M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 lutego 2014

T-Mobile chce być największym operatorem pod względem przychodów

Prezes T-Mobile Polska: większy potencjał widzimy w rynku biznesowym niż detalicznym.

26 lutego 2014

Grupa SMT miała ponad 217 mln zł przychodu

Zysk netto spółki w 2013 r. wyniósł 15,3 mln zł.

26 lutego 2014

CzteryCzwarte tworzy Tukana

Agencja odpowiada za stworzenie nowej marki chleba z pełnymi ziarnami i owocami.

26 lutego 2014

W tym roku Play spodziewa się niższego przyrostu bazy klientów niż w ub.r.

Dzięki platformie komunikacyjnej z gwiazdami spontaniczna znajomość reklam Playa wzrosła o 17 pkt proc. r./r.

26 lutego 2014

Rusza nowa platforma KFC przygotowana przez McCanna

Relaunch największej marki AmRestu. KFC po raz pierwszy od 11 lat z nową agencją.

26 lutego 2014

Roth Observatory International otwiera biuro w Warszawie

Globalna firma doradztwa marketingowego będzie świadczyć usługi klientom w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

26 lutego 2014

Włodarczyk i Pietruszka dołączyli do OAN

Biuro reklamy internetowej powiększa team.

26 lutego 2014

Coffeeheaven zmieni się w Costa Coffee

Sieć o polskich korzeniach przejdzie pełny rebranding.

26 lutego 2014

Getty Images Poland nowym klientem Havas PR Warsaw

Dedykowany zespół edytorski i kreatywny z biura w Warszawie będzie również obsługiwał klientów biznesowych w Estonii oraz na Litwie i Łotwie.

26 lutego 2014

Magdalena Różczka w kampanii gliwickiego CH Forum

Pierwsze reklamy centrum handlowego z wizerunkiem aktorki pojawią się na przełomie lutego i marca.

26 lutego 2014

GWP po połączeniu struktur rozpoczyna zwolnienia

Pracę może stracić około stu osób - podał serwis Trójmiasto.pl.

27 lutego 2014

Nutella w kampanii wykorzystuje memy

Memy konsumentów o Nutelli w serwisie Kwejk.pl.

27 lutego 2014

Orange reklamuje karty prepaid [wideo]

Publicis zachęca do wybrania własnego numeru w kampanii nowej usługi sieci.

27 lutego 2014

S4 przygotowała międzynarodową kampanię dla Nivei

Akcja obejmująca Polskę, Litwę, Łotwę oraz Estonię potrwa do końca marca.

27 lutego 2014

Tiger gotów stanąć w szranki z Blackiem

Marka z portfolio Maspeksu poszerza ofertę i składa pozew przeciwko FoodCare.

27 lutego 2014

Dzięki pożyczce z BNP Paribas wszystko się "ziszcza" [wideo]

Pierwsza kampania Lowe Warsaw dla BNP Paribas Bank Polska.

27 lutego 2014

Original Source z taneczną promocją w sieci Rossmann

Marka żeli pod prysznic z portfolio PZ Cussons z niestandardowym działaniem promocyjnym.

27 lutego 2014

Nowość od Visy: debetówka i kredytówka w jednym "plastiku"

Getin Bank jako pierwszy w Polsce wprowadza innowacyjną kartę Visa SimplyOne.

27 lutego 2014

Polki kupują coraz więcej specjalistycznych kremów

Choć segment pielęgnacji twarzy w ub.r. nieco stracił, to produkty takie jak m.in. serum i koncentraty zanotowały ok. 30-proc. dynamikę wzrostu.

27 lutego 2014

Zwolnienia grupowe w Aliorze

Do połowy roku w centrali i "jednostkach wsparcia" straci pracę 260 osób. To 4 proc. załogi banku.

27 lutego 2014

UOKiK ukarał Deichmanna i Avans

Na firmę Deichmann Obuwie nałożono karę w wysokości 288 tys. zł, Avans zobowiązał się do zmiany regulaminu.

27 lutego 2014

Jeronimo Martins zainwestuje w Polsce ponad 600 mln euro

Właściciel Biedronki planuje ekspansję.

27 lutego 2014

SAR przedłuża terminy zgłoszeń do Young Creative Clients

Kategoria Clients skierowana jest wyłącznie do marketerów.

27 lutego 2014

PE: papierosy mentolowe znikną z rynku najdalej za sześć lat. "Slimy" zostają

Na paczkach pojawią się ostrzeżenia obrazkowe o szkodliwości palenia, które mają zająć ponad dwie trzecie ich powierzchni.

