M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 listopada 2013

Robert Wielgo dołącza do kierownictwa IAB Polska

Dotychczas pełnił funkcję zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce.

5 listopada 2013

Nowy radiowy pakiet reklamowy Highway FM

Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa "Time" rozpoczynają sprzedaż wspólnego produktu na nowych zasadach.

5 listopada 2013

Liberty Direct nakłania: sprawdź czy nie przepłacasz?

W nowej kampanii ubezpieczyciel promuje polisy komunikacyjne i ubezpieczenia mieszkań.

5 listopada 2013

Dariusz Świąder nowym prezesem w Mediach Regionalnych

Joanna Pilcicka, wieloletnia prezes wydawnictwa, pozostanie w nim jako doradca zarządu.

5 listopada 2013

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek poprowadzą kreację w H

Team seniorski przejął zarządzenie kreacją w agencji po odejściu Jacka Maciejewskiego.

5 listopada 2013

T-Mobile idzie w ślady Orange - blokuje reklamy Play w kilku sądach

Komórkowi operatorzy odkryli nowy sposób na walkę reklamową: blokowanie reklam konkurentów pozwami w wielu sądach.

5 listopada 2013

Santander Consumer chwali się 10 milionami klientów

Kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie potrwa do końca roku.

5 listopada 2013

GoldenSubmarine promuje oleje Platinum

Kampania reklamowa oparta została na wyobrażeniach i stereotypach na temat krajów, z których pochodzą różne marki samochodów.

5 listopada 2013

Adamczyk rozgrywa partię szachów [wideo]

Druga odsłona kampanii Eurobanku promującej kredytowy cash-back, czyli zwrot 5 proc. raty dla sumiennie spłacających.

5 listopada 2013

Viacom poszerza zespół content distribution & sales

Do działu dołączyła Maja Porczyńska.

5 listopada 2013

Cin & Cin Bianco w zimowej wersji

Nowy design ma wywoływać skojarzenia z luksusem i nawiązywać do włoskich korzeni.

5 listopada 2013

Open'er Festiwal oficjalnie bez Heinekena w nazwie

Po 11 latach współpracy marki Heineken z agencją Alter Art wygasła umowa dwustronna dotycząca sponsoringu i patronatu tytularnego festiwalu.

5 listopada 2013

Bartosz Kurek ponownie w reklamach Monte [wideo]

Zott wprowadza nowe warianty produktu - Cherry i Crunchy.

5 listopada 2013

Frugo w dwupaku z odblaskami

Do sklepów trafia limitowana edycja napoju z odblaskowym dodatkiem.

5 listopada 2013

Tesco rusza z promocją "satysfakcja lub zwrot pieniędzy"

Detalista chce umocnić pozycję swoich marek własnych.

5 listopada 2013

Black i Blow we wspólnej akcji promocyjnej

FoodCare organizuje konkurs, w którym biorą udział dwie marki energetyków.

5 listopada 2013

Niekryty Krytyk wraca na antenę Radia Zet

Na antenie od wczoraj znów możemy usłyszeć Macieja Frączyka.

6 listopada 2013

O2 podkreśla różnorodność tematyczną [wideo]

Rusza kampania reklamowa, której kreację przygotowało Warhol Studio.

6 listopada 2013

DDB Warszawa twórcą kampanii repozycjonującej Kredobank na Ukrainie

Polska agencja jest autorem zarówno platformy komunikacyjnej, jak i nowego logotypu banku.

6 listopada 2013

Jarosław Grabowski odchodzi z Grupy Onet.pl

Dyrektor Onetu kończy pracę w firmie.

6 listopada 2013

T-Mobile odpowiada w sprawie pozwów o zablokowanie reklam Playa

Operator przyznaje, że złożył analogiczne wnioski o zakaz reklam konkurenta w kilku sądach, ale po otrzymaniu pozytywnych dla siebie postanowień z dwóch pierwszych z pozostałych je wycofał.

6 listopada 2013

A+E rozbudowuje zespół

Kilka miesięcy od uruchomienia polskiego oddziału do firmy dołączyły trzy osoby.

6 listopada 2013

Atmedia trzymają cenę na grudzień

Rusza sprzedaż kampanii reklamowych na grudzień w reprezentowanych przez Atmedia stacjach telewizyjnych.

6 listopada 2013

Sprostowanie: Socialyse dla Ubisoftu

Korekta nazwy agencji z informacji o kampanii Ubisoftu.

