M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 marca 2014

Kampania telewizji internetowej Ipla [wideo]

Autorem kreacji jest agencja Grey Group.

5 marca 2014

Programy dla dzieci bez reklamy tzw. niezdrowej żywności

Telewizja Polska, Polsat, TV Puls, NC+ i Viacom International Media Networks będą składać wyjaśnienia w KRRiT.

5 marca 2014

Liberty Direct sponsoruje "Bitwę o dom"

W ramach współpracy ubezpieczyciel będzie promował polisy mieszkaniowe.

5 marca 2014

Maxus promuje Kenwooda i TaoTao w "Top chefie"

Dom mediowy kompleksowo koordynuje projekt promocyjny dwóch marek.

5 marca 2014

Batony Lion dają dostęp do internetu [wideo]

Nestle Polska we wspólnej akcji z Orange.

5 marca 2014

Scholz and Friends wraca z "Chińczykiem" [wideo]

Vectra reklamuje ofertę - "Internet 100 Mb/s za 1 złotówkę".

5 marca 2014

Rozpoczyna się rebranding Coffeeheaven na Costa Coffee

Duże zmiany u lidera kawiarni sieciowych.

5 marca 2014

Carlsberg w br. chce sprzedać o 2-4 proc. więcej piwa

Trzeci co do wielkości producent zaprezentował wyniki i swoje prognozy.

6 marca 2014

Mind Progress Group powiększa dział kreacji

Do zespołu agencji dołączają Adam Broda i Ewa Sobieszek.

6 marca 2014

OMD podpisał stałą umowę z Wedlem

Po kilku tygodniach pracy projektowej marketer podpisał długoterminowy kontrakt.

6 marca 2014

GoldenSubmarine ponownie poprowadzi Skoda Auto Muzyka

W tegorocznej edycji akcji udział biorą Fisz, Mela Koteluk, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik, Wojciech Waglewski.

6 marca 2014

TBM Snacks rozpoczął kampanię promującą chrupki kukurydziane Tygryski

Marketer rozpoczyna pierwszą swoją kampanię.

6 marca 2014

Berlinki sponsorują "Must Be The Music. Tylko muzyka" [wideo]

Akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję Publicis od września 2013 r.

6 marca 2014

Pierwsza ogólnopolska kampania Vitrum Vision [wideo]

Kolejna realizacja agencji Schulz Brand Friendly dla Unipharmu.

6 marca 2014

Julia Roszko-Mietlińska przeszła z NC+ do Marketing House

Do agencji dołączyła była szefowa marketingu i administracji platformy cyfrowej.

6 marca 2014

Cormedia tworzy nowy dział 4K

Nowa komórka będzie odpowiadać za prezentacje multimedialne i wideo.

6 marca 2014

Rubik ponownie w kampanii Apartu

Kampania będzie prowadzona w magazynach kobiecych.

6 marca 2014

Liebherr wprowadza nowy design BlackSteel

Producent lodówek stawia na warianty ekskluzywne.

6 marca 2014

Sebastian Stępak dyrektorem zarządzającym MSLGroup

Nominacja łączy się z potrzebą silnego wzmocnienia MSL Warsaw w dwóch obszarach - doradztwa strategicznego i kreacji.

6 marca 2014

Ewa Szejner dyrektorem generalnym Edelman Polska

Zastąpiła Barbarę Kwiecień, która pełniła tę funkcję od 2005 r.

6 marca 2014

Public Dialog dołączył do IPRN

Agencja została jedynym polskim przedstawicielem International Public Relations Network.

6 marca 2014

Powstał nowy dział komunikacji marketingowej w Time SA

Dyrektorem nowej struktury został Bartek Tyrawski.

6 marca 2014

Agencja McGarry Bowen może pojawić się w Polsce

Dentsu Aegis Network zamierza wprowadzić nowe sieciowe marki na nasz rynek.

6 marca 2014

Edipresse promuje zmienione "Mamo To Ja"

Miesięcznik ma większą objętość i lakierowaną okładkę.

6 marca 2014

Grupa IQS współpracuje z MRevolution

Porozumienie dotyczy narzędzi do realizacji badań w społecznościach badawczych.

