M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 maja 2014

Seryjny Porywacz w konkursie Serenady [wideo]

Ideę konkursu stworzyła krakowska agencja Schulz Brand Friendly.

6 maja 2014

WP potwierdza zatrudnienie Jarosława Grabowskiego

Po kilku latach pracy w Onecie Jarosław Grabowski dołączył do zespołu Wirtualnej Polski.

6 maja 2014

Bank Millennium będzie reklamował nową ofertę kont

Konto 360º to znacznie więcej niż zwykły rachunek bankowy - przekonują bankowcy z Millennium. Cel najnowszych działań komunikacyjnych - odzyskanie straconych w ub.r. pozycji.

6 maja 2014

Danone rusza z nową kampanią Jogurtu Naturalnego [wideo]

Young & Rubicam odpowiada za kreację nowej kampanii marki.

6 maja 2014

Program dystrybutorem Family Sport

Kanał zmienia dystrybutora.

6 maja 2014

P&G pozwoli przetestować szczoteczki Oral-B

Marketer przekonuje o wyższości szczoteczek elektrycznych nad manualnymi.

6 maja 2014

Nestle wprowadzi Nescafe Gold Barista Style

Marka debiutuje z produktem łączącym kawę instant z kawą mieloną.

6 maja 2014

"Gazeta Wyborcza" wprowadza multimedialne pakiety

Wydawca wprowadza pakiety reklamowe dla wszystkich wersji swojego głównego tytułu.

7 maja 2014

Unlimited autorem kampanii Mosbito

Marka Mosbito z portfolio Verco to gama produktów przeciw komarom i meszkom.

7 maja 2014

Awanse w Społeczności.pl

Kraińska i Chodubska otrzymały promocję na wyższe stanowiska.

7 maja 2014

K2 Media odpowiada za wsparcie marki Converse

W ramach akcji ilustrator Dawid Ryski na podstawie inspiracji płynących poprzez kanały social media stworzy mural na ścianie warszawskiej kamienicy przy ulicy Brackiej.

7 maja 2014

Marka Podlaski zaprasza do fotografowania

Firma Drosed pod hasłem "Rozsmaruj się!" chce mocniej wypromować pasztet Podlaski.

7 maja 2014

Desperados rusza z nową komunikacją [wideo]

Akcja pod hasłem "Rebel Street" będzie trwała do końca wakacji.

7 maja 2014

JWT Warszawa autorem nowej platformy komunikacji Carlsberga [wideo]

Carlsberg Polska rozpoczyna wsparcie akcji "Where’s the party?".

7 maja 2014

Maciej Musiał nowym szefem reklamy Motor-Presse

Wydawca awansował byłego szefa sprzedaży grupy pism lifestyle na dyrektora sprzedaży.

7 maja 2014

Burda odświeża "Elle"

Na 20. urodziny wydawca szykuje specjalnie odświeżony magazyn.

7 maja 2014

Wystartowała wiosenna kampania marki Magnat

Marketer akcentuje odporność na zaplamienie swoich ceramicznych farb.

7 maja 2014

Henkel partnerem FC Bayern Monachium

Marketer zaangażował się we współpracę z nowym klubem piłkarskim Roberta Lewandowskiego.

7 maja 2014

Prawie 12 mln widzów w kinach po I kwartale

Był to najlepszy I kwartał od 2009 r.

7 maja 2014

Rusza piłkarska kampania Tyskiego

Największa marka piwa w Polsce szykuje się do mundialowych emocji. Jest to prawdopodobnie jeden z ostatnich projektów zrealizowanych dla Tyskiego przez agencję Grey Group, przed planowanym przetargiem.

7 maja 2014

Tomasz Chwinda dyr. artystycznym w Valkea Media

Wcześniej jako dyrektor kreatywny i artystyczny pracował m.in. w agencjach Mediapolis, Novimedia i Direct Publishing Group.

7 maja 2014

Agora zatrudnia menedżera od start-upów

Do firmy dołączył pomysłodawca imprezy InternetBeta.

7 maja 2014

Uniqa także wprowadza bezpośrednią likwidację szkód

Drugi, po PZU, krajowy ubezpieczyciel wprowadza ułatwienie dla swoich klientów w razie wypadku.

7 maja 2014

Ipsos Loyalty wzmacnia zespół

Do komórki badawczej dołączyli: Tomasz Rakowski jako senior project manager oraz Aleksandra Piątkowska jako research executive.

