M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 lutego 2014

Połączony Deutsche Bank Polska inwestuje w kampanię wizerunkową

Bank pokazuje się jako silna, wiarygodna instytucja o uniwersalnym charakterze.

12 lutego 2014

Kolko zajmie się obsługą Jojo Mobile Polska

Jojo Mobile Polska to deweloper aplikacji na wiodące systemy mobilne.

12 lutego 2014

Tygodnik "W Sieci" rusza z kampanią wizerunkową

Potrwa ona do końca lutego. Tygodnik podsumowuje pierwszy rok i dziękuje czytelnikom.

12 lutego 2014

Heineken wraca do promocji z Ligą Mistrzów

Marketer uznał, że kibice LM to grupa docelowa brandu.

12 lutego 2014

Warka wzywa na imprezy w różnych klimatach

Startuje kampania ATL i aktywacja digital marki.

12 lutego 2014

Beata Orkwiszewska awansowała na group account directora w Havas Media

Zastąpiła Michała Radkiewicza, który rozstał się w firmą.

12 lutego 2014

Schweppes reklamuje Bitter Lemon

Marka napojów gazowanych wraca z komunikacją.

12 lutego 2014

Łucja Gdala managing directorem Codemedia

W ostatnich latach Gdala pracowała w domu mediowym na stanowisku dyrektora współzarządzającego.

12 lutego 2014

Sephora uruchamia sprzedaż online

Na ewentualne zwroty klienci mają miesiąc i mogą je realizować nie tylko online, ale również we wszystkich perfumeriach Sephora w Polsce.

12 lutego 2014

Summer-Brason zastąpiła Mazur w Zwierciadle

Wydawnictwo Zwierciadło ma nowego szefa komunikacji.

13 lutego 2014

Nesvita ścina cukier

Marka z portfolio Nestle ruszyła z kampanią telewizyjną.

13 lutego 2014

Cukier bierze Włocławek

Agros Nova sprzedała zakład produkcyjny we Włocławku Krajowej Spółce Cukrowej.

13 lutego 2014

Ojciec bohaterem spotu Cartoon Network

Turner poszerza grupę docelową kanału dziecięcego Cartoon Network. Szykuje także wizerunkową kampanię reklamową.

13 lutego 2014

Katarzyna Tumielewicz w Turnerze

Nadawca ma nowego menedżera od marketingu i PR.

13 lutego 2014

Wyborowa hucznie obchodzi karnawał

Pernod Ricard poszerza portfolio swojego brandu o wariant owocowy.

13 lutego 2014

Spadła sprzedaż i zyski Grupy Żywiec

Po dwóch latach wzrostów producent Żywca miał gorszy rok.

13 lutego 2014

RMF Classic ogłasza nominowanych do nagrody "Bo wARTo"

Zwycięzca otrzyma 10 tys. euro i specjalną opiekę stacji radiowej.

13 lutego 2014

Szefowa marketingu Żywca zarobiła okrągły milion

Wynagrodzenie Małgorzaty Lubelskiej, dyrektor marketingu i członka zarządu Grupy Żywiec, wyniosło w ub.r. 1,009 mln zł brutto.

13 lutego 2014

UKE odwołał przetarg na LTE. Powodem "problemy techniczne"

Prezes UKE zdecydowała, że proces aukcyjny rozpocznie się od nowa.

13 lutego 2014

Agencja S4 przeszła restrukturyzację

Z informacji, jakie do nas dotarły, wynika, że S4 straciła poważnego klienta. Przedstawiciele agencji potwierdzają zmiany w strukturze, o biznesie jednak nie chcą informować.

13 lutego 2014

Nju. Mobile w osiem miesięcy pozyskało 353 tys. użytkowników

80 proc. klientów marki to użytkownicy prepaid.

13 lutego 2014

Siroscan promuje nowy zapach Caroliny Herrery

Ambasadorką marki jest Gisele Bündchen.

13 lutego 2014

Przychody Orange Polska spadły w ub.r. o 8,6 proc., a zysk netto o 65 proc.

O 430 tys. wzrosła liczba użytkowników telefonii komórkowej, w tym o 310 tys. baza abonentów, wyhamował także spadek użytkowników telefonii stacjonarnej

13 lutego 2014

Eksport bije rekord

Najwyższą w historii wartość polskiego eksportu rolno-spożywczego odnotowano w ubiegłym roku. Za granicę wysłaliśmy towary warte 19,96 mld euro.

13 lutego 2014

Galeria steampunkowych osobowości w kampanii Goethe-Institut

Goethe-Institut ruszył z promocją semestru letniego.

