M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 marca 2014

Adam Jasser nowym prezesem UOKiK

Wieloletni pracownik Reutersa, a od trzech lat sekretarz stanu w kancelarii premiera pokieruje Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

20 marca 2014

MTV Polska pierwszym polskim kanałem z milionem fanów

W ubiegłym roku MTV Polska zdobyła ponad 300 tys. nowych fanów w Facebooku.

20 marca 2014

BGŻ promuje pożyczki gotówkowe…

…już z myślą o Wielkanocy.

20 marca 2014

"Poland. Come and complain" - ostatnia faza projektu [wideo]

Film przedstawia kelnerkę, która polerując szklankę, opowiada o stereotypowej skłonności Polaków do picia alkoholu.

20 marca 2014

Hochland promuje bloczek sera topionego

Nowy produkt będzie wsparty działaniami reklamowymi.

20 marca 2014

Wyjaśnienie: Malma z kolejną kampanią

Za zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.

20 marca 2014

H&M klientem Brand24

W Polsce profil H&M w Facebooku ma 965 tys. fanów.

20 marca 2014

Pepco z pierwszą kampanią telewizyjną [wideo]

Działania marketingowe idą w parze z rebrandingiem sklepów.

20 marca 2014

Ruszają działania wizerunkowe portalu Gazetapraca.pl

Kampania "Ambicja. Rozwój. Kariera".

20 marca 2014

Bartosz Załęcki szefem marketingu i strategii "GW"

Agora zatrudnia nowego menedżera odpowiedzialnego za marketing.

20 marca 2014

Sektor farmaceutyczny wydał w ub.r. na reklamę 3,7 mld zł

Wzrost nakładów w branży farmaceutycznej o 20 proc. w 2013 r. do poziomu 3,7 mld zł i silna konkurencja - to główne wnioski analizy przygotowanej przez dom mediowy Equinox Polska.

20 marca 2014

TVN Media przejmuje kolejny kanał Atmediów

Stacja iTV zmienia brokera reklamowego.

21 marca 2014

Mondelez bajkowo o miękkich ciastkach

Ruszyła kampania miękkich ciastek Milka, nowej kategorii słodkiego giganta.

21 marca 2014

Cezary Sochacki client service directorem Posterscope

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej dołączył do agencji należącej do Dentsu Aegis Network.

21 marca 2014

Awanse i nowe osoby w Garden of Words

Trzy osoby dołączają do zespołu, dwie awansują.

21 marca 2014

Kolejna edycja konkursu "Testuj z Orange"

Przy XVI edycji akcji pracuje Imagine.

21 marca 2014

Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z Warsem

Agencja zajmie się obsługą firmy w zakresie doradztwa komunikacyjnego.

21 marca 2014

Orange też będzie mieć bank - z mBankiem

Kolejny, po Plusie i T-Mobile, operator komórkowy zapowiedział współpracę z partnerem bankowym. Pozostał Play.

21 marca 2014

Hochland rusza z hojną promocją

Dla plastrowanych żółtych serów marketer przygotował akcję "+10 proc. gratis".

21 marca 2014

Raiffeisen Polbank proponuje: kredytówka na abonament

Karta kredytowa bez opłat? To już było. Ale środki z karty do dyspozycji praktycznie bez terminu i bez odsetek to nowość. Zamiast tego bank chce, by płacić mu miesięczny abonament 29 zł.

21 marca 2014

Getin rusza z nową kampanią kont Getin Up

Bank pokazuje udogodnienia takie jak sprawdzanie stanu konta bezpośrednio na karcie i szybkiego logowanie symbolem graficznym do bankowości mobilnej.

21 marca 2014

Kino Polska zanotowało ponad 30-proc. wzrost zysku

Firma stawia na umacnianie pozycji grupy na międzynarodowym rynku i rozwój Stopklatka TV.

21 marca 2014

Najwięcej czasu spędzamy przed laptopem

Wyniki badania AdReaction 2014 zrealizowanego przez Millward Brown.

21 marca 2014

Marketing House wzmacnia kompetencje konsultingowe

Agencja rozwija się w zakresie customer experience management, customer intelligence oraz digital & mobile.

