M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 września 2002

Ogłoszenie

Państwowa Galeria Sztuki Zachęta zaprasza agencje reklamowe do skorzystania z prestiżowej i kreatywnej formy promocji, jaką jest możliwość wykorzystania gmachu...

17 września 2002

Portal Gazeta.pl podjął współpracę z firmą BiznesNet SA

Portal Gazeta.pl podjął współpracę z BiznesNet SA. W jej wyniku wzbogacony został serwis Gospodarka portalu Gazeta.pl m.in. o informacje z...

17 września 2002

Polska Telefonia Cyfrowa buduje Łódzkie Centrum Informacyjne

W Łodzi wmurowano kamień węgielny pod budowę Centrum Informacyjnego Polskiej Telefonii Cyfrowej. Inwestycja ta zostanie ukończona w połowie 2003 r....

17 września 2002

Tegoroczne zawody tenisowe US Open obejrzało 44 mln widzów

Jak informuje stacja telewizyjna Eurosport, tegoroczne rezultaty oglądalności zawodów tenisowych US Open, rozgrywanych w ramach prestiżowego cyklu Wielkiego Szlema, pobiły...

17 września 2002

Xerox uruchomił program marketingowy o nazwie "eXtreme"

Firma Xerox ogłosiła 2 września 2002 r. nowy program dla partnerów handlowych pod nazwą "eXtreme". Jest to część ogólnoeuropejskiej kampanii...

17 września 2002

TVP SA i serwis Allegro.pl zbierają pieniądze dla powodzian

"Powodzianie w Europie" to hasło akcji charytatywnej zorganizowanej dla powodzian przez Allegro.pl (QXL Poland) i Telewizję Polską SA (TVP SA)....

18 września 2002

SMG/KRC Poland Media sprzedana w całości grupie Kantar Media Research

Jak wynika z nieoficjalnych informacji, firma badawacza SMG/KRC Poland- Media SA odsprzedała 53 proc. akcji, które należały do 11 polskich...

18 września 2002

Media Tak rozbuduje zespół w celu promocji tytułów regionalnych

Media Tak, dom sprzedaży powierzchni reklamowej w prasie lokalnej, w ciągu najbliższych miesięcy rozbuduje struktury. Planuje w związku z tym...

18 września 2002

Wawel SA rozpoczyna pierwszą telewizyjną kampanię reklamową

Krakowski producent słodyczy Wawel SA rozpoczyna 21 września br. pierwszą w swej historii telewizyjną kampanię reklamową. Przygotowała ją, po wygranym...

18 września 2002

Przedstawiciele FIPP prognozują rozwój polskich tytułów niszowych

Donald D. Kummerfeld, prezes Międzynarodowej Federacji Prasy Periodycznej (International Federation of the Periodical Press - FIPP), uważa, że Polski rynek...

18 września 2002

Agora SA wprowadza nowe wydania bezpłatnej wersji "Gazety Wyborczej"

Agora SA zamierza wprowadzić na rynek nowe wydania bezpłatnej wersji "Gazety Wyborczej". Pismo będzie dostępne w Szczecinie, Krakowie i Poznaniu,...

18 września 2002

Uno Fresco Tradex wspiera sprzedaż bakalii marki Bakalland

Firma Uno Fresco Tradex (UFT) rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię reklamową marki bakalii Bakalland. Kampania skierowana jest do grupy...

18 września 2002

Ogłoszenie

Państwowa Galeria Sztuki Zachęta zaprasza agencje reklamowe do skorzystania z prestiżowej i kreatywnej formy promocji, jaką jest możliwość wykorzystania gmachu...

18 września 2002

Kuba Pancewicz został szefem polskiego oddziału Nokia Mobile Phones

Kuba Pancewicz (lat 37) obejmuje stanowisko dyrektora generalnego Nokia Mobile Phones w Polsce. Jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz...

18 września 2002

Spółka 4 Media SA wprowadza zmiany w składzie zarządu

Spółka 4 Media SA poinformowała, że rada nadzorcza przyjęła 17 września br. rezygnację Wojciecha Kreffta z funkcji prezesa zarządu spółki....

18 września 2002

Program Tele 5 może być dostępny przez nadajniki TV Puls

Jak nieoficjalnie dowiedziała się "Gazeta Wyborcza", Program Tele 5 ma być dostępny przez naziemne nadajniki TV Puls. Stacje prowadzą w...

18 września 2002

TDC Internet Polska SA opuścił prezes zarządu Dariusz Dąbski

Rada nadzorcza TDC Internet Polska zaakceptowała decyzję Dariusza Dąbskiego, który złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu spółki. Jako prezes...

