M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 kwietnia 2014

Tym razem Plus odpowiada na reklamy Orange

"Bliźniaczki Plusa" nie rozmawiają z obcymi. "Im nie można wierzyć!".

1 kwietnia 2014

Empik rusza z konkursem na film reklamowy

Konkurs prowadzony jest w ramach platformy MillionYou.

1 kwietnia 2014

M&C Saatchi pomaga ożywić markę Ballantine's

Pernod Ricard Polska skierował do sklepów Ballantine’s Brasil. Ta nowa wersja popularnej whisky wzbogacona o smak limonki i aromat wanilii ma szansę przyczynić się do rozwoju marki i całej kategorii.

2 kwietnia 2014

Michał Dolny nie jest już dyrektorem marketingu Netii

To efekt reorganizacji. Z firmy odchodzi wieloletnia rzecznik Małgorzata Babik. Dolny zostanie dyrektorem komunikacji korporacyjnej. Marketing będzie podzielony na część konsumencką i biznesową.

2 kwietnia 2014

Allegro reklamuje się kwiatami

Rusza bardzo szeroko zakrojona kampania Allegro reklamująca dział "Ogród".

2 kwietnia 2014

Tomasz Wileński opuszcza Reprise Media

Menedżer kończy współpracę z Interpublic Group.

2 kwietnia 2014

Istotne wzmocnienia personalne w Kalicińscy.com

Agata Piotrowska awansowała. Do agencji przeszły dwie osoby z PZL.

2 kwietnia 2014

Vision Ads nawiązuje strategiczną współpracę z Minteye

We wzbogaconej ofercie Vision Ads reklamodawcy mogą znaleźć m.in. pre-roll skip ad.

2 kwietnia 2014

Walk Creative dla Perfecty [wideo]

Marketer wprowadza nowy produkt.

2 kwietnia 2014

Marek Rolf dołączył do Equinox Polska

Dom mediowy zatrudnił menedżera z Wirtualnej Polski.

2 kwietnia 2014

Liberty Direct pokonuje złośliwości losu [wideo]

Rusza drugi etap kampanii Liberty Direct promującej ubezpieczenia komunikacyjne.

2 kwietnia 2014

Robert Górski w kampanii Orange [wideo]

Sieć promuje starter prepaid.

2 kwietnia 2014

Świąteczna kampania Gobarto

Za kreację kampanii odpowiada agencja Schulz Brand Friendly.

2 kwietnia 2014

Paulina Pawińska obejmuje nowe stanowisko w Goldbach Interactive

Poprzednio związana była z domem mediowym Codemedia.

2 kwietnia 2014

The North Face rusza ze wsparciem. Również w Polsce

Lokalna kampania będzie prowadzona w prasie i internecie.

2 kwietnia 2014

Credit Agricole obiecuje nawet 1 tys. zł za założenie konta

W tym roku bank chce otworzyć co najmniej 150 tys. kont. Ma w tym pomóc najnowsza promocja i wsparcie mediowe.

2 kwietnia 2014

Rzeżuchowski i Janicki dołączają do Codemedia

Nowe osoby rozpoczynają pracę w agencji mediowej.

2 kwietnia 2014

Warka jedzie na mundial do Brazylii

Polska reprezentacja futbolowa nie zakwalifikowała się do finałów, ale piwna marka zaprasza konsumentów na brazylijski mundial.

2 kwietnia 2014

Siostry Radwańskie reklamują Dayli [wideo]

Kampanię przygotowały Change i Equinox.

2 kwietnia 2014

Pierwsza kampania Hand Made dla Volkswagena [wideo]

Motywem kampanii jest przerobiona na różne style w reklamie telewizyjnej piosenka Depeche Mode "People are people".

2 kwietnia 2014

Gwiazdy Nike'a podejmują ryzyko

Cristiano Ronaldo, Neymar oraz Wayne Rooney na chwilę przed meczem.

2 kwietnia 2014

Marek Bukowski twarzą marki Multimedia Polska

W spocie reklamowym aktor wystąpił razem ze swoją żoną Ewą.

2 kwietnia 2014

HJ Heinz wspiera flagową markę w Facebooku

Oryginalny keczup Heinz ze spersonalizowaną, stworzoną przez siebie etykietą otrzyma 25 osób.

2 kwietnia 2014

Panorama Firm znów podkreśla lokalne wyszukiwanie [wideo]

Za adaptację kampanii oraz mediaplan odpowiada lokalny oddział Eniro.

2 kwietnia 2014

Lowe Warsaw ponownie dla Domiporta.pl

Ilustracje użyte w kampanii są autorstwa Przemysława Truścińskiego.

2 kwietnia 2014

Intensywność kampanii TV wzrosła o 4 proc.