6 marca 2014

Znamy wyniki Grupy Kapitałowej ATM po czterech kwartałach 2013 r.

Grupa po czterech kwartałach ub.r. zanotowała wzrost zysków we wszystkich segmentach działalności, a jej skonsolidowane przychody wyniosły 121 mln zł.

7 marca 2014

Awanse w Atmediach

Firma tworzy nowe stanowiska w dziale interactive.

7 marca 2014

Ewa Protaziuk-Suska awansuje w Crimtan Polska

Objęła stanowisko country managera.

7 marca 2014

Szef marketingu PKO BP na liście "Top 50 Marketingowców Europy"

Tomasz Marszałł jako jedyny Polak znalazł się w zestawieniu przygotowanym przez wydawnictwo "The Internationalist".

7 marca 2014

Grupa Redan na plusie

O 5 proc. wzrosły w lutym br. szacunkowe obroty właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket 
w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku.

7 marca 2014

Jutrzenka polewa wafle czekoladą

Familijne wprowadzają warianty oblane czekoladą.

7 marca 2014

Przychody T-Mobile Polska w ub.r. spadły o 5 proc.

O 60 mln zł wzrosła natomiast EBITDA.

7 marca 2014

Wojciech Osoś dyrektorem ds. PR w General Motors Poland

Poprzednio odpowiadał za PR marki Chevrolet.

7 marca 2014

Michał Soroczyński odchodzi z agencji Paralotna

Z agencją żegna się dyrektor zarządzający.

7 marca 2014

Ruszyła kampania Galerii Bronowice

Schulz Brand Friendly odpowiada za obsługę full service krakowskiej Galerii.

7 marca 2014

Adexon ma dwie nowe witryny

Oferta sieci wzbogaca się o Ising.pl oraz Cda.pl.

7 marca 2014

Michał Wielądek art directorem w Next

Agencja uzupełnia dział kreacji.

7 marca 2014

Rzecznik Praw Dziecka z kampanią

Kampanię społeczną "Jestem mamy i taty" organizuje agencja Telescope.

7 marca 2014

Claudia Schiffer w nowej kampanii Opla Meriva

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Carat, a kreacją online: 180heartbeats + Jung v. Matt.

7 marca 2014

Druga odsłona ziszczającej się kampanii banku

Możemy już zobaczyć drugi spot banku BNP Paribas.

7 marca 2014

Dr Irena Eris startuje z programem "Holistic Club"

Projekt nagradza konsumentów za zakup kosmetyków oraz korzystanie ze SPA i z hoteli.

7 marca 2014

Marka Alior Sync zniknie, a Alior Banku ma być odświeżona

Klienci Alior Sync zostaną "przeniesieni" do nowego banku tworzonego we współpracy z T-Mobile. Start projektu w I połowie br.

7 marca 2014

Crowdsourcing zdecyduje o wariancie Żywca, który wejdzie do produkcji

Grupa Żywiec wprowadza na rynek Białe, Marcowe oraz Bocka.

7 marca 2014

Maxus realizuje kampanię dla Truphone

Po raz pierwszy operator promuje się w telewizji.

10 marca 2014

Łukasz Ostrowski nowym szefem marketingu IKEA Retail Poland

Po czterech latach kierowania marketingiem Vision Express Łukasz Ostrowski dołączył do skandynawskiej firmy.

10 marca 2014

Odnowiony "TV14" w sprzedaży: więcej stron i nowa sekcja

Tytuł będzie promowany w telewizji.

10 marca 2014

Wspólna filmowa kampania Sony Mobile i Orange [wideo]

Rusza kampania promocyjna Xperii Z1 Compact.

10 marca 2014

Digital Wonderland obsłuży Tullemore Dew

Marka CEDC zyska wsparcie reklamowe.

10 marca 2014

Monika Donner i Łukasz Janowski tworzą Bluecloud w grupie OEX

Zespół Bluecloud będzie dostarczać rozwiązania strategiczno-kreatywne dla klientów OEX.

10 marca 2014

Ewa Miżejewska wiceprezesem ds. marketingu Pandora Jewelry CEE & ME

Zastąpiła Martę Najbert, która kontynuuje pracę w firmie jako vice president of marketing na Azję w Hongkongu.