M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 października 2002

Kampania wizerunkowo-produktowa firmy Mieszko

Producent słodyczy Mieszko SA rozpocznie wizerunkowo-produktową kampanię reklamową swoich wyrobów czekoladowych. Kampania rozpocznie się 25 października br. Wysokość jej budżetu...

8 października 2002

"Tygodnik Angora" grubszy, kolorowy, w zmniejszonym formacie

"Tygodnik Angora" wprowadzi kolor na każdej stronie, poprawi papier, zmniejszy format i zwiększy objętość do 80 stron. Jego cena egzemplarzowa...

8 października 2002

Idea POP w nowej akcji Point Promotion i 141 Testardo PR

Point Promotion, agencja BTL wchodząca w skład Platformy Mediowej "Point Group", oraz 141 Testardo PR przygotowały dla PTK Centertel (dla...

8 października 2002

TVN 24 dostępny w kablówkach w Wielkopolsce i na południu Polski

W październiku br. sygnał stacji TVN 24 pojawi się w sieciach Telewizji Kablowej Poznań (TKP) i Telewizji Kablowej Dami (TKD)....

8 października 2002

Tele 5 wprowadza nowe formaty do jesiennej ramówki

Stacja telewizyjna Tele 5 wprowadza nowe formaty do jesiennej ramówki. Pierwszym będzie program poradnikowy "Moje dziecko" skierowany do rodziców i...

8 października 2002

Www.i90.pl planuje kampanię przedświąteczną

AlbumCity, właściciel działającej w Polsce od dwóch miesięcy internetowej platformy www.i90.pl zajmującej się handlem płytami CD i DVD, planuje uruchomienie...

8 października 2002

AmplicoLife ruszył z internetową kampanią reklamową

Firma AmplicoLife rozpoczęła internetową kampanię reklamową nowego produktu ubezpieczeniowego - Lokata. Kreację kampanii przygotowała agencja interaktywna WebService Internet. Za planowanie...

8 października 2002

D-Link otwiera biuro w Polsce i planuje działania brandingowe

D-Link, azjatycka firma produkująca sprzęt sieciowy, otworzyła swoje przedstawicielstwo w Warszawie. Firma sprzedawała swoje produkty w naszym kraju od sześciu...

8 października 2002

Operatorzy komórkowi podsumowali zasadę weryfikacji klientów

Operatorzy telefonii komórkowej podsumowali rok istnienia procedury weryfikacji klientów mającej zapobiegać stratom wynikającym z zakupu telefonów przez nieuczciwych klientów. Procedura...

8 października 2002

"Playboy" i "Voyage" przejęte przez Marquard Media

W dniu dzisiejszym prawdopodobnie zostanie ogłoszone przejęcie przez Marquard Media tytułów "Playboy" i "Voyage" od wydawnictwa VIPress. Nie udało nam...

8 października 2002

Nowy magazyn o winie

Na polskim rynku prasowym pojawił się magazyn poświęcony winom. Dwumiesięcznik "Magazyn Wino" to pierwszy niezależny periodyk winiarski o charakterze branżowo-konsumenckim...

8 października 2002

Agencja Promocji "Jet" poszerza zakres usług

Robert Gmurek, nowy dyrektor zarządzający Agencji Promocji "Jet", wprowadza gruntowne zmiany w firmie. Agencja, realizująca usługi w zakresie wsparcia sprzedaży,...

8 października 2002

Cosmopolitan Cosmetics dystrybuuje kosmetyki Juvena i La Prairie

Cosmopolitan Cosmetics Polska jest od wczoraj dystrybutorem na rynku polskim kosmetyków pięlęgnacyjnych szwajcarskich marek La Prairie i Juvena. Cosmopolitan Cosmetics...

8 października 2002

Radio RMF FM przyznało Małe Dragony

Słuchacze Radia RMF FM wybrali zwycięzców trzeciej letniej edycji Dragony Awards - nagrody muzycznej dla nowych premierowych nagrań, ustanowionej przez...

9 października 2002

Marquard Media kupuje "Playboya" i "Voyage"

Grupa Marquard Media AG została wydawcą "Playboya" i "Voyage". Oba tytuły kupiła od wydawnictwa VIPress Poland. Wartość transakcji nie została...

9 października 2002

Coty wprowadza nowy produkt marki Rimmel

Kosmetyczny koncern Coty Polska wprowadzi na rynek nowy tusz do rzęs marki Rimmel - Endless Length & lift. Lunch nowego...

9 października 2002

Leaf Poland rozwija rodzinę sezamek Aha!

W listopadzie Leaf Poland wprowadzi do sprzedaży kolejny, orzechowy smak sezamek Aha!. Jednocześnie zmianie ulegnie szata graficzna całej dotychczasowej linii...

9 października 2002

Volkswagen Bank direct wprowadza nowy produkt i zaczyna kampanię

Volkswagen Bank direct (VBd) wprowadza do swojej oferty rachunek ROR o nazwie Konto e-direct i rozpoczyna jego kampanię reklamową. Budżet...

