M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 stycznia 2014

Radio Zet edukuje i bawi podczas ferii

Ruszają dwie zimowe akcje plenerowe: "Bezpieczna zima z Radiem Zet" i "Start do nart".

27 stycznia 2014

Polpharma wydłuża terminy płatności dla agencji do 120 dni

SKM SAR, OFBOR, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i ZFPR przygotowują pismo przedprocesowe.

28 stycznia 2014

Startuje multibrandowa promocja Pepsi-Cola GB

Marketer uczy konsumentów, jak mieszać napoje, zarówno w wersji z alkoholem, jak i bez niego.

28 stycznia 2014

Jedna trzecia Polaków kupuje używane auta, chociaż stać ich na nowe

TNS przeprowadził Motoryzacyjny Audyt Klientów Zamożnych.

28 stycznia 2014

Mały Głód wkracza do telewizji [wideo]

Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja Young & Rubicam Poland.

28 stycznia 2014

Ferrero przedłuża współpracę z Multikinem

Firma w tym roku również będzie sponsorem akcji "Rodzina do kina".

28 stycznia 2014

Mondelez z mocnym wsparciem Tassimo od początku roku

Firma promuje mocno swój nowy produkt - wielofunkcyjny ekspres Tassimo Vivy.

28 stycznia 2014

Karol Smoląg rzecznikiem Gremi Business Communication

Wydawca "Rzeczpospolitej" ma nowego rzecznika.

28 stycznia 2014

Nowy gracz na rynku makaronów

Właściciel marki Kinga Pienińska wprowadza na rynek dwa rodzaje makaronów i promuje je w mediach społecznościowych za pomocą brand heroes.

28 stycznia 2014

Reklama online wciąż na fali wzrostu

IAB Polska zaprezentował badanie AdEx po trzech kwartałach 2013 r. Wartość reklamy online w tym okresie przekroczyła już 1,75 mld zł.

28 stycznia 2014

Krzysztof Studziński w zespole LeadR

Agencja zatrudnia project managera.

28 stycznia 2014

Piotr Piechocki odchodzi z Kompanii Piwowarskiej

Z największym producentem piwa rozstaje się kierownik ds. mediów.

28 stycznia 2014

Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz reklamują Play [wideo]

Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom realizują kolejną odsłonę "gwiazdorskiej" kampanii Playa.

28 stycznia 2014

Jest zgoda na przejęcie WP przez Grupę O2

Wartość transakcji wynosi 375 mln zł.

28 stycznia 2014

Paola z kampanią sponsoringową

Marka soku z portfolio Hoop Polska sponsoruje programy w kanałach TVN.

28 stycznia 2014

Krzysztof Sobieszek przeszedł z Naszej Klasy do ZOG

Dom mediowy tworzy stanowisko dyrektora strategicznego.

28 stycznia 2014

Kolejne zwolnienia w Naszej Klasie

Spółka wciąż ogranicza zatrudnienie - wynika z naszych informacji. Marcin Biłos, dyrektor finansowy i operacyjny NK, do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie odpowiedział na nasze pytania.

28 stycznia 2014

TVP sprawdza techniki kompresji sygnału DVB-T

TVP testuje nowe technologie nadawania w naziemnej telewizji cyfrowej.

28 stycznia 2014

Nikon dla narciarzy

Po raz kolejny producent aparatów organizuje akcję marketingu bezpośredniego w narciarskich kurortach.

28 stycznia 2014

Gremi Business z mniejszym zarządem

Artur Łopuszko został odwołany z zarządu wydawnictwa.

28 stycznia 2014

Od października 2012 do września 2013 r. Play miał 3,7 mld zł przychodów

W związku z emisją obligacji czwarty operator komórkowy w kraju ujawnił wyniki finansowe.

29 stycznia 2014

Codemedia realizują projekt dla Bonduelle

Producent rozpoczyna kolejną akcję promocyjną dla swojego najnowszego produktu Warzyw Gotowanych na Parze.

29 stycznia 2014

Hoop Cola przedłuża współpracę z Hand Made

Agencja działa dla marki w kanałach digital, ATL i BTL.

29 stycznia 2014

Bartosz Załecki i Piotr Taranek uruchamiają firmę researchową

Założyciele firmy Call-to-research chcą świadczyć usługi m.in. agencjom i domom mediowym.

29 stycznia 2014

Maciej Marasek executive creative directorem w Ogilvy & Mather

Z początkiem lutego stanowisko szefa zintegrowanego działu kreacji Ogilvy & Mather obejmuje wieloletni dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Red8.

29 stycznia 2014

Kropka Bordo pracuje dla brandu Baziółka

Agencja odpowiada za przygotowanie logotypu, nazwy oraz projektu opakowania marki z portfolio Swedeponic.

