M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 kwietnia 2014

Netsprint uruchomił swoje narzędzie na stronie TUI

Wdrożenie wyszukiwarki Netsprint Search ma na celu m.in. poprawę dostępu do informacji niezbędnych do podjęcia decyzji przez użytkowników.

17 kwietnia 2014

GoldenSubmarine przygotował strategię dla marki Pangrol

Kolejny brand Berlin Chemie, za który odpowiada GoldenSubmarine.

17 kwietnia 2014

Karol Skorupski szefem biura reklamy GG i Allegro

Od sierpnia 2011 r. funkcję tę pełnił Jacek Makowski. Przedstawiciele firmy nie komentują zmiany na tym stanowisku.

17 kwietnia 2014

Ruszyła 15. edycja konkursu Effie Awards

Jubileuszową edycję wzbogacono o trzy nowe kategorie: motoryzacja, media i rozrywka oraz technology & innovation. Zrezygnowano z kategorii digital.

17 kwietnia 2014

Emerson wprowadza usługę łączącą direct mail i internet

Purlon to fuzja tradycyjnego, ale spersonalizowanego mailingu ze spersonalizowanym landing page.

17 kwietnia 2014

Divante wspomoże e-marketing sieci Duka

Divante z Grupy OEX zajmie się rozwojem oprogramowania, hostingiem oraz e-mail marketingiem sklepu internetowego Duka.

17 kwietnia 2014

Przychody Tesco w Polsce wzrosły w ub.r. o 4 proc.

Wyniki sieci trudno jednak uznać za zadowalające, sprzedaż bez uwzględnienia nowych sklepów spadła o 3 proc.

17 kwietnia 2014

Vifon rusza z konkursem dla konsumentów

Będzie on wspierany poprzez kampanię sponsoringową.

17 kwietnia 2014

Cydr Lubelski bohaterem kampanii telewizyjnej

W Wielki Piątek Ambra rusza z telewizyjną kampanią sponsoringową pod hasłem "Świeża dostawa". Marketer, który jest sponsorem Festiwalu Wschód Kultury w Lublinie, promuje w ten sposób Cydr Lubelski. Jest to pierwsza w Polsce telewizyjna reklama napoju alkoholowego tego typu.

22 kwietnia 2014

Grupa SMT wprowadza korektę do prognozy wyników

Po korekcie skonsolidowane przychody ze sprzedaży ogółem wyniosą 261 mln zł.

22 kwietnia 2014

Julita Hubicka nowym marketing managerem w HTC Polska

Wcześniej pracowała w Polkomtelu i PGE.

22 kwietnia 2014

PZU kupuje Link4 za 90 mln euro

Polski ubezpieczyciel kupi też od brytyjskiego RSA firmy ubezpieczeniowe na Litwie i Łotwie - tamtejszych liderów, a także w Estonii. Za nie zapłaci 270 mln euro.

22 kwietnia 2014

Izba Wydawców Prasy ma dwóch nowych członków zarządu

Do władz organizacji weszli przedstawiciele Infor Biznes i Agory.

22 kwietnia 2014

UOKiK zaakceptował inwestora "Dziennika Wschodniego"

Transakcja przejęcia Mediów Regionalnych przez Polskapresse może być sfinalizowana. Firmy wypełniły ostatni warunek - sprzedaży jednego z tytułów.

22 kwietnia 2014

Sony Mobile przygotowało szerokie wsparcie smartfonu Xperia Z2

Nowy flagowy model będzie reklamowany w telewizji, internecie, kinie, prasie i na outdoorze.

22 kwietnia 2014

UPC Polska rusza z nową platformą komunikacji

Katarzynę Pakosińską zastąpiła rodzina Mega.

22 kwietnia 2014

Barna Gajdos poszerza kompetencje w Motor-Presse

Menedżer przejmie także prace nad międzynarodowymi projektami.

22 kwietnia 2014

Paweł Kawecki będzie nowym szefem komunikacji marketingowej NC+

Po Jacku Balickim kolejny menedżer z marketingu Samsunga przechodzi do NC+.

22 kwietnia 2014

Cellfast debiutuje z reklamą w telewizji

Marketer po raz pierwszy zdecydował się na kampanię telewizyjną i wybór domu mediowego.

22 kwietnia 2014

Quest bada efekt branded content na vlogach

Agencja prowadzi badanie Branded Content Impact treści wideo w sieci i w stacjach niszowych.

22 kwietnia 2014

Dax Sun promuje się, ostrzegając przed opalaniem

Marka po raz trzeci została partnerem strategicznym akcji miesięcznika "Cosmopolitan": "Opalaj się bezpiecznie".

22 kwietnia 2014

FoodCare: gwałtowny spadek sprzedaży napojów w szklanych butelkach

Rynek napojów w szklanych butelkach w ubiegłym roku zmalał aż o 25 proc., i to zarówno w ujęciu wartościowym, jak i wolumenowym - poinformowała Paulina Włodarska, dyrektor marketingu FoodCare.

22 kwietnia 2014

Startuje piłkarska kampania Pepsi Funball [wideo]

Projekt 360 stopni wykorzystuje wizerunek Leo Messiego.

