M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 marca 2014

Bauer zmniejsza częstotliwość kolejnych TV-guide'ów

Po subsegmencie premium teraz wydawca tworzy grupę dwutygodników telewizyjnych w formacie kompaktowym.

28 marca 2014

Aleksy Uchański szefem rozwoju w RASP i Onecie

Dotychczasowy szef rozwoju online wydawnictwa przejmuje dodatkową funkcję w Grupie Onet.pl.

28 marca 2014

Marki Socializer i Socialformance znikają z rynku

Kończy się główny etap konsolidacji i rebrandingu agencji Isobar po fuzji z grupą Socializer.

28 marca 2014

Team seniorów odchodzi z Havas Worldwide Warsaw

Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska rozstały się z agencją.

28 marca 2014

Witryny Grupy Meble.pl w ofercie Budowii

Rośnie zasięg sieci należącej do IDMnet.

28 marca 2014

Niestandardowa aktywacja Forda podczas Targów Motor Show 2014

Za koncepcję oraz realizację konkursu odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

28 marca 2014

Demsa otwiera kategorię dermokosmetyków w USP Zdrowie

Strategia komunikacji marki koncentruje się głównie na kanałach skierowanych do profesjonalistów.

28 marca 2014

Lemon Sky stworzył showroom dla ABB

Głównym założeniem do stworzenia projektu było ułatwienie klientowi zrozumienia i doświadczenia produktów i filozofii marki ABB.

28 marca 2014

Mind Progress Group wypromuje Jura Park Krasiejów

Umowa podpisana jest bezterminowo.

28 marca 2014

Marcin Greloch w agencji Media Forum

Wcześniej związany był z Koncept Interactive.

28 marca 2014

MediaCap planuje kolejne akwizycje

Po ubiegłorocznych dwóch akwizycjach spółka planuje dalsze.

28 marca 2014

Whitepress współpracuje z Juicy Relations

Agencja będzie odpowiadać za prowadzenie działań media relations.

28 marca 2014

Książęce Jasne Ryżowe znów na półkach i w TV

Powrót marki do sklepów przed sezonem wspierają działania reklamowe.

28 marca 2014

Kampania Carlsberg Citrus

Nowy wariant piwa będzie wspierać komunikacja outdoorowa.

28 marca 2014

AMS wprowadził do oferty interaktywną gablotę przystankową [wideo]

Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma.

28 marca 2014

Czwarty sezon "Gry o tron" z kampanią

"Wszyscy muszą umrzeć" to hasło kampanii promującej czwarty sezon serialu HBO "Gra o tron".

28 marca 2014

Żubr przeskoczył Tyskie

Zmiana lidera na rynku piwa, na razie w jednym okresie badawczym.

31 marca 2014

HTC szuka szefa marketingu

Firma poszukuje następcy Agaty Cichowicz, która rozstała się z firmą.

31 marca 2014

Powstaje LemonSkyJWT, Andrzej Zawadzki odchodzi

Szefowe dotychczasowej Lemon Sky będą zarządzać nową agencją na polskim rynku.

31 marca 2014

Nowości od Algidy, Magnum droższe

Marka Unilevera wprowadza produkty w segmencie familijnym i impulsowym.

31 marca 2014

Piotr Jaworowski w jury Cresta International Advertising Awards

Kreatywny Ars Thanea będzie jedynym polskim jurorem w tegorocznym grand jury.

31 marca 2014

Żaneta Gajek odchodzi z Oriflame

Po ponad sześciu latach z firmą rozstaje się PR & media manager.

31 marca 2014

PKO BP promuje płatności IKO

Ruszył nowy konkurs autorstwa agencji Mint Media.

31 marca 2014

Nudle Knorr zapraszają na koncert

"KoncertuJemy!" - nowa aktywacja konsumencka marki z portfolio Unilever Polska.

31 marca 2014

Rusza kampania reklamowa Lego Star Wars

Marka świętuje 15-lecie kolekcji.

31 marca 2014

TVP zanotowała 20,5 mln zł straty

Wzrosły przychody z abonamentu, ale spadły z reklam.

