Nowy dyrektor zarządzający w Cederroth Polska SA
Rafał Szczepkowski objął nowe stanowisko.
Rafał Szczepkowski objął nowe stanowisko.
Menedżer z doświadczeniem w P&G i Danone pokieruje sprzedażą producenta serów.
Współwłaściciel wydawnictwa komiksowego dołączył do zespołu studia animacji i postprodukcji.
Nowy wariant usługi Microsoftu dostanie wielokanałowe wsparcie.
Kolejna marka CEDC pod opieką agencji z NuOrder Group.
Głównymi kanałami komunikacji są internet i OOH.
Agencja zajmie się m.in. komunikacją brandu w mediach społecznościowych.
Wszystkie spółki firmy będą działać pod brandem OEX Business Services.
W agencji powstał także interfejs strony internetowej oraz 30-sekundowy animowany teaser, który pojawi się w skandynawskich stacjach telewizyjnych.
Polski producent kosmetyczny rozszerza biznes o nowe kategorie.
Specjalista od digitalu zmienia pracodawcę.
Wskazuje zalety - przede wszystkim lepsza kontrola dzięki oddzieleniu wydatków służbowych od prywatnych.
Powstała firma o skonsolidowanych przychodach 9,6 mld zł i EBITDA 3,9 mld zł.
Reklamodawcą Roku została Grupa Maspex Wadowice.
Firma świadcząca usługi assistance dla towarzystw ubezpieczeniowych wchodzi pod własną marką na rynek konsumencki. Będzie się reklamowała w internecie.
Do ekipy radiowej dołączyli na początku maja Małgorzata Wierzejewska, Dariusz Król i Daniel Walczak.
Z początkiem lipca 2014 obowiązki CSO przejmie Andrzej Magdziak.
Awans dotychczasowej dyrektor działu obsługi klienta.
Telewizyjny producent i dom produkcyjny łączą siły, by zaistnieć na rynku reklamy telewizyjnej.
Bank wylicza benefity dla osób, które założą nowe konta.
Raport "Prywatność w sieci" walczy w kategorii "najlepsze wykorzystanie budżetu badawczego".
Za realizację projektu odpowiada agencja WhiteBits.pl.
Agencja tworzy nowe stanowisko i poszerza kompetencje digital.
Wystartowała kampania reklamowa stacji, w której prowadzący audycję zabiegają o względy słuchaczy w pasmach porannych i popołudniowych.
Kwietniowe wyniki Grupy Redan wykazały wzrost na poziomie 14,3 proc.
Firma zapowiada, że zrobi rewolucję na rynku napojów gazowanych wartym 4,5 mld zł.
Portal radia RMF FM zadowolony z kwietniowych wyników.
Zmiana raportowania spowodowała, że po raz pierwszy przychody z innych źródeł niż prasa były wyższe.
W spocie STS wystąpił Piotr Reiss.
Sieć kawiarni i wydawnictwo będą wspólnie promować styl życia oparty na czerpaniu przyjemności z kawy i lektury książek.
W przestrzeni specjalnej instalacji będzie można sprawdzić, który kolor działa na nas najlepiej.
Kampania nawiązuje do wyborów do Parlamentu Europejskiego.
Z biurem reklamy wydawnictwa rozstał się z jeden z najbardziej doświadczonych menedżerów.
Były szef Marketing House jako konsultant.
Dotychczasowi abonenci taryfy Formuła Europa Unlimited nie będą już mieli nieograniczonej liczby minut w roamingu.
Grupa tworzy nową strukturę dedykowaną digital performance marketingowi.
Poprzednio związana była z Quismą należącą do GroupM.
Celem prowadzonej akcji jest wzmacnianie nawyku dodawania kukurydzy do świeżych warzyw.
Dawid Kwiatkowski wspiera swoim wizerunkiem markę Garnier.
Celem konkursu jest premiowanie sprzedaży produktów marki Shell Helix i budowanie relacji z partnerami handlowymi.