M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 marca 2014

Idea Bank w rytmie Pharrella Williamsa [wideo]

Bank prowadzi działania wirusowe.

10 marca 2014

Ruszyła kampania radiowa Sanostolu

Za koncepcję spotu radiowego odpowiada agencja ID Advertising.

10 marca 2014

Komunikacja jabłek w McDonald's [wideo]

Kampania jest wspierana w mediach: TVN, Polsat, TV Puls oraz TV Puls 2.

10 marca 2014

Adam Kornacki ambasadorem usługi mobiParking

Prezenter telewizyjny nawiązuje współpracę z firmą SkyCash.

10 marca 2014

Wojciech Jagielski w reklamie Nescafe [wideo]

Publicis przygotował spot dla marki z portfolio Nestle.

10 marca 2014

Izabela Sałamacha szefem nowego działu w Fabryce Komunikacji Społecznej

Firma tworzy dział PR&CSR.

10 marca 2014

Radio Vox FM startuje z kampanią wizerunkową [wideo]

Spot został wyprodukowany przez dział produkcji TV Murator SA.

10 marca 2014

Pierwsza kampania 21East dla marki Velvet [wideo]

Producent artykułów higienicznych rozpoczyna kampanię.

10 marca 2014

T-Mobile skarży ugodę rządu ze Sferią

Już wcześniej sąd w ramach zabezpieczenia powództwa zakazał Sferii wykorzystywać sporne częstotliwości komórkowe.

11 marca 2014

Jacek Balicki nowym szefem marketingu NC+

Wzmocnienie działań marketingowych platformy NC+.

11 marca 2014

Dr. Oetker świętuje słodko wiosnę

Firma wprowadza specjalne świąteczne dekoracje ciast i deserów.

11 marca 2014

FoodCare zapowiada ekspansję

Firma zapowiada silną rozbudowę portfolio w 2014 r., wejście w nowe kategorie i zwiększenie udziałów zagranicą.

11 marca 2014

Maspex zmienia oblicze przekąsek

Wystartowała najnowsza kampania marki Tymbark Fruktajl.

11 marca 2014

Nowa platforma komunikacji Liberty Direct [wideo]

Kampania jest pierwszym elementem nowej strategii komunikacji przygotowanej przez ubezpieczyciela.

11 marca 2014

Marta Urbańczyk przeszła z P&G do Unilevera

Do działu badawczego Unilevera dołączył specjalista z konkurencyjnego koncernu.

11 marca 2014

IDMnet poszerza zespół

Broker kompletuje zespół do obsługi kanałów telewizyjnych.

11 marca 2014

Globalna zmiany nazwy agencji DraftFCB

Sześć miesięcy po zajęciu stanowiska globalnego CEO DraftFCB Carter Murray zmienia nazwę agencji na FCB (Foote, Cone & Belding).

11 marca 2014

F25 dla Getin Banku

Agencja stworzyła kampanie promujące lokaty i aplikację mobilną Getin Banku.

11 marca 2014

Norbert Ofmański w zarządzie Ecco Network

Założyciel firmy jest pierwszym Polakiem zasiadającym w zarządzie sieci Ecco w jej 25-letniej historii.

11 marca 2014

Spór o sprzedaż leków OTC w kanale pozaaptecznym

Szacujemy, że przez pozaapteczny kanał dystrybucji generowane jest około 460 mln zł, z tego 100 mln zł to sprzedaż suplementów diety i wyrobów medycznych - mówi Ewa Jankowska, prezes PASMI.

11 marca 2014

BP promuje swoją ofertę śniadaniową

Stacja paliw ruszyła z kampanią śniadań Wild Bean Cafe.

11 marca 2014

L'Oreal prowadzi przetarg na obsługę mediową

Ruszył przetarg na jeden z największych budżetów reklamowych.

11 marca 2014

Lipton Ice Tea po liftingu

Marka należąca do Pepsi Cola General Bottlers Poland przeszła kosmetyczny rebranding.

11 marca 2014

Lufthansa reklamuje obniżki cen biletów przejażdżką darmowym autobusem po Warszawie

Niemiecki przewoźnik obniżył ceny na loty do Azji.

11 marca 2014

Polsatowy "Taniec z gwiazdami" obejrzało 3,8 mln widzów

Pierwszy odcinek programu zarobił 2,8 mln zł.

