M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 lipca 2014

Miraculum odświeża ikonę męskich, polskich kosmetyków

Wars ma być atrakcyjniejszy dla młodszego odbiorcy.

25 lipca 2014

Starbucks proponuje książkę do pary z kawą

Rusza projekt sieci kawiarni - Wirtualna Czytelnia.

25 lipca 2014

Manta oficjalnym partnerem piłkarskiej Ekstraklasy

Firma z sektora RTV i AGD może w komunikacji marketingowej posługiwać się znakiem oficjalnego partnera ligi.

28 lipca 2014

"Wakacje pod prąd" - nowy etap kampanii PGE

Polska Grupa Energetyczna poszerza kampanię "Robimy prąd, góry, jeziora i lasy" o kolejne aktywności w mediach.

28 lipca 2014

Twist kieruje kampanię do młodych odbiorców [wideo]

Wsparcie obejmuje działania w telewizji, internecie i radiu.

28 lipca 2014

Nowe osoby w Shake Hands

Agencja zatrudnia dwóch community managerów.

28 lipca 2014

Sieć iDream świętuje pierwsze urodziny, rozpoczyna kampanię

Z okazji jubileuszu startuje komunikacja sklepów z produktami Apple.

28 lipca 2014

Trzy nominacje dla MediaCom Warszawa w konkursie M&M Global

Znamy short-listy konkursu.

28 lipca 2014

Kosmetyki wydają więcej, także na internet

Firmy kosmetyczne zwiększyły wydatki reklamowe w ciągu pierwszych pięciu miesięcy br. Rośnie znaczenie internetu w media miksie.

28 lipca 2014

Dzieci szukają rozrywki głównie w YouTube

Wideo i gry online to najpopularniejsza rozrywka w sieci wśród uczniów - wynika z najnowszych danych firmy Gemius.

28 lipca 2014

ING z kampanią konta Direct [wideo]

Nowe spoty koncentrują się na podkreśleniu szybkości usługi.

28 lipca 2014

Wedel chce podbić rynek amerykański

Firma zapowiada, że chce się stać drugą pod względem rozpoznawalności polską marką za oceanem.

28 lipca 2014

Marka Lay's zaprasza do zrobienia selfie z Leo Messim

Za przeprowadzenie konkursu odpowiada BBDO Warszawa.

28 lipca 2014

Optizen Labs i Content Media tworzą wspólne pakiety reklamowe

Obie firmy połączą portfolio wydań cyfrowych i custom publishing.

29 lipca 2014

Legia.com w ofercie Goldbach Audience

Łączny zasięg serwisu to ponad 420 tys. użytkowników i ponad 4,1 mln odsłon miesięcznie.

29 lipca 2014

Wyniki sprzedaży OOH za I półrocze

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikowała raport, który mimo znacznego spadku liczby nośników wskazuje na niewielki wzrost sprzedaży w II kw. br. w porównaniu z 2013.

29 lipca 2014

Żubr wychodzi w Facebooku

Za obsługę konkursu odpowiada agencja Kalicińscy.com.

29 lipca 2014

MagnifiCo zajmie się obsługą firmy Farmona

Laboratorium Kosmetyków Naturalnych wybrało agencję PR.

29 lipca 2014

E-Point zaprojektował nowy serwis ING Banku Śląskiego

W nowym serwisie pracownicy E-Point oparli jego projektowanie na treści.

29 lipca 2014

Nestle "przemyca" płatki śniadaniowe pod postacią ciasteczek

Firma wprowadza na rynek nowy wariant płatków o smaku czekoladowym - Nestle Cookie Crisp Brownie. Za produkcję kampanii reklamowej odpowiada agencja McCann Warsaw należąca do McCann Worldgroup.

29 lipca 2014

PepsiCo testuje markę Tropicana w Polsce

Na razie kultowy brand soku jest dostępny tylko w Biedronce.

29 lipca 2014

Eurobank do końca roku z Brasilem

Przetarg na wybór agencji nie został zawieszony, ale marketingowcy banku mają sporo czasu na jego dokończenie.

29 lipca 2014

Trwa kampania McDonald's [wideo]

Ruszyła akcja promocyjna Coca-Coli i McDonald's.

29 lipca 2014

Anna Wiśnicka w zespole OS3

Agencja uzupełnia dział obsługi klienta.

29 lipca 2014

CI Games i McCann Worldgroup zatrzymają "Enemy Front" na minutę [wideo]

Międzynarodowy hołd warszawskim powstańcom w grze podczas Godziny "W".

