M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 kwietnia 2014

"Rodzinna Majówka w Multikinie"

W ramach akcji Multikino zaprezentuje najpopularniejsze animacje 2D w specjalnej cenie 
13 zł.

30 kwietnia 2014

Katarzyna Widerowska przeszła do Value Media

Została szefem jednego z teamów klienckich domu mediowego.

30 kwietnia 2014

KRRiT: 50 tys. zł kary dla Orange Sport i 30 tys. zł dla Radia Maryja

Telewizyjny nadawca wyemitował reklamę piwa przed 20.00, rozgłośnia nadawała zaś "ukryty przekaz handlowy"

30 kwietnia 2014

Proama ubezpiecza już 750 tys. kierowców

80 proc. polis sprzedali agenci.

30 kwietnia 2014

Żywiec Zdrój poszerza portfolio

Danone proponuje na wakacje smak brzoskwini i owoców leśnych.

30 kwietnia 2014

Stadion Narodowy będzie (też) uniwersytetem

Stadion we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego uruchamia program rocznych podyplomowych studiów z zakresu sport management.

30 kwietnia 2014

Monika Mrozowska promuje TLC

Aktorka i blogerka wystąpi w kampanii promującej "Masterchef Junior".

30 kwietnia 2014

Nie ufamy specjalistom od reklamy

Gorzej wypadają tylko politycy. Dziennikarzom ufa co drugi badany.

30 kwietnia 2014

Peppermint przygotowuje kampanię dla Agrovity

Działania reklamowe wspierają wprowadzenie nowej strategii marki.

5 maja 2014

Kibice wolą Kamila Stocha niż Piotra Żyłę

Mistrz olimpijski jest znacznie lepiej postrzegany niż jego drużynowy kolega.

5 maja 2014

Hellena startuje z drugą odsłoną kampanii

Marka oranżady z portfolio Jutrzenki Colian ponownie promuje się przy udziale kabaretu Ani Mru Mru.

5 maja 2014

Tymbark opanowuje śniadaniownie

W pięciu największych miastach w Polsce marka Maspeksu poleca się do śniadania.

5 maja 2014

Robert Makłowicz ma odmienić komunikację Tesco

Henio i Krysia pozostają jedynie w Facebooku.

5 maja 2014

Jarosław Grabowski przeszedł z Onetu do WP

Były dyrektor portalu Onet dołączył do konkurencji.

5 maja 2014

Viasat zmienia logotypy stacji Polsat Viasat

Nadawca odświeża oprawę graficzną swoich stacji.

5 maja 2014

Nivea niestandardowo na Dzień Matki

Kampanię realizuje 180heartbeats 
+ Jung von Matt.

5 maja 2014

LOT rusza z projektem crowdsourcingowym

Przewoźnik zachęca do tworzenia minireportaży podróżniczych.

5 maja 2014

Rusza interaktywna kampania Podlaskiego

Komunikację z wykorzystaniem Instagrama koordynuje agencja Lemontea.pl.

5 maja 2014

McAfee wybiera Symetrię

Agencja zajmie się obsługą public relations.

5 maja 2014

Polskie agencje bez nagród w Facebook Studio 2014

Przypomnijmy, że na konkurs zgłoszono 30 polskich kampanii.

5 maja 2014

Profi startuje z kampanią swoich produktów

Główne hasło kampanii to "Jeszcze tego nie miałam w ustach".

5 maja 2014

"PB": Credit Agricole chce wejść na rynek ubezpieczeń majątkowych

Francuska grupa finansowa ma już ubezpieczenia na życie, teraz planuje powołanie spółki oferującej ubezpieczenia majątkowe.

5 maja 2014

Mateusz Zmyślony tymczasowo żegna się z Eskadrą

Dyrektor kreatywny Grupy Eskadra i prezes Eskadra Agencja Reklamowa zrezygnował z pełnienia tych funkcji w związku z obowiązkami w Komitecie Konkursowym Kraków 2022.

5 maja 2014

Provident Polska zwiększył liczbę klientów

Po I kwartale br. największa w kraju firma pożyczkowa zwiększyła liczbę obsługiwanych klientów o 14 tys.

5 maja 2014

Black z LOT-em

Energetyk FoodCare startuje z kolejną akcją konsumencką i rozdaje m.in. bilety lotnicze.

