M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 października 2002

Leo Burnett nagrodzona w Gruzji

W czasie pierwszej edycji Kaukaskiego Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego (CIFA) z siedzibą w Tbilisi (Gruzja), gdzie oceniano 1200 prac z 34...

2 października 2002

Plany inwestycyjne wydawcy "Dlaczego"

Platforma Mediowa Point Group, m.in. wydawca magazynu studenckiego "Dlaczego", planuje na jesień i przyszły rok kolejne inwestycje. Wszystkie związane są...

2 października 2002

PZU Życie intensyfikuje działania marketingowe w internecie

Firma ubezpieczeniowa PZU Życie SA uruchomi w ciągu najbliższych kilku tygodni akcję promocyjną kierowaną do użytkowników internetu. Akcja marketingowa będzie...

2 października 2002

Ruszył jesienny etap kampanii reklamowej Nationwide

Ruszył jesienny etap kampanii reklamowej Nationwide stanowiący kontynuację działań rozpoczętych wiosną tego roku i powtarzający motyw "owczego pędu". Wykorzystując koncepcje...

2 października 2002

Ipsos-Demoskop i F-Squared stworzyły polski oddział Ipsos

Dwie firmy badawcze Ipsos-Demoskop i F-Squared Research + Consulting połączyły się i stworzyły polski oddział Ipsos. Ipsos-Demoskop był dotychczas jedynym...

2 października 2002

Multilokalna strategia internetowa Pepsi realizowana przez digital One

"Pędź po orzeźwienie", promocja 7UP wykorzystująca motywy sportów samochodowych, prowadzona obecnie w Europie, od III kwartału br. realizowana jest również...

3 października 2002

Stacja TV Puls nie jest dostępna w Warszawie

Od 2 października br. program TV Puls nie jest dostępny w Warszawie. "Przerwa w emisji spowodowana jest naszymi problemami finansowymi....

3 października 2002

Agencja Just przygotuje kampanię Obligacji Lokacyjnych banku BZ WBK

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy produkt Banku Zachodniego WBK -...

3 października 2002

Ernst & Young promuje swój wizerunek

Firma doradcza Ernst & Young ruszyła z wizerunkową kampanią reklamową. Kreację i strategię opracowała agencja reklamowa Brandy. Planowaniem i zakupem...

3 października 2002

Viva Polska! wzbogaca swoją ramówkę i startuje z newsletterem

Telewizyjny kanał muzyczny Viva Polska! wprowadza nowe programy do swojej ramówki. Od października br. w ramówce stacji pojawił się nowy...

3 października 2002

Wedel rozpoczął akcję promocyjną czekolad

Cadbury Wedel ruszył z akcją promocyjną czekolad Wedla. Promocja oparta jest na zabawie SMS-owej "E. Wedel, SMS, extra nagrody". Akcja...

3 października 2002

Wystartowała kampania kredytów hipotecznych LG Petro Banku

Od 1 października wystartowała nowa kampania promująca kredyty hipoteczne LG Petro Bank - LG Habitat. Kampania potrwa dwa miesiące, przygotowała...

3 października 2002

Kampania wizerunkowa Hallmark Channel

Agencja reklamowa San Markos wspólnie z UPC Telewizja Kablowa przygotowała ogólnopolską kampanię wizerunkową "Tydzień gwiazd" dla Hallmark Channel. Jej celem...

3 października 2002

Rusza zintegrowana kampania marketingowa - zabawa w Kropka

Od dzisiaj przez cały październik w każdym czwartkowym wydaniu "Super Express" będzie zamieszczał zaawansowane technologicznie krążki-naklejki, tak zwane Kropki -...

3 października 2002

On Board obsłuży Uno Fresco Tradex w zakresie corporate PR

Agencja On Board PR podpisała umowę z Uno Fresco Tradex (UFT) dotyczącą obsługi z zakresu PR korporacyjnego. Wcześniej, od początku...

3 października 2002

"Dzień Dobry" przygotowuje specjalny dodatek świąteczny

DD Media Sp. z o.o., wydawca bezpłatnej gazety "Dzień Dobry", planuje wydanie 29 listopada specjalnego kolorowego dodatku przedświątecznego "Dzień Dobry...

3 października 2002

Philip Morris rozpoczął promocję konsumencką Marlboro Flavour Ride

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska rozpoczął akcję promocyjną dla marki papierosów Marlboro. Promocja prowadzona jest na zasadzie programu konsumenckiego -...

