M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 września 2002

List do redakcji

W odpowiedzi na list Leszka Popowicza, prezesa firmy Best Marketing & Promotion Agency, zajmującej się reklamą kinową (został opublikowany 19...

26 września 2002

Merkel i Kreft odsprzedali większość swoich akcji spółki 4Media

Jak podał "Puls Biznesu", Jacek Merkel i Wojciech Kreft, główni akcjonariusze spółki 4 Media, oraz ich spółki zależne sprzedali większość...

26 września 2002

IMR i Universal McCann rozpoczynają kampanię dla Lindt & Sprungli

Firma Lindt & Sprungli rozpoczęła promocję linii pralinek czekoladowych Lindor. Opracowanie materiałów promocyjnych powierzono agencji reklamowej IMR, a obsługę medialną...

26 września 2002

Bertlesmann zmienił nazwę na arvato services Polska

Bertlesmann Service Center Poland, firma specjalizujaca się w usługach z zakresu marketing services, podjęła decyzję o zmianie nazwy na arvato...

26 września 2002

Piotr Metz odchodzi z Radiostacji do Eski Kraków

Piotr Metz po ponad roku pracy w Radiostacji, sieci rozgłośni należących do holdingu Eurozet, początkowo w charakterze dyrektora muzycznego, a...

26 września 2002

Internetowy serwis piłkarski rozpoczyna swoją działalność

Pod adresem www.infosport.pl uruchomiony został informacyjny serwis internetowy związany z piłką nożną. Zawiera m.in. bieżące informacje na temat ligi polskiej,...

27 września 2002

Bauer wprowadza na rynek luksusowy magazyn "Look"

Spółka Media Styl (Grupa Wydawnicza Bauer) wprowadza na rynek kolejne luksusowe pismo z rodziny miesięcznika "Twój Styl", pod tytułem "Twój...

27 września 2002

Maciej Tesławski został dyrektorem strategicznym firmy Parallel

Maciej Tesławski objął stanowisko dyrektora strategicznego firmy Parallel, świadczącej usługi z zakresu marketing services. Tesławski w rodzimej branży BTL pracuje...

27 września 2002

Skoda Auto Polska decyduje o obsłudze budżetu kreatywnego

W najbliższym czasie rozstrzygnie się sprawa obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki Skoda w Polsce. Thorsten Jux z niemieckiej agencji reklamowej Cayenne...

27 września 2002

Initiative Media zaprezentuje klientom narzędzie planowania Matrix

Na początku października br. dom mediowy Initiative Media Warszawa rozpocznie prezentowanie swoim klientom nowego narzędzia do planowania kampanii multimedialnych. "Matrix...

27 września 2002

Sonda SA planuje intensywną kampanię reklamową soku Aksamitnego

Pod hasłem "Smak pysznego miąższu" 10 października 2002 r. rusza kampania soków marchwiowych firmy Sonda SA. Kampanię od strony kreacji...

27 września 2002

Vogel Burda Communications rozstrzygnęło przetarg na badania

Wydawnictwo Vogel Burda Communications rozstrzygnęło przetarg na badania czytelników magazynu "Chip". Przetarg na organizację badań wygrała firma badawcza AC Nielsen....

27 września 2002

Siemens planuje niestandardowe wsparcie sprzedaży telefonów

W październiku br. Siemens rozpocznie kampanię reklamową nowego telefonu komórkowego Siemens M50. Jej celem jest utrwalenie wizerunku marki - nowoczesnych...

27 września 2002

Moby Dick przeprowadzi kampanię reklamową dla Jutrzenki SA

Producent słodyczy Jutrzenka SA rozpocznie w październiku br. produktową kampanią reklamową draży. Strategię i kreację tej akcji przygotowała agencja reklamowa...

27 września 2002

Dr Eris wprowadza nową serię kosmetyków i planuje kampanię

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wprowadzi na rynek nową linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy - Dr Irena Eris z folacyną....

27 września 2002

Tomasz Szulkowski opuścił Posterscope Polska

Tomasz Szulkowski zrezygnował z pełnienia funkcji specjalisty ds. marketingu w firmie Posterscope Polska, która jest brokerem reklamy zewnętrznej (spółka należy...

27 września 2002

Vivendi Universal chce się pozbyć polskiego oddziału Canal Plus

Zarząd spółki Vivendi Universal poinformował, że polska filia płatnej telewizji Canal Plus jest jednym ze źródeł strat koncernu - informuje...

