M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 stycznia 2014

Weronika Rosati twarzą perfum Avon

Jej wizerunek wesprze zapach Avon Femme.

15 stycznia 2014

Sanofi wchodzi na Twittera

Firma farmaceutyczna otwiera profil korporacyjny.

15 stycznia 2014

Red Bull bez kreskówek

Marketer rozpoczął kampanię, w której zrezygnował ze znanych filmików rysunkowych.

15 stycznia 2014

Agnieszka Stach w zespole Eura7

Agencja zatrudnia propaganda managera.

15 stycznia 2014

14,4 proc. wzrostu sprzedaży Biedronki

Jeronimo Martins prezentuje wyniki finansowe.

15 stycznia 2014

Awanse w kreacji Mind Progress Group

Mirosław Bogusławski został creative directorem, Krzysztof Cichocki - art directorem.

15 stycznia 2014

DDB Warszawa autorem nowego spotu dla Liptona

Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

15 stycznia 2014

Gripex tworzy portret pamięciowy choroby

Marka wystartowała z silną kampanią digital, która rozprzestrzeni się na kolejne media.

15 stycznia 2014

Murator repozycjonuje kolejny tytuł wnętrzarski

Po "M jak Mieszkanie" teraz wydawca zmienia pozycjonowanie kolejnego tytułu wnętrzarskiego.

15 stycznia 2014

Tomasz Bagiński wyreżyserował spot dla BBC Sport

Stacja promuje transmisje z olimpiady.

15 stycznia 2014

POT promuje wypoczynek w kraju

Nie alternatywa dla wakacyjnych wycieczek zagranicznych, ale zachęta do wyjazdów w trakcie roku.

15 stycznia 2014

Antyradio na rockowo

Kampania rozgłośni ma podkreślać jej rockowy charakter.

16 stycznia 2014

Marta Grzesik dołączyła do BR "Zwierciadła"

Wydawca m.in. "Zwierciadła" zatrudnił specjalistę z zespołu reklamowego G+J.

16 stycznia 2014

Kubuś ma podbić Turcję

Grupa Maspex Wadowice wraz z Tat Konserve Sanayii stworzyła spółkę joint venture - wspólnie wprowadzają na rynek turecki Kubusia pod marką Tedi.

16 stycznia 2014

Piotr Łokuciejewski dołącza do Think Konga

Agencja socialmediowa ma nowego strategy & development directora.

16 stycznia 2014

UOKiK wykrył zmowę cenową dystrybutorów zegarków znanych marek

Dwie firmy należące do wspólnej grupy kapitałowej otrzymały łącznie 1,1 mln zł kary.

16 stycznia 2014

Trwają zapisy na Young Creatives 2014

Nagrodą dla zwycięzców poszczególnych kategorii będzie udział w konkursie Young Lions na Festiwalu Cannes Lions 2014.

16 stycznia 2014

"PS": Polsat lub Plus mogą zastąpić Orange w roli sponsora piłkarskiej reprezentacji

Kontrakt sponsorski z Orange kończy się w czerwcu, a firma waha się, czy go przedłużyć. PZPN podobno kusi Zygmunta Solorza-Żaka.

16 stycznia 2014

Interactions poszerza współpracę z Solve Media

Nowe zasady współpracy oznaczają też wspólne raportowanie wyników do centrali Solve Media w NYC.

16 stycznia 2014

Platige Image wzmacnia zespół reżyserów

Studio postprodukcyjne rozpoczęło współpracę z Szymonem Pawlikiem, dotychczasowym art directorem i reżyserem w Lunaparku.

16 stycznia 2014

Sephora rusza z e-commerce wg najlepszych wzorców

Polski sklep ruszy w lutym i będzie wykorzystywał rozwiązania sprawdzone m.in. we Francji i w USA.

16 stycznia 2014

Przemek Pohrybieniuk w kampanii Danio Extra [wideo]

Rzecznik Danone Polska odpowiada na żądania Małego Głoda.

16 stycznia 2014

Kampania Lowe Warsaw dla Przeglądu Filmów Erotycznych

Agencja przygotowała cztery key visuale przełożone na plakaty, moduły w ulotkach z repertuarem kina oraz posty na profilu kina w Facebooku.

16 stycznia 2014

Joanna Tylman ostatecznie szefem TVN Style

Po kilku miesiącach formalnie objęła funkcję szefa stacji.

16 stycznia 2014

Nowi ludzie w OS3

Do agencji dołączają Aneta Malinowska i Radosław Stępień.

