M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 marca 2014

Polacy próbują przekonać do siebie Brytyjczyków [wideo]

Ruszyła kampania społeczna "From Poland with Love. For Great Britain".

18 marca 2014

Delecta promuje pieczenie

Rieber Foods Polska z "zakręconym" spotem sponsorskim.

18 marca 2014

Rynek kosmetyków wzrósł o 2 proc.

Rossmann preferowaną przez Polaków siecią drogerii.

18 marca 2014

Digital One jednym z założycieli międzynarodowej organizacji branded entertainment

Celem BEEMAA ma być przede wszystkim rozwój i wymiana branżowej wiedzy oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych w obszarze branded entertainment.

18 marca 2014

Ogilvy PR pracuje dla marki Grohe

Agencja od początku marca przez minimum rok będzie pracować dla jednego z wiodących producentów armatury.

18 marca 2014

Polscy jurorzy w Cannes Lions

Julia Kozak i Tytus Klepacz na 61. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności.

18 marca 2014

Mindshare ruszył z konkursem dla Forda

Konkurs będzie wspierany płatnymi reklamami w Facebooku.

18 marca 2014

Pizzaportal.pl prowadzi wsparcie reklamowe

Działania prowadzone są m.in. w telewizji.

18 marca 2014

Plus i Orange znów walczą na reklamy

Plus konsekwentnie przekonuje, że jego LTE jest szybsze od Neostrady, a w odpowiedzi Serce i Rozum witają "bliźniaczki".

18 marca 2014

Aplikacja moblina WWF autorstwa GoldenSubmarine

Kolejny projekt będący efektem współpracy organizacji i polskiej agencji interaktywnej.

18 marca 2014

Eurobank promuje hipoteki

Piotr Adamczyk na joggingu.

18 marca 2014

Play promuje smartfony LG za złotówkę

Promocyjnej obniżce cen telefonów w abonamentach towarzyszy kampania w TV, internecie i na outdoorze.

18 marca 2014

Y&R po przetargu rozpoczyna współpracę z Tigerem [wideo]

Poprzednio za działania ATL dla marki z portfolio Maspex Wadowice odpowiadała agencja DDB Warszawa.

18 marca 2014

Oshee atakuje z Bruce Lee

Energetyk wspiera się wizerunkiem legendarnego mistrza sztuk walki.

18 marca 2014

Kampania i promocja marki Bosch

"Pełną parą przeciw zagnieceniom" w kampanii żelazek Bosch. Promocją objęte są również odkurzacze.

18 marca 2014

Subway promuje ofertę dla dzieci

Motywy z filmu "Muppety: Poza prawem" będą wykorzystywane w najnowszej promocji sieci.

18 marca 2014

TVN zapłaci 200 tys. zł kary za rozpowszechnianie pornografii

KRRiT uznała, że film "Siła pożądania" wyemitowany w TVN Style nie był "nowoczesnym, erotycznym kinem dla kobiet".

18 marca 2014

Totalizator najbardziej rozpoznawalnym sponsorem igrzysk w Soczi

Według badań Grupy IQS najbardziej zauważalnym sponsorem reprezentacji był Totalizator Sportowy.

18 marca 2014

Tymbark tym razem "multiwitaminizuje"

Maspex nadal uczy pić soki do śniadania.

18 marca 2014

Streetcom rusza z kampanią dla marki Dermena

Kampania rekomendacji dotyczy odżywki i mascary Dermena Lash. Przekaz ma dotrzeć do 700 tys. konsumentek.

19 marca 2014

Rusza multibrandowa akcja promocyjna dla kobiet

Pod hasłem "Między nami kobietami" startują działania dla marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Partnerem konkursu jest serwis kobieta.pl.

19 marca 2014

BIC z nową kolekcją golarek dla kobiet

Producent poszerza portfolio produktów adresowanych do kobiet.

19 marca 2014

Plus daje 300 MB mobilnego internetu na miesiąc za darmo [wideo]

Wszystko po to, by zachęcić użytkowników prepaid do korzystania. Później ten pakiet kosztuje 7 zł miesięcznie.

19 marca 2014

Grzegorz Łapanowski będzie twarzą reklamową Whirlpoola

Prowadzący program "Top Chef" w Polsacie będzie reklamował sprzęt marki Whirlpool.

19 marca 2014

Malma z kolejną kampanią

Maspex po kampanii Lubelli wspiera kolejny brand makaronowy.

19 marca 2014

Gripex znów poszukuje pogromców

Za kampanię odpowiadają agencje Unlimited, Connectmedica i Starcom.