3 października 2002

Fuzja Bcom3 i Publicis Groupe oficjalnie zakończona

Paryska centrala Publicis Groupe ogłosiła oficjalne zakończenie procesu połączenia z amerykańską grupą Bcom3. Powstała w ten sposób czwarta pod względem...

3 października 2002

Zbigniew Badziak dyrektorem ds. handlowych BR TVP

Zbigniew Badziak został powołany na stanowisko dyrektora ds. handlowych Biura Reklamy TVP SA. Badziak ma 33 lata, jest absolwentem Wydziału...

3 października 2002

OS3 przygotowało witrynę dla "Maxima"

Agencja interaktywna OS3 multimedia stworzyła dla magazynu "Maxim" serwis internetowy www.maximonline.pl. Zdaniem przedstawicieli wydawcy "Maxima" celem stworzenia serwisu internetowego dla...

3 października 2002

RMF FM jest patronem trasy koncertowej Myslovitz

Trasa koncertowa grupy Myslovitz zatytułowana "Korova Milky Club Tour" zaczyna się 4 października br. Organizatorem przedsięwzięcia jest spółka Scena FM...

3 października 2002

Z inicjatywy "Super Expressu" rusza kolejna edycja konkursu Super Szkoła

Już po raz trzeci uczniowie szkół publicznych w całym kraju wybierają z "Super Expressem" najlepsze szkoły. Tytuł Super Szkoły oraz...

3 października 2002

Większa oferta kin w Best

Oferta Best - Marketing Promotion Agency rozszerzyła się o kolejne kina: Awangarda w Olsztynie, Gloria i Bałtyk w Bytomiu oraz...

4 października 2002

Polsat jest zainteresowany zakupem polskiego oddziału Canal Plus

Zdaniem mecenasa Józefa Birki, członka zarządu Telewizji Polsat, stacja ta jest wstępnie zainteresowana ewentualnym zakupem Canal Plus. "Od dawna mówiliśmy,...

4 października 2002

Agencja Studio Opus B rozpoczyna współpracę z firmą Géant Kredyt

Agencja reklamowa Studio Opus B wygrała przetarg na obsługę full service budżetu kampanii reklamowej karty Galia zorganizowany przez firmę Géant...

4 października 2002

Wydawnictwo Bauer wprowadzi na rynek kolejny TV-guide

Wydawnictwo Bauer w przyszłym tygodniu wprowadzi na rynek nowy TV-guide "Magazyn Telewizyjny Kurier TV". 2 października br. Bauer uzyskał od...

4 października 2002

Joanna Prusińska odeszła ze stanowiska szefa reklamy "Super Expressu"

Joanna Prusińska, dyrektor Biura Reklamy i Ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu", złożyła wypowiedzenie, które zostało przyjęte. W "Super Expressie"...

4 października 2002

Paweł Jakubowski został dyrektorem sprzedaży w K2 Internet

Paweł Jakubowski został dyrektorem działu sprzedaży agencji interaktywnej K2 Internet. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym w Ogilvy Interactive, będącej internetowym ramieniem...

4 października 2002

Maja Meissner objęła stanowisko group brand manager, retail w Eli Lilly

Maja Meissner, która od stycznia br. pełniła w Eli Lilly Polska funkcję brand consultanta odpowiedzialnego za produkt Cialis, została group...

4 października 2002

Rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtów Fruttis

Campina Polska wprowadziła na rynek odświeżoną gamę deseru jogurtowego Fruttis oraz poszerzyła rodzinę produktów Fruttis o dwie nowe linie: Fruttis...

4 października 2002

Ruszyła kampania launchowa domu mody Peek & Cloppenburg

Peek & Cloppenburg, międzynarodowy dom mody, otwiera swój pierwszy pełnoasortymentowy sklep firmowy w Polsce. Sklep zostanie otwarty 9 października br....

4 października 2002

Edipresse rezygnuje ze współpracy z Interią, rozpoczyna z WP

Wydawnictwo Edipresse Polska zrezygnowało ze współpracy z portalem Interia i przeniosło serwis polki.pl, którego jest właścicielem, do portalu Wirtualna Polska...

4 października 2002

Martis i Media Direction OMD wzięły w kampanii społecznej fundacji SOS

Agencja reklamowa Martis i dom mediowy Media Direction OMD włączyły się w pomoc przy organizacji akcji fundacji SOS pomagającej ofiarom...

