M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 maja 2014

Insignia pracuje dla wody Jurajska

Agencja przygotowała nową strategię i pozycjonowanie marki.

16 maja 2014

Trzy nowe kanały od Polsatu

Na początku czerwca ruszy Polsat News Plus, w kolejnym kwartale muzyczny PMusic, a w III lub IV kw. Polsat Film 2.

16 maja 2014

Aleksandra Kisio na wakacjach z Kevinem Spacey

BZ WBK promuje kredyt wakacyjny.

16 maja 2014

Valbon dostał owoce

Hochland poszerza portfolio Valbon Camembert o wariant z morelami.

16 maja 2014

Kevin Costner w kampanii Rio Mare

Kampanię w Polsce przygotował dom mediowy Maxus.

16 maja 2014

Za dbałość o zęby - pizza za 5 zł

W połowie czerwca rusza wspólny projekt promocyjny Orbit i Da Grasso.

16 maja 2014

Awans w New Age Media

Dominika Jóźwiak została international relations directorem.

16 maja 2014

Zmiany w cenniku Radia Zet

W wybranych pasmach wzrośnie średnia cena 30-sekundowych spotów między 5 a 22.

16 maja 2014

Barbara Łubko będzie pracować dla "Vivy!"

Poprowadzi dział moda, jej teksty ukażą się też w kwartalniku "Viva! Moda".

19 maja 2014

Oshee osiągnęło ponad 40-proc. udziały ilościowe

Marketer chwali się rekordowymi wynikami. Firma ruszyła z kolejną kampanią reklamową.

19 maja 2014

OMD koordynatorem Renault na cztery rynki

Producent samochodów powierzył polskiemu OMD koordynację na kilku rynkach Europy Środkowej.

19 maja 2014

Michał Lewandowski w strategii Mint Media

Poprzednio związany był z działem social mediów w grupie Walk.

19 maja 2014

IKEA sprawdza "Czy jest na to Metod" [wideo]

Nową odsłonę kampanii przygotowała agencja K2.

19 maja 2014

Duża akcja samplingowa Desperadosa

Piwa można spróbować w miastach, w których ruszyły juwenalia.

19 maja 2014

Mosqi.to promuje Łódź

Kampania jest warta 2,5 mln zł, z czego 85 proc. to środki unijne.

19 maja 2014

NC+ reklamuje multiroom

Nowa kampania operatora platformy satelitarnej.

19 maja 2014

Adtify - nowa platforma reklamy efektywnościowej

Format reklamowy Adtify ma postać widżetu wysuwającego się w dyskretny sposób z lewej lub prawej strony przeglądarki.

19 maja 2014

Hash.fm nowym pomysłem na potencjał twórców internetowych

Pomysłodawcą projektu jest Konrad Traczyk, CEO studia Social Hackers, związany wcześniej także z Grupą Euro RSCG (obecnie Havas Worldwide Warsaw).

19 maja 2014

Nexterio.pl rozpoczyna współpracę z Cube Group

Agencja zajmie się wsparciem sprzedaży sklepu internetowego.

19 maja 2014

Sfinks chwali się 700 tys. zysku netto

Grupa Sfinks Polska poprawiła swoje wyniki o 2,3 mln zł w stosunku do roku ubiegłego.

19 maja 2014

Codemedia zmienia agencję PR

Komunikacją domu mediowego zajmie się Triple PR.

19 maja 2014

Jacek Szymczyk zamiast Marcina Łukasiewicza w Discovery

Nadawca ma nowego szefa sprzedaży w regionie.

19 maja 2014

Wystratowała platforma e-commerce o charakterze buy & sell

PierreRiu ma umożliwiać kupno i sprzedaż luksusowych marek odzieżowych.

19 maja 2014

Karolina Księżak dołączyła do FCB

Specjalistka przyszła do agencji z Havasa.

19 maja 2014

Havas Worldwide ma nowego szefa kreacji

Stanowisko objął Michał Imbierowicz, zastąpił Wojciecha Dagiela.

