek Nordea marka Nordea Bank Polska zostanie wycofana z naszego rynku.

18 października 2013

BlogMedia oferuje usługi marketingowe w blogosferze

Nowa firma ma do dyspozycji kilkaset blogów, głównie kulinarnych.

18 października 2013

Specjalna edycja Frugo na Halloween

FoodCare sprzedaje dwupak z prezentem.

18 października 2013

Kampania Walk Creative dla Answear.com

Agencja odpowiadała za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację spotu TV.

18 października 2013

Andrzej Grabowski i Tomasz Karolak reklamują Czystą de Luxe

Dwaj aktorzy, reprezentujący starsze i młodsze pokolenie, zostali ambasadorami marki wódki.

18 października 2013

Innowacja Bonduelle motywem nowego pozycjonowania

Markter rozpoczyna nową komunikację marketingową.

18 października 2013

Pomoc dla Oliwki

Apel Piotra Piętki, CEO Starcom MediaVest Group, o pomoc dla córeczki tragicznie zmarłej Moniki Walewskiej.

19 października 2013

Izabela Krasuska w zespole agencji Kolko

Zajmie się obsługą klubu zakupowego Złote Wyprzedaże.

21 października 2013

Justyna Kowalczyk na białym koniu [wideo]

Raiffeisen Polbank ruszył z nową kampanią.

21 października 2013

Grupa Eskadra dla Ministerstwa Środowiska [wideo]

Ambasadorką kampanii została Małgorzata Kożuchowska.

21 października 2013

Maxus odpowiada za kampanię firmy Chevron

Dom mediowy zaplanował i kupił media na potrzeby kampanii "We Agree".

21 października 2013

Krzysztof Kłapa w kampanii rekrutacyjnej McDonald's

"Projekt: Praca" to nazwa kampanii, która wystartowała na facebookowym profilu McDonald’s Polska. Celem projektu jest wsparcie wszystkich poszukujących pracy - również tej pierwszej.

21 października 2013

Nowe propozycje reklamowe Money.pl

W serwisach grupy pojawią się trzy formaty rich media.

21 października 2013

Hasco-Lek promuje syrop Rubipect

Kampanię przygotowały GPD i MEC.

21 października 2013

Platige Image dla ONZ [wideo]

Polskie studio animacji wpiera kampanię Organizacji Narodów Zjednoczonych.

21 października 2013

Sprzedaż Kompanii Piwowarskiej 10 proc. w dół

W sezonie największy producent piwa zanotował wolumenowy spadek sprzedaży o jedną dziesiątą. Powodem wysoka baza porównawcza z ub.r. i silna konkurencja.

21 października 2013

Chylińska w nowej odsłonie reklam Avivy [wideo]

Firma ubezpieczeniowo-inwestycyjna ponownie sięga po wizerunek gwiazdy rocka.

21 października 2013

Empik School planuje kolejną kampanię z LeadR

Po zrealizowaniu kampanii gromadzącej leady klient zdecydował się na kolejne działania jeszcze w tym miesiącu.

21 października 2013

Valeant poszerza współpracę z MediaVestem

Firma farmaceutyczna szykuje kampanię reklamową suplementu Biotyk. To kolejna jej marka, dla której planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaVest.

21 października 2013

Spot Żywca ze szklanką w roli głównej [wideo]

Marka startuje z trzecim spotem w ramach pozycjonowania "Polski apetyt na życie".

21 października 2013

Red8 i Kevin Spacey tym razem z kredytem firm [wideo]

Rozpoczyna się trzecia część kampanii Banku Zachodniego WBK.

22 października 2013

Niedoszli klienci Proamy dostaną spersonalizowane wideo z ofertą

Ubezpieczyciel sięga po nowe narzędzie reklamowe - liczy, że spersonalizowany przekaz wideo przekona nieprzekonanych.

22 października 2013

Momentum zajmie się rebrandingiem Scrabble

Projekt dotyczy rynku polskiego i czeskiego.

22 października 2013

Katarzyna Przewuska i Mariusz Pitura w jury Eurobest

W grupie 96 jurorów znajdą się dwie osoby reprezentujące polską branżę.

22 października 2013

Gamifikacja w kampanii Samsunga

Kampania wspierająca smartfona Galaxy S4 w całości zostanie przeprowadzona w mediach społecznościowych.

22 października 2013

UPC coraz bliżej horyzontu

- W przyszłym roku wprowadzimy w Polsce platformę Horizon - zapowiedział Grzegorz Esz, CMO UPC Polska. Dokładnej daty startu nie podał.

22 października 2013

Trwa kampania wizerunkowa Allegro

"Bohaterem" kolejnego spotu jest usługa Raty PayU.

22 października 2013

Plus: kolejne sądy odrzucają żądania Orange zakazu reklamy porównawczej z Neostradą

Sądy okręgowe w trzech kolejnych miastach odrzuciły wnioski Orange Polska o zakazanie reklamy Plusa, w której porównuje on swój internet mobilny ze stacjonarnym konkurenta.

22 października 2013

Kalicińscy.com przebudowała serwisy Avonu

Agencja odpowiada za nowy intrefejs sklepów online'owych.

22 października 2013

Małgorzata Puchlak szefem badań Aegis Media

Były szef badań T-Mobile dołączył do zespołu Aegis.

22 października 2013

77 Creative projektowo dla Green Caffe Nero

Projekt graficzny nowej strony powstał we współpracy z londyńską agencją Uber Digital.

22 października 2013

Kubuś zamiast szalika

W nowym spocie marka chce utrwalić wizerunek soku jako produktu wzmacniającego odporność.