4 października 2002

Oświadczenie

W związku z infomacją umieszczoną w DS "MiMP" 3 października br. Telewizja Puls nadesłała oświadczenie: "Zasięg techniczny - według przeprowadzanego...

4 października 2002

Serwis Piar.pl zamierza uruchomić monitoring mediów

Serwis Piar.pl planuje uruchomienie nowej usługi - monitoringu mediów (prasa, radio, telewizja). Jest to wynik nawiązania współpracy z Wielkopolską Agencją...

4 października 2002

Agora udzieli pożyczki AMS

1 października 2002 r. Agora SA zawarła umowę o pożyczce w kwocie 3,9 mln zł z Art Marketing Syndicate SA...

4 października 2002

Kanał Ale Kino! patronem medialnym 3. edycji Filmostrady

Kanał Ale Kino! objął patronatem medialnym 3. edycję objazdowego festiwalu filmowego Filmostrada, który w najbliższych miesiącach odwiedzi blisko 50 miast...

4 października 2002

CIM uruchomił swój nowy serwis www

The Chartered Institute of Marketing (CIM) uruchomił nową stronę internetową zaprojektowaną przez agencję PR r.a. Productions. Strona www.cimpoland.pl skierowana jest...

4 października 2002

Nowa odsłona serwisu o e-bankowości

Serwis PRnews.pl zyskał nową szatę graficzną i nowy system oparty na rozwiązaniach wykorzystywanych przez profesjonalne, komercyjne witryny. Istniejący od maja...

7 października 2002

OgilvyOne jednak bez Agnieszki Beliniak

Agnieszka Beliniak, dyrektor zarządzający OgilvyOne, od 4 października nie pełni już tej funkcji. Pierwsze zapowiedzi jej rezygnacji miały miejsce ponad...

7 października 2002

Agencja Ad Fabrika FCB wzmacnia siły

W agencji Ad Fabrika FCB od początku października rozpoczęły pracę nowe osoby. W dziale kreacji zatrudniono na stanowisku copywritera Roberta...

7 października 2002

Rozpoczęła się kampania reklamująca jesienną kolekcję Reserved

LPP SA, spółka zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży, rozpoczęła kampanię reklamową dla swojej marki Reserved. Kampania potrwa do końca...

7 października 2002

Agencja BrandStrom realizuje kampanię reklamową dla Medicoveru

Agencja reklamowa BrandStorm po wygranym przetargu realizuje kampanię reklamową dla centrum medycznego Medicover. Ma ona potrwać dwa miesiące. Wysokość budżetu...

7 października 2002

SMB chce zidentyfikować konsumentów niechętnych przesyłkom BTL

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) planuje w przyszłym roku przeprowadzenie akcji "Czysty punkt, czysta klatka". Jak powiedziała Monika Zarzycka, dyrektor generalny...

7 października 2002

Akcja "Dziennika Bałtyckiego" dla najmłodszych czytelników

"Dziennik Bałtycki" przeprowadza kolejne długoterminowe akcje, których celem jest przywiązanie do tytułu kilku pokoleń czytelników. Gazeta dołącza od początku miesiąca...

7 października 2002

Agencja Business Consulting przygotowała kampanię dla firmy Roleski

Agencja Business Consulting przygotowała outdoorową kampanię reklamową majonezu i ketchupu firmy Roleski, skierowaną do osób w wieku 25-65 lat, mieszkających...

7 października 2002

Trwa ogólnopolska promocja kawy Nescafe

Ruszyła akcja promocyjna kawy Nescafe Classic. Na konsumentów czekają zestawy promocyjne zawierające 200-g opakowanie kawy i oryginalny czerwony kubek z...

7 października 2002

Oświadczenie

Komentarz "Gazety Wyborczej" do komunikatu "Metropolu", opublikowanego w DS "MiMP" 27 września br. w dziale "Informacje prasowe z ostatniej chwili":...

7 października 2002

Telewizja TVN 24 zwiększyła zasięg w Wielkopolsce

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Komunikacji Kablowej (OIGKK) zaakceptowała umowę ramową z TVN 24. Sygnał TVN 24 pojawi się w październiku br....

8 października 2002

Papagayo dla Avon

Agencja Papagayo została zaproszona do wzięcia udziału we wspólnym projekcie przygotowywanym dla centrali firmy Avon Cosmetics w Nowym Jorku. Realizatorem...