Polski drób coraz częściej frunie do Afryki i Azji
W latach 200-2012 eksport polskiego mięsa drobiowego na rynki zagraniczne wzrósł 16-krotnie.
Wieloletni menedżer McCann Worldgroup zmienia pracę.
W latach 200-2012 eksport polskiego mięsa drobiowego na rynki zagraniczne wzrósł 16-krotnie.
Ruszyła akcja "Sierpień z filmami Lego".
Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot.
Zakłady Mięsne "Pekpol" z Ostrołęki ruszają z kolejną akcją "Żetonomanii".
Głównie za sprawą przesuniętych wpływów z ubiegłorocznego abonamentu spółce udało się poprawić wynik brutto.
Z firmą Make Sense Media rozstaje się dyrektor sprzedaży.
Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.
Dwutygodniową akcję wspierają działania w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja H Warsaw.
Działania komunikacyjne są prowadzone wyłącznie w mediach społecznościowych.
Kantar Media publikuje podsumowanie I kwartału 2014 r. Telewizja to wciąż połowa wydatków, mniej na internet, więcej na magazyny.
Artem Furman napisał piosenkę inspirowaną komentarzami fanów McDonald's Polska.
Nadajniki GPS umieszczono w 150 stołecznych tramwajach.
Polskie Radio rozpoczęło nadawanie w aglomeracjach wrocławskiej i szczecińskiej.
Agencja będzie wzmacniać kompetencje zespołu w obszarach digital, mobile oraz retail experience.
Uruchomiona w maju br. platforma streamingu programów TV poprzez internet ma już 50 tys. użytkowników. Liczba klientów UPC wzrosła do 1,4 mln.
Nadawca podtrzymuje plan uzyskania na koniec roku 7-proc. udziału. Uruchamia platformę VoD i Puls HD.
Trwa kampania promująca nowy suplement diety - Magne B6 Cardio.
Nadawca w liście do klientów ostrzega, że mogą być problemy ze zleceniami pakietowymi.
Oprócz kuponów promocyjnych sieć oferuje klientom ułatwienia.
Agencja zajmie się działaniami online firmy.
Agencja zajmie się przygotowaniem nowego serwisu dla spółki.
Serwis wesprze akcję Multikina i sam będzie promował się w multipleksach.
Średnie wydatki rodziców na jedno uczące się dziecko sięgną blisko 900 zł. Co drugi rodzic zrobi zapewne zakupy w internecie.
Sieć Saturn przy współpracy z firmą Samsung otworzy jutro w Galerii Katowickiej pierwszy wspólny salon.
Sieć franczyzowa dołączyła do partnerów pośrednika w zamawianiu jedzenia przez internet.
Nowy creative director w zespole agencji.
Wizz Air ogłasza plany rozwoju z Lotniska Chopina w Warszawie.
Operator chwali się, że liczba klientów usługi łączącej rozwiązania bankowe i telekomunikacyjne rośnie najszybciej w dotychczasowej historii banku.
Marka Unilevera wspiera przyrządzanie potraw z grilla, prowadzi kampanię i wprowadza nowe formaty przypraw.
Portal filmowy dołącza do sieci AdPlayer.
- Chylimy czoła przed kreatywnością agencji i zdecydowaliśmy się nawiązać do kampanii VML, ale pomysł na kampanię jest nieco inny - komentuje Dominik Szulowski, PR manager McDonald's Polska.
Sieć sklepów ze sprzętem Apple przygotowuje się do sezonu szkolnego i akademickiego.
- VML (przy całym szacunku dla dorobku agencji) nie ma jednak monopolu na śpiewanie komentarzy czy to z Twittera, YouTube'a czy Facebooka - czytamy w oświadczeniu przesłanym przez agencję.
Miesięcznik ma się wpasować przede wszystkim między "Twój Styl", "Panią" i "Zwierciadło". Budżet promocyjny pisma ma wynieść 4,5 mln zł.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie przez PZU internetowego konkurenta.
Polska florecistka promuje nowe produkty dla dzieci i niemowląt. Koncepcję kreatywną reklamy stworzyła agencja BETC z Paryża.
Brand chce być postrzegany jako niepokorny, a przede wszystkim jako "najszybsza sportowa marka na świecie".
Organizator zapewnia, że to największe polskie regaty i drugie pod względem wielkości w obrębie Morza Bałtyckiego.
W jesiennej ramówce Polsat postawił na dotychczasowe hity programowe. Nowością jest tylko serial "Na krawędzi 2".
Producent samochodów zaprosił do współpracy blogerkę modową.
Firma zwiększyła sprzedaż i zakończyła kolejne inwestycje o wartości 93 mln zł.
Dekoral iColor odczytuje kolor wskazanej powierzchni i dopasowuje do niego odpowiedni kolor farby z palety marki.
Niebawem odbędzie się konkurs na sponsora tytularnego dla największej hali widowiskowo-sportowej w Polsce.
Nadawca tworzy nowe stanowisko dyrektora ds. sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią.