M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 stycznia 2014

RMF podniesie ceny na wiosnę

Grupa RMF podnosi ceny pakietów reklamowych o ok. 4 proc.

22 stycznia 2014

Anna Lewandowska w barwach Nike'a?

Anna Lewandowska może zostać nową ambasadorką firmy sportowej. Przedstawiciele Nike'a nie komentują na razie tej informacji.

22 stycznia 2014

Auchan może przejąć Real, ale musi pozbyć się ośmiu sklepów

Prezes UOKiK zgodziła się warunkowo na transakcję między detalistami.

22 stycznia 2014

Pierwsza edycja Papaya Young Directors

Rusza nowy projekt konkursowy dla młodych filmowców.

22 stycznia 2014

W niemieckim Lidlu nie kupimy już Coca-Coli

W Polsce z koncernem Coca-Cola Lidl pracuje przy pojedynczych ofertach.

22 stycznia 2014

Totalizator Sportowy sponsorem generalnym polskiej reprezentacji olimpijskiej

Wczoraj umowę w tej sprawie podpisali prezesi PKOl i TS.

23 stycznia 2014

Biuro Podróży Reklamy zrealizowało nowy serwis IAB

W planach na ten rok znajduje się także uruchomienie bloga.

23 stycznia 2014

Tymbark poszerza ofertę Owoców Świata

Do portfolio marki Maspeksu dołącza Kakaowiec.

23 stycznia 2014

Citroen reklamuje samochody w cenie z 2013 r. [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Havas Worldwide Warsaw oraz OMD Media Direction.

23 stycznia 2014

Marketingowiec prezesem PKP Intercity

Marcin Celejewski na czele spółki kolejowej.

23 stycznia 2014

LOT zapewnia, że zmienia się dla nas

Ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowej LOT-u z udziałem jej pracowników.

23 stycznia 2014

Tabasco docenia Develey

Marka wyłoniła najlepszego dystrybutora w skali światowej.

23 stycznia 2014

Mondelez likwiduje polski fanpage Maxwell House

Marka, która trzy lata temu zasłynęła akcją w Facebooku, zmienia strategię.

23 stycznia 2014

Facebook znów zmienia algorytm

Wpisy tekstowe na fanpage'ach będą miały mniejsze zasięgi.

23 stycznia 2014

Michał Glapiński nowym business directorem w Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi oraz Interactive Solutions tworzą zespół odpowiedzialny za obsługę P&G.

23 stycznia 2014

Działy marketingu i sprzedaży Volvo zostały połączone

Obszarami tymi zarządza Mariusz Nycz.

23 stycznia 2014

Axa pokazuje ścieżkę kariery

Ubezpieczyciel zachęca do planowania swoich kolejnych kroków zawodowych.

23 stycznia 2014

Wedel z nowymi agencjami, ale przetarg trwa

Nową kampanię Ptasiego Mleczka przygotowały Grandes Kochonos i OMD, ale marketer twierdzi, że nadal trwa przetarg na kreację i media.

23 stycznia 2014

Link4 sprawdza kierowców w Facebooku

Konkurs prowadzi agencja Lubię To - Social Media Agency.

23 stycznia 2014

Bąbelki Milki z promocją 360 stopni

Mondelez wchodzi w nowy rok z intensywnym wsparciem swojego czekoladowego brandu.

23 stycznia 2014

CN ułatwia dzieciom oglądanie i słuchanie

Kanał wprowadza audiodeskrypcję i napisy. Na razie dla jednej z produkcji serialowych.

23 stycznia 2014

Kubuś dociera do coraz większej liczby przedszkolaków

Prawie pół miliona przedszkolaków z 6 tys. przedszkoli w całej Polsce uczy się, jak dbać o naturę w ramach programu "Kubusiowi Przyjaciele Natury".

23 stycznia 2014

Ford rozpoczął kampanię sprzedażową

Działania reklamowe skierowane są do przedsiębiorców zainteresowanych kupnem auta z pełnym odliczeniem VAT.

24 stycznia 2014

Syropy Łowicz w nowej kampanii [wideo]

Za kreacje odpowiada agencja Brandplace.