5 maja 2014

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Kruger & Matz

Polska marka smartfonów, a od teraz także telewizorów, rusza z działaniami wizerunkowymi.

5 maja 2014

KP potwierdza: będzie przetarg na Tyskie

Największy producent piwa w kraju przeprowadzi przetarg na najważniejszą swoją markę.

5 maja 2014

Grześki odświeżają komunikację

Rusza kampania wafli Jutrzenki.

5 maja 2014

Rusza najsilniejsza w dotychczasowej historii kampania Meritum Banku

Jej kreację przygotowała agencja Scholz & Friends, która wygrała obsługę tego budżetu w przetargu.

5 maja 2014

MBank pokazuje, że "m" w jego nazwie oznacza mobilność

Rusza kampania wizerunkowa banku.

5 maja 2014

Kaczki od Sedar nagrodzone tytułem Jakość Roku 2013

Firma Sedar, należąca do Grupy Drosed, doceniona za wysoką jakość linii produkcyjnej kaczek patroszonych mrożonych oraz świeżych.

6 maja 2014

Tymbark poleca się do każdego posiłku

Rusza kolejna kampania marki Tymbark z portfolio Maspeksu.

6 maja 2014

Wawa w Krakowie

Radiostacja z polskimi przebojami zaczęła nadawanie w Krakowie.

6 maja 2014

Kubuś Play poszerza portfolio

Do sprzedaży trafi limitowana seria Kubusia Play Lemoniady.

6 maja 2014

Radio Eska startuje z nową kampanią

"Obudź się #NaJankesa" - to hasło działań promocyjnych, których twarzą został prowadzący poranne pasmo stacji Krzysztof "Jankes" Jankowski.

6 maja 2014

Parzystokopytna Żaneta poleca Tigera

Rusza kolejna odsłona największej kampanii reklamowej w historii marki Tiger.

6 maja 2014

Lipton Ice Tea rusza w podróż Sunvanem

Kamper jako symbol niezależności, przygody i podróży wspiera relaunch marki Lipton Ice Tea.

6 maja 2014

Maciej Trojanowicz dołącza do Szeriszeri

Poprzednio związany był z agencją interaktywną Vacaloca.

6 maja 2014

Rusza kampania reklamowa marki Żubr

Jej hasło to "Dobrze wpaść na Żubra".

6 maja 2014

Staropolanka startuje z działaniami wizerunkowymi

Działania realizowane są pod hasłem "Jak coś robisz, rób to z wodą".

6 maja 2014

Voda Collagen rusza z konkursem dla dziennikarzy i blogerów

Michał Niemczycki planuje wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego Vody.

6 maja 2014

Majówka przed telewizorem

Deszcz zachęcił Polaków do spędzenia majówki przed telewizorem.

6 maja 2014

Rusza nowa akcja antenowa Radia Plus

Radiostacja proponuje pokrycie kosztów rachunków słuchaczy.

6 maja 2014

Kubuś Waterrr zaprasza do nurkowania

Rusza kolejna kampania wizerunkowa napoju dla dzieci z portfolio Maspeksu.

6 maja 2014

Adam Woronowicz w reklamie ING Banku

ING prezentuje pożyczkę jako narzędzie do realizacji wielorakich planów.

6 maja 2014

Sprostowanie: Initiative planuje media dla Tesco

Media dla Tesco planuje i kupuje dom mediowy Initiative, a nie MediaCom.

6 maja 2014

Jupik namawia do aktywności

"Wyjdź z domu - Jupik wzywa!" - pod tym hasłem ruszyła nowa platforma komunikacyjna napoju dla dzieci z portfolio Hoop.

6 maja 2014

Kolporter powiększa sieć saloników

W ubiegłym miesiącu firma otworzyła osiem nowych saloników prasowych oraz jeden nowy salon Top-Press. Dysponuje obecnie 815 salonikami prasowymi i 173 Top-Pressami.

6 maja 2014

Castorama w kampanii stawia na youtuberów

Za koncepcję, strategię i realizację kanału Castoramy odpowiada LifeTube.

6 maja 2014

Wojciech Kowalik i Maciej Kozina przeszli do Isobar Poland

Nowy team concept creatives w agencji.