Farmaceutyki i branża kosmetyczna zintensyfikowały kampanie telewizyjne w I kwartale br. Sektor "rozrywka" istotnie zmniejszył aktywność reklamową, wynika z podsumowań domu mediowego MEC.

2 kwietnia 2014

MediaCom przedłuża współpracę z VW Group do 2016 r.

W Polsce dom mediowy przejmuje obsługę wszystkich marek.

2 kwietnia 2014

Małgorzata Bałuch-Lisowska marketing managerem w Gremi

Po kilku latach pracy w Ringier Axel Springer Bałuch-Lisowska dołączyła do wydawcy "Rzeczpospolitej".

2 kwietnia 2014

149 prac zgłoszonych do tegorocznej edycji Innovation Award Media Trendy

Przy okazji Innovation Award Media Trendy 2014 przyznane zostaną również nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym oraz Young Media Lions.

2 kwietnia 2014

Mosqi.to powiększa zespół

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Santisteban i Barbara Jagoda.

2 kwietnia 2014

Agnieszka Sora sub regional managerem Eastern Europe w Grupie GfK

Nadal będzie pełnić obowiązki dyrektor zarządzającej GfK Polonia.

3 kwietnia 2014

Atmedia będą sprzedawać magazyny AVT Korporacja

Kolejny klient Atmediów.

3 kwietnia 2014

Kredyt na PIT w kwietniowej odsłonie kampanii Getin Banku

Dwutygodniowa kampania prowadzona będzie w wybranych rozgłośniach radiowych.

3 kwietnia 2014

Idea Bank z przebojem Pharrella Williamsa w TV

W ubiegłym miesiącu spot z "roztańczonymi przedsiębiorcami" wykorzystywany był wirusowo w internecie, a teraz trafi do emisji w TV.

3 kwietnia 2014

Joanna Nowakowska przeszła z Atmediów do MEC

MEC tworzy stanowisko external communication managera.

3 kwietnia 2014

A+E Networks Poland poszerza dział dystrybucji

Do firmy dołączyła Katarzyna Popławska.

3 kwietnia 2014

Grzegorz Długosz wiceprezesem spółki Polski Standard Płatności

Wygrał konkurs na stanowisko spółki powołanej przez konsorcjum sześciu banków. Prezesem pozostaje Adam Malicki.

3 kwietnia 2014

Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze

Za zakup mediów odpowiada Sales & More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

3 kwietnia 2014

Łukasz Plona w Value Media

Objął funkcję Google strategista i będzie odpowiadał za budowanie strategii SEM dla klientów agencji.

3 kwietnia 2014

K2 wprowadza usługę Ambient 2.0

Maciej Wokitajtis, poprzednio związany ze Starcomem, będzie odpowiadał za rozwój nowej oferty.

3 kwietnia 2014

Majonez Kętrzyński w kampanii podkreśla swoją historię

Kreacje nawiązują do artystycznych plakatów z nurtu "estetyki sentymentalnej".

3 kwietnia 2014

Dwie nowe osoby w dziale kreacji agencji Gong

Powiększono team graphic designerów.

3 kwietnia 2014

Cztery nowe osoby w Mind Progress Group

Wzmocniono dział obsługi klienta, new business i PR.

3 kwietnia 2014

Lech Premium nowym sponsorem głównym Przystanku Woodstock

Umowa została podpisana na trzy lata.

3 kwietnia 2014

LOT się wznosi

Narodowy przewoźnik lotniczy wyraźnie poprawił wyniki finansowe. Ubiegły rok zakończył zyskiem. Pierwszym od pięciu lat.

3 kwietnia 2014

PPL Koral z nową kampanią

19 kwietnia PPL Koral startuje z doroczną kampanią reklamową Koralowe Pyszne 35 lat - poinformował Piotr Gąsiorowski, kierownik działu marketingu PPL Koral.

3 kwietnia 2014

Visa Europe rozpoczyna kampanię ogólnopolską

Organizacja współpracuje z siecią Avans, Carrefour, Intersport, Multikino, Praktiker oraz Telepizzą.

3 kwietnia 2014

Marka Książęce liderem piwnych specjalności

Udział piwa Książęcego w segmencie piwnych specjalności bez uwzględniania dyskontów wyniósł w ub.r. ponad 20,5 proc., podczas gdy kolejna marka konkurenta miała udział dwukrotnie mniejszy - poinformował Wojciech Mrugalski, kierownik ds. komunikacji Kompanii Piwowarskiej.

3 kwietnia 2014

TVP wprowadza szerszą grupę rozliczeniową z reklamodawcami

Telewizja publiczna ustala teraz koszty dotarcia na grupie 16-59, a nie 16-49.

3 kwietnia 2014

Iwona Zaczek w Coca-Cola Poland Services

Firma ma nowego public affairs and communications managera.