M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 lutego 2014

Ukraińska telewizja NTU odmawia reklam Polakom

Niedawno powołany dom mediowy Home & Media nie może kupić czasu reklamowego w ukraińskiej telewizji.

20 lutego 2014

GoldenSubmarine namawia do oszczędzania w ING Banku Śląskim

Ruszyło silne wsparcie interaktywne w postaci "Programu 21 dni".

20 lutego 2014

KBR z nowym rzecznikiem prasowym

Monikę Polewską zastąpiła Małgorzata Radziszewska.

20 lutego 2014

Nowa edycja kampanii "Duma przedsiębiorcy" Idea Banku

W kampanii pojawia się właścicielka małego biznesu posługująca się językiem migowym.

20 lutego 2014

MBank wprowadza nową bankowość mobilną i będzie ją reklamował

Nowe funkcjonalności mają zwiększyć zadowolenie klientów banku, a dzięki temu korzystanie z jego ofert.

20 lutego 2014

Coke Live Music Festival bez Coca-Coli

W listopadzie ub.r. firma Alter Art poinformowała, że Open'er nie będzie miał sponsora tytularnego. Także Live Music Festival również pożegna się ze swoim sponsorem.

21 lutego 2014

Mlekovita i Agroserw w reklamach Biedronki [wideo]

Dostawcy produktów pojawiają się w komunikatach reklamowych sieci dyskontów.

21 lutego 2014

Bartosz Majewski dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Dentsu Aegis Network

Jego bezpośrednim przełożonym jest Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

21 lutego 2014

Prezes Mirosław Godlewski odejdzie z Netii

Będzie pełnił obowiązki do czasu znalezienia następcy, nie dłużej niż do końca sierpnia br.

21 lutego 2014

Vivus podwyższa limity i rusza z nową kampanią

Firma pożyczkowa podwyższa maksymalną kwotę pierwszej, bezpłatnej pożyczki. Wraz z nową ofertą startuje intensywna, trzytygodniowa reklama radiowa.

21 lutego 2014

Hand Made wprowadza Superbakusie [wideo]

Ruszyła kampania telewizyjna z nową platformą komunikacji marki.

21 lutego 2014

W 2013 r. spadły przychody Netii, ale poprawiła się rentowność

Spadła liczba klientów usług głosowych operatora, wzrosła za to liczba użytkowników TV.

21 lutego 2014

Toyota organizuje konkurs dla studentów

Nową Toyotę Aygo wprowadzą na polski rynek studenci.

21 lutego 2014

Sprostowanie: MediaVest startuje w Berlin-Chemie/Menarini Polska

W przetargu na obsługę firmy farmaceutycznej bierze udział siostrzana agencja Starcomu.

21 lutego 2014

"Teledyskowa" kampania Playa [wideo]

Dwie nowe gwiazdy: dwa spoty - teledyski.

21 lutego 2014

Kubuś myje mus

Wystartowała kolejna kampania marki Maspeksu.

21 lutego 2014

Joanna Nowakowska odeszła z Atmediów

Z domem sprzedaży żegna się senior press officer.

21 lutego 2014

Architektura Zotta w nowej odsłonie

Jogobella rozpoczęła nową odsłonę konkursu "Jogobudowanie".

21 lutego 2014

TK Maxx prowadzi kampanię reklamową

W związku z planowanym otwarciem kolejnych sklepów sieć rozpoczęła kampanię reklamową.

24 lutego 2014

Nivea świętuje Dzień Szczęścia

Marka kosmetyczna wprowadza limitowane opakowania kremów Nivea.

24 lutego 2014

CBS już w ofercie Polsat Media

Atmedia straciły kolejne stacje telewizyjne.

24 lutego 2014

McCormick Polska zwiększa budżet digitalowy

W tym roku udział digitalu w wydatkach marketingowych marketera ma wzrosnąć do 25 proc.

24 lutego 2014

Dobry rok Link4

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych w 2013 roku - komentuje Lidia Fido, dyrektor pionu finansów i członek zarządu Link4.

24 lutego 2014

Bartosz Szymeczko przeszedł do Samsunga

Pełni tam stanowisko senior social media specialist.

24 lutego 2014

Krzysztof Jonak nowym szefem Intela w Europie Środkowo-Wschodniej

Zastępuje Tomasza Klekowskiego, który awansował w strukturach Intela i został dyrektorem ds. marketingu biznesowego w regionie EMEA.

