M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 kwietnia 2014

Klaudia Łyczko dołączyła do UPC

Operator telewizyjny ma nowego specjalistę od programmingu.

8 kwietnia 2014

Piotr Adamczyk kupuje skuter [wideo]

Eurobank promuje kredyty gotówkowe na wakacje.

8 kwietnia 2014

Ryanair umocnił pozycję największej linii lotniczej w Polsce

Irlandzka tania linia lotnicza przewiozła w ub.r. o 1,7 mln pasażerów więcej.

8 kwietnia 2014

Nowe otwarcie w Peppermint - kreacja i nowe media

Po rozdziale z Netizens agencja zdobywa pełną samodzielność - zakończyła budowanie zespołu, wkrótce będzie osobną spółką.

9 kwietnia 2014

Napoje i soki Tymbark z nagrodami

Maspex wystartował z kolejną promocją Tymbarku "Nagrody za Tymbarkody". Do wygrania jest ponad 60 tys. nagród, a także nagrody pieniężne, których pula wynosi 150 tys. zł.

9 kwietnia 2014

Reklama online rośnie o 10 proc.

Wartość reklamy internetowej przekroczyła tym samym 2,4 mld zł - wynika z badania IAB AdEx za 2013 r.

9 kwietnia 2014

Sociomantic Labs kupiony przez Dunnhumby

Sociomantic Labs zatrudnia ponad 200 specjalistów w 16 biurach na całym świecie, w tym w Polsce.

9 kwietnia 2014

Lech Pils chce umocnić wizerunek regionalnej marki

Wraz z nowym sezonem marka rusza z nową platformą komunikacji Pils.WLKP.

9 kwietnia 2014

Usain Bolt reklamuje Visę w mundialowej kampanii

Mistrz świata w biegach będzie reklamował organizację płatniczą Visa w trakcie piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii. Rozgrywki rozpoczną się 12 czerwca.

9 kwietnia 2014

Rafał Sobierajski odchodzi z H

Social media specialist rozstaje się z agencją.

9 kwietnia 2014

Przemysław Saleta bohaterem programów National Geographic

Kanał telewizyjny szykuje serię programów, których głównych bohaterem będzie znany sportowiec.

9 kwietnia 2014

Aleksandra Modzelewska w agencji Communicando

Ostatnio pracowała w agencji The Addictives na stanowisku PR specialist.

9 kwietnia 2014

Roger Morawski awansował do globalnych struktur Sanofi Aventis

Jako global category marketing manager będzie odpowiedzialny za strategię produktów alergicznych (m.in. Allegra, Telfast).

9 kwietnia 2014

Konrad Gacki szefem AdVice

Zastąpił Bartosza Wieczorka.

9 kwietnia 2014

"Rodzinka.pl" będzie reklamowała nowe taryfy Orange

Operator wprowadza spójny format reklamowy dla ofert komórkowych. Będą je reklamowali aktorzy z serialu TVP. Usługi stacjonarne nadal będą reklamowane przez Serce i Rozum.

9 kwietnia 2014

Filmowy pies przewodnik od DDB Warszawa [wideo]

Aplikacja Movie Guide Dog udostępnia niewidomym audiodeskrypcję w salach kinowych.

9 kwietnia 2014

Majówka Nestle Scholler

Na maj zaplanowana jest kampania lodów Nestle Scholler - poinformowała Edyta Iroko, koordynator ds. mediów w Nestlé Polska.

9 kwietnia 2014

Katarzyna Kulik i Katarzyna Wac odchodzą z McCanna

Senior account executive i account executive rozstaną się z firmą.

9 kwietnia 2014

Rafał Ryś w zespole Isobar Poland

Agencja zatrudnia senior art directora.

10 kwietnia 2014

Akcja specjalna Tesco na Onecie

Sieć uruchamia serwis specjalny związany z nadchodzącymi świętami Wielkanocy.

10 kwietnia 2014

Proama reklamuje autocasco

Proama rozpoczęła kampanię promującą autocasco. Podkreśla w niej możliwość naprawy samochodu na częściach oryginalnych przy wybraniu naprawy bezgotówkowej lub na fakturę.

10 kwietnia 2014

Edwin Zasada przechodzi z BrainJuice do Idea Banku

Objął stanowisko specjalisty ds. social mediów.

10 kwietnia 2014

Budowia powiększa zasięg

Nowe witryny w portfolio sieci reklamowej.

10 kwietnia 2014

Grupa Adweb zajmie się promocją marki Multidesign

Agencja zajmie się m.in. opracowaniem strategii komunikacji w social mediach.