23 kwietnia 2014

Radosław Banak w dziale dystrybucji Discovery

Nadawca ma nowego distribution sales executive.

23 kwietnia 2014

Juliette Binoche zachęca do wzięcia kredytu hipotecznego w Credit Agricole

Rusza wielokanałowa kampania banku.

23 kwietnia 2014

Polsat zdominował święta w grupie komercyjnej

W tym roku krócej oglądaliśmy telewizję w okresie świąt Wielkiej Nocy.

23 kwietnia 2014

Ilona Drzewosowska awansuje w Goldbach Audience

Firma tworzy nowe stanowisko buying and delivery directora.

23 kwietnia 2014

Paczkę z Neo24.pl odbierzesz na stacjach Orlenu

Jeden z największych sklepów internetowych podpisał umowę z PKN Orlen na odbiór paczek w sieci stacji koncernu.

23 kwietnia 2014

IKEA promuje swoje usługi

Agencja The Fog - Brand Content przygotowała dla sieci sklepów kampanię wideo.

23 kwietnia 2014

Grzegorz Magnuszewski nowym account directorem w Red8

Pokieruje zespołem obsługującym Tesco.

23 kwietnia 2014

Coca-Cola: ten sezon będzie lepszy dla Kropli Beskidu

Sprzedaż Kropli Beskidu w poprzednim sezonie była niższa od tej wypracowanej w 2012 r. W tym roku ma być lepiej.

23 kwietnia 2014

ING Bank ponownie wspiera reklamowo platformę Aleo

Rusza kolejna odsłona kampanii pod hasłem "Szef wszystkich szefów…".

23 kwietnia 2014

Rusza kampania odnowionego Lech Ice Shandy [wideo]

Zgodnie z zapowiedziami producent uruchamia szerokie wsparcie odświeżonej marki shandy.

23 kwietnia 2014

Motor-Presse Wydawcą Roku według "Media & Marketing Polska"

Wydawcę uhonorowaliśmy za udane debiuty magazynów i przemyślaną strategię cyfryzacji.

23 kwietnia 2014

Tancerze polsatowskiego "Tańca z gwiazdami" w reklamach Plusa [wideo]

Ruszają kolejne odsłony kampanii z Baśką. Tym razem dołączają do niej tancerze polsatowskiego show tanecznego "Taniec z gwiazdami" - Kliment, Maserak, Janachowska.

23 kwietnia 2014

PepsiCo rozpoczyna relaunch marki Lipton Ice Tea [wideo]

Koncepcję strategiczną kampanii opracowała agencja DDB.

23 kwietnia 2014

Browar Namysłów reklamuje swą sztandarową markę

Producent kontynuuje koncept z zeszłego roku - podkreślając fermentację w otwartych kadziach.

23 kwietnia 2014

Szykują się zmiany w badaniach czytelnictwa prasy

Polskie Badania Czytelnictwa planują zmiany w metodologii i zakresie badań prasy.

23 kwietnia 2014

Hoop Polska wesprze smakową Hoop Colę

Marketer w maju ruszy z ogólnopolską kampanią billboardową.

23 kwietnia 2014

A+E Networks reklamuje premiery kanału History

Kampania, która potrwa do końca maja, obejmie kanały z portfolio A+E Networks i Polsatu, reklamy prasowe, internet i outdoor.

23 kwietnia 2014

Polskapresse konsoliduje ofertę reklamową swoich tytułów i Mediów Regionalnych

Razem to 19 tytułów płatnych i 4 bezpłatne w skali kraju oraz 88 serwisów WWW.

24 kwietnia 2014

Rynek napojów typu cola w stagnacji

Po latach wzrostów segment napojów gazowanych o smaku coli znalazł się w stagnacji - twierdzi Stanisław Krucki, marketing manager w Orangina Schweppes Polska.

24 kwietnia 2014

Wawel poszerza ofertę segmentu nieczekoladowego

Na rynku pojawiły się galaretki Fresh & Fruity.

24 kwietnia 2014

Adam Sawicki nowym prezesem Netii

W czerwcu zastąpi Mirosława Godlewskiego.

24 kwietnia 2014

Multimedia Polska oprócz telewizji i internetu dostarczy także prąd

I kusi: damy ci 15 proc. rabatu od twoich aktualnych cen energii.

24 kwietnia 2014

Cruso PR dla Cederroth Polska SA

Agencja obsłuży komunikacyjnie markę Jordan.

24 kwietnia 2014

Marek Wochna na czele domu mediowego PHD

PHD i Easymedia będą miały jednego szefa.

24 kwietnia 2014

Milka znów umili miasta

Startuje tegoroczna odsłona intensywnej kampanii Mondelez Polska.

24 kwietnia 2014

Marcin Gutkiewicz nowym marketing managerem Mio

Będzie odpowiadał za region środkowej i wschodniej Europy.

24 kwietnia 2014

Jutrzenka Colian z silnym wsparciem marki Hellena

Od maja do końca lipca potrwa kampania reklamowa oranżady marki Hellena. Za kreację odpowiada GonnaBe, za media Universal McCann.