M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 czerwca 2014

K2 autorem spotu dla Centralnego Ośrodka Informatycznego [wideo]

Film ma charakter edukacyjny i skierowany jest do rodziców dzieci, które podróżują autobusami.

24 czerwca 2014

Hochland poszerza portfolio

Tym razem do rodziny plasterkowanych serów topionych dołącza nowy smak - Śmietankowy.

24 czerwca 2014

Tyborowska i Zawistowska dołączyły do BR Edipresse

Wydawca wzmocnił zespół biura reklamy.

24 czerwca 2014

Bank Pocztowy oferuje karty płatnicze dla dzieci na wakacje

Zasilacz to rodzaj kart prepaid - dla dzieci od 13. roku życia.

24 czerwca 2014

4 tys. osób wzięło udział w akcji mundialowej Warki

Grupa Żywiec do dalszej promocji marki zatrudniła Radosława Majdana.

25 czerwca 2014

Box Network nawiązuje współpracę z Brandnew

Do Box Network należy polska agencja social media Think Kong. Dzięki partnerstwu zwiększają się jej możliwości zasięgowe w kampaniach na Instagramie.

25 czerwca 2014

Rynek produktów do opalania notuje spadki

Według badań GfK obecnie segment jest wart 77 mln zł, a konsumenci najchętniej wybierają produkty markowe.

25 czerwca 2014

K2 prowadzi międzynarodowy projekt dla Coca-Coli

Agencja przygotowała promocję konsumencką związaną z trwającym mundialem.

25 czerwca 2014

Suwałki promują się w miastach

Kampania adresowana jest do turystów i miłośników muzyki bluesowej.

25 czerwca 2014

Kolejni ambasadorowie akcji Bardzo Dobre Maniery

Do akcji PCK dołączają m.in. Tomek Leśniak i Przemek Truściński.

25 czerwca 2014

Robert Kosobucki dołączył do Stopklatki

Były marketing manager Polcastu wzmocnił zespół Stopklatki.

25 czerwca 2014

BMW chce słuchać historii swoich fanów [wideo]

Ruszała kampania, której celem jest budowanie silnej więzi z marką motoryzacyjną.

25 czerwca 2014

Samolot LOT-u lata w barwach Grześków

Marka Coliana wkracza w świat awiacji.

25 czerwca 2014

Kolejne reklamy ING Banku z Agatą Kuleszą

"Oszczędzanie to powtarzanie’’ - przekonuje nas bank.

25 czerwca 2014

IProspect testuje format video card w Twitterze

Na razie format ten nie jest dostępny dla każdego. Twitter indywidualnie rozpatruje wnioski zainteresowanych agencji.

25 czerwca 2014

Internauci walczą o metamorfozę w konkursie Dekoral Fashion

Ambasadorami kolejnego etapu kampanii Dekoral Fashion są Karolina Malinowska i Olivier Janiak.

25 czerwca 2014

Proama wchodzi w ubezpieczenia small biznesu

Oferta dla MŚP, jak przekonuje ubezpieczyciel, jest atrakcyjna zarówno dla ubezpieczających się firm, jak i dogodna w sprzedaży przez agentów.

25 czerwca 2014

Undofen w drugiej odsłonie reklamowej [wideo]

Omega Pharma wspiera wariant Undofen Max Krem.

25 czerwca 2014

Rockstar rusza z promocją

Marka PepsiCo oferuje nagrody konsumentom.

25 czerwca 2014

Grupa Adweb ma nowego klienta

W ramach działań new business do agencji trafił sklep DekoracjaDomu.pl.

25 czerwca 2014

Nowa marka w Eurozet

Eurozet Live jest marką dedykowaną projektom crossmediowym oraz marketingowi miejsc i wydarzeń.

26 czerwca 2014

ActiveMobi dostępne także w Polsce

Kreator umożliwia tworzenie stron mobilnych bez znajomości programowania.

26 czerwca 2014

Klaudiusz Gomerski awansował w Universal Networks International Poland

W polskim oddziale koncernu powołano szefa marketingu.

26 czerwca 2014

Dilmah uruchamia projekt branded content [wideo]

Za realizację niestandardowej kampanii odpowiada agencja Albo/albo.

26 czerwca 2014

Internauci chcą ratować smutny autobus K2

Kampania K2, która budzi mieszane uczucia, spotyka się z silną reakcją internautów i środowiska reklamowego. Łukasz Lewandowski, wiceprezes zarządu K2, opublikował stanowisko w tej sprawie.

26 czerwca 2014

YouTube chce podpisywać umowy z niezależnymi artystami

Jest to związane z prawdopodobnym uruchomieniem przez YT serwisu na wzór Spotify czy Deezera.

26 czerwca 2014

Spada popularność QR kodów w reklamach prasowych

Coraz mniej reklamodawców sięga po QR kody w kampaniach prasowych. Odsetek zawierających je reklam spadł w czwartym kwartale ub.r. do 2,5 proc. - pokazuje analiza domu mediowego MEC.