21 marca 2014

BMW reklamuje technologię ConnectedDrive [wideo]

Kampanię w Polsce przygotowały agencje OS3 i Initiative.

21 marca 2014

Discovery Channel ma nowe logo

Kanał wprowadza nową identyfikację wizualną.

24 marca 2014

Kobranding USP Zdrowie: Elektrolity rekomendowane przez Stoperan

Marketer przewiduje wsparcie reklamowe nowego produktu.

24 marca 2014

PZU uruchamia portal Pzuzdrowie.pl i startuje z kampanią

Rusza kampania ATL, w której PZU będzie zachęcało do zapoznania się i skorzystania z nowej oferty.

24 marca 2014

Mobext uruchamia w Polsce program Atom

W ramach programu Mobext oferuje podwojenie wkładu finansowego zgłaszającego się do programu przedsiębiorstwa.

24 marca 2014

Mosqi.to rekrutuje do reklam promujących Łódź

Pierwsze spoty trafią do emisji w maju.

24 marca 2014

Loteria "Super Expressu" będzie promowana w telewizji

Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive.

24 marca 2014

7,5 mld zł sprzedaży OTC w 2013 r.

Dane IMS Health wskazują na ponad 10-proc. dynamikę wzrostu sprzedaży tego segmentu leków w ub.r.

24 marca 2014

Dulux z intensywną kampanią wiosenną

Marka startuje z komunikacją "Poczuj, jak życie nabiera kolorów".

24 marca 2014

Hochland wesprze owocowe Almette

Już niebawem marketer będzie promował kolejny wariat serków do smarowania Almette ze swojego portfolio.

24 marca 2014

Najwięcej kont w ub.r. przybyło Getinowi

Jest też kilka banków, które zmniejszyły stan posiadania.

24 marca 2014

Plus i Cyfrowy Polsat obniżają ceny testów LTE

Obaj operatorzy wprowadzają możliwość testowania przez tydzień mobilnego internetu LTE za 9 zł.

24 marca 2014

Motor-Presse uruchamia biuro w Warszawie

Wrocławski wydawca rozwija działalność.

24 marca 2014

Endorfina Events wydziela studio graficzne

To pierwsze z zaplanowanych na ten rok strategicznych posunięć Endorfina Events.

24 marca 2014

Nestlé Schöller zachęca do twórczej zabawy

Projekt "Figle Fana Banana" opiera się na idei crowdsourcingu.

24 marca 2014

Young & Rubicam dla Danone [wideo]

Rusza nowa kampania pt. "Świat zwierząt Danonka".

24 marca 2014

Bonduelle z kampanią

Ruszają działania promocyjne w telewizji i internecie.

24 marca 2014

Eska Rock namawia do wyborów

Na antenie radia rusza dzisiaj specjalna akcja zachęcająca Polaków do świadomego udziału w wyborach do PE.

24 marca 2014

Absolut zakończył projekt Next Frame [wideo]

Każdy z fanów marki profilu Absolut w Facebooku mógł wpłynąć na losy głównych bohaterów i zobaczyć swoje nazwisko wśród współtwórców komiksu.

25 marca 2014

Liquid zajmie się obsługą Kazara

Dział kreatywny MEC będzie odpowiedzialny za obecność firmy w social mediach.

25 marca 2014

Buzz Media z nowym klientem

Biuro turystyczne Atas zleciło agencji przeprowadzenie kampanii marketingu rekomendacji.

25 marca 2014

Goldbach Audience poszerzyła pakiet Turystyka

Do sieci dołączył serwis Rozkład-pkp.pl.

25 marca 2014

DDB Warszawa, Tribal DDB i DDC Media dla Pharmena

Marketer promuje swoje produkty w kampanii display.

25 marca 2014

Żywiec Zdrój wprowadza nowe formaty wody smakowej

Na rynku pojawią się butelki wody o pojemności 0,7 l o smaku truskawki i cytryny.

25 marca 2014

Reklama margaryny Optima Cardio w KER

Komisja Etyki Reklamy uznaje, że w reklamie należy wprowadzić zmiany.

25 marca 2014

Grupa K2 notuje stratę za 2013 r.

Strata netto wyniosła 1,16 mln zł przy przychodzie 59,6 mln zł.