M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 lipca 2014

Travelist debiutuje ze wsparciem w TV [wideo]

Kampanię przygotowały IQ Marketing i Carat Polska.

15 lipca 2014

Krakuski wchodzą do mediów społecznościowych

Za prowadzenie komunikacji odpowiada agencja The Digitals.

15 lipca 2014

Sprostowanie: Ogilvy & Mather dla Biedronki

Korekta informacji z wczorajszego wydania MMP24.

15 lipca 2014

Adamed rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Za kreację i produkcję spotu odpowiadała agencja Defacto Event Factory.

15 lipca 2014

Kampania dla kategorii dom i zdrowie Allegro.pl

Kampanii ma towarzyszyć wsparcie socialmediowe i konkurs wnętrzarski prowadzony w facebookowym profilu serwisu.

15 lipca 2014

Jacek Makowski w Grupie Polskapresse

Były menedżer Allegro wraca do wydawnictwa.

15 lipca 2014

Wielki rebranding Nestle Aquarel

Woda mineralna znana do tej pory jako Aquarel rusza z wielokanałową komunikacją jako Nestle Pure Life. Za kreację odpowiada agencja Publicis, a zakup mediów został zrealizowany przez MEC.

15 lipca 2014

Tiger uniemożliwia padanie na dziób

Wystartowała billboardowa kampania marki napoju energetycznego z portfolio Maspeksu.

15 lipca 2014

Opel promuje modele z fabryczną instalacją LPG

Działania prowadzone są na nośnikach OOH.

15 lipca 2014

Szymon Majewski powraca do Radia Zet

Prezenter poprowadzi program satyryczny "PogoDyńka".

15 lipca 2014

Bauer powiększa zespół reklamy TV-guide'ów

Do wydawnictwa dołączyła Judyta Poleszak.

15 lipca 2014

Atmedia wzmacniają współpracę ze Smart Publishing

Do portfolio brokera dołączyły trzy kolejne tytuły tego wydawnictwa.

15 lipca 2014

Barbara Berkan pokieruje client service OS3

Przez około rok w agencji był wakat na stanowisku client service directora.

15 lipca 2014

TVP zarobiła na brazylijskim mundialu 153,8 mln zł

Finałowy mecz przyciągnął 10,5 mln Polaków.

15 lipca 2014

Małgorzata Szelenbaum CSO w ClickAd

Po 10 latach pracy w Atmediach Szelenbaum dołączyła do zespołu ClickAd.

15 lipca 2014

SCA i Tork uczestniczą w Volvo Ocean Race

Na najbliższych regatach uczestnicy spędzą 9 miesięcy w ekstremalnych warunkach, które mają być sprawdzianem dla nowych produktów marki Tork.

15 lipca 2014

HyperCrew dla Siemensa

Agencja realizuje dla producenta AGD projekt "Kuchnia ze smakiem".

15 lipca 2014

Mundial odnotował 5,5 mln odtworzeń w internecie

Mecz finałowy w internecie także był najchętniej oglądanym.

15 lipca 2014

Polski rynek spożywczy czeka odbicie

Według analiz PMR w ciągu 5 lat rynek może urosnąć nawet o 20 proc.

16 lipca 2014

Grupa IQS przejmuje od Gemiusa IIBR

Grupa IQS zakupiła od firmy Gemius 100 proc. udziałów w spółce Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) - lidera badań internetowych w Polsce.

16 lipca 2014

Tarczyński wprowadza na rynek innowacyjny format kabanosów

Firma kontynuuje inwestycje w segment impulsowych przekąsek i zmianę oblicza kategorii.

16 lipca 2014

Garden of Words zajmie się obsługą pasaży Tesco

Agencja zajmie się komunikacją marketingową i PR nowego klienta.

16 lipca 2014

Albo/Albo stworzyło aplikację dla mięsnych przedsiębiorców

Mechanizm generuje nazwy dla potencjalnych burgerowni i podpowiada dostępność domeny.

16 lipca 2014

IDMnet rusza ze sprzedażą reklam w Vox Music TV

Dwa miesiące od debiutu stacji rusza sprzedaż czasu reklamowego w kanale muzycznym.

16 lipca 2014

LOT i Eurolot z umową współpracy

Dwie polskie linie lotnicze podpisały umowę o współpracy na zasadach code-share.

