M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 czerwca 2014

G7 Media tworzy agencję BrandTube

Spółka zajmuje się kreowaniem użyteczności marek, tworzeniem kontekstu, który przyciągnie konsumenta, produkcją kontentu wideo oraz wspieraniem kampanii crossmediowych.

5 czerwca 2014

Aleksander Szafaryn został head of business w Yield Bird

Do jego zadań będzie należało m.in. nadzorowanie planów biznesowych i koordynowanie ich realizacji.

5 czerwca 2014

Małgorzata Majewska objęła funkcję dyrektora w On Board PR

Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu On Board PR pracowała w MSL Warsaw.

5 czerwca 2014

Lowe Warszaw powiększa zespół

Do działu obsługi klienta dołącza Kamil Prandecki.

5 czerwca 2014

Adrian Zawadzki dyrektorem marketingu i PR centrów handlowych Grupy Metro

Wcześniej był m.in. rzecznikiem i kierownikiem ds. komunikacji.

5 czerwca 2014

Reklamy Pekao SA, Eurobanku i BGŻ pod lupą UOKiK

Urząd losowo wybrał trzy banki i oceni ich reklamy pożyczek.

5 czerwca 2014

Grupa Wirtualna Polska przejmuje portal SportoweFakty.pl

Wirtualna Polska chce się skupić na lokalnych użytkownikach i jak najlepszym dostosowaniu oferty do potrzeb rynku.

5 czerwca 2014

Google otworzy w Polsce centrum dla start-upów

Warszawski Campus zostanie otwarty w pierwszej połowie 2015 r. i będzie trzecim takim ośrodkiem na świecie, po Londynie i Tel Awiwie.

5 czerwca 2014

Faster & Better dla Maspeksu

Agencja obsłuży działania online dla marki MosKill.

5 czerwca 2014

Sparc Media kupuje agencję Q 
i wchodzi na polski rynek

Dotychczas Sparc Media posiadał lokalne biura m.in. w Tokio, Nowym Jorku, Hongkongu, a od teraz także w Krakowie.

5 czerwca 2014

Nowa kampania Mitsubishi ASX Blue Sky

Adaptacją spotu telewizyjnego oraz produkcją i kreacją spotu radiowego zajęła się agencja Schulz Brand Friendly.

5 czerwca 2014

Kaktus w formie kisielu

Produkt Nestle dostępny do tej pory w formie lodów debiutuje w kategorii kisieli.

5 czerwca 2014

Tytuły Agory dołączają do oferty Atmedia Interactive

Oferta brokera powiększyła się o 14 wydań cyfrowych czasopism Agory i magazynów "Gazety Wyborczej".

5 czerwca 2014

Digital Open Group odpowiada za aktywację marki Pharmaton Geriavit

Rozpoczęła się akcja "Energetyczni 50+".

5 czerwca 2014

Pamapol prezentuje spot "Sprytnych i zakręconych"

Ruszyła kampania dań gotowych firmy, których flagowym produktem są gołąbki.

5 czerwca 2014

Coca-Cola na 25 lat wolności

Specjalne butelki mają uświetnić narodową rocznicę.

6 czerwca 2014

Gong autorem nowej kampanii Avivy

Na specjalnym landing page'u internauci mogą napisać list, w którym opowiedzą o swoich planach i marzeniach. Można podać dowolnego adresata, a Aviva dostarczy ten list w określonym momencie życia odbiorcy, nawet w 2032 r.

6 czerwca 2014

Dudzic i Nagraba w zespole Lubię To - linked by Isobar

Agencja wzmacnia kreację i strategię.

6 czerwca 2014

Comfitura dla Timotei i Dove

Agencja prowadzi loterię dla marek Unilevera.

6 czerwca 2014

Almatur z Marcinem Gortatem

Firma realizuje program adresowany do dzieci żołnierzy.

6 czerwca 2014

Nowy produkt w portfolio Burn

Marketer wprowadza Burn Blue Refresh.

6 czerwca 2014

Rimmel wkręca blogerki modowe

Na początku czerwca w kanale YouTube Rimmel Polska pojawiły się filmy, których bohaterkami są blogerki: Maffashion oraz Paula Jagodzińska.

6 czerwca 2014

Fiński Ferratum Bank wdroży SalesManago w 20 krajach

SalesManago Marketing Automation to polski produkt oferowany przez krakowską spółkę Benhauer.

