M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 maja 2014

H&M organizuje akcję promocyjną na Snapchacie

Koncepcją i obsługą projektu zajęła się agencja Lubię To - linked by Isobar.

26 maja 2014

IAA szykuje analizę rynku telewizyjnego

Raport ma pokazać przyszłość polskiego sektora reklamy.

26 maja 2014

Joanna Tobiszowska dyrektor marketingu Komputronika

Z kierownika awansowała na dyrektora marketingu.

26 maja 2014

Omega Pharma promuje poszerzoną linię Undofen

Firma farmaceutyczna ruszą z promocją najnowszego produktu tej marki.

26 maja 2014

Okocim rusza z kampanią

Spot prezentuje prawdziwych mężczyzn, ludzi z charakterem. Są wśród nich dawni wojownicy oraz współcześni bohaterowie - sportowcy.

26 maja 2014

On Board PR z nowymi dyrektorami

Agnieszka Dziedzic została nowym dyrektorem zarządzającym agencji, nowe funkcje objęli również Anna Rybałtowska-Gańko i Michał Nowak.

26 maja 2014

OMD poszerza zespół działu badań

Dom mediowy zatrudnił specjalistę od badań ewaluacyjnych.

26 maja 2014

Nivea planuje zmiany w strukturach

Jak wynika z naszych informacji, marketer szykuje zmiany w marketingu, obejmujące m.in. powołanie szefa działu.

26 maja 2014

"Show" będzie miał edycję "Style"

Wydawca przygotował specjalny wakacyjny numer.

26 maja 2014

Przemek Cacak w Radiu Wawa

Zespół redakcyjny zasili nowy prezenter.

26 maja 2014

Tiger "reanimuje" w 37 miastach w Polsce

Marka z portfolio Maspeksu organizuje specjalny tygrysi event.

26 maja 2014

OSM Piątnica startuje z pierwszą w historii firmy kampanią reklamową

Ogólnopolska komunikacja będzie promować nową linię produktów - jogurty typu greckiego.

26 maja 2014

Mokate stawia na content marketing

WhitePress realizuje działania dla producenta kawy i herbaty.

26 maja 2014

H+K Strategies zajmie się PR marki Tiger

Agencja będzie odpowiadać za strategię napojów Tiger Mental i Tiger Restart.

26 maja 2014

Jacobs Douwe Egberts może zacząć działalność w połowie 2015 r.

Krystalizują się plany powstania nowego kawowego giganta, ale na razie nie ma informacji co do obsługi reklamowej nowej spółki.

27 maja 2014

Tymbark z największą promocją konsumencką w historii

Marka Maspeksu startuje z letnimi działaniami promocyjnymi.

27 maja 2014

OSM Piątnica zadowolona z przychodów

Firma zamknęła ubiegły rok z przychodami na poziomie 847 mln zł. W czerwcu wystartuje po raz pierwszy w swojej historii z kampanią reklamową.

27 maja 2014

Olga Grygier-Siddons na czele PwC w Europie Środkowo-Wschodniej

PwC w Polsce ma nowego prezesa - został nim Adam Krasoń.

27 maja 2014

IQ Marketing włącza usługi interaktywne pod jeden dach

AtomClick stał się spółką produkcyjną.

27 maja 2014

Eska rozda Converse'y za poranne selfie

Stacja rusza z kolejną akcją aktywizującą słuchaczy.

27 maja 2014

Dominik Piwek szefem marketingu Balmain

Były specjalista z agencji reklamowych dołączył do firmy specjalizującej się w inwestowaniu, zarządzaniu aktywami, wynajmie oraz rozwoju centrów handlowych i obiektów komercyjnych.

27 maja 2014

Piotr Osiński creative group head w Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions

W agencji utworzono nowe stanowisko.

27 maja 2014

Anna Zaleska nie jest już naczelną "Grazii"

Wydawca powierzył kierowanie dwutygodnikiem naczelnej "Show" Annie Janickiej.

27 maja 2014

Tatra rusza z kampanią reklamową

Przekaz ma wzmacniać wizerunek marki jako piwa dla "prawdziwych facetów z charakterem".

27 maja 2014

Piotr Kamiński uruchamia Blackline Promotion

Firma będzie specjalizować się w planowaniu i realizacji kampanii w galeriach handlowych.

27 maja 2014

Grupa Skanska integruje komunikację

Agencja Linkleaders będzie odpowiedzialna za ogólnopolską komunikację całej grupy Skanska w Polsce oraz prowadzenie biura prasowego poszczególnych spółek: Skanska Property Poland, Skanska Residential Development Poland oraz Skanska SA.

27 maja 2014

Bakalland przejmuje Rieber Foods Polska

Marka Delecta znajdzie się w portfolio Bakallandu po uzyskaniu zgody UOKiK.

