M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 listopada 2013

Wystartowała kampania wizerunkowa Programu II Polskiego Radia

Po radiowej Trójce Program II promuje się za pomocą głosu Pawła Huelle.

22 listopada 2013

Świąteczne bloki reklamowe KinAds

Broker za pomocą specjalnych bloków reklamowych chce pomóc domom dziecka.

22 listopada 2013

Szef wszystkich szefów poleca Aleo [wideo]

Fikcyjna postać - szef wszystkich szefów - reklamuje platformę e-commerce B2B ING Banku.

22 listopada 2013

Nowy gracz w aromamarketingu

Air-Aroma rozpoczyna działalność w Polsce.

22 listopada 2013

3e edukuje za pomocą gry online

Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowym aktywizuje internautów grą "Pierwszy milion".

22 listopada 2013

Kuba Wojewódzki i Marcin Bisiorek żegnają się z Eską Rock

Zmiany personalne są konsekwencją decyzji zarządu Grupy Radiowej "Time" "o wdrożeniu strategii intensywnego rozwoju projektu internetowego Eska Rock".

22 listopada 2013

Szymon Michalik pokieruje marketingiem Adidasa

Marketer sportowy ma nowego szefa marketingu dotychczas związanego z Grupą Żywiec.

22 listopada 2013

Reklamy display Google już w Polsce

Sieć wprowadza trzy nowe formaty.

22 listopada 2013

Sante wchodzi na rynek bakalii

Firma tworzy nową kategorię produktową.

22 listopada 2013

"Wysokie Obcasy" dodają kupony rabatowe do wydań tabletowych

Agora zrealizuje wspólny projekt promocyjny dla wydania papierowego i tabletowego magazynu.

22 listopada 2013

PolskiBus.com: 5 mln pasażerów w dwa lata

Szkocki inwestor zainwestuje kolejne 50 mln zł w rozwój firmy przewozów autokarowych PolskiBus.com.

22 listopada 2013

McDonald's przedłuża współpracę z Mood Media

Umowa między firmami będzie obowiązywać do końca 2015 r.

22 listopada 2013

Pierwsza kampania telewizyjna Subwaya [wideo]

Akcja komunikuje nowego sandwicza - Kurczak Cordon Bleu - dostępnego w limitowanej ofercie.

25 listopada 2013

Coca-Cola "wierzy" w święta

Wystartowała świąteczna kampania Coca-Coli.

25 listopada 2013

O2 kupił Dobreprogramy.pl

Grupa po przejęciu Wp.pl inwestuje w portal tematyczny.

25 listopada 2013

Spotify wprowadza karty pre-paid

Użytkownicy mogą nabyć je w cenie 20 i 60 zł.

25 listopada 2013

Joanna Skierska szefem Gemiusa w Polsce

Z firmą związana jest od 2010 r.

25 listopada 2013

Motoryzacyjny klimat w kampanii Prostamolu Uno [wideo]

Działania reklamowe przygotowały agencje Opus B i OMD.

25 listopada 2013

Twórcy street artu w kampanii Nokii [wideo]

Spot zrealizowano w ciągu jednego dnia za pomocą pięciu smartfonów.

25 listopada 2013

Maher Eldaly wraca do Coca-Coli

Menedżer o polskich korzeniach obejmie kluczową funkcję w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

25 listopada 2013

Ułatwienia dla administratorów fan page'y Facebooka

Serwis udoskonala narzędzia planujące publikację postów oraz te, które dotyczą publikacji zdjęć.

25 listopada 2013

Stars TV z pierwszą kampanią wizerunkową

W kampanii wystąpiły m.in. Grażyna Wolszczak i Hanna Śleszyńska.

25 listopada 2013

OS3 Group planuje zakupy

Grupa chce w ciągu trzech miesięcy włączyć w swoje struktury software house i agencję ATL.

25 listopada 2013

Siedemnastu chętnych na nowy multipleks

Wśród zainteresowanych są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, NC+, Agora, Kino Polska i ZPR-y.

25 listopada 2013

TVN24 Biznes i Świat z nowym logo

Grupa TVN wprowadza kolejne zmiany w kanale, który zastąpi TVN CNBC.

25 listopada 2013

Comfitura dla Timotei

Agencja pracuje dla marki z portfolio Unilevera.

25 listopada 2013

Metro autorem interaktywnego magazynu dla sieci Makro

Dział Agory przygotował zimową edycję magazynu "Sportowy Poradnik Makro".

