M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 maja 2014

Onet wdraża technologię type-ins

Technologia nie tylko lepiej zabezpiecza treści wydawnicze, ogranicza spam i nadużycia, ale przynosi także nowe możliwości reklamowe.

21 maja 2014

Punkty sprzedaży e-papierosów eSmoking World ruszają ze wsparciem

Kampanię przygotowały Orange Promotion i MediaCom.

21 maja 2014

Lipton Ice Tea do posiłku w HoReCa

Marka z portfolio PepsiCo startuje z programem "Perfect Serve".

21 maja 2014

Pierwsza kampania reklamowa Superpolisa.pl

Internetowy broker ubezpieczeniowy po raz pierwszy inwestuje taki budżet. Bohaterem animowanych spotów został pies rasy Jack Russell Terrier o imieniu Spox.

21 maja 2014

Ravelo zamiast Weltbild. Rusza kampania rebrandingowa

Rok po przejęciu internetowej księgarni Weltbild przez PWN przyszedł czas na zmianę nazwy.

21 maja 2014

RMF obniża ceny reklam na lato

Średnia cena spadnie o 1,0 proc.

21 maja 2014

Carlsberg zaprasza do współpracy ekologicznych przodowników

Startują kolejne działania w ramach kampanii społecznej "Weź mnie w obroty". Za kreację i koordynację kampanii odpowiada agencja Task Force Consulting.

21 maja 2014

Grześki polecą LOT-em

Rusza kolejna odsłona kampanii Grześków - tym razem w partnerstwie z LOT-em.

22 maja 2014

Nutella hucznie obchodzi 50. urodziny

W ubiegły weekend w evencie pod Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie wzięło udział ponad 5,5 tysiąca osób. Za organizację eventu odpowiadała agencja MSL Group.

22 maja 2014

Pernod Ricard inwestuje w Muzeum Polskiej Wódki

Firma zainwestuje w rewitalizację obiektu w warszawskim kompleksie Koneser.

22 maja 2014

Knorr namawia do próbowania kuchni włoskiej raz w tygodniu

Startuje loteria marki z portfolio Unilevera.

22 maja 2014

Rośnie znaczenie Connected TV

Odbiorniki wyposażone w tę funkcję wykorzystuje już 21,1 proc. przebadanych przez Pentagon Research i Best Content.

22 maja 2014

IAB Polska doceniona podczas Research Awards 2014

Organizacja zdobyła wyróżnienie w kategorii "najlepsze wykorzystanie budżetu badawczego".

22 maja 2014

Avon szuka redaktorek do kanału TV

Marketer rusza z własnym internetowym kanałem o makijażu. Chce w ramach konkursu wybrać dwie redaktorki.

22 maja 2014

Cooklet zdobywa pierwsze miejsce w Gourmand Awards

Polski start-up zwycięża w Pekinie.

22 maja 2014

Hity w nowej odsłonie wizualnej

Bahlsen odświeża opakowanie swoich ciastek.

22 maja 2014

Digital One poprowadzi kampanię "Pepsi Funball"

Twarzą kampanii jest Leo Messi.

22 maja 2014

Opel Adam ulokowany w "Prawie Agaty"

Niestandardową akcję przygotowała stacja TVN i dom mediowy Carat Polska.

22 maja 2014

Hoop Polska wchodzi w segment oranżady

Kolejna firma robi ukłon w stronę PRL-u.

22 maja 2014

"Women's Health" notuje kolejny rekord sprzedażowy

Najnowszy numer przekroczył 100 tys. sprzedanych egzemplarzy.

22 maja 2014

Fast Cut przygotowała kampanię dla eRecriutment Solutions

Kampania skierowana do pracowników działów HR ma na celu zachęcenie do przetestowania aplikacji wspierającej zarządzanie procesami rekrutacyjnymi.

22 maja 2014

Change Integrated współpracuje przy napoju Smart, będzie rozliczana za zyski sprzedażowe

Group One pomogła startupowi napojowemu i rozliczy się z nim w nowym modelu.

22 maja 2014

Unlimited koordynuje promocję Zelmera

Łącznie przez całą edycję konkursu do wygrania jest 200 nagród.

22 maja 2014

UPC wprowadza Horizon TV

Największy w kraju operator telewizji kablowej w trzech etapach wprowadza platformę streamingu programów TV poprzez internet.

