M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 czerwca 2014

Kia Motors inwestuje w branded content

Marketer zrealizował serial telewizyjny "Kia. Droga do Rio".

2 czerwca 2014

Michał Daniluk zakłada ContentM Group

W ofercie agencji pojawią się m.in usługi z zakresu kontent marketingu, marketingu mobilnego oraz wprowadzania treści reklamowych do różnych form dystrybucji.

2 czerwca 2014

Poczta Polska też będzie mieć paczkomaty

Mają ruszyć w I kw. 2015 r. Oprócz tego Poczta chce umożliwić odbiór paczek w sklepach i na stacjach benzynowych.

2 czerwca 2014

CommuniCanDo współpracuje z klubem Travelist

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

2 czerwca 2014

IAB Polska powoła "Inicjatywę na rzecz uczciwej reklamy"

Akcja jest skierowana do przedsiębiorców i jednostek organizacyjnych.

2 czerwca 2014

Malma odsłania nową stronę internetową

Marka Maspeksu wystartowała z nowym serwisem WWW.

2 czerwca 2014

Zgoda na koncentrację: Biedronka i Marcpol

Transakcja ma polegać na zakupie 11 sklepów należących do Marcpolu.

2 czerwca 2014

Joanna Brzostowicz, CEO Społeczności.pl, odchodzi z firmy

Jej obowiązki przejmuje Rafał Agnieszczak, prezes zarządu.

2 czerwca 2014

Piotr Wójcicki otwiera agencję Gordo

W ramach agencji będą funkcjonowały dwa niezależne zespoły - dla sektora MŚP oraz agencyjny.

2 czerwca 2014

Media Expert zainteresowane przejęciem sieci Avans

Terg SA wystąpił do syndyka masy upadłościowej.

2 czerwca 2014

Jacek Liedtke dyrektorem biura reklamy Polskapresse w Gdańsku

Przejmie funkcję Małgorzatę Borzych, która obejmie stanowisko zastępcy.

2 czerwca 2014

Agora szykuje tytuł dla nastolatków

Wkrótce ma zadebiutować nowy magazyn Agory. Tym razem wydawca wchodzi w segment młodzieżowy.

3 czerwca 2014

Kubuś Waterrr na pewno bez konserwantów

Wystartowała nowa kampania marki Kubuś Waterrr. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów na potrzeby kampanii - Mindshare.

3 czerwca 2014

Nowa kampania Avivy

Firma aspiruje do miana firmy przyjaznej dla rodzin. Za strategię i kreację odpowiada agencja Gong.

3 czerwca 2014

Małgorzata Guss-Gasińska nową naczelną "Show"

Zastąpiła na tym stanowisku Annę Janicką.

3 czerwca 2014

Smako-Łyk z Angry Birds

Na rynek trafiają limitowane edycje wody smakowej z portfolio Żywiec Zdrój (Danone), a fani gry mogą wygrać nagrody z ulubionymi bohaterami.

3 czerwca 2014

Domino's Pizza z aplikacją do zamawiania jedzenia

Za przygotowanie nowej funkcjonalności odpowiadają Smart Mobile House i agencja Walk, a także sam marketer.

3 czerwca 2014

Ponad 800 tys. zł straty Grupy K2 w I kwartale

Mimo że przychody wzrosły o 16 proc., to spółka nadal notuje stratę.

3 czerwca 2014

Dr. Oetker wspiera reklamowo markę Żelfix

Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii jest agencja BBDO.

3 czerwca 2014

Adam Plona dołącza do zespołu Wirtualnej Polski

Obejmuje stanowisko dyrektora departamentu rozwoju produktu.

3 czerwca 2014

KiS Production dla CEWE

Warszawska agencja PR od czerwca obsługuje firmę z branży fotograficznej.

3 czerwca 2014

Plus i Cyfrowy Polsat wprowadzają LTE bez ograniczeń

Operatorzy liczą, że szybki i mobilny internet docelowo zastąpi stacjonarny.

3 czerwca 2014

Costa Coffee z celebrytami i w celach charytatywnych

W czerwcu sieć przygotowuje specjalne eventy z udziałem Michała Piroga, Kasi Cichopek i Rafała Bryndala, a także młodych pisarzy.

3 czerwca 2014

Play odświeża ofertę Mix

Nowa Formuła Mix Elastyczna to próba ominięcia ustawowego limitu 2-letnich umów telekomunikacyjnych, aby zaoferować lepsze telefony w przystępnych cenach.

3 czerwca 2014

Debiutuje "Avanteen" Agory

Wydawca chce powtórzyć wynik "Avanti", ale tym razem wśród nastolatków.

3 czerwca 2014

Usain Bolt w mundialowej kampanii wizerunkowej Visy

Kampania potrwa do końca mistrzostw i obejmie telewizję, internet, outdoor i prasę.