27 września 2002

Biuro Reklamy TVP SA oferuje czas reklamowy samorządowcom

Zgodnie z ordynacją wyborczą, w związku z planowanymi na 27 października 2002 r. wyborami samorządowymi, komitety wyborcze mogą kupować czas...

27 września 2002

Radio Zet rozpoczyna nową kampanię reklamową

Radio Zet rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Radio na Dzień Dobry", promującą poranny program "Dzień dobry bardzo". Kampania potrwa...

27 września 2002

"Trybuna Śląska" dywersyfikuje swoje działania promocyjne

Dziennik "Trybuna Śląska" (grupa wydawnicza Polskapresse) dołączy w najbliższy wtorek, 1 października br., pozłacany 24-karatowym złotem wisiorek zodiakalnej Wagi. Będzie...

27 września 2002

Axel Springer podsumowuje wyniki sprzedażowe "Dziewczyny"

Wrześniowy numer "Dziewczyny", wydawanej przez Axel Springer Polska, sprzedał się w rekordowej liczbie egzemplarzy - 216,366 (dane wydawnictwa). Tego lata...

27 września 2002

"Metropol" umacnia pozycję na rynku warszawskim

Z najnowszych danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że sierpień 2002 r. okazał się kolejnym, dwunastym już z kolei miesiącem, w...

30 września 2002

Od jutra obowiązują nowe przepisy dotyczące marketingu farmaceutyków

Jutro zaczną obowiązywać nowe przepisy prawa farmaceutycznego. Mimo że prawo uchwalono już w ub.r., dwukrotnie przesuwano termin jego wejścia w...

30 września 2002

Ströer forsuje swój produkt badawczy jako standard na rynku

Firma reklamy zewnetrznej Ströer out of home media zamierza podjąć wysiłki, których celem ma być uczynienie z prowadzonych badań efektywności...

30 września 2002

Seria awansów w domu mediowym MediaVest

Aneta Lubańska, Dariusz Rytel oraz Michał Radkiewicz, zajmujący dotychczas stanowiska senior media plannerów/buyerów w domu mediowym MediaVest awansowali na stanowiska...

30 września 2002

L'Oreal planuje kampanię reklamową szamponów Elseve

Koncern L'Oreal Polska wprowadził na rynek nowy szampon Elseve dla mężczyzn - Elseve z Regenium XY. Sprzedaż nowego produktu będzie...

30 września 2002

Farm Frites rozpoczyna promocję skierowaną do dzieci

Dzisiaj rusza akcja promocyjna frytek marki Aviko (Farm Frites Poland) skierowana do dzieci. Promocja jest wsparciem trwającej właśnie kampanii reklamowej...

30 września 2002

Nestle wypromuje kawę Nescafe Classic 3 w 1

Firma Nestle rozpocznie kampanię reklamową nowego wariantu kawy Nescafe Classic 3 w 1 w 1istopadzie br. Kampanię reklamową przygotowała agencja...

30 września 2002

V&P i Lajkonik wystartowały z loterią promocyjną

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczęła promocję paluszków Lajkonik, wspieraną kampanią reklamową. Celem akcji jest wzrost udziałów rynkowych, wzmocnienie wizerunku...

30 września 2002

Agnieszka Niburska przestała pełnić funkcję PR managera w CR Media

Agnieszka Niburska przestała pełnić funkcję PR managera w firmie CR Media SA. "Moje stanowisko w CR Media SA zostało zlikwidowane"...

30 września 2002

RMF FM współpracuje z TVN przy programie "Droga do gwiazd"

Radio RMF FM rozpoczęło współpracę z telewizją TVN przy III edycji programu muzycznego show "Droga do gwiazd". Tadeusz Sołtys, na...

1 października 2002

Adam Tkaczyk będzie pracował w Grupie Stroer

Adam Tkaczyk, który w sierpniu br. odszedł z firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, obejmuje od dzisiaj stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży...

1 października 2002

Rusza planowana na rok kampania polskiej edycji "BusinessWeeka"

Polska edycja "BusinessWeeka" rozpoczyna kampanię reklamową. Jest ona częścią globalnej kampanii "BusinessWeek" Europe & Asia. Europejską kampanię stworzyła agencja BCA....

1 października 2002

PKN Orlen rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą na rynek LPG

Koncern PKN Orlen rozpoczął miesięczną kampanię reklamową wprowadzającą na rynek sieć dystrybucyjną autogazu pod nazwą LPG. Nieoficjalnie wiadomo, że strategię...