24 lutego 2014

Robert Lewandowski ponownie twarzą Coca-Cola Cup

Wizerunek reprezentanta Polski będzie wykorzystywany przy promocji imprezy.

24 lutego 2014

Play planuje zbliżony poziom wydatków mediowych w 2014 r.

W minionym roku operator pozyskał 2 mln klientów, a swoje wydatki mediowe zwiększył o 20 proc.

24 lutego 2014

Zmiana na stanowisku prezesa zarządu WSP Społem

Obowiązki Jerzego Misiaka przejął Michał Mius, a kluczowa marka w portfolio firmy - Majonez Kielecki - rusza z wiosenną kampanią.

24 lutego 2014

Rusza School of New Media

Zajęcia odbywać się będą w weekendy, w podziale na bloki poranne oraz popołudniowe. Głównym partnerem szkoły jest portal Gazeta.pl.

24 lutego 2014

Empik Media & Fashion zrezygnuje z mody. Koniec Esprit i Gap w Polsce?

Prowadzenie na zasadach franczyzy sklepów znanych marek przyniosło znaczne straty.

24 lutego 2014

Radio Zet Chilli rusza z kampanią online

Kampanię zaplanował i zrealizował dział promocji Grupy Eurozet.

24 lutego 2014

Dilerzy samochodowi aktywni w social mediach

Fanpage Toyota Radość ma najwięcej fanów, Auto Księżyno - najbardziej zaangażowanych.

24 lutego 2014

W 2013 r. rynek farmaceutyczny był wart 27,6 mld zł

45 proc. tej kwoty stanowi sprzedaż leków OTC.

25 lutego 2014

Chello potwierdza współpracę z Polsat Media

Kontrakt obejmuje także wieloletnią umowę o dystrybucji kanałów.

25 lutego 2014

Agros-Nova powraca z ofertą jak za dawnych lat

Dżemy marki Łowicz trafią z limitowaną ofertą smaków na półki.

25 lutego 2014

Jerzy Janowicz będzie twarzą Uniqi przez dwa lata

Kampania wizerunkowa towarzystwa albo jeszcze przed wakacjami, albo jesienią.

25 lutego 2014

Bauer poszerza formułę "Tele Tygodnia"

Magazyn chce być nie tylko pismem telewizyjnym, ale także poradnikiem.

25 lutego 2014

Pepsi Max planuje relaunch

Na rynku pojawiła się nowa wersja napoju bez cukru.

25 lutego 2014

Zakończenie olimpiady oglądało prawie 5,5 mln widzów

Skoki narciarskie najchętniej oglądaną dyscypliną minionych igrzysk.

25 lutego 2014

Kolporter rośnie w siłę przy galeriach handlowych

W 2013 r. otworzyło się 40 nowych punktów saloników prasowych.

25 lutego 2014

Braughman Group Media ponownie dla "Harper's Bazaar Polska"

Ruszyła kolejna kampania dla magazynu o modzie.

25 lutego 2014

Rafał Brzoska inwestuje 5 mln zł w SalesManago

W 2013 roku spółka zanotowała ponad 3 mln zł przychodu i 1 mln zysku.

25 lutego 2014

Mint Media ponownie dla Simple Express

Rusza nowy konkurs przewoźnika.

25 lutego 2014

TVN wprowadza markę Player.pl

W ramach Player.pl uruchomiona zostanie także specjalna strefa Player Plus (obecnie dostępna testowo). Nowością jest tu streaming kanałów telewizyjnych.

25 lutego 2014

Hypermedia międzynarodowym hubem Dentsu Aegis Network

Po akwizycji grupy Socializer i rebrandingu rośnie znaczenie Hypermedia jako centrum produkcyjnego Isobaru.

26 lutego 2014

Estee Lauder uruchamia własne salony sprzedaży

Firma kosmetyczna debiutuje na polskim rynku z własnymi sklepami kosmetycznymi.

26 lutego 2014

Media Direction OMD przejmuje obsługę Hasbro

Universal McCann traci obsługę producenta zabawek.

26 lutego 2014

WPP kupuje 100 proc. udziałów w Lemon Sky

Kwota transakcji wyniosła 21 mln zł.

26 lutego 2014

Góralki z kolejnymi działaniami promocyjnymi

Kampania wafli w telewizji potrwa do końca marca.

26 lutego 2014

Digital One współpracuje z Pernod Ricard Polska

Agencja odpowiada za launch marki Wyborowa w Angoli.