10 kwietnia 2014

Justyna Skrzypek szefem marketingu w Essilor

Była szefowa marketingu Pumy teraz odpowiada za rozwój producenta soczewek okularowych.

10 kwietnia 2014

Agencja Brasil wygrywa Okocim

W przetargu pokonała czterech rywali.

10 kwietnia 2014

Nowy Okocim Radler o smaku grejpfruta

Zaplanowano wsparcie w TV i POS. Trwa wybór agencji, która zajmie się działaniami ATL.

10 kwietnia 2014

Fox wprowadza aplikację second screen

Firma wprowadza aplikację umożliwiającą oglądane stacji na nośnikach mobilnych.

10 kwietnia 2014

Grzegorz Kubrakiewicz tworzy kreatywne laboratorium 
w 180heartbeats + Jung von Matt

Będzie rozwijał projekt Lab^180, zajmie się też działaniami new business.

10 kwietnia 2014

Multikino partnerem akcji Visy i BP

Osoby kupujące paliwo na stacjach BP, płacąc kartą Visa, mogą kupować bilety na seanse filmowe 2D od poniedziałku do piątku za 10 zł.

10 kwietnia 2014

Kolejne kina w ofercie New Age Media

Obecna oferta NAM obejmuje 520 sal w 70 polskich kinach.

10 kwietnia 2014

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

10 kwietnia 2014

Kampania personalizowanego wideo Laurens Coster dla Netii [wideo]

75-sekundowy film promujący usługę "Bezpieczny internet premium" został wygenerowany indywidualnie dla każdego z 10 tys. odbiorców.

10 kwietnia 2014

Hochland camembert i brie w telewizji [wideo]

Intensywna kampania ma charakter ogólnopolski i odbędzie się w TV oraz internecie.

10 kwietnia 2014

Złoto dla Starcomu na Festival of Media

Polski dom mediowy uhonorowany za projekt dla firmy Prudential.

11 kwietnia 2014

Cztery dni wyprzedaży Opla

Za kampanię odpowiadają Scholz & Friends i Carat.

11 kwietnia 2014

Cheil Poland rekrutuje na stanowisko executive creative directora

Zmiany w dziale kreacji agencji.

11 kwietnia 2014

Idea Bank na Ukrainie chce wzmocnić wiarygodność

Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę polskiego banku na Ukrainie.

11 kwietnia 2014

Brasil zajmie się także obsługą Okocimia Radlera

Agencja, która właśnie wygrała obsługę głównej marki Okocim, przygotuje reklamy także dla jej wariantu Radler.

11 kwietnia 2014

Rusza pierwszy etap kampanii Nałęczowianki [wideo]

Kolejny rozpocznie się w maju.

11 kwietnia 2014

Zmiany w dziale marketingu Interii

Agnieszka Szybowska-Mróz będzie zastępować Joannę Szpyt-Wiktorowską. Awansuje też Grzegorz Byszewski.

11 kwietnia 2014

Henryk Kania rusza z kampanią kabanosów [wideo]

Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos.

11 kwietnia 2014

Prowly pozyskało inwestora

Zainwestowane przez Lecha Kaniuka środki przeznaczone zostaną na intensyfikację działań sprzedażowych w Polsce oraz prace deweloperskie związane z startem Prowly na rynkach zagranicznych.

11 kwietnia 2014

Białe Ptasie Mleczko w kampanii Wedla [wideo]

Kampania przygotowana została przez Grandes Kochonos, media zakupił OMD.

11 kwietnia 2014

Adam Bodziak zakłada Green Light PR

Poprzednio związany był z agencją Sugar & Spice PR, którą współtworzył z Tomaszem Kamykiem.

11 kwietnia 2014

Tomasz Krawczyk krajowym dyrektorem rozwoju redakcyjnego grupy Media Regionalne

Menedżer formalnie objął stanowisko.

11 kwietnia 2014

Bioluteina będzie miała kampanię TV

Wsparcie rozpocznie się w najbliższy poniedziałek.

11 kwietnia 2014

Unilever będzie wspierać jubileuszowe lody Magnum

W końcu kwietnia ruszy kampania reklamowa lodów Algida. Unilever, który jest właścicielem tej marki, zapowiada, że zwiększy aktywność reklamową w kategorii lodów poza sezonem.

14 kwietnia 2014

Kompania Piwowarska i Tomasz Miler przekonują, że w barach nie "chrzci się" piwa

Bloger zaangażował się w kampanię obalającą piwne mity.

14 kwietnia 2014

Kampania S4 dla Arkus & Romet

Wsparcie prowadzone jest w telewizji i internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.