31 marca 2014

Poczta Polska startuje ze wsparciem wizerunkowym

Kampania będzie prowadzona w prasie.

31 marca 2014

Piwo Redd's już nie tylko dla kobiet

Kompania Piwowarska rozszerza grupę docelową marki.

31 marca 2014

Krzysztof Zwierzyński założył AppNetMedia

Firma specjalizuje się w planowaniu i zakupie kampanii w mobilnych kanałach komunikacji oraz doradztwie w komunikacji mobilnej.

31 marca 2014

Agencje liczą na weryfikację zestawienia Compitches RECMA

Domy mediowe wskazują błędy w międzynarodowym raporcie.

31 marca 2014

Accenture audytorem w Berlin-Chemie/Menarini Polska

Doradca w przetargu na obsługę mediową firmy farmaceutycznej.

31 marca 2014

Jacob’s Creek jako sponsor wydarzenia pojawi się w TV

Winny brand z portfolio Pernod Ricard Polska ruszy z kampanią.

31 marca 2014

Przybylska i Małaszyński będą reklamowali oferty rodzinne Playa

Operator komórkowy postanowił wykreować nowy segment ofert - wspólne dla rodziny.

31 marca 2014

Rusza internetowa kampania telewizorów Sharp

Planowaniem oraz zakupem mediów zajęła się międzynarodowa sieć reklamy natywnej online - Interactions Europe.

31 marca 2014

Bank Millennium reklamuje bankowość internetową

Głównym medium kampanii test telewizja.

31 marca 2014

Bogusław Kisielewski prezesem Kino Polska TV

Dotychczasowy prezes pozostanie członkiem rady nadzorczej.

1 kwietnia 2014

Coca-Cola rozpisała przetarg na obsługę mediową

Cztery domy mediowe walczą o budżet jednego z największych producentów napojów.

1 kwietnia 2014

SM Mlekovita wybrała Think Kong

Producent wyrobów mleczarskich wzmocni swą obecność w social mediach.

1 kwietnia 2014

Zmiany w dziale komunikacji Seata

Były menedżer komunikacji Nivei dołączył do zespołu Seata.

1 kwietnia 2014

Axa Direct prowadzi już 450 tys. polis

Firma trzeci rok z rzędu wypracowała zysk i to znacząco wyższy.

1 kwietnia 2014

McCann dla banku Pekao SA

Akcja spotu dzieje się w Muzeum Niezrealizowanych Marzeń.

1 kwietnia 2014

DDB Warszawa i Platige Image dla Alivii [wideo]

Kampania ma przełamywać schematy w mówieniu o chorobie nowotworowej.

1 kwietnia 2014

Skoda promuje system ratalny [wideo]

Kampania przebiega pod hasłem "Nowy jest lepszy".

1 kwietnia 2014

Piotr Barełkowski zrezygnował z kierowania Telewizją Republika

Jego obowiązki przejęli Bronisław Wildstein i Tomasz Sakiewicz.

1 kwietnia 2014

Tymbark reklamuje Owoce Świata [wideo]

Kreację przygotowała agencja Brainbox.

1 kwietnia 2014

Agnieszka Gozdek strategy and brand planning directorem w Grey Group

Agencja wzmacnia strategię.

1 kwietnia 2014

Sociomantic Labs powiększa zespół

Firma zatrudnia nowych account managerów.

1 kwietnia 2014

Equinox: telekomy tną i raczej będą ciąć wydatki na reklamę

Operatorzy odczuwają spadki przychodów i raczej nie będą zwiększali swoich budżetów mediowych.

1 kwietnia 2014

Piwowarzy liczą na mundial i pogodę

Według ZPPP Browary Polskie łagodna zima, wczesna wiosna i piłkarski mundial mogą sprawić, że sprzedaż piwa wzrośnie w tym roku o ok. 1 proc.

1 kwietnia 2014

Maciej Mitoraj kończy projekt w Kompanii Piwowarskiej

Z firmą żegna się dyrektor projektu marki Tyskie. Na razie nie są znane jego dalsze plany zawodowe.