25 listopada 2013

Startuje nowy kanał muzyczno-rozrywkowy Power TV

Nadawcą jest firma producencka Michała Winnickiego, a partnerem TVN.

26 listopada 2013

Śląskim szlakiem z raperem Bu

Artysta rapuje o swojej małej ojczyźnie, wplatając słowa z regionalnej gwary.

26 listopada 2013

Fox zmienia Atmedia na TVN Media

To już czwarty nadawca, który odchodzi w tym roku z Atmediów.

26 listopada 2013

Donata Stosyk-Kornatowicz dołączyła do Soundflower

Firma specjalizująca się w realizacji dźwięku do reklam ma nowego specjalistę.

26 listopada 2013

Total gratuluje Sebastianowi Vettelowi

Koncern uruchamia kampanię z okazji zwycięstwa kierowcy w F1.

26 listopada 2013

Goldbach Audience przekroczył próg miliarda odsłon

Biuro reklamy pozyskuje kolejne duże serwisy.

26 listopada 2013

Apap rozpoczna nową komunikację reklamową

Działania prowadzone są pod hasłem "Pokonaj ból odpowiedzialnie".

26 listopada 2013

Podwójna Doda promuje Media Expert [wideo]

Kampanię przygotowały Ambasada Brand Communications i PHD.

26 listopada 2013

Fundacja BGŻ rusza z akcją dla gimnazjalistów

Kampania w ramach aktywizacji lokalnych społeczności.

26 listopada 2013

Storck ruszył ze świąteczną promocją Toffifee

Marketer poszerza zasięg o działania VoD i nośniki reklamy zewnętrznej.

26 listopada 2013

Nivea wyemituje życzenia konsumentów w mediach

Wiadomości od konsumentów pojawią się w TV, radiu i internecie między 23 a 26 grudnia.

26 listopada 2013

MediaCap przejęła za 2,5 mln pakiet kontrolny IQS

Po transakcji osiągnie 50 mln zł przychodu w 2014 roku.

26 listopada 2013

Smartfon z darmowym internetem w ofercie Biedronki

Miesięczny limit transferu w ramach usługi to 1 GB.

26 listopada 2013

Trzej liderzy rynku piwa zwiększyli wydatki reklamowe

Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.

26 listopada 2013

Galposter z kontraktem dla sieci handlowej Lewiatan

Umowa obejmuje kompleksową obsługę w obszarze procesów identyfikacyjnych i rebrandingowych placówek na terenie południowej Polski.

26 listopada 2013

Jeden zespół handlowy dla wszystkich tytułów prasowych Agory

W strukturze Agory w segmencie prasa codzienna i czasopisma powstaną dwa piony biznesowe: "Gazeta Wyborcza" oraz czasopisma i prasa bezpłatna, ze wspólnym działem sprzedaży i wsparcia.

26 listopada 2013

Grupa Ogilvy & Mather integruje swoje agencje

Ogilvy & Mather Advertising łączy się z Ogilvy Action. Dorota Gomółka odchodzi ze struktur grupy. Natomiast Ogilvy One i Neo@Ogilvy będzie zarządzał Mateusz Mentlewicz.

27 listopada 2013

Antyradio tatuuje słuchaczy

Stacja organizuje kolejną niestandardową akcję.

27 listopada 2013

PGE inwestuje w wizerunek

To kontynuacja akcji specjalnej koncernu energetycznego i Discovery Networks.

27 listopada 2013

BMW rusza z kampanią modelu i3

Kilkanaście dni po debiucie firma komunikuje swój nowy produkt.

27 listopada 2013

NSA: Polsat musi zapłacić 22 mln zł za koncesję

Telewizja Polsat przegrała z KRRiT i musi zapłacić za koncesję naziemną. Wyrok NSA jest prawomocny.

27 listopada 2013

Polski Komitet Olimpijski, Telewizja Polsat oraz firma Procter & Gamble wspierają młodych sportowców

Rusza program "Polskie Nadzieje Olimpijskie".

27 listopada 2013

Ogilvy Interactive zostało wchłonięte przez Ogilvy One

Jakub Krawczyk, chief of digital Ogilvy Interactive, rozstał się z Grupą Ogilvy. Obecnie jego kompetencje zostały przekazane na ręce Mateusza Mentlewicza zarządzającego Ogilvy One i Neo@Ogilvy.