22 maja 2014

Liga Mistrzów w NC+ na wyłączność przez kolejne trzy sezony

Operator platformy satelitarnej podpisał z UEFA umowę na wyłączność transmisji meczów Ligi Mistrzów w swoich kanałach sportowych na kolejne trzy sezony. Straci TVP.

22 maja 2014

Hortex wprowadza lemoniady

Na sezon letni firma wprowadza dwa warianty napojów w kartonach.

22 maja 2014

Maciej Bardan wraca do Raiffeisen Polbanku, jako wiceprezes odpowiada za bankowość detaliczną

Po sześciu latach w Kredyt Banku Bardan powraca do zarządu obecnie Raiffeisen Polbanku. Zastąpi Kazimierza Stańczaka, byłego prezesa Polbanku, który rozstaje się z firmą.

22 maja 2014

Avon również w programie Payback

Program Payback ma nowego partnera w postaci firmy kosmetycznej, a Multikino zdecydowało o przedłużeniu umowy o współpracy.

22 maja 2014

Redan otwiera dyskont odzieżowy online TMX24.pl

Ubrania z Textil Market będzie można zamówić online.

22 maja 2014

Zmiany strukturalne w Grupie Colian

Holding ogłasza zmianę nazwy i żegna się z "Jutrzenką" w nazwie.

22 maja 2014

Nowe osoby i awanse w agencji Plej

Anna Rogowiecka łączy teraz funkcję business development oraz PR managera, a Anna Ufnal została client service directorem.

22 maja 2014

Wrocławski FagorMastercook wznowi produkcję sprzętu AGD

Stanie się to dzięki podpisaniu wartej 86 mln zł umowie z algierską firmą Cevital.

22 maja 2014

Nowa kampania sklepów Kaufland

Za komunikację ponownie odpowiada agencja Scholz & Friends, która współpracuje z tym klientem od 2011 r.

23 maja 2014

Łukasz Duda w zarządzie Netsprinta

Obejmuje nowo utworzone stanowisko chief revenue officera.

23 maja 2014

Zmiany w zarządzie SAR

Zmiany personalne objęły zarząd i radę nadzorczą Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

23 maja 2014

Allianz reklamuje oszczędzanie na emeryturę

Firma ubezpieczeniowa powraca z dużą kampanią po ośmiu latach przerwy.

23 maja 2014

Heinz ostatecznie w domu mediowym OMD

Za obsługę będzie odpowiedzialny team Macroscope.

23 maja 2014

Aleksander Szulc przeszedł do Adtify

Poprzednio związany był z Sotrenderem.

23 maja 2014

Walk Events zorganizuje Red Bull Music Academy Weekender

Festiwal odbędzie się w dniach 5-7 czerwca.

23 maja 2014

Interia uruchamia serwis z kodami rabatowymi

Serwis gromadzi oferty m.in. takich sklepów jak Douglas, RTV Euro AGD czy H&M.

23 maja 2014

Polscy projektanci dla IKEA

W kolekcji międzynarodowego giganta pojawią się projekty polskich projektantów.

23 maja 2014

K2 Media zdobyła nowe budżety

Agencja zajmie się obsługą Golden Rose i Raiffeisen - Leasing Polska SA.

23 maja 2014

Grey nie będzie walczył o utrzymanie budżetu Tyskiego

Agencja wyjaśnia, że to decyzja "w porozumieniu" z dyrektorem marki.

23 maja 2014

Samsung reklamuje linię pralek Crystal Blue [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Cheil Polska i Starcom.

23 maja 2014

MediaCom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wczoraj podczas uroczystej gali w Fabryce Trzciny uhonorowaliśmy najlepsze agencje i domy mediowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 14.

23 maja 2014

Dwumiesięczna kampania Eurolotu

Kampania promująca letnią siatkę połączeń obejmie prasę, internet i outdoor.

23 maja 2014

Uzupełnienie: Za organizację eventu Nutelli odpowiada Red8 Group

Nutella obchodziła 50. urodziny.

23 maja 2014

Podravka z nową ambasadorką

Firma wchodzi w segment kostek rosołowych i zaprasza do współpracy Kingę Paruzel.

23 maja 2014

L’Oreal Paris tworzy kontent wokół festiwalu w Cannes

Działania promocyjne przygotował Newcast, specjalistyczny dział ZOG.

23 maja 2014

Electrolux w akcji z blogerami [wideo]

Uczestnicy warsztatów podzielili się z czytelnikami relacją ze szkolenia oraz przepisami.