19 marca 2014

Goldbach Audience powiększa pakiet Zdrowie

Łączny zasięg serwisów zgrupowanych w pakiecie Zdrowie sieci Goldbach Audience to 4,77 mln real users i 59,3 mln odsłon.

19 marca 2014

Grupa Allegro zamyka serwis Citeam.pl

Serwis zakupów grupowych Grupy Allegro kończy działalność.

19 marca 2014

Aspiro będzie działać pod logo mBanku

Punkty rozmieszczone w centrach handlowych zostaną oznaczone logo mBanku i jako mKioski skoncentrują się na sprzedaży produktów własnych.

19 marca 2014

Royal Ad udoskonala ofertę reklamową

Sieć wprowadza m.in. rozwiązania behawioralne i mobilne.

19 marca 2014

Puls przed wakacjami sprawdzi brokerów reklamowych

Telewizja Puls chce do końca roku wypracować łącznie 7-procentowy udział w rynku.

19 marca 2014

Aveec.com dla M&S

Grupa marketingowa obsłuży Pomorską Fabrykę Okien.

19 marca 2014

Hochland wspiera brie i camembert

Rusza kolejna kampania producenta serów.

19 marca 2014

VoD dla dzieci w obszarze zainteresowań Telewizji Puls

Internet jest jednym z priorytetów spółki. Telewizja Puls nie potrzebuje inwestora finansowego.

19 marca 2014

Kolejna odsłona kampanii ING Życie "Rakowi wspak"

Oprócz reklam ATL ubezpieczyciel zaplanował także spotkania edukacyjne we współpracy z organizatorami kampanii społecznej "Rak. To się leczy!"

19 marca 2014

"Kukbuk" ma marketing & promotion managera

Nowo utworzone stanowisko objął Artur Chmielewski.

19 marca 2014

Dawid Sychowski szefem marketingu Motor-Presse Polska

Wydawca rozdzielił struktury sprzedażowe i marketingowe. Za kierowanie tymi ostatnimi odpowiada Dawid Sychowski.

19 marca 2014

Debiutuje Akademia Telewizyjna TVP

Publiczny nadawca wkrótce uruchomi Akademię Telewizyjną TVP z ofertą studiów menedżerskich Master of Business Administration ze specjalnością zarządzanie mediami.

19 marca 2014

Komisja PE przyjęła regulacje przybliżające możliwy koniec opłat roamingowych w UE

Przegłosowane przez Komisję Przemysłu Parlamentu Europejskiego zapisy przewidują stopniową likwidację opłat roamingowych w krajach UE.

19 marca 2014

Uzupełnienie: Initiative zaplanował i kupił media na potrzeby kampanii serialu VIMN

Poza agencją K2 w kampanię zaangażowany był dom mediowy Initiative Warszawa.

19 marca 2014

BGŻOptima - bank, który cię kocha…

Bank promuje lokaty o atrakcyjnym oprocentowaniu.

19 marca 2014

Zmiany w dziale sprzedaży bezpośredniej i regionalnej Polsat Media

Katarzyna Bałdo-Bożek, dotychczasowa szefowa działu, i Zbigniew Baczkowski, koordynator sprzedaży regionalnej, rozstali się z firmą. W ich miejsce awansowały: Joanna Mieszkowska-Maździarz oraz Ewelina Kajda.

20 marca 2014

Anna Lipińska group account directorem w Codemedia

Poprzednio związana była z firmą ClickAd.

20 marca 2014

Highlite PR dla marki Remington

Agencja zajmie się wsparciem marki i jej produktów w komunikacji online.

20 marca 2014

Frosta z nowym sposobem na rybę

Firma proponuje błyskawiczny sposób na obiad z patelni.

20 marca 2014

RMF FM z antenowymi celebrytami

Radiową powieść przeczyta Joanna Koroniewska, nową loterię na antenie prowadzi Hubert Urbański.

20 marca 2014

Ruszają rozległe działania marketingowe firmy Purmo

Pod hasłem "Sztuka ogrzewania" firma promuje nowoczesne i designerskie rozwiązania grzewcze.

20 marca 2014

Original Source prosi o głos

Marka z portfolio PZ Cussons z kolejnymi aktywnościami na wiosnę.

20 marca 2014

Realizacja 180hb + Jung v. Matt dla firmy Dakea

Agencja przebudowała serwis internetowy firmy.

20 marca 2014

Black Energy Drink podwaja się na wiosnę

Napój FoodCare rusza z promocją - druga butelka za połowę ceny.