16 lipca 2014

BNP Paribas dostał zgodę na przejęcie BGŻ

Komisja Europejska wydała zgodę na przejęcie Banku Gospodarki Żywnościowej przez BNP Paribas Fortis. Za 98,5 proc. akcji BGŻ francuski bank gotów jest zapłacić 4,2 mld zł.

16 lipca 2014

Dawid Skalny dołącza do Sparc Media Polska

Nowy account manager w firmie.

16 lipca 2014

Stacja Mercedes wraca na warszawskie Powiśle

Rusza kolejna odsłona akcji eventowej motoryzacyjnej marki.

16 lipca 2014

Audi wspiera modele RS [wideo]

Za kreację kampanii odpowiada poznańska agencja Zero2.

16 lipca 2014

Coca-Cola dziękuje za mistrzostwa świata [wideo]

Marka przygotowała spot przypominający najbardziej emocjonujące momenty ze wspólnej celebracji mundialowych rozgrywek.

16 lipca 2014

Tesco nagrodziło fanów mundialu

Kampanię w mediach społecznościowych przeprowadziła agencja Lemon Sky JWT.

16 lipca 2014

L'Oreal wspiera linię Men Expert

Za przygotowanie kampanii oraz organizację loterii odpowiada agencja Uniqe One.

16 lipca 2014

Tymbark z nową kampanią [wideo]

21East przygotowała spot dla marki.

17 lipca 2014

Tołpa szykuje specjalne produkty na festiwal Nowe Horyzonty

Firma kosmetyczna jako partner filmowego festiwalu szykuje specjalne produkty dla uczestników imprezy.

17 lipca 2014

KP ma nowego wiceprezesa ds. marketingu

Będzie nim Iwona Doktorowicz-Dudek. Dotychczasowy wiceprezes Piotr Jurjewicz, odpowiedzialny za marketing w Kompanii Piwowarskiej, będzie odpowiadał za marketing Grupy SABMiller w Ameryce Łacińskiej.

17 lipca 2014

Edyta Bach żegna się z firmą Hoop

Na stanowisko PR managera prowadzona jest obecnie rekrutacja.

17 lipca 2014

Consulting & More ma nowego account managera

Do zespołu dołącza Mariusz Walczak, wcześniej firma zatrudniła Ewelinę Roguską.

17 lipca 2014

Browar Kormoran odświeża wizerunek swoich produktów

Pięć marek jest już dostępnych w sprzedaży po zmianie opakowań.

17 lipca 2014

BNP Paribas rusza z kampanią do przedsiębiorców

Promowany kredyt gotówkowy dla firm przeznaczony jest na finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa.

17 lipca 2014

Nexteer Automotive nowym klientem Netizens

Agencja ma dostarczać interaktywne rozwiązania wspierające sprzedaż i wizerunek.

17 lipca 2014

Neonet rośnie w siłę

Sieć sprzedaży sprzętu RTV i AGD otwiera kolejne salony w Dąbrowie Górniczej, Brodnicy i Rawie Mazowieckiej.

17 lipca 2014

GSK rozpoczyna kampanię specjalistycznych past do zębów

Za kampanię odpowiadają MediaCom i MediaCom Beyond Advertising.

17 lipca 2014

Marka Absolut zaprasza do zabawy z komiksem

Startuje nowa kampania społecznościowa marki. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja IQ Marketing.

17 lipca 2014

Wizz Air powiększa zespół sprzedaży

Nowym kierownikiem działu handlowego został Péter Kormány.

17 lipca 2014

Polski rząd broni mentoli przed Unią Europejską

Posłowie chcą bronić polskiej branży tytoniowej i skarżą unijną dyrektywę.

17 lipca 2014

ComPress nawiązał współpracę z Jades24

Agencja PR rozpoczęła współpracę z firmą prowadzącą internetową sprzedaż modnej odzieży i akcesoriów.

17 lipca 2014

Kolejny artysta wspiera butelkę zwrotną

Kampania "Weź mnie w obroty", której organizatorem jest Carlsberg Polska, potrwa do końca września.

17 lipca 2014

Chazme i Nawer dla Samsunga

Na warszawskiej "Patelni" powstanie mural ukazujący w dwóch kontrastowych odsłonach charakterystyczne miejsca stolicy.

17 lipca 2014

IdPR z Lajkonik Snacks w Facebooku

Główne cele prowadzonej komunikacji to odświeżenie wizerunku marki oraz wsparcie aktualnej kampanii konsumenckiej.

17 lipca 2014

Zelmer startuje z promocjami konsumenckimi

Na lato marka przygotowała dwie aktywacje.