6 listopada 2013

Frisco.pl rusza z wirtualnym sklepem w metrze oraz z kampanią

W ramach kampanii towarzyszącej uruchomieniu wirtualnego e-sklepu przez cały listopad na billboardach zlokalizowanych na dziewięciu stacjach metra pojawią się reklamy Frisco.pl.

6 listopada 2013

Paszport Księstwa Piwnego w nowej akcji Tyskiego

Marka rusza z programem lojalnościowym.

6 listopada 2013

Wspólna kampania Empik.com i salonów Empik [wideo]

Rusza przedświąteczne wsparcie reklamowe obu marek.

6 listopada 2013

Play będzie oferował telewizję

Czwarty operator komórkowy zaproponuje usługi telewizyjne we współpracy z firmą Next Plus powiązaną z producentem Ryszardem Krajewskim.

6 listopada 2013

Zaostrza się konflikt między FoodCare i Dariuszem Michalczewskim

Marketer zarzuca bokserowi mijanie się z prawdą w oświadczeniach.

6 listopada 2013

Rainbow już reklamuje ofertę na lato 2014

Kampanię, która potrwa do końca roku, przygotowały Fat Baby, Papaya i BiFri.

6 listopada 2013

Ewelina Rabsztyn dyrektorem ds. programmingu w UPC Polska

Nowo utworzone stanowisko obejmuje nadzór nad ofertą programową, rozwój oferty VoD i relacje z dostawcami kontentu.

6 listopada 2013

Po rezygnacji prezesa K2 jej akcje straciły prawie jedną piątą

W ciągu dwóch kolejnych sesji na GPW inwestorzy sprzedawali akcje spółki.

6 listopada 2013

"Transform today" - nowa kampania Absoluta

Marka z portfolio Pernod Ricard startuje z platformą komunikacyjną.

6 listopada 2013

WP nie szuka kandytata na stanowisko Roberta Wielgo

Stanowisko zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej nie będzie ponownie obsadzone.

6 listopada 2013

Przemysław Fura nowym szefem działu digital Cheil

Zastępuje na tym stanowisku Ewę Kłoszewską.

6 listopada 2013

Ewa Kłoszewska w zespole VML Poland

Do tej pory związana była z agencją Cheil Poland.

6 listopada 2013

Specjaliści rynku interactive zostali wykładowcami

SWPS utworzył podyplomowe studia z zakresu social mediów.

6 listopada 2013

Płodni.com zadbają o nowy wizerunek Merlin.pl

Wystartowała nowa kampania sklepu internetowego.

6 listopada 2013

Pernod Ricard ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty

Dystrybutor win Jacob's Creek sponsoruje Dni Australii.

7 listopada 2013

PZU rekrutuje w telewizji i kinie [wideo]

Kampania online przenosi się do kolejnych mediów.

7 listopada 2013

Plus już rusza ze świąteczną ofertą i kampanią

Plus i Cyfrowy Polsat coraz mocniej integrują wzajemną sprzedaż.

7 listopada 2013

Volkswagen Bank Direct reklamuje w Warszawie konta dla małych firm

Kampanię przygotowały agencja Diferente i The Media Insight. Akcja potrwa dwa tygodnie.

7 listopada 2013

Kalicińscy.com promują nowe propozycje Knorra

Agencja przygotowała nową kampanię dla Unilevera.

7 listopada 2013

UPC Polska w III kw. br. straciło 15 tys. abonentów

Największy w kraju operator kablowy traci klientów i przychody.

7 listopada 2013

Anna Przybylska dla Garniera w kampanii agencji Publicis

Działania komunikacyjne będą realizowane w prasie.

7 listopada 2013

Grey i VML przekonują do OFE [wideo]

Konfederacja Lewiatan za pomocą kampanii chce edukować Polaków.

7 listopada 2013

KinAds wprowadza do ofert pakiety "W roli głównej"

Reklamodawcy mogą skorzystać z pakietów skierowanych do kobiet, mężczyzn oraz rodzin.

7 listopada 2013

Barbara Topol pokieruje biurem reklamy Burdy i G+J

Pierwszym przejawem fuzji wydawców jest połączenie struktur sprzedażowych. Na ich czele stanęła szefowa BR G+J.

7 listopada 2013

Siedem nagród głównych w Kreaturze

Jury 17. edycji konkursu zakończyło obrady, którym przewodniczył Piotr Alchimowicz.

7 listopada 2013

Iwona Ferszter-Petz przechodzi z Clear Channel do Stroera

Nowa dyrektor sprzedaży regionalnej w grupie.