M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 października 2013

Hochland znów z silnym wsparciem w mediach

Almette w wersji z kolorowym pieprzem będzie wspierany kampanią.

30 października 2013

Bartosz Bieszyński dyrektorem zarządzającym Walk Events

Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję business development managera oraz koordynatora warszawskiego biura agencji eventowej Live.

30 października 2013

Ruszyła akcja "Czytam sobie"

Działanie pod patronatem Pierwszej Damy ma na celu propagowanie czytania wśród najmłodszych.

30 października 2013

Nowa Poczta Polska nazywa się Envelo

Tradycyjne usługi pocztowe z laptopa czy smartfonu bez wychodzenia z domu.

30 października 2013

Dariusz Zieliński przechodzi z G+J do Ringiera

Wydawnictwo tworzy nowe stanowisko dyrektora zarządzającego "Newsweeka".

30 października 2013

ZPR tworzą nowego brokera telewizyjnego

IDMnet przejmie obsługę wszystkich kanałów grupy. Chce także pozyskiwać inne podmioty.

30 października 2013

KP wprowadza nowe piwo Książęce

To już szósty wariant marki, która ma być odpowiedzią koncernu na trend piwnych specjalności.

30 października 2013

Piotr Omielczenko odszedł ze Stroera

Po ponad roku pracy z firmą outdoorową rozstał się Piotr Omielczenko.

30 października 2013

T-Mobile prezentuje swoje możliwości [wideo]

Operator rusza z kampanią wizerunkową.

30 października 2013

Kampania teaserowa promująca zakup prospołeczny

Nowa forma certyfikatu jakości jest promowana na nośnikach OOH.

30 października 2013

Ubisoft reklamuje nową edycję "Assassin's Creed" [wideo]

Europejską datę debiutu gry wyznaczono na 22 listopada.

30 października 2013

Paulina Maciuszek polską ambasadorką kampanii "Dziękuję ci, mamo" [wideo]

Narciarka biegowa i jej mama występują w filmie Procter & Gamble promującym kampanię.

30 października 2013

S&S plus IS - szczęśliwy koniec akwizycyjnej epopei

Po pięciu latach coraz ściślejszej współpracy i akwizycyjnych zabiegów wczoraj oficjalnie polski oddział Saatchi & Saatchi ogłosił przejęcie agencji Interactive Solutions. Na czele nowej, liczącej ok. 300 osób struktury stać będzie Igor Kaleński, dotychczasowy CEO S&S w Polsce.

31 października 2013

Codemedia chce wejść na nowe rynki w Europie

Agencja planuje stworzenie oddziałów na rynkach niemieckim, francuskim i hiszpańskim.

31 października 2013

Rosyjska kampania Chevroleta nakręcona w Polsce [wideo]

Warszawa w spotach agencji McCann Moscow.

31 października 2013

KP wybiera agencję dla marki Książęce

Agencja Havas Worldwide Warsaw nie pracuje już dla tej marki. Marketer rozważa, której agencji powierzyć komunikację ATL.

31 października 2013

Faster & Better prowadzi kampanię dla ING Fundusze Inwestycyjne

Umowa z klientem obowiązuje do końca br.

31 października 2013

HBO promuje trzeci sezon "Bez tajemnic"

Kampania opiera się na kontekstowym dopasowaniu mediów.

31 października 2013

Netia chce w ciągu roku pozyskać 40 tys. odbiorców telewizji

Ma to ułatwić wprowadzona właśnie nowatorska konstrukcja oferty telewizyjnej operatora.

31 października 2013

Ewa Kadziewicz nową dyrektor marketingu EFL

Menedżerka przechodzi z Credit Agricole Banku.

31 października 2013

Philips pierwszym marketerem digital product placementu w AXN

Philips Polska wirtualnie w produkcji "Przekraczając granice".

31 października 2013

Michelin mierzy ciśnienie na stacjach Statoil

Agencja Allegro zajmuje się organizacją CSR-owej akcji Michelin.

31 października 2013

Pernod Ricard wprowadza na rynek nowy wariant brandu Jameson

Na rynku debiutuje Jameson Select Reserve.

31 października 2013

Polskapresse wchodzi w segment miesięczników

Wydawnictwo wprowadza magazyn historyczny.

31 października 2013

SMT podnosi roczną prognozę finansową

Zgodnie z założeniami EBITDA wyniesie 17,5 mln zł, skonsolidowany zysk netto 15 mln zł.

