M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 czerwca 2014

Wioletta Rosołowska top managerem w L'Oreal

Wieloletni menedżer koncernu Tchibo dołączył do polskiego oddziału firmy kosmetycznej.

27 czerwca 2014

Sparc Media wprowadza kampanie rich media w modelu CPE

Wyświetlenia są liczone, tylko jeśli internauta wykona określoną czynność.

27 czerwca 2014

Members Card Polska wśród klientów Grupy InVette

Agencja zajmie się komunikacją programu partnerskiego w mediach społecznościowych.

27 czerwca 2014

"Kukbuk" w twardej oprawie

Na rynek trafia specjalne wydanie dwumiesięcznika lifestyle'owo-kulinarnego - "Kukbuk Extra Rodzina".

27 czerwca 2014

Orange i Orlen w czołówce marek sponsoringowych

Nowy wyniki cyklicznego badania Sponsoring Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia.

27 czerwca 2014

Bartek Brzoskowski media directorem w Fenomem

Wcześniej związany był z agencją FaceAddicted.

27 czerwca 2014

Gong i Data Solutions Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska"

Wczoraj w Fabryce Trzciny odbyła się gala rozdania nagród konkursu marketingu bezpośredniego "Golden Arrow" organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications. Zaprezentowaliśmy również wyniki raportu "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego".

27 czerwca 2014

Trzy osoby wzmacniają Codemedia

Piotr Szubski, Natalia Kaczmarek oraz Magdalena Maziejuk dołączają do domu mediowego.

27 czerwca 2014

Bauer wygrywa w sądzie z Edipresse

Sprawa dotyczy faktów z 2011 r., kiedy wydawnictwo Edipresse poinformowało media o tym, że przy zmianach wprowadzonych w czasopiśmie "Show" Wydawnictwo Bauer miało rzekomo korzystać z koncepcji konkurenta.

27 czerwca 2014

Tequila integruje działalność w jednym biurze - w Warszawie

Poznańskie biuro firmy będzie zlikwidowane. Agencja zapewnia, że większość osób z 28-osobowego zespołu otrzyma propozycję przenosin do Warszawy.

28 czerwca 2014

Millennium promuje 4 proc. na koncie oszczędnościowym [wideo]

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated.

29 czerwca 2014

Volksvagen Golf przekonuje, że "Codzienność może eskcytować" [wideo]

Ruszyła nowa kampania przygotowana przez Hand Made, K2 i Mediacom.

30 czerwca 2014

Z Media Impact Polska odeszedł Maciej Kossowski

Wieloletni manager Grupy Onet.pl, a ostatnio Media Impact Polska zakończył pracę w firmie. To kolejny manager z Onetu, który odszedł z Media Impact.

30 czerwca 2014

Koncert w Trójce zakończył drugą edycję "Skoda Auto Muzyka"

GoldenSubmarine była odpowiedzialna za całą koncepcję oraz organizację konkursu. Wsparciem mediowym zajął się MediaCom Beyond Advertising.

30 czerwca 2014

Velvet aktywizuje konsumentów

Rusza konkurs "Chce Misie".

30 czerwca 2014

Starcom MediaVest powołuje people team managera

Do zespołu dołączył specjalista odpowiedzialny za HR.

30 czerwca 2014

Radio Zet ogłasza swoje wakacyjne plany

Stacja chce być bliżej słuchacza, zapewnić mu dobrą rozrywkę i oszczędzić mu polityki tak dalece, jak to możliwe.

30 czerwca 2014

Celebryci w konkursie Asusa

Wsparcie prowadzone jest w postaci konkursu na fan page'u.

30 czerwca 2014

Mecz Włochy - Anglia zaangażował najwięcej widzów

Dom mediowy Vizeum przygotował analizę oglądalności fazy grupowej mundialu.

30 czerwca 2014

Rusza wsparcie marki Ibuprom Max Sprint [wideo]

Nowa kampania produktu z portfolio USP Zdrowie.

30 czerwca 2014

Nutricia: spada liczba urodzeń, rynek notuje ujemną dynamikę

Mimo to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt ocenia sytuację jako stabilną.

30 czerwca 2014

Lato z Rodzinką w Orange [wideo]

Publicis przygotował kolejną odsłonę kampanii dla operatora.

30 czerwca 2014

Wołowina ma wrócić do łask

"Weź się za wołowinę" to konkurs adresowany zarówno do szefów kuchni, restauratorów, jak i konsumentów.

30 czerwca 2014

Sampling McMuffinów w McDonald's

Klienci sieci mieli możliwość spróbowania produktu za darmo.

