M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 czerwca 2014

The Digitals i ClickAd zajmą się obsługą Vectry

Agencje rozpoczynają współpracę z operatorem.

13 czerwca 2014

BPR poprowadzi kampanię serwisu Charytatywni.allegro.pl

Startowi platformy towarzyszy kampania "Podziel się tym, co masz najlepszego", której ambasadorami są Anna Dymna, Ewa Błaszczyk i Jerzy Owsiak. Za przeprowadzenie kampanii w kanałach offline i online odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.

13 czerwca 2014

FilmBox Live będzie dostępny na urządzenia Xbox

Microsoft chce tę usługę wprowadzić w przyszłości w całej Europie.

13 czerwca 2014

Joanna Jędrasik dołącza do Walk Social Media

Objęła stanowisko head of social media.

13 czerwca 2014

Rybka MiniMini zaprasza do zabawy

Dostępny jest już pakiet interaktywnych gier edukacyjnych dla dzieci.

13 czerwca 2014

Startuje kampania sieci Saturn i Frisco.pl

Za kreację spotów TV i radiowych odpowiada agencja Ogilvy & Mather.

13 czerwca 2014

Samsung mnoży przez dzielenie

Rusza kampania piekarników Samsunga, które umożliwiają upieczenie dwóch różnych potraw w jednym piekarniku. Za kreację odpowiada agencja Cheil, a media kupuje Starcom.

13 czerwca 2014

Oświadczenie: Hebe zaprzecza short-liście w przetargu na media

Sieć drogerii podkreśla, że w przetargu nadal biorą udział cztery domy mediowe.

13 czerwca 2014

MEC wdraża badanie Ad Quantum

Telewizja lepiej buduje świadomość, e-reklama mocniej wpływa na chęć zakupu, wynika z analiz domu mediowego.

13 czerwca 2014

W Biedronkach zapłacimy kartami

Wbrew spekulacjom prasowym sieć testuje zarówno karty MasterCard, jak i Visa. Transakcje będzie obsługiwał Pekao SA.

13 czerwca 2014

Kubuś podsumowuje swoją akcję konsumencką

W zabawie marki Maspeksu zostało zarejestrowanych ponad 1,5 mln kodów.

13 czerwca 2014

W sobotę rusza piąta edycja Industriady

Jedno z największych przedsięwzięć kulturalnych i naukowych promujących Śląskie, rusza już w najbliższy weekend. Za kreację i realizację kampanii odpowiadała agencja Business Consulting, a media kupował Starcom.

13 czerwca 2014

Media Shop realizuje akcję dla Volkswagena

Producent reklamuje swoje samochody użytkowe na terenie największych polskich giełd towarowych.

13 czerwca 2014

Codemedia tworzy grupę UniDirect

Przedstawiciele Codemedia twierdzą, że będzie to największa w Polsce grupa kompetencyjna wyspecjalizowana w bezpośrednim wsparciu sprzedaży.

13 czerwca 2014

WPP powołuje nową strukturę o nazwie Cosmo

Cosmo jest w trakcie organizacji i w ramach holdingu będzie odrębną agencją z własnym biurem.

13 czerwca 2014

Tarczyn odnawia rowerowo

Startuje druga odsłona kampanii reklamowej marki Tarczyn.

13 czerwca 2014

Limitowana seria syropów Łowicz z kampanią w telewizji

Agros Nova przy okazji wprowadza nowy smak syropu: Ogórek z miętą. Kreację przygotował BrandPlace, za plan mediowy odpowiada MediaCom oraz Agros Nova.

13 czerwca 2014

Zwycięzcy Young Creatives, YouTube FilmHack i Creatives Mobile

Polska reprezentacja na Cannes Lions.

16 czerwca 2014

Agnieszka Kieszczyńska w Kantar Media

Firma monitorująca media ma nowego szefa sprzedaży.

16 czerwca 2014

Bauer zwiększył udział w rynku czasopism

O 2 pkt proc. wzrosły udziały w rozpowszechnianiu płatnym wydawcy w I kwartale br.

16 czerwca 2014

Zelmer prowadzi wsparcie sprzedaży odkurzaczy Twix

Działania przygotowała agencja Unlimited.

16 czerwca 2014

Multikino rusza z akcją "Jedenastopak"

Specjalna oferta będzie promowana w internecie, TV i prasie. Za projekty graficzne odpowiada agencja Plej.

16 czerwca 2014

Schulz Brand Friendly zajmie się obsługą firmy Spomlek

Agencja zajmie się kampaniami marek Serenada i Old Poland.

16 czerwca 2014

Justyna Kaczorowska dyrektorem marketingu Vienna International Hotels & Resorts

Będzie odpowiadać za marketing i PR pięciu hoteli firmy.

16 czerwca 2014

T-Mobile rusza z kampanią oferty Jump

Kampanię przygotowały DDB Warszawa i Starcom.

16 czerwca 2014

Maciej Wielkopolan ponownie prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Walne zgromadzenie członków wybrało władze Stowarzyszenia.

16 czerwca 2014

Starcom MediaVest wprowadza optymalizator MAD 2.0

Narzędzie ma wyraźnie zwiększać efektywność prowadzonych działań komunikacyjnych w telewizji oraz wideo online dzięki optymalizacji zasięgu (od 1+ do 7+) i zmniejszeniu kosztów dotarcia.

