M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 maja 2014

Barilla zadowolona z efektów kampanii

Firma podkreśla, że rezultatem prowadzonych działań promocyjnych jest 40-proc. wzrost sprzedaży. Autorem kreacji kampanii jest agencja Y&R (TV) oraz FaceAddicted (internet i social media). Za zakup mediów odpowiada Media Direction.

28 maja 2014

Dom produkcyjny F25 ponownie dla Home Broker

Firma ponownie promuje się za pomocą animacji.

28 maja 2014

Sephora wspiera swoje nowości

W nowej kampanii promowane są trzy linie produktów.

28 maja 2014

Szymon Szymański objął stanowisko managing directora w MRM//McCann

Specjalista od digitalu do McCann Worldgroup przeszedł z Havas Worldwide.

28 maja 2014

ADHD Warsaw czuje się oszukana przez Lowe Media. Ten odpowiada zarzutem o niekompetencji

Agencja i dom mediowy spierają się o wypłatę wynagrodzenia.

28 maja 2014

Konsumenci mogą zmienić etykiety Ballantine's Finest

Pernod Ricard przyłącza się do trendu customizacji produktów.

29 maja 2014

Kompania Piwowarska chce odrabiać straty

W minionym roku finansowym największy w kraju producent piwa zmniejszył swój udział w rynku o 2 pkt proc. W tym roku chce to nadrobić.

29 maja 2014

Coco Farm poszerza ofertę produktów organicznych

W ofercie firmy dostępny jest ekologiczny brykiet do grillowania.

29 maja 2014

Natalia Sosin w redakcji Foch.pl

Nowa osoba jest zatrudniona na stanowisku redaktora i wydawcy treści.

29 maja 2014

Marek Szymczak dołącza do biura reklamy Multikino Media

Nowy sales manager w zespole.

29 maja 2014

Philips Polska rusza z kampanią "LifeAct"

Za strategię oraz koordynację projektu odpowiada OS3.

29 maja 2014

Bajkowa.tv w portfolio Atmedia Interactive

Dostęp do zawartości serwisu jest bezpłatny po obejrzeniu reklamy.

29 maja 2014

Marka Tic Tac rozpoczyna kampanię contentmarketingową

Komunikacja "What’s Fresh Now?" prowadzona jest równocześnie na rynku polskim, niemieckim i szwajcarskim.

29 maja 2014

Jupik ma nową stronę internetową

Za projekt i wdrożenie odpowiada agencja OS3.

29 maja 2014

Uzupełnienie: Milka wybrała trzy najmilsze miejscowości

Za pomysł, strategię, kreację, działania branded content, komunikację w social mediach i koordynację wszystkich aktywności kampanii odpowiada agencja Next.

29 maja 2014

Hutnicy, rybacy i spawacze w nowym spocie Łomży

Kolejny spot promocyjny piwa zachęca do łomżingu w strojach służbowych (chociaż po pracy).

29 maja 2014

Hoop Cola limitowana z miętą

Marka wprowadza na rynek nowy wariant smakowy na lato.

29 maja 2014

Magdalena Rzepnicka-Wyglądała przeszła z Bauera do Sony

Sony Music Entertainment Poland pozyskał z-cę dyrektora BR Bauera.

29 maja 2014

Maspex wchodzi w segment kawy

Marka DecoMorreno powiększa się o kawowe nowości.

29 maja 2014

Polsat uruchomi Muzo.tv

Na rynku zadebiutuje kolejna stacja muzyczna.

29 maja 2014

Iwo Zaniewski i Kot Przybora rozstają się z PZL

Po 15 latach współzałożyciele zdecydowali się rozstać z agencją, rezygnując ze stanowisk dyrektorów kreatywnych i funkcji w zarządzie, ale nadal pozostając udziałowcami spółki.

29 maja 2014

DDB Warszawa rozpoczyna współpracę z SalesManago

Agencja poszerza portfolio usług interaktywnych.

29 maja 2014

Oświadczenie ADHD Warsaw w sprawie sporu z Lowe Media

Agencja przesłała oświadczenie w sprawie konfliktu z domem mediowym o wypłatę wynagrodzenia.