18 września 2002

Spółka Wig-Press rozpocznie wydawanie "Magazynu Wino"

Firma Wig-Press przygotowuje się do wydania pierwszego numeru pisma "Magazyn Wino". Obsługą public relations oraz działaniami reklamowymi, które będą towarzyszyć...

18 września 2002

Magazyn "Rodzice" patronem medialnym akcji "Podaruj dzieciom słońce"

Miesięcznik "Rodzice" (wydawca Gruner + Jahr Polska) został patronem medialnym wspólnej akcji Fundacji Polsat i koncernu Procter & Gamble pod...

18 września 2002

Kanał Minimax został nominowany do Hot BirdTM TV Awards 2002

Kanał dziecięcy Minimax otrzymał nominację do nagrody Hot BirdTM TV Awards przyznawanej przez Eutelsat i Eurowizję. Wyniki tegorocznej edycji konkursu...

18 września 2002

Migut Media SA wprowadza zmiany do pisma "Teleinfo"

Wydawany przez Migut Media SA tygodnik "Teleinfo" odświeżył szatę graficzną i zmodyfikował układ tematyczny. Pismo zyskało nowy nadtytuł - "Tygodnik...

18 września 2002

Tygodnik "Angora" będzie wydawany w kolorowej szacie graficznej

Ukazujący się od 12 lat tygodnik "Angora" będzie wydawany od 14 października br. całkowicie w kolorze. Wydawca użyje dwóch rodzajów...

18 września 2002

Portal Onet.pl rozpoczyna kampanię edukacyjną wraz z PZU Życie

Portal Onet.pl i towarzystwo ubezpieczeniowe PZU Życie SA rozpoczynają kampanię edukacyjną promującą zasady bezpieczeństwa na drodze. Akcja rozpocznie się 18...

19 września 2002

Pentor wprowadza do oferty nowe badania efektywności reklamy

Instytut badawczy Pentor, stowarzyszony z międzynarodową siecią Research International, wprowadził do swojej oferty produkt o nazwie Trace (Tracking Advertising Campaign...

19 września 2002

Kampania reklamowa radiowej Trójki stanęła pod znakiem zapytania

Zapowiadana od wiosny br. kampania reklamowa Trójki (Programu III Polskiego Radia SA) może się nie odbyć. Wczoraj komisja przetargowa Polskiego...

19 września 2002

Puls Biznesu - prognozy finansowe i plany dotyczące Gazel Biznesu

Waldemar Tevnell, prezes wydawnictwa Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu", zapowiada, że firma zakończy bieżący rok stratą dwukrotnie niższą od...

19 września 2002

Ruszyła konsumencka akcja promocyjna produktów McCain

Rozpoczęła się akcja promocyjna obejmująca cztery produkty z portfolio firmy McCain Poland - 1,2,3 Frytki karbowane, 1,2,3 Frytki proste, Golden...

19 września 2002

Ostatni etap łączenia "Dziennika Bałtyckiego" i "Wieczoru Wybrzeża"

Prasa Bałtycka, gdański oddział wydawnictwa Polskapresse, kontynuuje scalanie "Dziennika Bałtyckiego" i "Wieczoru Wybrzeża". Fuzja rozpoczęta w końcu ub.r. wkroczyła w...

19 września 2002

Cartoon Network poszerza ofertę programową

Dziecięcy kanał telewizyjny Cartoon Network poszerza swoją ofertę programową. Do swojej jesiennej ramówki wprowadza nowe formaty animowane. Obok tak znanych...

19 września 2002

Agencja PZL zaadaptowała kampanię kosmetyków Adidas Sport Fever

Agencja reklamowa PZL zaadaptowała telewizyjne spoty reklamowe na potrzeby kampanii kosmetyków Adidas Sport Fever dystrybuowanych przez firmę Coty Polska. Oryginalną...

19 września 2002

Portal Interia uruchomił serwis dla programu "Bar 2"

Równolegle z pojawieniem się drugiej edycji programu "Bar" na antenie telewizji Polsat w portalu Interia.pl wystartował serwis (http://barpolsat.interia.pl/) poświęcony temu...

19 września 2002

ARRS realizuje kampanię reklamową grzejników marki Purmo

Agencja reklamowa ARRS z Wrocławia przygotowała kampanię marki grzejników Purmo dla firmy Rettig Heating. ARRS była odpowiedzialna za strategię, kreację...

19 września 2002

Ogłoszenie

Państwowa Galeria Sztuki Zachęta zaprasza agencje reklamowe do skorzystania z prestiżowej i kreatywnej formy promocji, jaką jest możliwość wykorzystania gmachu...