29 stycznia 2014

Spadek sprzedaży w OOH o 14 proc.

W ciągu ostatnich pięciu lat wielkość sprzedaży w reklamie zewnętrznej zmniejszyła się aż o 20 proc.

29 stycznia 2014

Specjal Pub - regionalny projekt Grupy Żywiec

W sprzedaży elbląskiego pubu będą dostępne wszystkie marki Grupy Żywiec. Zabraknie jedynie EB, marki produkowanej przez browar wyłącznie na eksport.

29 stycznia 2014

W połowie lutego debiutuje TVP ABC

Telewizja rusza z emisją kanału dla dzieci.

29 stycznia 2014

Paprocki & Brzozowski w Biedronce w szczytnym celu

DKMS Polska, projektanci Paprocki & Brzozowski oraz sieć Biedronka działają na rzecz chorych na nowotwory krwi.

29 stycznia 2014

MBank wprowadza ubezpieczenie płatności online

Nowa funkcja ma zwiększyć bezpieczeństwo zakupów w sieci, a w konsekwencji ich popularność.

29 stycznia 2014

Hipermarkety ze spadkiem 5,7 proc.

Polacy coraz mniej chętnie robią zakupy w hipermarketach, wygrywają dyskonty.

29 stycznia 2014

P&G wystartował z projektem Duracell Power Coach

Konsumenci mają szansę przy wsparciu marki na realizację swoich ambitnych przedsięwzięć.

29 stycznia 2014

Kamila Janiszek z Ipsosa do Insight Shot

Były dyrektor badań jakościowych w Ipsos Polska przechodzi do butiku jakościowego Insight Shot jako partner współzarządzający.

29 stycznia 2014

Kinder z niespodzianką w całej Polsce

Ferrero po raz pierwszy w Polsce organizuje multimedialną akcję dla całej rodziny.

30 stycznia 2014

Nestea ze śliwką na zimę

Coca-Cola poszerza portfolio swojej herbaty o wariant do spożywania na zimno i ciepło.

30 stycznia 2014

Bidlab - nowa polska platforma DSP

Jednym z inwestorów jest Marcin Woźniak, założyciel i wieloletni CEO ARBOmedia Polska.

30 stycznia 2014

Orange rezygnuje ze sprzedaży prądu wraz z PGE

Plany sprzedaży energii elektrycznej swoim klientom mają Plus i T-Mobile.

30 stycznia 2014

Persil rozsiewa zapach lawendy

Henkel poszerza portfolio swojego detergentu do prania o wariant lawendowy i wspiera działania kampanią.

30 stycznia 2014

PZOT: dobra passa w biurach podroży

Biura podróży sprzedają nawet o dwie trzecie więcej letnich wycieczek niż rok temu. Wyraźnie więcej chętnych wybiera się też w tym roku na narty.

30 stycznia 2014

Piotr Grządziel zachęca do inwestowania w siebie jako markę

Były szef mediów interaktywnych w Grupie Żywiec oraz senior media manager w domu mediowym Starcom uruchomił firmę Top Personal Branding.

30 stycznia 2014

Lego przygotowuje się do startu kampanii [wideo]

Marka promuje nową serię klocków "The Lego Movie", inspirowanych filmem "Lego Przygoda".

30 stycznia 2014

Za miesiąc 2,5 mld punktów Payback wartych 25 mln zł straci ważność

Część uczestników nieświadomie może stracić możliwość ich wymiany na nagrody.

30 stycznia 2014

Orange namawia do pokazania swoich pasji

Operator ruszył z nowym konkursem w Facebooku.

30 stycznia 2014

Wawel znów kusi pralinami

Firma z Krakowa powtarza "zakochaną" kampanię.

30 stycznia 2014

Vinted.pl w ofercie Społeczności.pl

Serwis skierowany do kobiet dołącza do oferty biura reklamy.

30 stycznia 2014

Iwona Sarachman w AmRest

Spółka ma nowego dyrektora PR.

30 stycznia 2014

Wyjaśnienie: Kinder z niespodzianką w całej Polsce

Media na potrzeby kampanii kupuje Vizeum, a za komunikację w Facebooku odpowiada agencja Isobar Poland.

30 stycznia 2014

Tomasz Dembiński prezesem San Markos

Karol Gajewski odszedł z agencji i rozwija firmę zajmującą się projektami internetowymi.

30 stycznia 2014

Ruch chce zmienić warunki współpracy z wydawcami

Dystrybutor prasowy rozmawia z częścią wydawców o nowych finansowych warunkach współpracy. Miałyby one obejmować poza prowizją także stałą opłatę, która pokrywałaby stałe koszty firmy.