29 maja 2014

Okocim wznosi toast [wideo]

Pierwszy spot dla marki autorstwa agencji Brasil.

29 maja 2014

POT wybiera EJM Studio

Polska Organizacja Turystyczna przygotowuje się do zakończenia projektu "Promujmy Polskę razem".

29 maja 2014

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek przejdą do Scholz & Friends Warszawa

Jak wynika z naszych informacji, co-creative directorzy planują opuszczenie agencji H.

29 maja 2014

Phoenix Press kupuje Durszlak.pl

Wydawca tworzy pakiety prasowo-internetowe.

29 maja 2014

Provident i Axa oferują pożyczkę dla seniorów z pakietem medycznym

Firma pożyczkowa i ubezpieczeniowa nawiązały współpracę produktową.

30 maja 2014

Odchodzi współtwórca "Faktu"

Grzegorz Jankowski ustępuje ze stanowiska naczelnego.

30 maja 2014

Cropp rusza z kampanią "Bad Rubber Ducker"

Działania przygotowały agencje Zjednoczenie.com i FBI Media.

30 maja 2014

Orange i Neonet nawiązały współpracę

W ok. 300 salonach sieci Neonet można podpisać lub przedłużyć umowy na usługi Orange, a zamiast telefonu komórkowego wybrać sprzęt RTV, AGD lub IT.

30 maja 2014

Spółka Edge została wydzielona z The Digitals

Prezesem nowo powstałej spółki zostaje Bartosz Aninowski.

30 maja 2014

Jakub Ćwikliński event managerem w El Padre

Będzie odpowiedzialny za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz obsługę klientów agencji.

30 maja 2014

BBDO przygotowała nowy konkurs dla Lay's

Akcja potrwa do 16 czerwca br.

30 maja 2014

Robert Kubicki odchodzi z FCB Warsaw

Dyrektor kreatywny rozstaje się z agencją.

30 maja 2014

Isover z nową kampanią wizerunkową

Twarzą marki została Ewa Błaszczyk.

30 maja 2014

Michał Rudek i Irena Mrozek w kreacji Cheil

Rudek objął stanowisko digital art directora, a Mrozek copywritera.

30 maja 2014

Serwis Kafeteria w nowej odsłonie

Grupa Wirtualna Polska prezentuje lifestyle'owy serwis w nowej wersji.

30 maja 2014

Marki z portfolio Grupy Colian zaprezentują się na Karuzeli Cooltury

Brandy chcą być bliżej kultury i sztuki.

30 maja 2014

LOT wprowadza nową klasę i "budżetową" taryfę

Z jednej strony przewoźnik liczy na nieco oszczędniejszych biznesmenów, a z drugiej na weekendowych pasażerów.

30 maja 2014

Centrum Wina we współpracy z LOT-em

Dystrybutor win z Grupy Ambra nawiązał współpracę z narodowym przewoźnikiem.

30 maja 2014

Pamapol ruszył z kampanią gołąbków

Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez Maxus.

30 maja 2014

Eurobank wstrzymał przetarg reklamowy

Marketer zawiesza postępowanie przetargowe, które trwa od pięciu miesięcy.

30 maja 2014

PZ Cussons bez dyrektora marketingu

Z firmą rozstaje się Anna Rogalska.

2 czerwca 2014

Tymbark z sentymentu do PRL-u

W ofercie marki pojawia się limitowana seria napojów Cytroneta w dwóch smakach.

2 czerwca 2014

Blogerki modowe promują Fiata 500

Maxus realizuje specjalną akcję dla promocji samochodu.

2 czerwca 2014

McCann Worldgroup realizuje nowy spot dla KFC

Marketer promuje nową kategorię napojów.

2 czerwca 2014

Plus reklamuje "W Unii jak w domu"

Operator wprowadza stawki 29 gr za minutę rozmowy i SMS-y w UE.

2 czerwca 2014

Proama reklamuje autocasco all risk

Ubezpieczyciel promuje polisy autocasco od wszelkiego rodzaju ryzyk.

2 czerwca 2014

Wyjaśnienie: PZ Cussons bez dyrektora, ale z marketing managerem

Jak tłumaczą przedstawiciele marketera, ze względu na skalę biznesu zmieniło się stanowisko lidera marketingu.