19 września 2002

SMG/KRC Poland połączył się ze strukturami Millward Brown Group

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacjami między polskimi udziałowcami SMG/KRC Poland i przedstawicielami Millward Brown Group - główną siecią badawczą The...

19 września 2002

Agora zmienia warunki przejęcia firmy reklamy zewnętrznej AMS SA

Agora podpisała z BB Investment, Pawłem Rozwadowskim i sześcioma innymi osobami fizycznymi aneks do umowy sprzedaży akcji firmy reklamy zewnętrznej...

19 września 2002

Rodzina Carlsberg Okocim powiększa się

Od września do działu marketingu w Carlsberg Okocim SA dołączyła Monika Karpińska. Powierzono jej funkcję brand managera w zespole odpowiedzialnym...

19 września 2002

List do redakcji

Prezes brokera reklamy kinowej Best Marketing & Promotion Agency Leszek Popowicz przesłał do redakcji DS "MiMP" list następującej treści: W...

20 września 2002

Mieczysław Prószyński stworzył nową firmę Prószyński Media

Mieczysław Prószyński, jeden ze współudziałowców spółki Prószyński i S-ka, której magazynową część zakupiła na początku br. Agora SA, stworzył nową...

20 września 2002

Bauer rezygnuje z wydawania "Tygodnika Ekonomicznego"

Wydawnictwo Bauer zrezygnowało z projektu wydawania "Tygodnika Ekonomicznego". "Powodem jest niekorzystna sytuacja reklamowa na rynku, szczególnie w sektorze TMT (telekomunikacja,...

20 września 2002

Tequila/BTL Group tworzy firmy field marketingu i obsługi baz danych

W ramach grupy reklamowo-marketingowej TBWAPoland powstaną dwie nowe spółki na bazie dotychczasowych działów firmy marketing services TequilaBTL Group. Pierwsza z...

20 września 2002

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na budżet mediowy firmy Idip

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Idip. Wysokość budżetu mediowego nie została ujawniona, ale nieoficjalnie wiadomo, że...

20 września 2002

Axel Springer Polska zarzuca Bauerowi nieuczciwą konkurencję

Zarzut nieuczciwej konkurencji postawił Axel Springer Polska Wydawnictwu Bauer. Chodzi o konkurs dla czytelników o nazwie Deszcz Pieniędzy, który ukazał...

20 września 2002

Agencje reklamowe PZL i KID rozpoczną obsługę budżetu Smakusia

Firma Krynica Zdrój Sp. z o.o. rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki Smakuś. Zwycięskimi agencjami zostały PZL, która...

20 września 2002

"Auto Bazar" stał się częścią tygodnika "Auto Świat"

Axel Springer Polska połączył dwa ze swoich trzech tytułów motoryzacyjnych. Samodzielnie przestał się ukazywać dwutygodnik z ofertą rynku samochodów używanych...

20 września 2002

Budżet marki Okocim ma obsługiwać agencja reklamowa Red 8

Z nieoficjalnych źrodeł wiadomo, że agencja reklamowa Red 8 wygrała przetarg na obsługę reklamową flagowej marki browaru Carlsberg Okocim SA...

20 września 2002

TV Pilot i nowe pismo telewizyjne zadebiutują na rynku jesienią br.

Nowa stacja telewizyjna TV Pilot prawdopodobnie rozpocznie nadawanie jeszcze w tym roku. "Staramy się, aby emisja naszego programu rozpoczęła się...

20 września 2002

ARC Rynek i Opinia proponuje analizy skuteczności reklamy kinowej

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia wprowadziła do swojej oferty badanie skuteczności reklamy kinowej. "Naszą ofertę kierujemy do tych firm,...

20 września 2002

Orlen Oil wspiera kampanią reklamową sprzedaż oleju Platinum

Spółka Orlen Oil należąca do grupy kapitałowej PKN Orlen rozpocznie 21 września br. pierwszą w tym roku kampanię reklamową olejów...

20 września 2002

HBO chce wzmocnić wizerunek kampanią reklamową

Na początku października br. rusza ogólnopolska kampania reklamowa płatnej telewizji HBO mająca na celu wzmocnienie wizerunku marki i zwiększenie liczby...

20 września 2002

WebService przygotował nową witrynę dla Amplico AIG Life

Towarzystwo ubezpieczeniowe Amplico AIG Life uruchomiło nowy serwis internetowy. Głównym celem zmiany serwisu było dostosowanie go do nowej strategii marketingowej...