Bauer zmniejsza częstotliwość kolejnych TV-guide'ów
Po subsegmencie premium teraz wydawca tworzy grupę dwutygodników telewizyjnych w formacie kompaktowym.
Po subsegmencie premium teraz wydawca tworzy grupę dwutygodników telewizyjnych w formacie kompaktowym.
Dotychczasowy szef rozwoju online wydawnictwa przejmuje dodatkową funkcję w Grupie Onet.pl.
Kończy się główny etap konsolidacji i rebrandingu agencji Isobar po fuzji z grupą Socializer.
Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska rozstały się z agencją.
Za koncepcję oraz realizację konkursu odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Strategia komunikacji marki koncentruje się głównie na kanałach skierowanych do profesjonalistów.
Głównym założeniem do stworzenia projektu było ułatwienie klientowi zrozumienia i doświadczenia produktów i filozofii marki ABB.
Po ubiegłorocznych dwóch akwizycjach spółka planuje dalsze.
Agencja będzie odpowiadać za prowadzenie działań media relations.
Powrót marki do sklepów przed sezonem wspierają działania reklamowe.
Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma.
"Wszyscy muszą umrzeć" to hasło kampanii promującej czwarty sezon serialu HBO "Gra o tron".
Zmiana lidera na rynku piwa, na razie w jednym okresie badawczym.
Firma poszukuje następcy Agaty Cichowicz, która rozstała się z firmą.
Szefowe dotychczasowej Lemon Sky będą zarządzać nową agencją na polskim rynku.
Marka Unilevera wprowadza produkty w segmencie familijnym i impulsowym.
Kreatywny Ars Thanea będzie jedynym polskim jurorem w tegorocznym grand jury.
Po ponad sześciu latach z firmą rozstaje się PR & media manager.
"KoncertuJemy!" - nowa aktywacja konsumencka marki z portfolio Unilever Polska.
Wzrosły przychody z abonamentu, ale spadły z reklam.
Kompania Piwowarska rozszerza grupę docelową marki.
Firma specjalizuje się w planowaniu i zakupie kampanii w mobilnych kanałach komunikacji oraz doradztwie w komunikacji mobilnej.
Domy mediowe wskazują błędy w międzynarodowym raporcie.
Doradca w przetargu na obsługę mediową firmy farmaceutycznej.
Winny brand z portfolio Pernod Ricard Polska ruszy z kampanią.
Operator komórkowy postanowił wykreować nowy segment ofert - wspólne dla rodziny.
Planowaniem oraz zakupem mediów zajęła się międzynarodowa sieć reklamy natywnej online - Interactions Europe.
Głównym medium kampanii test telewizja.
Dotychczasowy prezes pozostanie członkiem rady nadzorczej.
Cztery domy mediowe walczą o budżet jednego z największych producentów napojów.
Producent wyrobów mleczarskich wzmocni swą obecność w social mediach.
Były menedżer komunikacji Nivei dołączył do zespołu Seata.
Firma trzeci rok z rzędu wypracowała zysk i to znacząco wyższy.
Kampania ma przełamywać schematy w mówieniu o chorobie nowotworowej.
Kampania przebiega pod hasłem "Nowy jest lepszy".
Jego obowiązki przejęli Bronisław Wildstein i Tomasz Sakiewicz.
Agencja wzmacnia strategię.
Operatorzy odczuwają spadki przychodów i raczej nie będą zwiększali swoich budżetów mediowych.
Według ZPPP Browary Polskie łagodna zima, wczesna wiosna i piłkarski mundial mogą sprawić, że sprzedaż piwa wzrośnie w tym roku o ok. 1 proc.
Z firmą żegna się dyrektor projektu marki Tyskie. Na razie nie są znane jego dalsze plany zawodowe.