1 października 2002

Iwona Szczęsna, dyrektor ZKDP, w zarządzie międzynarodowej federacji

Iwona Szczęsna, dyrektor biura Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP), została wybrana do zarządu Międzynarodowej Federacji Biur Kontroli Dystrybucji (IFABC). Wydarzenie...

1 października 2002

Kompania Piwowarska rozpoczęła promocję marki Lech Premium

Kompania Piwowarska (KP) SA rozpoczęła promocję konsumencką marki piwa Lech Premium. Przy opracowywaniu akcji promocyjnej KP SA współpracowała z agencją...

1 października 2002

ECard promuje płatności kartami w internecie

ECard SA rozpoczyna akcję promocyjną pod nazwą "PROeMOCJA VISA", której celem jest zwiększenie świadomości posiadaczy kart płatniczych dotyczącej możliwości płacenia...

1 października 2002

Murator zmienił informator dla cudzoziemców "What, Where, When"

Wydawnictwo Murator wprowadziło na rynek pierwsze numery odmienionego bezpłatnego informatora "What, Where, When". Tytuł został przejęty w połowie br. od...

1 października 2002

Soraya uruchomi nowy serwis internetowy

Firma kosmetyczna Soraya uruchomi w ciągu kilku najbliższych dni swój nowy serwis internetowy www.soraya.pl. Za wykonanie serwisu odpowiedzialna jest agencja...

1 października 2002

Przemysław Saleta współpracuje z BCA

Agencja public relations BCA SA podpisała umowę o współpracy z Przemysławem Saletą. Oprócz całościowej opieki nad wizerunkiem tego sportowca do...

1 października 2002

Sprostowanie

Od strony strategii i kreacji kampanię reklamową paluszków Lajkonik opracowała agencja reklamowa V&P, a nie jak napisaliśmy we wczorajszym DS...

1 października 2002

Rozbudowa struktury mutacji "Dziennika Sportowego"

Wydawnictwo Marquard Sport Media rozwija strukturę mutacyjną "Dziennika Sportowego" (wersje regionalne: "Przegląd Sportowy", "Tempo"). Od poniedziałku 30 września mutacja pomorsko-kujawska...

1 października 2002

Leksykon "Auto Świata"

Axel Springer Polska wypuścił dziś na rynek "Leksykon techniki motoryzacyjnej" - pozycję z cyklu "Auto Świat Katalog". "Leksykon" zawiera 400...

2 października 2002

TBWAPoland zmienia nazwę na TBWACommunication Group

Grupa reklamowa TBWAPoland, w której skład wchodzą agencja reklamowa TBWAWarszawa oraz agencja marketing services Tequila/BTL Group, zmienia nazwę na TBWACommunication...

2 października 2002

Michał Przymusiński dyrektorem Ośrodka Nowe Media TVP SA

Michał Przymusiński został pierwszym dyrektorem niedawno powołanego Ośrodka Nowe Media TVP SA. Zadaniem dyrektora będzie koordynacja działań związanych z projektami...

2 października 2002

Onet rozpoczyna największą kampanię w swojej historii

Należący do Grupy ITI portal Onet.pl SA rozpocznie w piątek 4 października kampanię reklamową wprowadzanego na rynek wspólnie z firmą...

2 października 2002

Teasery zwiastują kampanię reklamową nowego modelu telefonu Nokia

Rozpoczęła się kampania teaserowa związana z wprowadzeniem na rynek nowego modelu telefonu Nokia. Nazwa tego modelu nie jest jeszcze ujawniona....

2 października 2002

Nowy naczelny i nowy dobór informacji w tygodniku "WBJ"

"Warsaw Business Journal" ("WBJ"), anglojęzyczny tygodnik o tematyce ekonomiczej, wprowadza nową politykę doboru informacji na swoich łamach. Proces ten związany...

2 października 2002

Migut Media startuje z magazynem dla mężczyzn "Mix"

Wydawnictwo Migut Media zamierza w listopadzie br. wypuścić na rynek bezpłatny miesięcznik dla mężczyzn "Mix". "Zdecydowaliśmy się stanąć w opozycji...

2 października 2002

Wyborowa SA promuje swoją markę

Wystartował długofalowy program lojalnościowy marki Wyborowa (Wyborowa SA) o nazwie "W klub". Jego zasady zostały opracowane przez klienta, agencja Martis,...