Tym razem Plus odpowiada na reklamy Orange
"Bliźniaczki Plusa" nie rozmawiają z obcymi. "Im nie można wierzyć!".
"Bliźniaczki Plusa" nie rozmawiają z obcymi. "Im nie można wierzyć!".
Konkurs prowadzony jest w ramach platformy MillionYou.
Pernod Ricard Polska skierował do sklepów Ballantine’s Brasil. Ta nowa wersja popularnej whisky wzbogacona o smak limonki i aromat wanilii ma szansę przyczynić się do rozwoju marki i całej kategorii.
To efekt reorganizacji. Z firmy odchodzi wieloletnia rzecznik Małgorzata Babik. Dolny zostanie dyrektorem komunikacji korporacyjnej. Marketing będzie podzielony na część konsumencką i biznesową.
Rusza bardzo szeroko zakrojona kampania Allegro reklamująca dział "Ogród".
Menedżer kończy współpracę z Interpublic Group.
Agata Piotrowska awansowała. Do agencji przeszły dwie osoby z PZL.
We wzbogaconej ofercie Vision Ads reklamodawcy mogą znaleźć m.in. pre-roll skip ad.
Dom mediowy zatrudnił menedżera z Wirtualnej Polski.
Rusza drugi etap kampanii Liberty Direct promującej ubezpieczenia komunikacyjne.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Schulz Brand Friendly.
Poprzednio związana była z domem mediowym Codemedia.
Lokalna kampania będzie prowadzona w prasie i internecie.
W tym roku bank chce otworzyć co najmniej 150 tys. kont. Ma w tym pomóc najnowsza promocja i wsparcie mediowe.
Nowe osoby rozpoczynają pracę w agencji mediowej.
Polska reprezentacja futbolowa nie zakwalifikowała się do finałów, ale piwna marka zaprasza konsumentów na brazylijski mundial.
Motywem kampanii jest przerobiona na różne style w reklamie telewizyjnej piosenka Depeche Mode "People are people".
Cristiano Ronaldo, Neymar oraz Wayne Rooney na chwilę przed meczem.
W spocie reklamowym aktor wystąpił razem ze swoją żoną Ewą.
Oryginalny keczup Heinz ze spersonalizowaną, stworzoną przez siebie etykietą otrzyma 25 osób.
Za adaptację kampanii oraz mediaplan odpowiada lokalny oddział Eniro.
Ilustracje użyte w kampanii są autorstwa Przemysława Truścińskiego.
Farmaceutyki i branża kosmetyczna zintensyfikowały kampanie telewizyjne w I kwartale br. Sektor "rozrywka" istotnie zmniejszył aktywność reklamową, wynika z podsumowań domu mediowego MEC.
W Polsce dom mediowy przejmuje obsługę wszystkich marek.
Po kilku latach pracy w Ringier Axel Springer Bałuch-Lisowska dołączyła do wydawcy "Rzeczpospolitej".
Przy okazji Innovation Award Media Trendy 2014 przyznane zostaną również nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym oraz Young Media Lions.
Do zespołu agencji dołączyły Natalia Santisteban i Barbara Jagoda.
Nadal będzie pełnić obowiązki dyrektor zarządzającej GfK Polonia.
Dwutygodniowa kampania prowadzona będzie w wybranych rozgłośniach radiowych.
W ubiegłym miesiącu spot z "roztańczonymi przedsiębiorcami" wykorzystywany był wirusowo w internecie, a teraz trafi do emisji w TV.
MEC tworzy stanowisko external communication managera.
Do firmy dołączyła Katarzyna Popławska.
Wygrał konkurs na stanowisko spółki powołanej przez konsorcjum sześciu banków. Prezesem pozostaje Adam Malicki.
Za zakup mediów odpowiada Sales & More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Objął funkcję Google strategista i będzie odpowiadał za budowanie strategii SEM dla klientów agencji.
Maciej Wokitajtis, poprzednio związany ze Starcomem, będzie odpowiadał za rozwój nowej oferty.
Kreacje nawiązują do artystycznych plakatów z nurtu "estetyki sentymentalnej".
Wzmocniono dział obsługi klienta, new business i PR.
Umowa została podpisana na trzy lata.
Narodowy przewoźnik lotniczy wyraźnie poprawił wyniki finansowe. Ubiegły rok zakończył zyskiem. Pierwszym od pięciu lat.
19 kwietnia PPL Koral startuje z doroczną kampanią reklamową Koralowe Pyszne 35 lat - poinformował Piotr Gąsiorowski, kierownik działu marketingu PPL Koral.
Organizacja współpracuje z siecią Avans, Carrefour, Intersport, Multikino, Praktiker oraz Telepizzą.
Udział piwa Książęcego w segmencie piwnych specjalności bez uwzględniania dyskontów wyniósł w ub.r. ponad 20,5 proc., podczas gdy kolejna marka konkurenta miała udział dwukrotnie mniejszy - poinformował Wojciech Mrugalski, kierownik ds. komunikacji Kompanii Piwowarskiej.
Telewizja publiczna ustala teraz koszty dotarcia na grupie 16-59, a nie 16-49.
Firma ma nowego public affairs and communications managera.