M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 września 2002

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza na rynek perfumy Cindy Crawford

Cosmopolitan Cosmetics (CC) wprowadzi do sprzedaży jesienią br. sześć nowych produktów. W kategorii produktów prestiżowych będą to Gucci Eau de...

2 września 2002

Media 5 sprzedaje czas reklamowy dla Vivy Polska!

Agencja Media 5 rozpocznie we wrześniu br. sprzedaż czasu reklamowego dla telewizyjnej stacji muzycznej Viva Polska!. Umowa podpisana zostanie w...

2 września 2002

"Aktivist" zwiększa zasięg i poszukuje inwestora

Bezpłatny magazyn "Aktivist" zwiększa zasięg. Od października br. pismo będzie dostępne w dwóch kolejnych miastach: Toruniu i Bydgoszczy. "Już w...

2 września 2002

DWWS zrezygnował z wydawania "Anteny"

Dom Wydawniczy "Wolne Słowo SA" (DWWS), należący do 4Media SA, wypowiedział Telewizji Publicznej umowę licencyjną na wydawanie tygodnika "Antena". Według...

2 września 2002

TP Ditel SA rozpoczyna drugi etap kampanii książek telefonicznych "tel"

Firma TP Ditel SA rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej książek telefonicznych "tel" na terenie Warszawy i Mazowsza. Kampania podobnie jak...

2 września 2002

IDG Poland planuje na październik br. "PC World Komputer" z DVD

Wydawnictwo IDG Poland planuje rozpoczęcie w październiku br. sprzedaży magazynu "PC World Komputer" z dołączoną płytą DVD. "Eksperyment z dołączeniem...

2 września 2002

Lubella podsumowuje promocję konsumencką

Lubella SA zakończyła loterię promocyjną dla konsumentów mającą na celu podniesienie poziomu sprzedaży makaronu lubelskiego. Akcję przygotowała agencja marketing services...

2 września 2002

Radio 94 od dzisiaj nadaje pełną ramówkę

Radio 94 ruszyło z pełną ramówką na częstotliwości 94 fm w Warszawie. Stacja promuje treści związane z motoryzacją, aktywnością życiową,...

2 września 2002

Nowe twarze w Biurze Reklamy Media Express

W Biurrze Reklamy i Ogłoszeń Media Express, wydawcy dziennika "Super Express", utworzono nowe stanowiska należące do kadry kierowniczej. Od połowy...

2 września 2002

Era nie przedłuży współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci Era, zdecydowała, że nie będzie ponownie sponsorować pierwszej reprezentacji Polski w piłce...

2 września 2002

Animowane hity wytwórni Nelvana na antenie Minimaksa

Od września br. Minimax, tematyczny kanał dla dzieci dostępny na platformie Cyfra Plus i w sieciach kablowych, wprowadza do swojej...

2 września 2002

Leibniz sponsorem programów w TVN

Leibniz, marka herbatników produkowana przez Bahlsen Sweet, będzie sponsorem kina familijnego oraz dwóch nowych teleturniejów "Chwila prawdy" i "Przyjaciele" w...

2 września 2002

Radio RMF FM zaprezentowało jesienną ramówkę

Od 2 września Radio RMF FM proponuje swoim słuchaczom informację w dużych dawkach - w 30 wydaniach "Faktów" w ciągu...

2 września 2002

Animal Planet na platformie Cyfra Plus

Popularny w Polsce kanał przyrodniczy Animal Planet to kolejny polskojęzyczny kanał tematyczny, który wzbogaci ofertę platformy cyfrowej Cyfra Plus. Abonenci...

3 września 2002

Ramówka Radia Zet jesienią bez Żakowskiego i Wołoszańskiego

W jesiennej ramówce Radia Zet nie ma popołudniowego programu "Gość Radia Zet" prowadzonego dotychczas przez Jacka Żakowskiego. Żakowski nie będzie...

3 września 2002

Koncern Beiersdorf-Lechia opuścił dyrektor marketingu

Anna Adrianowska, dyrektor marketingu koncernu Beiersdorf-Lechia w Polsce, rozstała się z firmą. Jej funkcję przejął tymczasowo prezes koncernu Heinz Jürgen...

3 września 2002

Teliszewski został dyrektorem handlowym grupy Ad.point Warszawa

Maciej Teliszewski jest od 1 września br. dyrektorem handlowym grupy radiowej Ad.point Warszawa i należącej do niej rozgłośni Radio 94....