19 maja 2014

Tiger zachęca do restartu

Ruszył najnowszy konkurs marki.

20 maja 2014

Olej Kujawski w reklamie proponuje połączenie z ziołami [wideo]

Nową kampanię przygotowały agencje PZL i Starcom.

20 maja 2014

Odido zareklamuje się w telewizji i prasie

Rusza nowa kampania sieci franczyzowej.

20 maja 2014

Starlink: blisko 1-proc. wzrost rynku reklamy

Dom mediowy szacuje, że tegoroczna dynamika rynku może wynieść między 0,9 proc. a 1,2 proc.

20 maja 2014

Wizz Air świętuje 10. urodziny

Z tej okazji ruszyła kampania reklamowa realizowana również poza Polską przez agencję Fenomem.

20 maja 2014

Startuje kampania Warki Radler

Spot w wersjach 30- i 15-sekundowej będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

20 maja 2014

Magdalena Brzezińska przeszła do agencji Next

Wcześniej związana była z Quismą.

20 maja 2014

Rusza kampania marki piwa Łomża

Producent kontynuuje platformę "łomżingu".

20 maja 2014

Ambitne plany Velvet

Producent papieru zapowiada zwiększenie widoczności swojej ikony misia i planuje szeroką kampanię.

20 maja 2014

ZOG definiuje kompetencje w Newcast i Performics

Dom mediowy porządkuje struktury.

20 maja 2014

Orange Sport z rekordową oglądalnością

Sobota z finałami Pucharu Niemiec i Anglii okazała się dużym sukcesem dla sportowego kanału.

20 maja 2014

Arbuz i jagoda w galaretce

Winiary wprowadzają na rynek dwa nowe smaki galaretek i wesprą je marketingowo.

20 maja 2014

Polski oddział Paperhat z działem new business i agencją PR

Firma świadcząca usługi z zakresu print managementu powołała do istnienia nowy dział i zatrudniła dwie nowe osoby.

20 maja 2014

Suplement DeSmoke w ogólnopolskiej kampanii [wideo]

Działania reklamowe przygotowały ID Advertising i MediaOn.

20 maja 2014

Markety Nomi tną ceny

Markety budowlane ruszają z akcją promocyjną komunikującą agresywną strategię cenową.

20 maja 2014

Giełda się reklamuje

GPW startuje z kampanią promującą inwestowanie na giełdzie.

20 maja 2014

Tymbark Next wraca z herbatą

Marka Next powraca na ekrany z kampanią reklamową i zachęca do poszukiwania orzeźwienia.

20 maja 2014

Magdalena Malicka rezygnuje ze współkierowania Burdą

Była szefowa G+J odchodzi z Burdy.

21 maja 2014

Kino Polska zwiększa przychody

Jak wynika z danych, giełdowa grupa odnotowała w I kwartale br. o 23 proc. wyższe przychody z reklam.

21 maja 2014

Męczyńska i Łokaj awansują w Sodexo

Awanse mają związek z rozwojem oferty firmy w obszarze programów lojalnościowych.

21 maja 2014

IWP planuje jesienią pierwsze badania czytelnictwa

W okresie wakacyjnym Izba Wydawców Prasy zamierza przeprowadzić proces formalnoprawny zmian w badaniach czytelnictwa prasy.

21 maja 2014

Pierwsza kampania reklamowa marki UniGel

Szeroko zasięgowa kampania została przygotowana przez Focus Advantage i Value Media.

21 maja 2014

Poznań rusza z kampanią dotyczącą wykorzystania funduszy unijnych

Just i Media Concept odpowiadają za realizację działań reklamowych.

21 maja 2014

Kampania GPW będzie podzielona na dwa etapy

Do realizacji kampanii wybrano agencję AdBirds, która odpowiada za jej kreację oraz planowanie mediów.

21 maja 2014

Duda Ads Polska chce pracować nie tylko dla Biedronki

Jeronimo Martins jest wciąż najważniejszym klientem agencji, ale zakończył się dwuletni okres wyłączności.