16 stycznia 2014

Puma szykuje największą od lat kampanię reklamową

Marketer zamierza wypromować nowy claim marki: "Forever faster".

16 stycznia 2014

RMF FM ma dwóch nowych dziennikarzy

Do zespołu dziennikarskiego dołączają Marcin Grzebielucha i Kacper Merk.

16 stycznia 2014

Wyjaśnienie: Ceglińska-Maciak była w ACR

Przedstawiciele Grupy K2 przesłali do redakcji wyjaśnienie dotyczące informacji o Monice Ceglińskiej-Maciak.

16 stycznia 2014

Polskie Składy Budowlane rozpoczynają kampanię [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada IQ Media, za kreację Studio ARRM.

16 stycznia 2014

Agnieszka Roszko awansuje w Re-Akcji

Agencja reklamy zewnętrznej ma nowego dyrektora handlowego.

16 stycznia 2014

Marketerzy zwiększyli inwestycje w święta

Według analiz Areny w ostatnie święta Bożego Narodzenia reklamodawcy wydali na telewizję 1,9 mld zł.

16 stycznia 2014

Google z Ryanairem pracują nad porównywarką biletów lotniczych

- To zrewolucjonizuje wyszukiwanie i kupowanie biletów - twierdzi szef Ryanaira.

16 stycznia 2014

Carat wzmacnia działy strategii oraz sponsoringu i branded contentu

Do zespołu domu mediowego dołączyło dziewięć nowych osób.

16 stycznia 2014

Edipresse odświeża Babyonline.pl

Wydawca wprowadza zmiany w serwisie parentingowym Babyonline.pl.

16 stycznia 2014

Skoda po raz piąty

Według danych firmy Samar po raz piąty z rzędu w Polsce liderem w rejestracji nowych samochodów osobowych jest Skoda. Udział w rynku tego producenta wyniósł 12,6 proc.

16 stycznia 2014

GfK Polonia rozpoczyna pomiar internetu w ramach single source

Gotowy komplet narzędzi w badaniu Media Efficiency Panel.

16 stycznia 2014

Aleksander Śmigielski rozstaje się z Unileverem

Dyrektor mediów na region CEE jednego z największych marketerów odchodzi.

17 stycznia 2014

Edukacyjna aktywacja marki Żywiec Zdrój

Startuje projekt "Mamo, tato, pij wodę!", w której omawiane będą zagadnienia dotyczące prawidłowej diety i nawodnienia.

17 stycznia 2014

Anna Nawrocka-Tełewiak z Havas PR Warsaw do Onet.pl

Nowy rzecznik prasowy grupy Onet.pl.

17 stycznia 2014

Polski Unilever na razie bez działu mediów

Z firmą rozstają się trzy osoby odpowiedzialne za media.

17 stycznia 2014

Krzysztof Albrychiewicz w 4Fun Media

Nadawca telewizyjny zatrudnił menedżera z doświadczeniem strategicznym.

17 stycznia 2014

Dr.Oetker osładza chwile

Wystartowała kampania promująca błyskawiczne słodkie przekąski marki Słodka Chwila.

17 stycznia 2014

Anna Kostro w zespole strategii VML

Poprzednio Kostro była dyrektorem strategii w The Addictives.

17 stycznia 2014

Prowly wprowadza aktualizację

Aplikacja internetowa ułatwiająca zarządzanie działaniami PR została unowocześniona oraz wprowadzono nową taryfę abonamentową.

17 stycznia 2014

BiC po raz trzeci nagrodzi za design

Startuje Design on Fire, który za najlepszy wzór zapalniczki nagrodzi 5 tys. euro.

17 stycznia 2014

Endorfina Events za kółkiem Infiniti Q50

Zadaniem agencji jest przygotowanie prezentacji samochodu w Polsce.

17 stycznia 2014

Click Community pozyskuje inwestora

W ramach transakcji została powołana nowa spółka Click Apps, której kapitalizacja przekroczyła 3 mln zł.

17 stycznia 2014

Justyna Chmielewska kieruje marketingiem polskiego Lenovo

Tomasz Byskosz rozstał się z firmą.

17 stycznia 2014

Make Sense Media gra w sklepach Carry

Firmy nawiązały współpracę w zakresie audiomarketingu.

17 stycznia 2014

Rusza silne wsparcie marki Cheetos w internecie

Strategiczny projekt marki chipsów z portfolio PepsiCo poprowadzi Interactive Solutions.