27 lutego 2014

Lilou rusza z działaniami wizerunkowymi

Marka biżuterii i dodatków we francuskim stylu wkracza na łamy gazet z promocją najnowszej kolekcji.

27 lutego 2014

Stoch na okładce w "Vivie!" za złotówkę

Dwutygodnik trafia dziś na rynek w wyjątkowo promocyjnej cenie 99 gr.

28 lutego 2014

Irma Tomaszewska na czele promocji Radia Vox FM

Nowe obowiązki połączy z dotychczas sprawowaną funkcją media managera Grupy Time.

28 lutego 2014

Zmiany w BR Bauera

Magdalena Rzepnicka odchodzi z wydawnictwa. Z Agory przeszła Marta Gądek.

28 lutego 2014

Agata Foerster nowym szefem komunikacji w L'Orealu

Dotychczas przez wiele lat funkcję tę pełniła Maria Majdrowicz.

28 lutego 2014

Ratusz wydaje rozporządzenie w sprawie reklam

Hanna Gronkiewicz-Waltz wysłała rozporządzenie do dyrektorów szkół, w którym zleca natychmiastowe pozbycie się reklam z terenów placówek.

28 lutego 2014

TBWA dla marki Nissan

Agencja przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy model Nissan Qashqai.

28 lutego 2014

Nowi szefowie grup roboczych w IAB Polska

Zmiany zaszły w grupach usability i agencje.

28 lutego 2014

Megaboard zostaje członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Spółka specjalizuje się w prowadzeniu akcji promocyjnych przede wszystkim dla branż: telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i spożywczej.

28 lutego 2014

Wawel gotowy do wiosny

Firma wprowadza specjalną ofertę przedświąteczną i zapowiada wiele aktywności w tym roku.

28 lutego 2014

Atmedia zajmą się sprzedażą "Business Traveller Poland"

Kolejny magazyn na tablety trafia do oferty brokera.

28 lutego 2014

Radio Wrocław z kampanią wizerunkową

Działania startują pod hasłem "Prowadzimy na Dolnym Śląsku".

28 lutego 2014

Choć przychody Plusa spadły, zysk wzrósł

Na koniec ub.r. z sieci komórkowej Plus korzystało 14,13 mln użytkowników, z czego 3,4 mln - z transmisji danych.

28 lutego 2014

Hasbro współpracuje z agencją Imagine

Agencja interaktywna zajmie się promocją marki Nerf Rebelle.

28 lutego 2014

Rosną zyski Cyfrowego Polsatu

Najważniejszy cel na 2014 r. to dokończenie transakcji przejęcia Polkomtela.

28 lutego 2014

Bank Millennium będzie reklamował bankowość mobilną

Bank podkreśla łatwość korzystania z aplikacji.

28 lutego 2014

Magdalena Chudzikiewicz awansuje w Polskapresse

Z wydawnictwem rozstał się Grzegorz Haftarczyk.

28 lutego 2014

Kampanię Costa Coffee przygotują San Markos i MediaCom

Wkrótce ruszy komunikacja związana z rebrandingiem sieci Coffeeheaven należącej do CHI Polska.

3 marca 2014

Jury Innovation Award Media Trendy 2014

Głównym przewodniczącym Media Trendy 2014 został Aleksander Kutela, senior vice president HBO Europe, prezes HBO Polska.

3 marca 2014

GoldenAd ma nowych dyrektorów

Monika Dąbrówka objęła stanowisko buying & performance directora, Hubert Pałkiewicz - strategy & business development directora.

3 marca 2014

Anna Matuszak przeszła z WP do Blue Media

W WP pełniła obowiązki specjalisty ds. PR.

3 marca 2014

Reorganizacja w marketingu 4Fun Media

Z nadawcą telewizyjnym rozstaje się Agnieszka Zając.

3 marca 2014

Bauer odświeża "Świat Kobiety"

Magazyn ukaże się w nowym layoucie i z największą książką kucharską w segmencie.

3 marca 2014

Gong autorem programu grantowego Fundacji Aviva

Program nosi nazwę "To dla mnie ważne".

3 marca 2014

Toffifee rozpoczyna kampanię

Kreację przygotowała agencja Pahnke Markenmacherei.

3 marca 2014

Katarzyna Halicka rzecznikiem GWP

Do tej pory pełniła funkcję kierownika zespołu PR Wirtualnej Polski.