16 czerwca 2014

McCann Worldgroup promuje grę "Enemy Front"

Agencje z grupy są odpowiedzialne za strategię, działania PR, event dla bloggerów, stronę WWW oraz działania digital.

16 czerwca 2014

Ojciec jako bohater dziecka w kampanii Dove

Unilever ruszył z kampanią Dove Men + Care. Za planowanie mediów odpowiada PHD Mediadirection, a strategię oraz kreację przygotowała agencja Blueberry.

16 czerwca 2014

Ada i Franek z kampanii Wedla wybierają orzeźwienie

Firma wspiera nowy wariant Ptasiego Mleczka kampanią. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Grandes Kochonos, a media na potrzeby działań kupuje OMD.

16 czerwca 2014

Piotr Maciejewski dyrektorem zarządzającym agencji InDreams

Nowym dyrektorem zarządzającym oraz wspólnikiem został Piotr Maciejewski, przez ostatnie 19 lat związany z dużymi korporacjami.

16 czerwca 2014

Tarczyński poszerza portfolio i podsuwa inspiracje kulinarne

Firma nadal inwestuje w kategorię przekąsek i proponuje wykorzystać kabanosy również jako dodatek do dań głównych.

16 czerwca 2014

Pierre Detry rezygnuje ze stanowiska prezesa Nestle Polska

Menedżer był związany z Nestle od 1988 r.

17 czerwca 2014

Była naczelna "Gali" uruchomiła własny serwis people

Agnieszka Jastrzębska uruchomiła Jastrzabpost.pl.

17 czerwca 2014

Polskie agencje na short-listach w Cannes

Ogłoszone zostały pierwsze listy nominowanych na Festiwalu Cannes Lions 2014.

17 czerwca 2014

Frisco.pl reklamuje mobilne rozwiązania

Promocję realizowaną na ulicach Warszawy wspiera kampania reklamowa w internecie, akcje mailingowe, działania PR i w mediach społecznościowych.

17 czerwca 2014

Rusza kampania "Run Zero" Warki Radler [wideo]

Kampania sponsoringowa ma być zaproszeniem do udziału w imprezie zaplanowanej na sierpień br.

17 czerwca 2014

Wi-Fi na urlopie niełatwo znaleźć. Nawet jeśli masz wyszkolonego w tym celu psa

Rusza nowa kampania reklamowa T-Mobile. Za adaptację reklam w Polsce odpowiedzialna jest agencja DDB Warszawa.

17 czerwca 2014

Nowy dyrektor zarządzający w firmie Atlanta

Stanowisko objął Adam Dyszyński.

17 czerwca 2014

Tymbark zamyka w butelkach gazowane pomarańcze

Ruszyła kampania promująca segment napojów gazowanych Maspeksu. Za kreację kampanii odpowiada BrainBox. Media na potrzeby działań zakupił Mindshare.

17 czerwca 2014

Blend-a-med i Oral-B oferują bezpłatne badania dentystyczne

Współorganizatorem badań jest sieć Biedronka. Według szacunków Instytutu Blend-a-med Oral-B z bezpłatnych konsultacji dentystycznych może skorzystać 48 tys. Polaków.

17 czerwca 2014

Google wprowadza usługę Moja Firma

Pakiet łączy kilka narzędzi Google, m.in. obecność w wyszukiwarce i na mapach.

17 czerwca 2014

Siemens ucisza szumy w centrach medycznych Lux Med

Rozpoczęła się kampania motywująca do walki z szumami usznymi. Za całość kreacji i zakup mediów odpowiedzialne jest biuro reklamy BE Media.

17 czerwca 2014

Nestea kontynuuje promowanie wolności

Rusza aktywacja digitalowa wspierana kampanią w internecie. Za przygotowanie koncepcji i realizację aktywacji #15sekundwolności odpowiada agencja Next, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

17 czerwca 2014

Asus z platformą testowo-konkursową

Za przygotowanie aktywacji odpowiada łódzka agencja Imagine.

17 czerwca 2014

Tiger Restart kontynuuje kampanię viralową

Young & Rubicam przedstawia kolejnego bohatera marki.

17 czerwca 2014

Topex chce wzmocnić kampanią dystrybucję narzędzi Graphite

Firma planuje emisję ponad 2,5 tys. spotów. Autorem kreacji spotów TV jest agencja kreatywna What, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena, produkcją zajęło się Play Production.

17 czerwca 2014

Pierwsza w historii wspólna kampania wszystkich instytucji ubezpieczeniowych

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, na który składają się wszyscy ubezpieczyciele, uświadamia, jakie konsekwencje może mieć jazda czyimś autem bez OC. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Walk Digital.

17 czerwca 2014

Piotr Michalak został digital knowledge managerem w Next

Agencja ma stać się centrum wiedzy i inspiracji digitalowej dla całej struktury grupy Starcom MediaVest.

17 czerwca 2014

Mundialowa promocja w Media Markt

Z okazji mistrzostw świata w piłce nożnej sieć uruchamia kolejną edycję akcji “Ustrzel darmowe zakupy".