24 stycznia 2014

Powstaje 24/7Communication

Grupa integruje swoje spółki pod jedną marką. Mianuje dwóch szefów pionów.

24 stycznia 2014

Biuro Podróży Reklamy wzmacnia team

Do agencji dołącza dwoje project managerów.

24 stycznia 2014

Awanse w OMD Media Direction

Zmiany w komórce digitalowej domu mediowego.

24 stycznia 2014

Zaostrza się rywalizacja między "Focusem" a "Światem Wiedzy"

Burda odświeża miesięcznik "Focus" i wspiera go promocją. Niemal równocześnie Bauer rusza z kampanią "Świata Wiedzy".

24 stycznia 2014

Facebook testuje reklamy mobilne

Testem objęte są aplikacje mobilne autorów zewnętrznych.

24 stycznia 2014

ARC, K2 i PZL wyróżnione tytułem Created in Poland Business Superbrands

Wyróżnienia otrzymały marki, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii.

24 stycznia 2014

Marcin Budziszewski nowym szefem sprzedaży w Ingenico

Będzie odpowiadał za rozwój kanałów sprzedaży i umacnianie pozycji firmy w regionie.

24 stycznia 2014

Carsten Diepenbrock zarządza Acxiom w Polsce

Dostawca rozwiązań bazodanowych i CRM ma nowego szefa.

24 stycznia 2014

JWT będzie pracować dla Carlsberg Polska

Jedna z sieciowych agencji marketera przygotuje projekt dla marki.

24 stycznia 2014

Knorr, Coca-Cola i Milka markami najczęściej kupowanymi przez użytkowników Listonic

W 2013 r. największą popularnością cieszyły się produkty spożywcze - przede wszystkim warzywa i owoce, nabiał oraz przyprawy.

24 stycznia 2014

Rossmann notuje 13-proc. wzrost przychodów

Sieć ma już 850 sklepów.

24 stycznia 2014

PepsiCo zmienia pozycjonowanie Star Chips

Marka z portfolio grupy PepsiCo rozszerza swoją ofertę i zmienia pozycjonowanie. Została "Gwiazdą".

24 stycznia 2014

Małgorzata Nęcka odeszła z Young & Rubicam

Group account director/head of client strategy żegna się z agencją.

24 stycznia 2014

Andrzej Skibniewski international account directorem w MediaComie

Zespół obsługujący GlaxoSmithKline ma nowego szefa w regionie CEE.

27 stycznia 2014

GetResponse obsłuży X-Trade Brokers

Nowy klient w agencji e-mailmarketingowej.

27 stycznia 2014

Adam Lemański awansuje w strukturach Discovery

Nadawca tworzy nowe stanowisko consumer marketing & PR manager factual.

27 stycznia 2014

Renault reklamuje nowy model Megane [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Publicis, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

27 stycznia 2014

Toshiba wspiera reklamowo tablety

Kampanię zaplanowała i koordynuje agencja Pakaya.

27 stycznia 2014

ECard wprowadzi portfel elektorniczny V.me by Visa

Portfel ma być odpowiedzią na obawy konsumentów związane z płaceniem kartą w sieci.

27 stycznia 2014

Almette inwestuje w owoce zimą

Hochland poszerza portfolio serów do smarowania z owocami i wprowadza kolejne warianty smakowe na rynek.

27 stycznia 2014

Albedo Marketing uruchamia program lojalnościowy marki Foxy

Celem programu jest zachęcenie osób odpowiedzialnych za zatowarowanie sklepów kanału tradycyjnego do aktywniejszego zamawiania produktów tej marki.

27 stycznia 2014

Ars Thanea produkuje materiały dla Beouygues Telecom

Polska agencja stworzyła projekt razem z DDB Paris.

27 stycznia 2014

Renia w slow motion

Kolejna odsłona kampanii Orange.

27 stycznia 2014

Click House autorem serwisu Vipservice

Nowy projekt agencji interaktywnej.

27 stycznia 2014

Burda promuje "Galę"

Wydawca wspiera kampanią najnowszy numer "Gali".

27 stycznia 2014

Wyjaśnienie: marka Kikkoman nie należy do portfolio Tabasco

Dystrybutorem marek sosów Tabasco i Kikkoman na polskim rynku jest Develey Polska.