13 lutego 2014

Play wycenia swoją markę na 728 mln zł

Na koniec ub.r. operator komórkowy miał 10,73 mln klientów.

13 lutego 2014

Agora promuje odświeżony "Ładny Dom"

Magazyn zmienił szatę graficzną i formułę.

13 lutego 2014

"Wysokie Obcasy Extra" miesięcznikiem

Agora zmienia częstotliwość wydawania magazynu. Wspiera go kampanią.

13 lutego 2014

Nowe pasmo "Junior TV" z kampanią w Puls2

Telewizja Puls promuje emisje filmów animowanych dla dzieci.

14 lutego 2014

Grupa Żywiec wprowadzi trzy nowe specjalności

Na rynku zadebiutują piwa Białe, Bock i Marcowe - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

14 lutego 2014

Face Booking nawiązał współpracę z agencją social media

Get More Social zdobywa kolejnego klienta.

14 lutego 2014

Beata Białkowska zarządza marketingiem Cyfrowego Polsatu i Plusa

Cyfrowy Polsat i Polkomtel połączyły departamenty marketingu, sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta oraz IT. Katarzyna Wyszomirska będzie odpowiadała za komunikację w obu firmach.

14 lutego 2014

Atmedia tracą kolejne kanały?

Polsat ma przejąć obsługę reklamową kanałów CBS.

14 lutego 2014

Walentynkowa realizacja agencji Good dla Volvo

Agencja działająca w grupie K2 w ramach stałej obsługi marki Volvo przygotowała kampanię pt. "W każdym Volvo kwitnie miłość“.

14 lutego 2014

Liberty Direct promuje ubezpieczenia turystyczne

Wspólna akcja z PLL LOT - pierwszych 500 osób, które do 31 marca br. kupi ubezpieczenie podróżne Obieżyświat, otrzyma 85 zł zniżki na zakup biletu lotniczego.

14 lutego 2014

Brodzik i Wilczak reklamują wspólną ofertę Cyfrowego Polsatu i Plusa [wideo]

CP i Polkomtel zaprezentowały pierwszą wspólną ofertę produktową. Dojdą do tego usługi finansowe i energetyczne.

14 lutego 2014

Kevin Spacey ponownie dla BZ WBK. Tym razem w towarzystwie Anny Dereszowskiej

Spacey ma wzmacniać wizerunek banku jako skutecznego i nowoczesnego, Dereszowska ma go "przybliżyć".

14 lutego 2014

Philips promuje Multicooker w programie "Coś tu się kroi"

Marketer wykorzystał product placement do promocji urządzenia.

14 lutego 2014

Puls poszerza współpracę z Viacomem

Stacje Telewizji Puls wyemitują animację Nickelodeona.

14 lutego 2014

Kibice w spocie Tyskiego

Grey Group wybierze trzy osoby, które wystąpią w filmie reklamowym.

14 lutego 2014

Przychody reklamowe TVN spadły w ub.r. o 1,7 proc.

To mniej niż reszta rynku.

14 lutego 2014

Havas Worldwide Warsaw z nowym projektem digital dla NC+

Agencja jest odpowiedzialna za koncepcję i realizację aktywacji dedykowanej wydarzeniu NBA All Star Weekend.

15 lutego 2014

CEDC poszerza portfolio marek agencyjnych

Firma wprowadzi do dystrybucji bourbon Wild Turkey, szkocką whisky Glen Grant i aperitif Aperol.

17 lutego 2014

Adidas szykuje się do największej ofensywy w historii

Po udanym dla marki Euro 2012 firma zamierza zainwestować w kampanię związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej w Brazylii. Szykuje się także do najważniejszych rozgrywek w piłce siatkowej.

17 lutego 2014

Zofia Mróz w Media Direction OMD

Powrót do agencji po niespełna dwóch latach.

17 lutego 2014

Starlink: Rynek reklamowy w 2013 r. skurczył się o 4,5 proc.

Agencja prognozuje dynamikę rynku reklamy w 2014 r. w przedziale pomiędzy 0,5 proc. a 0,9 proc.

17 lutego 2014

Seria eventów promuje samochody Mercedesa

Za organizację odpowiada agencja ID Advertising.

17 lutego 2014

Jacek Świderski prezesem Grupy Wirtualna Polska

Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.

17 lutego 2014

McDonald's reklamuje McChickena [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są w TV i internecie.

17 lutego 2014

Dawid Podsiadło przejdzie do Playa

To już czwarty, po Kamilu Bednarku, Czesławie Mozilu i Agnieszce Chylińskiej, muzyk w celebryckim projekcie operatora.