26 czerwca 2014

KP realizuje projekt wsparcia sprzedaży we współpracy z InDreams

Kompania Piwowarska we współpracy z agencją InDreams rozpoczęła wdrażanie programu wsparcia sprzedaży o nazwie "Kompania Złotych".

26 czerwca 2014

Łukasz Wiśniak przeszedł z Quismy do Value Media

Dom mediowy powiększa zespół SEM.

26 czerwca 2014

Kubuś z kolejną letnią kampanią w telewizji

Tym razem Maspex promuje wariant Kubuś Play Lemoniada. Za kreację odpowiada agencja Brasil. Za zakup mediów - Mindshare.

26 czerwca 2014

Pele w kampanii Subwaya

Piłkarz wszech czasów zachwala kanapkę z tuńczykiem. Sieć globalnie adaptowała polski projekt w social mediach.

26 czerwca 2014

Mlekovita zadowolona z wyników w pierwszej połowie roku

Firma mleczarska poinformowała, że po pierwszych pięciu miesiącach 2014 r. osiągnęła dynamikę sprzedaży na poziomie 25 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

26 czerwca 2014

MediaCom przejmuje obsługę Coca-Coli

Marketer kończy współpracę ze Starcomem.

26 czerwca 2014

"Wysokie Obcasy" mają nową redaktor naczelną

Za markę "Wysokie Obcasy" będzie odpowiadać Marta Herman, a wydawcą sobotniego magazynu będzie Paulina Reiter.

26 czerwca 2014

Tomasz Górski został dyrektorem marketingu w Currency One

Internetowykantor.pl i Walutomat z nowym dyrektorem marketingu.

26 czerwca 2014

Kampania Van Pura dla razowego kwasu chlebowego

Ruszyła kampania rekomendacji Razowego Kwasu Chlebowego z udziałem 4 tys. ambasadorek wyłonionych przez agencję Streetcom.

26 czerwca 2014

Sabina Dzik odchodzi z PSM SMB

Po sześciu latach współpracy dyrektor biura żegna się z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB.

26 czerwca 2014

Krajowy rynek soków, nektarów i napojów niegazowanych nieznacznie wzrósł

Od kwietnia ubiegłego roku do marca 2014 wielkość zakupów kategorii wyrażona w litrach wyniosła 960 mln.

26 czerwca 2014

Lemon Sky JWT zajmie się budżetem Tigera

Agencja będzie odpowiadać za wsparcie digitalowe.

26 czerwca 2014

Anna Tuzek na czele client service w The Digitals

Promocja Anny Tuzek związana jest z majowym awansem Agaty Szybilskiej na dyr. zarządzającego.

26 czerwca 2014

Wspólna akcja wydawnictwa K Mag i marki Guess

W trakcie trwania projektu zostanie wybrane sześć Guess Girls, które wezmą udział w sesji do wrześniowego wydania magazynu K Mag.

26 czerwca 2014

Nierada i Karłowski przechodzą z PZL do Saatchi & Saatchi

Danuta Nierada i Marcin Karłowski od lipca br. dołączają do zespołu Kamila Majewskiego w Saatchi & Saatchi jako nowy seniorski team kreatywny.

26 czerwca 2014

ComPress we współpracy z międzynarodową firmą Rol/Ergo

Agencja będzie promować produkty firmy i ergonomię pracy.

26 czerwca 2014

Marka Naturima promuje się w kontekście idei clean label i edukuje konsumentów

Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" prowadzą rozległe działania marketingowe i edukacyjne. Za kreację i realizację działań dla marki Naturima odpowiada agencja Brand Place. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

26 czerwca 2014

Jan Mosiejczuk został brand strategy championem w Isobar Poland

Do Isobar Poland przeszedł z Grey Group, gdzie pracował na stanowisku planning directora.

26 czerwca 2014

Grey Worldwide Warszawa finalistą Euro Effies 2014

Grey Worldwide Warszawa jako jedyna agencja z Polski znalazł się w gronie finalistów konkursu EACA Euro Effie Awards 2014.

27 czerwca 2014

Mikołaj na wakacjach smakuje Pepsi [wideo]

Rusza letnia kampania marki.

27 czerwca 2014

Barbara Izowska-Jędrych awansuje w regionalnych strukturach Turnera

Nadawca ma nowego menedżera kanałów rozrywkowych Turner Broadcasting System w Polsce, na Węgrzech, Słowacji i w Czechach.

27 czerwca 2014

Słuchacze radia nagrają płytę z gwiazdami estrady

RMF FM rozpoczyna obchody swojego 25-lecia.

27 czerwca 2014

Kamila Majcher nowym szefem e-mail marketingu w Cube Group

Awans w spółce na nowo utworzone stanowisko.