1 lipca 2014

"Śniadaniowa Klasa" rusza z letnimi działaniami aktywizującymi konsumentów

Zakłady Tłuszczowe "Bielmar" ponownie zachęcają do aktywnego spędzania wolnego czasu.

1 lipca 2014

Sfera Group dla marki Haft

Fabryka Firanek i Koronek z Kalisza otrzyma wsparcie PR-owe.

1 lipca 2014

Czteryczwarte "schłodziło" Ptasie Mleczko

Agencja zaprojektowała opakowania dla letniego produktu Lotte Wedel.

1 lipca 2014

Costa Coffee jeździ taksówką po Warszawie

Na terenie stolicy krąży taksówka, z której bariści częstują przechodniów kawą. Za wsparcie akcji odpowiada San Markos.

1 lipca 2014

"Rzeczpospolita" tylko na biało

Wydawca rezygnuje z odmiennych kolorów grzbietu.

1 lipca 2014

Halls z motocyklową kampanią

Mondelez wystartował z działaniami promocyjnymi dla swoich odświeżających pastylek. Za koncepcję, kreację i realizację loterii odpowiada agencja IQ Marketing. Za plan mediowy odpowiada Carat.

1 lipca 2014

W Radiu Wawa wakacyjne zmiany

W letniej ramówce zapowiada się więcej muzyki, stacja zapowiada również letnie konkursy.

1 lipca 2014

Polacy docenili telewizję naziemną

Dom mediowy MEC zbadał opinie Polaków odnośnie do jakości i oferty cyfrowej telewizji naziemnej.

1 lipca 2014

Robert Górski pomaga zmienić numer w Orange [wideo]

Nowa kampania przygotowana dla operatora przez agencję Publicis.

1 lipca 2014

Anna Mucha i Anna Dereszowska w kampanii "Zaczytane wakacje"

Wystartowała druga odsłona kampanii promującej czytelnictwo.

1 lipca 2014

Agata Meble z wakacyjną kampanią

Główne hasło działań to "Kupuj teraz, płać od 2015 r.".

1 lipca 2014

IKEA z kampanią mebli kuchennych [wideo]

Za kreację odpowiada Grey Group Poland. Media na potrzeby kampanii kupuje MEC.

1 lipca 2014

TVP zachęca zniżką do opłaty abonamentu

W spocie wykorzystano fragmenty filmu "Pan Wołodyjowski".

1 lipca 2014

Startuje "Wakacyjna rodzina do kina"

Multikino będzie promować akcję w mediach ogólnopolskich oraz lokalnych.

1 lipca 2014

Marek Kopyto zastąpi Marka Raka w Unileverze

Koncern ma nowego szefa sprzedaży.

1 lipca 2014

Grupa Time rozwija platformę eskaGO

Oprócz telewizji i radia oferuje bezpłatnie także filmy VoD.

1 lipca 2014

Mondelez ponownie promuje kawę mrożoną [wideo]

Marketer dba, aby i w sezonie letnim konsumenci byli zainteresowani Jacobsem.

1 lipca 2014

Magdalena Mazurkiewicz dyrektorem operacyjnym Lookad

Powstała nowa agencja marketingu doświadczeń.

2 lipca 2014

Anna Górka i Joanna Czayka kierują nowym działem międzynarodowym Infinity Media

Dom mediowy utworzył odrębny dział do obsługi kampanii reklamowych na rynkach zagranicznych.

2 lipca 2014

Ciastka Mondeleza podróżują po Polsce

Marka BelVita rusza w trasę śniadaniową po kraju. Za przygotowanie materiałów wizualnych oraz organizację eventów w miastach odpowiada agencja IQ Marketing.

2 lipca 2014

Agata Pamięta przechodzi z Ogilvy Action do Cheil Poland

Account supervisor zmienia agencję.

2 lipca 2014

Tomasz Wojciechowski dyrektorem kreatywnym H Warsaw

Zastąpi na stanowisku creative directora pełniący dotychczas tę funkcję duet - Marcina Mroczka i Andrzeja Błachuta - który rozstał się z agencją.

2 lipca 2014

Fortuna z dwumiesięczną kampanią

Marka Agros Novej promuje napoje bez cukru. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom, kreację przygotowała agencja Brand Place.

2 lipca 2014

Filmy z dystrybucji Monolith w VoD.pl

Grupa Onet podpisała w tej sprawie umowę z firmą Cineman.

2 lipca 2014

Barbara Wiśniewska-Grzesiak nowym dyrektorem Eska TV

Ze spółką pożegnał się Igor Nurczyński.

2 lipca 2014

Goethe Institut promuje się latem

Wystartowała kampania outdoorowa Instytutu. Za pomysł, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Leniva Studio.