6 czerwca 2014

Jowita Michalska rozstała się z PGE

Była dyrektor marketingu najpierw została zdegradowana, a ostatecznie rozstała się z firmą.

6 czerwca 2014

Red8 Events wzmacnia zespół

Aleksander Ścibor-Rylski przechodzi z Walk Events do Red8 Events.

6 czerwca 2014

Rexona ruszyła z piłkarską kampanią

Za akcję, którą zakupił dom mediowy PHD Media Direction, odpowiedzialny jest departament akcji specjalnych Grupy Wirtualna Polska.

6 czerwca 2014

Pierwsza kampania Havas Media dla marki Atlantic

Kampania prowadzona jest w serwisach kobiecych.

6 czerwca 2014

Znamy strukturę LemonSkyJWT

Po połączeniu obu firm zostały obsadzone kluczowe stanowiska.

6 czerwca 2014

Stanisław Kejler w zarządzie MediaCom Warszawa

Dom mediowy zmienia strukturę.

6 czerwca 2014

Wizard powiększa zespół

Do agencji dołącza team kreatywny oraz account executive.

6 czerwca 2014

Serwis parentingowy Edipresse dostępny w wersji mobilnej

Partnerem startu serwisu jest Nestlé Nutrition.

6 czerwca 2014

Kolporter uruchomił program konsumencki z markami Lay's i Pepsi

Akcja potrwa do końca wakacji.

6 czerwca 2014

Me & My Friends zamienia swoje submarki w spółki

Zmianie ulega struktura agencji.

6 czerwca 2014

Mikołaj Ciaś odpowiada za kategorię napojów gazowanych w Coca-Coli

Objął funkcję senior marketing managera.

9 czerwca 2014

Lemon Sky JWT oficjalnie rozpoczyna działalność

Motto agencji brzmi: "Full service rediscovered".

9 czerwca 2014

Nestea wspiera limitowany wariant napoju kampanią

Na rynku debiutuje Nestea Słoneczna Wiśnia.

9 czerwca 2014

Grupa Eurozet ma nowego dyrektora działu online

Tomasz Sofuł zajmie się wdrożeniem strategii rozwoju serwisów internetowych stacji grupy oraz rozwiązaniami mobilnymi.

9 czerwca 2014

Ramiro Lafarga Brollo nowym prezesem UPC Polska

Argentyńczyk zajmie miejsce Simona Boyda, który po 16 latach kierowania polską spółką odszedł pod koniec ub.r. na emeryturę.

9 czerwca 2014

Dorota Rzeszutek business development directorem w Endorfina Events

Dyrektor zarządzająca Em Lab zmienia agencję.

9 czerwca 2014

Nowa kampania Castoramy

Pomysłodawcą koncepcji jest agencja Leo Burnett.

9 czerwca 2014

Nowe logo dla Polski

Jest to znak złożony z pięciu czerwonych ukośnych kresek na białym tle. Został zaprojektowany przez brytyjską agencję Saffron Brand Consultants.

9 czerwca 2014

Żabka instytucją płatniczą

Detalista myśli o nowych usługach finansowych.

9 czerwca 2014

Miraculum stawia na Panią Walewską

Marka skierowana jest do pań powyżej 60. roku życia.

9 czerwca 2014

Radaroostrzegacz Coyote w telewizji

Kreację kampanii przygotowała agencja Kirholm.

9 czerwca 2014

Agnieszka Wójcik PR & marketing managerem w HRK

Zastąpi Joannę Kotzian, która zajmie się rozwojem usług employer branding.

10 czerwca 2014

Marta Badurek na czele Ofeminin.pl

Aleksy Uchański oddał część swoich kompetencji.

10 czerwca 2014

Szymon Kaczan pokieruje technologią w Liquid

Przeszedł do Liquid z Ogilvy One, gdzie przez ostatni rok sprawował funkcję head of production.

10 czerwca 2014

Magdalena Stylińska przeszła do Digital One

Poprzednio związana była z agencją Mosqi.to.

10 czerwca 2014

Artur Muszkiet w zarządzie Grupy Stroer

Prezes zarządu i dyrektor zarządzający Goldbach Audience zmienia firmę.

10 czerwca 2014

Warka z Lay'sami

Grupa Żywiec rozpoczyna wspólną promocję z PepsiCo. Agencje współpracujące to: Just, Men at Work, The Digitals i Polymus Events. Media planuje i kupuje MediaVest.