3 czerwca 2014

Rakowski i Kamieniecka w kreacji OS3

Do agencji dołącza team kreatywny.

3 czerwca 2014

Next przygotował kampanię richmediową Samsunga

Marketer wspiera w internecie oraz za pomocą smartfonów telewizory Samsung Curved UHD.

3 czerwca 2014

WebTalk zajmie się promocją sieci Soul w mediach społecznościowych

Agencja zajmie się strategią i jej egzekucją w Facebooku, Google+ oraz Instagramie.

3 czerwca 2014

Łukasz Wejchert inwestuje w agencję LeadR

Strony nie ujawniają kwoty transakcji.

3 czerwca 2014

ITI Neovision wchłonął Canal+ Cyfrowy

To kończy formalny etap fuzji obydwu operatorów.

4 czerwca 2014

Tomasz Modzelewski nowym prezesem Zelmer Polska

W dniu 1 czerwca Tomasz Modzelewski, pełniący ostatnio funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing oraz prezesa spółki zależnej Zelmer Market Sp. z o.o., oficjalnie przejął obowiązki prezesa firmy Zelmer. Zastąpił Janusza Płocicę, który po 9 latach odszedł z firmy.

4 czerwca 2014

Fakro rusza z kampanią

Producent okien dachowych promuje się w mediach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy Rosat Media.

4 czerwca 2014

Wizz Air mianuje nowego dyrektora generalnego ds. korporacyjnych

W ramach nowej funkcji będzie odpowiadał za działalność prawną grupy, zarządzanie wewnętrzne oraz zasobami ludzkimi, działania komunikacyjne i PR.

4 czerwca 2014

Rysunki kredkami Bambino na billboardach

Firma St. Majewski świętuje swoje 125. urodziny. Akcja jest częścią kampanii "Kolory każdego dzieciństwa", za której koncepcję oraz całościową realizację zarówno w obszarze offline, jak i online odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska.

4 czerwca 2014

OSM Piątnica promuje się również w kinach

Firma została patronem Ladies Night w Cinema City.

4 czerwca 2014

Bielmar odświeżył logo i zmienił claim marki

Spółka Bielmar odświeża logo po 24 latach. Nową wersję znaku opracowała agencja brandingowa Sputnik Design.

4 czerwca 2014

IKEA przyzna 100 stypendiów

Firma zebrała 200 tys. zł na koncie i przeznaczy je na stypendia dla uczniów zaangażowanych społecznie i osiągających dobre wyniki w nauce.

4 czerwca 2014

Krakowski Alarm Smogowy rozpoczął kampanię informacyjną

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly. Wsparły ją także firmy Klonex, AMS, Media Billboards i Clear Channel.

4 czerwca 2014

T-Mobile wprowadza nowe taryfy Jump z LTE

Jako ostatni z czwórki operatorów sieciowych T-Mobile wprowadza taryfy z mobilnym internetem LTE. Nową ofertę operator będzie reklamował szeroko zakrojoną kampanią reklamową - kreację reklam przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, planowanie i zakup mediów powierzono Starcomowi.

4 czerwca 2014

Tiger przedstawia Rybe Piłę

Tiger Restart startuje z nową kampanią viralową.

4 czerwca 2014

Anna Malec w biurze reklamy Multikina

Wcześniej pracowała w agencjach i wydawnictwach prasowych.

4 czerwca 2014

Michał Kreczmar e-commerce directorem w Hypermedia, Paweł Wiśniewski odchodzi

Agencja wzmacnia kompetencje e-commerce i reorganizuje struktury.

4 czerwca 2014

Netsprint zmienia się ponownie w polską spółkę

Największym z udziałowców jest wieloletni prezes firmy Artur Banach.

4 czerwca 2014

Maciej Wernicki stworzy dział product PR w GoldenSubmarine

Zajmie się także komunikacją zewnętrzną samej agencji.

4 czerwca 2014

MEC Access i Liquid wspierają debiut Palmolive for Men Brasil

Ruszyła kampania launchowa nowej serii żeli pod prysznic Colgate Palmolive dla mężczyzn.

4 czerwca 2014

Adexon udostępnia Private Dealing Room

Platforma umożliwia klientom, w czasie rzeczywistym, bezpośredni zakup powierzchni reklamowej dostępnej w ofercie sieci Adexon.

4 czerwca 2014

Łukasz Mirytiuk szefem działu social media w Mind Progress Group

Będzie odpowiadał za rozwój kompetencji działu i pokieruje zespołem.

4 czerwca 2014

Marta Niwińska dyrektorem biura reklamy Polskapresse w Warszawie

Przeszła z RedNet Property Group, wcześniej przez 13 lat pracowała w Presspublice.

5 czerwca 2014

Player.pl dostępny na PlayStation

Serwis należący do TVN działa już jako aplikacja na PS3. Data pojawienia się usługi na PS4 zostanie podana wkrótce.