7 maja 2014

Anna i Robert Lewandowscy zareklamują usługi bankowe T-Mobile

Pierwsza telewizyjna kampania polskiego T-Mobile autorstwa DDB Warszawa.

7 maja 2014

Rainbow Tours egzotycznie

Touroperator rusza z kampanią przygotowaną przez Fat Baby.

7 maja 2014

Katarzyna Węsławowicz przeszła z Levi do Pumy

Firma zatrudniła nowego marketing managera.

7 maja 2014

Rusza multibrandowa kampania Mondelez Polska promująca przekąski

Projekt przypomina konsumentom o trzech okazjach do jedzenia przekąsek - rano, popołudniu i wieczorem.

8 maja 2014

Bielmar sponsoruje Grzegorza Miksę

Producent margaryny Śniadaniowej kontynuuje współpracę z kierowcą rajdowym.

8 maja 2014

Investeko SA rozpoczęła współpracę z Netizens

Agencja zajmie się obsługą promocyjną online i offline w ramach projektu Life Cogeneration.

8 maja 2014

Steffen Möller w nowej kampanii marki Wilkinson

Nowa komunikacja producenta maszynek do golenia ma udowodnić Polakom, że mogą być "numerem 1".

8 maja 2014

Oranżada Hellena rusza z promocją konsumencką

Jutrzenka Colian startuje z intensywnymi działaniami wraz z początkiem sezonu.

8 maja 2014

MediaCom wprowadza zmiany w strukturach biznes & investment

Dom mediowy rezygnuje z zespołów client service.

8 maja 2014

Nowa kampania Ministerstwa Gospodarki [wideo]

Kreację przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe.

8 maja 2014

Opus B dla Hyundaia

Z okazji zbliżającego się mundialu producent wyprodukował i reklamuje limitowaną edycję modeli Hyundaia Brasil.

8 maja 2014

Amino rozdaje kasę Romana

Marka Unilevera ma w planach rozdanie w loterii 400 tys. zł.

8 maja 2014

Provident jak bank - stosuje cash-back

W zamian za regularne spłaty firma pożyczkowa obiecuje zwrot 10 proc. pożyczonej sumy.

8 maja 2014

DB Schenker Logistics przedłuża umowę z Multi Communications

Umowa została podpisana na kolejne dwa lata.

8 maja 2014

Mint Media pozyskało inwestora

Doszło również do zmian w zarządzie. Paweł Karaś został prezesem zarządu. Jarosław Bielecki odchodzi.

8 maja 2014

Mind Progress Group otwiera biuro w Warszawie

Pokieruje nim Filip Filar, dotychczasowy new business manager.

8 maja 2014

Rusza internetowy talent show Hoop Coli i LifeTube

Marka zaprosiła do współpracy użytkowników YouTube.

8 maja 2014

Z tabletów korzystamy raczej w domu

Dane z badania Pentagon Research uzyskane dla tabletów pokazują, że nie towarzyszą nam one zbyt często w codziennych sytuacjach i przegrywają konkurencję ze smartfonami pod tym względem.

8 maja 2014

4Move partnerem 13. Cracovia Maraton

Marka z portfolio FoodCare została oficjalnym napojem izotonicznym imprezy.

8 maja 2014

Beskidzkie zapraszają do współpracy youtuberów

Marka komunikuje autentyczność i promuje hasło "Manifest bez kitu".

8 maja 2014

Danone w natarciu

Rozpoczynają się działania dla Activii i Mlecznego Startu.

8 maja 2014

Dwa grand prix na Innovation Award Media Trendy 2014

W sumie przyznano 11 nagród, 25 wyróżnień i 14 nominacji.

8 maja 2014

"Kukbuk" wprowadza program lojalnościowy

Firma gromadzi partnerów.

8 maja 2014

Grupa WP wprowadza zmiany w ofercie reklamowej

Sprzedaż usług reklamowych Grupy Wirtualna Polska oraz obsługa handlowa realizowane są od maja przez jedno biuro.

8 maja 2014

Wystartowała kampania marki Żywiec Zdrój

Twarzą komunikacji pozostaje Sebastian Karpiel-Bułecka.

8 maja 2014

Grzegorz Sroczyński laureatem Nagrody im. Barbary N. Łopieńskiej

Dziennikarz "Gazety Wyborczej" nagrodzony za wywiad z prof. Karolem Modzelewskim.