3 września 2002

Paralotna rozpocznie obsługę budżetu reklamowego firmy Orvaldi

Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg na kompleksową (włącznie z mediami) obsługę budżetu reklamowego firmy Orvaldi, producenta zasilaczy energii. Startowało w...

3 września 2002

Dobre wyniki sprzedaży wznowionych "Dobrych Rad" Burdy Polska

Wydawnictwo Burda Polska poinformowało o udanym powrocie na rynek miesięcznika "Dobre Rady". Jak przekazał Krzysztof Kawaliło, prezes Burdy Polska, pierwszy...

3 września 2002

Pixon stworzył nowy serwis dla Wydawnictwa Murator

Agencja interaktywna Pixon przygotowała nowy serwis internetowy dla "Magazynu Internetowego WWW" należącego do Wydawnictwa Murator. "Przyjęliśmy, że "Magazyn Internetowy WWW"...

3 września 2002

DFDS Seaways wspiera sprzedaż nowego połączenia promowego

Skandynawski przewoźnik promowy DFDS Seaways rozpoczął kampanię reklamową wspierającą sprzedaż przewozów na nowej linii Gdańsk - Trelleborg - Kopenhaga. Pierwszy...

3 września 2002

Polski oddział IAA rozpoczął mleczną kampanię społeczną

Wystartowała pierwsza społeczna kampania przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce, realizowana w ramach akcji "Marketing dla przyszłości",...

3 września 2002

Słabnie siła nabywcza polskich internautów

Przeciętny polski internauta zarabia średnio 2743 zł brutto - wynika z badań Internetowa Lista Płac przeprowadzonych przez wortal Pracuj.pl i...

3 września 2002

Zmiany w dziale marketingu wydawcy "Super Expressu"

Kaja Sikorska objęła stanowisko szefa produktu Wydarzenia w pionie marketingu Media Express. Sikorska odpowiedzialna jest za promocję newsowych stron "Super...

3 września 2002

Agora SA ma już 30 proc. głosów w firmie reklamy zewnętrznej AMS SA

30 sierpnia br. Agora nabyła 200 025 akcji imiennych uprzywilejowanych AMS SA serii A, które nie zostały wprowadzone do publicznego...

3 września 2002

Złote przeboje Radia Pogoda na ulicach Warszawy

W wielu miejscach w Warszawie wiszą billboardy Radia Pogoda, spośród których, począwszy od 2 września br., jeden będzie "ożywał". Bohaterami...

3 września 2002

Kronika piłkarskich mistrzostw świata dla czytelników "Super Expressu"

Redakcja "Super Expressu" rozpoczęła rozsyłanie do czytelników specjalnej "Kroniki Mistrzostw Świata Japonia-Korea 2002". W czerwcu br. w czasie mistrzostw w...

16 września 2002

Initiative Media wprowadza nowe narzędzie planowania mediów

Dom mediowy Initiative Media Warszawa w końcu września br. wprowadzi nowe narzędzie marketingowe Matrix wspomagające planowanie multimedialnych kampanii reklamowych. "Dzięki...

16 września 2002

Jerzy Stuhr występuje w kampanii RMF FM promującej program "Fakty"

Wczoraj, po trwającej dwa tygodnie części teaserowej, rozpoczęła się właściwa część kampanii reklamowej Radia RMF FM. Głównym bohaterem spotu telewizyjnego,...

16 września 2002

Rusza druga promocja piwa Warka związana z Champions League

Rozpoczęła się druga promocja konsumencka marki piwa Warka Jasne Pełne, produkowanego przez Grupę Żywiec SA, związana ze sponsorowaniem rozgrywek piłkarskiej...

16 września 2002

"Puls Biznesu" negocjuje z Polsatem i zaprasza do Polski Forbesa

Bonnier Business Polska (BBP), wydawca "Pulsu Biznesu", prowadzi rozmowy z telewizją Polsat w sprawie uruchomienia nowego programu o tematyce ekonomicznej....

16 września 2002

K2 Internet przygotuje strategię e-marketingową dla Novella

Novell Polska, producent m.in. oprogramowania sieciowego, zamierza w najbliższym czasie dokonać repozycjonowania marki i przenieść znaczną część swojego budżetu marketingowego...

16 września 2002

"Autosalon" - nowy dodatek tematyczny "Giełdy Samochodowej"

"Giełda Samochodowa", ogólnopolski dziennik poświęcony rynkowi motoryzacyjnemu (ukazuje się dwa razy w tygodniu: we wtorki i w piątki), poszerza markę....