31 października 2013

Ford w kampanii reklamuje system MyKey [wideo]

System pozwala zaprogramować m.in. maksymalną szybkość samochodu dla kierowcy niebędącego jego właścicielem.

31 października 2013

Bank uśmiechniętych ludzi

Bank Millennium inwestuje w reklamę wizerunkową.

31 października 2013

Megapanel mierzy audio i wideo

Gemius i PBI ogłosiły pierwsze wyniki badania streamingu.

4 listopada 2013

GPD obsłuży trzy warianty Lecha z portfolio Kompanii Piwowarskiej

Przez najbliższe 1,5 roku agencja będzie odpowiadać za nową kreację marki oraz działania ATL.

4 listopada 2013

Opcom promuje Crunchips

Agencja realizuje akcję promocyjną dla marki z portfolio Lorenz Bahlsen Snack-World.

4 listopada 2013

SWPS korzysta z placementu eksperckiego

Pracownicy uczelni pojawiają się w kulisach programu "Mam talent!".

4 listopada 2013

Nivea uruchamia własny kanał TV

Producent kosmetyków zaangażuje vlogerów na swoim kanale w YouTube.

4 listopada 2013

Karina Rompa przechodzi z Vectry do Netii

Operator ma nowego kierownika ds. kontentu.

4 listopada 2013

Herbaty Dilmah "W rytmie natury" [wideo]

Ruszyła wielokanałowa kampania reklamowa przygotowana przez One Eleven, Vacaloca, Albo/albo i Starlinka.

4 listopada 2013

Eska TV i Polo TV zapłacą 20 tys. zł kary za zbyt dużą emisję reklam

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ukarała za przekroczenie ustawowego limitu.

4 listopada 2013

SOKiK: Internetq Poland wprowadzał w błąd

Sąd podtrzymał decyzję prezes UOKiK nakładającą karę w wysokości blisko 340 tys. zł.

4 listopada 2013

Włoska marka makaronów premium wchodzi do Polski

Debiut brandu Canuti.

4 listopada 2013

Miliard złotych rząd zainwestuje w promocję czytelnictwa

Minister kultury Bogdan Zdrojewski zapowiedział na Targach w Krakowie potężne inwestycje w czytelnictwo w Polsce.

4 listopada 2013

Rośnie sprzedaż whisky w Polsce

Według danych Nielsena cytowanych przez Diageo rynek whisky w Polsce w ujęciu wartościowym rośnie w tempie 15 proc.

4 listopada 2013

Grey startuje z kampanią dla Microsoftu

Agencja przygotowała cztery spoty reklamowe promujące tablety.

4 listopada 2013

T-Mobile reklamuje taryfę proFirma [wideo]

Kampania obejmuje stacje ogólnoinformacyjne i tematyczne, prasę 
oraz outdoor.

4 listopada 2013

Totalizator Sportowy chce podreperować wizerunek

Firma, która przekazuje na sport i kulturę 750 mln zł, chce, by konsumenci to dostrzegli.

4 listopada 2013

Bauer testuje segment magazynów historycznych

Wydawnictwo poszerza rodzinę magazynów "Świat Wiedzy".

4 listopada 2013

Cannes Lions - Creative PR Meeting

Spotkania mają być polem do dialogu pomiędzy mediami, twórcami kampanii PR i marketingowych oraz ich odbiorcami.

4 listopada 2013

Unilever wydłuża terminy płatności dla agencji

Dostawcy koncernu otrzymają pieniądze nie po 60, ale 90 dniach.

5 listopada 2013

Marek Dorobisz rozstaje się z Lemon Sky

Dyrektor departamentu kreacji odchodzi z agencji.

5 listopada 2013

Ruszyła kampania pralin Wawelu

Wystartowała kampania pralin Wawelu: Malagi, Tiki Taków i Kasztanków. Wartość tego segmentu szacowana jest na ok. 1,5 mld zł.

5 listopada 2013

Janusz Żebrowski opuszcza K2

Prezes agencji z powodów osobistych odchodzi z agencji.

5 listopada 2013

Frosta lokalizuje połów

Firma kontynuuje silne wsparcie technologiczne dla swoich produktów.

5 listopada 2013

Cross-promocja Pepsi, KFC i Diverse

Pepsi-Cola GB rusza z akcją opartą na mechanizmie nagród gwarantowanych.