27 maja 2014

Nestle Scholler wspiera relaunch marki Cortina

Za kreację spotów odpowiedzialna jest agencja Publicis.

27 maja 2014

Jacek Walkiewicz z Markiem Kondratem reklamują ING Bank

Bank zatrudnił do reklamy trenera motywacji i psychologa.

27 maja 2014

Ruszyła letnia promocja wody i napojów z portfolio Żywioł

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz egzekucję odpowiada VML.

27 maja 2014

Oficjalnie: Anna Putts nową dyrektor marketingu polskiego Samsunga

Firma potwierdza oficjalnie nominację byłej szefowej marketingu platformy NC+.

27 maja 2014

Tomasz Chwiłowicz prezesem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych

Organizacja ma także nowy zarząd.

27 maja 2014

Tomasz Gniewek nie jest już prezesem polskiego Virgin Mobile

Tymczasowo zastępuje go Jacek Czernuszenko.

27 maja 2014

Tylko jedna na 50 reklam TV odsyła do social mediów

Z analizy domu mediowego MEC wynika, że polscy reklamodawcy telewizyjni bardzo rzadko kierują widzów do mediów społecznościowych.

27 maja 2014

Anna Zejdler-Ibisz content directorem w Burda International Polska

Nowe stanowisko w strukturze wydawnictwa.

27 maja 2014

Coca-Cola z dużą inwestycją w Radzyminie

Firma zainwestowała w nowoczesny magazyn, na który przeznaczyła 170 mln zł.

27 maja 2014

Ford Mustang był do kupienia w trakcie finału Ligi Mistrzów

W ramach kampanii na ekranach odbiorników z funkcją telewizji hybrydowej emitowana była dedykowana aplikacja informująca telewidzów o możliwości zamówienia modelu Mustanga. Innowacyjny format aplikacji zrealizował dom mediowy Mindshare Polska.

27 maja 2014

GoTarget z nagrodą Retail Evolution Award

System GoTarget stworzony przez poznańską firmę GoSell.pl został nagrodzony w kategorii "innowacja marketingowa" w ramach konkursu organizowanego podczas Retail Technology Days 2014. Rozwiązanie umożliwia szybką dystrybucję spójnych treści marketingowych w zintegrowanych kanałach komunikacji.

28 maja 2014

Nowa osoba w Communication Unlimited

Do zespołu kreatywnego dołączył Mirosław Kulisz.

28 maja 2014

Getin Bank reklamuje konta oszczędnościowe

Kampania obejmująca telewizję, internet i prasę potrwa do końca czerwca. Kreację reklam przygotowała agencja Good, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

28 maja 2014

Havas PR Warsaw z kampanią employer branding dla Orange.Jobs

Działania komunikacyjne wokół polskiej odsłony globalnego portalu firmy są efektem współpracy Havas PR Warsaw i Orange Polska.

28 maja 2014

Liberty Direct reklamuje autocasco

Ubezpieczyciel promuje przenoszenie zniżek z OC na AC. Za kreację odpowiada agencja Adsalt, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Havas Media.

28 maja 2014

Wydawnictwo Zwierciadło powiększa zespół promocji

Wydawca zatrudnił dwóch nowych specjalistów.

28 maja 2014

Alior rzuca wyzwanie - gwarantuje brak opłat za konto przez pięć lat

Banki rekompensują sobie przewidywane straty z powodu obniżki stawek interchange, podnosząc m.in. opłaty i prowizje za rachunki. Tymczasem Alior Bank oferuje konto zupełnie bez opłat i zapewnia, że nie zmieni warunków przez co najmniej pięć lat.

28 maja 2014

Zygmunt Solorz-Żak namawia operatorów kablowych do maksymalizacji zakresu usług

Podczas jednego z paneli dyskusyjnych konferencji PIKE wiodący akcjonariusz Cyfrowego Polsatu zachęca operatorów kablowych do poszerzania oferty o jak największą liczbę usług.

28 maja 2014

Aleksander Śmigielski w Boehringer Ingelheim Marketing

Były dyrektor mediów CEE Unilevera został regionalnym szefem mediów w koncernie farmaceutycznym.

28 maja 2014

W ING Banku Śląskim pojawiły się standy z grami dla dzieci

ING Bank Śląski planuje także kolejne projekty przeznaczone dla dzieci.

28 maja 2014

Wakacyjna promocja marki Leibniz

Działania realizuje agencja Opcom.

28 maja 2014

Milka wybrała trzy najmilsze miejscowości

W ramach drugiej edycji akcji "Najmilsze miasto w Polsce" marka Mondeleza wyłoniła trzech miejskich finalistów. Są to: Augustów, Rawa Mazowiecka i Krynica-Zdrój.

28 maja 2014

Wielkopolska z kampanią telewizyjną

Wielkopolska Organizacja Turystyczna wystartowała z promocją regionu.