11 marca 2014

United Biscuits wraca do Polski

Herbatniki McVitie's Digestive pojawią się na naszym rynku.

11 marca 2014

Marka Empik Cafe zniknie z rynku

Właściciel sieci podjął decyzję o niekontynuowaniu formatu kawiarni przy Empikach.

11 marca 2014

Łódź wybiera Imagine

Agencja interaktywna będzie zachęcać do studiowania w Łodzi.

11 marca 2014

Szeriszeri zajmie się współpracą blogosfery i marek

Na rynku powstał nowy podmiot specjalizujący się w akcjach marketingowych w blogosferze.

11 marca 2014

USP Zdrowie wspiera markę Pelavo [wideo]

Za kreację odpowiedzialna jest agencja One Eleven.

11 marca 2014

Onet ruszył z kompleksową kampanią

Portal chce zaprezentować różnorodność oferty.

11 marca 2014

Next zajmie się obsługą Foxy w mediach społecznościowych

Agencja będzie odpowiedzialna za obecność marki w mediach społecznościowych.

11 marca 2014

Liderem rozpowszechniania wśród miesięczników branżowych jest "Inżynier Budownictwa"

Te najnowsze dane ZKDP dotyczą grudnia ub.r.

11 marca 2014

Vox FM zapowiada zabawę

Ruszyła kampania wizerunkowa z prezenterami stacji pod hasłem "W rytmie hitów".

11 marca 2014

Beata Mońka zrezygnowała z funkcji prezesa Gremi

Szefowa wydawnictwa po pięciu miesiącach kończy pracę w firmie.

12 marca 2014

Reorganizacja w marketingu Nivei

Dział marketingu ma nowego menedżera. Doszło też do zmian kategorii pomiędzy dotychczasowymi szefami.

12 marca 2014

Multikino Media oferuje sponsoring sal

Spółka oferuje branding przestrzeni kinowej.

12 marca 2014

Maciej Kutak przeszedł do Sony Music Entertainment Polska

Kazimierz Pułaski nie jest już dyrektorem zarządzającym firmy.

12 marca 2014

Atmedia będzie sprzedawał reklamy w Romance TV

Po fali odejść stacji tematycznych broker pozyskuje nowego klienta.

12 marca 2014

Zmywarki Bosch w wiosennej odsłonie kampanii [wideo]

Marka rozpoczyna kampanię obejmującą m.in. spot TV, platformę edukacyjną i promocje sprzedażowe.

12 marca 2014

Marka Heinz w wizerunkowej kampanii [wideo]

Wsparcie prowadzone jest w internecie na formacie wideo.

12 marca 2014

Dariusz Bąk tymczasowym prezesem Gremi

Po odejściu Beaty Mońki zarządzanie spółką przejął jej dawny wiceprezes.

12 marca 2014

Renault w kampanii reklamuje nowe Clio [wideo]

Działania zostały zaplanowane do 22 marca br.

12 marca 2014

Profix wybiera Aveex

Producent i dystrybutor narzędzi rozpoczął współpracę z grupą marketingową.

12 marca 2014

Radio Zet notuje wzrosty

Stacja zwiększa swój udział w czasie słuchania w grupie 28-49 lat, do lidera w tym przedziale - RMF FM - zmniejszyła dystans ponaddwukrotnie.

12 marca 2014

50 Cent spotka się z fanami w Media Markt i Saturn

Podczas pobytu w Polsce zaprezentuje swoją markę słuchawek SMS Audio.

12 marca 2014

Coca-Cola poszerza gamę smaków Powerade

Na rynku pojawiła się limitowana edycja napoju o smaku marakui.

12 marca 2014

Powstała nowa agencja PR i social media - Zoom BSC

Prezesem agencji jest Sławomir Żurek, rozwijaniem działu PR zajmują się Agnieszka Pietrzak i Sylwia Maj, a realizacją projektów socialmediowych kieruje Marta Odrzywolska.

12 marca 2014

Agencja Stage Two przygotowała kampanię promocyjną dla "Metra" [wideo]

Kampania podkreśla dostęp do treści w wydaniach cyfrowych.

12 marca 2014

IAB i Lewiatan wystosowały list otwarty do Ministra Sprawiedliwości

Stanowisko wskazuje na postanowienia, które mogą w sposób negatywny wpłynąć na działalność oraz rozwój przedsiębiorców internetowych w Polsce.