16 września 2002

Mieszko SA wspiera reklamą repozycjonowanie marki

Producent słodyczy firma Mieszko SA przygotowuje się do podjęcia działań marketingowych mających na celu przede wszystkim zmianę rozpoznawalności marki oraz...

16 września 2002

SAR przygotowuje się do analiz wysokości zarobków branży reklamowej

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) w Polsce zamierza przeprowadzić badania dotyczące wysokości zarobków pracowników agencji reklamowych i domów mediowych. Leszek Popowicz,...

16 września 2002

Sprostowanie

W DS "MiMP" z 12 września br. błędnie napisaliśmy, że budżet mediowy Grupy Żywiec SA przed przejęciem go przez dom...

16 września 2002

Ogłoszenie

Państwowa Galeria Sztuki Zachęta zaprasza agencje reklamowe do skorzystania z prestiżowej i kreatywnej formy promocji, jaką jest możliwość wykorzystania gmachu...

16 września 2002

ABM Agencja Badań Marketingowych rozwija analizy usług finansowych

Firma badawcza ABM Agencja Badań Marketingowych rozwija działalność badawczą w sektorze usług finansowych. Uruchomione zostały badania dotyczące opinii różnych grup...

16 września 2002

Planerzy z MindShare najlepsi na warsztatach radiowych Brokera FM

Zespół planerów z domu mediowego MindShare Polska w składzie Magda Kolenkiewicz, Aneta Stańczak, Daria Draszczyk, Edward Korbel wygrał konkurs na...

16 września 2002

TVN 24 nominowany do nagrody The Hot Bird TV

Jak poinformował serwis internetowy Stopklatka, telewizja TVN24, należąca do grupy ITI, została nominowana do prestiżowej nagrody The Hot Bird TV...

17 września 2002

TNS OBOP i Arbitron planują pomiar telewizji i radia metodą PPM

Firma badawcza TNS OBOP wraz z amerykańskim partnerem firmą Arbitron planują wprowadzenie na polski rynek nowej metody badania oglądalności telewizji...

17 września 2002

Polskie Badania Czytelnictwa inicjują promocję na rzecz prasy

Powstaje projekt promocji prasy, którego celem będzie podkreślanie atutów prasy jako medium skierowanego do czytelników i reklamodawców. Projekt jest jeszcze...

17 września 2002

Marcin Ranuszkiewicz został dyrektorem zarządzającym "Media Kolor"

Marcin Ranuszkiewicz, który w ubiegłym tygodniu złożył rezygnację ze stanowiska prezesa Domu Wydawniczego "Media Kolor", objął stanowisko dyrektora zarządzającego tego...

17 września 2002

Budżet kampanii RMF FM z udziałem Stuhra przekracza 8 mln zł

Budżet kampanii reklamowej Radia RMF FM z udziałem Jerzego Stuhra wynosi 8,4 mln zł. Kampania rozpoczęła się od akcji teaserowej...

17 września 2002

Rozpoczęła się jesienna edycja kampanii reklamowej prezerwatyw RFSU

Rozpoczęła się kampania reklamowa prezerwatyw RFSU, obejmujaca na razie wrześniowe wydania magazynów: "Cosmopolitan", "Playboy", "CKM", "Forma", "Maxim", "Film", "Auto Świat",...

17 września 2002

Wydawnictwo Bauer zapowiada zmiany w swoich pismach telewizyjnych

Wydawnictwo Bauer zapowiada wprowadzenie zmian edytorskich w swoich pismach telewizyjnych. Zmiany będą dotyczyć tytułów: "Tele Tydzień", "Imperium TV" i "Tele...

17 września 2002

Wydawca "Parkietu" poszerza profil gazety

Parkiet Media SA, wydawca dziennika "Parkiet", planuje na najbliższe miesiące stopniowe poszerzanie profilu pisma. "Od bardzo wąsko pojętej gazety giełdowej...

17 września 2002

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Peugeot 206 SW

Wczoraj wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa auta Peugeot 206 SW. Głównym jej celem jest budowanie świadomości nowego modelu Peugeot i zbudowanie...

17 września 2002

Mleczarnia Turek rozpoczyna promocję konsumencką i kampanię

Mleczarnia Turek Sp. z o.o. rozpoczyna promocję konsumencką, której głównym celem jest zwiększenie sprzedaży serów pleśniowych produkowanych przez tę firmę....

17 września 2002

Sprostowanie

Wyniki nakładów i sprzedaży za I kwartał br. podane w DS "MiMP" w piątek 13 września dotyczyły miesięcznika "Dom &...