29 lipca 2014

Asus i WiMP ruszają z letnim projektem

Firmy rozpoczynają konkurs na wakacyjny hit.

29 lipca 2014

Agito.pl skorzysta z systemu SalesManago

Sklep z Grupy Allegro zmierza w stronę automatyzacji marketingu online.

30 lipca 2014

Media Impact Polska poszerza ofertę mobilną

Trzy nowe formaty poszerzą portfolio biura sprzedaży.

30 lipca 2014

Piąta seria “The Walking Dead" w październiku w Polsce

Jest to jeden z najważniejszych seriali stacji Fox.

30 lipca 2014

Polak woli markowe produkty sportowe

Marka produktu jako determinant wyboru konsumenckiego wskazywana była najczęściej przy zakupie artykułów sportowych (42 proc.) oraz często przy zakupie kosmetyków i odzieży (37 proc.).

30 lipca 2014

USP rozpoczyna wsparcie marki Vigor Up Fast [wideo]

Za kreację kampanii odpowiada agencja Opus B.

30 lipca 2014

RASP i Onet tworzą team zarządzający

Firmy powołują group executive board, na którego czele stanie szef Ringier Axel Springer Media AG.

30 lipca 2014

W ciągu roku sprzedaż OTC wyniosła ponad 3,5 mld zł

Liderem sprzedaży pozostaje Aflofarm (dane za okres YTD VI 2014).

30 lipca 2014

Specjal uruchamia lokalne akcje marketingowe

"Specjal nagradza swoich" - pod takim hasłem rusza wsparcie elbląskiej marki piwa produkowanej przez Grupę Żywiec.

30 lipca 2014

Ogilvy & Mather i Maxus ze wspólną akcją

70 sekund ciszy na 70-lecie powstania warszawskiego.

30 lipca 2014

Netia kieruje ofertę do użytkowników Neostrady

Oferta o nazwie Dropss to internet dla użytkowników sieci Orange Polska bez opłat za utrzymanie łącza. Kampanię Netia prowadzi we współpracy z domem mediowym Value Media oraz agencją Fenomem (autorstwo konceptu).

30 lipca 2014

STS oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski

Bukmacher podpisał z PZPN dwuletni kontrakt.

30 lipca 2014

Reklama Ibupromu zakazana przez GIF

Elementy kampanii są niezgodne z obowiązującym prawem farmaceutycznym - czytamy w uzasadnieniu.

30 lipca 2014

Sprite i Multikino organizują transmisję "League of Legends"

Marka z portfolio Coca-Coli rusza z kolejnym projektem związanym z cyfrowym światem.

30 lipca 2014

Handel zdominowały sieci

Według danych raportu PMR po raz pierwszy w historii polskiego rynku sklepy wielkopowierzchniowe będą odpowiadały za połowę sprzedaży artykułów spożywczych w Polsce.

30 lipca 2014

Sante wchodzi w segment kasz

W portfolio firmy Sante pojawiły się nowe produkty: kasza gryczana, jęczmienna i ciecierzyca.

30 lipca 2014

Orange inwestuje w wizerunek

Operator rozpoczyna kampanię wizerunkową. Pretekstem letnie kino "pod chmurką".

31 lipca 2014

Marcin Pawul odchodzi z Havas Sports & Entertainment

Po sześciu latach z firmą rozstaje się account director.

31 lipca 2014

Mały Głód świętuje 10. urodziny

Fani marki mogą składać życzenia brand hero i starać się o nagrody.

31 lipca 2014

Walk Digital przestrzega przed jazdą bez OC [wideo]

Agencja przygotowała cztery spoty na potrzeby internetu.

31 lipca 2014

Góralki jeżdżą vanem po Polsce

Eura7 przygotowała wakacyjną akcję promocyjną marki wafelków.

31 lipca 2014

Corning kolejne lata z MagnifiCo

Koncern przedłużył umowę z agencją PR.

31 lipca 2014

Awanse w Polsat Media

Magdalena Niewińska, Marcin Stępniak i Paweł Melon objęli stanowiska dyrektorskie w Polsat Media.

31 lipca 2014

Newspoint i Content=Media rozpoczynają współpracę

Celem jest tworzenie materiałów informacyjnych dla klientów obu firm.

31 lipca 2014

Polacy przyznają się do podjadania między posiłkami

Na zlecenie marki Sunbites firma IIBR przeprowadziła badanie.