9 października 2002

Telewizja TMT zmienia wizerunek i poszerza ramówkę

Telewizja TMT zmienia wizerunek i poszerza ramówkę. Za opacowanie i wdrożenie nowej strategii stacji odpowiedzialny jest Tomasz Jakubiak, który od...

9 października 2002

"Świat Kobiety" zamierza poprawić swój wizerunek i polepszyć jakość

Do zespołu redakcyjnego dwutygodnika "Świat Kobiety" dołączyły trzy nowe osoby, które wezmą udział w pracach nad poprawą wizerunku dwutygodnika i...

9 października 2002

"Sexlibris" - wspólny produkt "Olivii" i Radia RMF FM

Listopadowy numer miesięcznika "Olivia" został wzbogacony o książkę pt. "Sexlibris, czyli naga prawda o mężczyznach". Znajdują się w nim zabawne...

9 października 2002

Agencja K2 Internet wprowadziła do oferty produkt typu CMS

Agencja K2 Internet wprowadziła do oferty produkt typu CMS (Content Management Systems) - system do łatwego i szybkiego tworzenia korporacyjnych...

10 października 2002

Robert Wiszniewski przestał być dyrektorem marketingu Dr Witt SA

Robert Wiszniewski, który od trzech lat był dyrektorem marketingu w Dr Witt SA, odszedł z firmy. Jak powiedział, przyczyną jego...

10 października 2002

Zmiany w agencji MRM Partners

Z MRM Partners (należącej do Grupy McCann-Erickson WorldGroup) odszedł Jakub Steuermark kierujący działem new business agencji. Jego stanowisko w związku...

10 października 2002

Dariusz Rosiak odchodzi z "Przekroju" do "Forum"

Dariusz Rosiak, szef działu wydarzeń w "Przekroju" należącym do wydawnictwa Edipresse Polska, przechodzi do wydawnictwa Spółdzielnia Pracy "Polityka" na stanowisko...

10 października 2002

Agora udzieliła kolejnej pożyczki AMS

Agora udzieliła 7 października br. kolejnej pożyczki firmie outdoorowej AMS. Pożyczka w wysokości 6,1 mln zł zostanie uruchomiona w ciągu...

10 października 2002

Media Direction OMD będzie prawdopodobnie obsługiwać budżet Siemensa

Dom mediowy Media Direction OMD będzie prawdopodobnie obsługiwać w Polsce budżet mediowy telefonów komórkowych Siemensa. Anna Celary, PR manager Siemens...

10 października 2002

"Film" zmienił szatę graficzną i zamierza zdobyć nowych czytelników

Magazyn "Film", wydawany przez Hachette Filipacchi Polska, zmienił szatę graficzną i zamierza zwiększyć sprzedaż ze średnio 55 tys. egz. miesięcznie...

10 października 2002

Multimedialna obudowa trzeciej edycji programu "Agent"

Onet.pl uruchomił wczoraj, równolegle ze startem w telewizji TVN trzeciej edycji programu "Agent", serwis internetowy tego programu. "Postawiliśmy na multimedialność...

10 października 2002

Wyborowa SA odświeża wizerunek Lodowej

Wyborowa SA, firma należąca do koncernu Pernod Ricard, wprowadziła na rynek nową butelkę wódki Lodowa. Jak powiedziała Izabelle Lurie, dyrektor...

10 października 2002

Dodatki tematyczne w wydawnictwie Reader's Digest

Wydawnictwo Reader's Digest wprowadza dodatki tematyczne do swoich produktów. Pierwszym jest 32-stronicowy poradnik kulinarny "W dobrym smaku", dołączony do wydanej...

10 października 2002

Action przygotowała kampanię dla JTT

Agencja reklamowa Action z Poznania przygotowała kreację i strategię kampanii dla producenta komputerów JTT Computer SA. Jak mówi Marcin Płassowski,...

10 października 2002

L'Oreal wspiera sprzedaż jesiennej kolekcji makijażu

Koncern L'Oreal zamierza wesprzeć reklamowo sprzedaż kosmetyków do makijażu z kolekcji jesień - zima 2002/2003. Adaptacją reklamy zajmie się agencja...

10 października 2002

Serwis edukacyjny Łaciatego wspiera launch nowego mleka smakowego

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" (SMM) planuje wprowadzenie na rynek mleka Łaciate w czterech smakach. Rynkowemu launchowi nie będzie na razie towarzyszyć...

10 października 2002

CR Media udostępnił platformę internetową bezpośrednim klientom

CR Media, broker reklamy radiowej, prasowej i internetowej, udostępnił swoją internetową platformę klientom bezpośrednim. Dotychczas służyła ona przede wszystkim do...

10 października 2002

Agencja Adcon przygotowała kreację dla kampanii Wedla

Agencja reklamowa Adcon przygotowała kreację najnowszej kampanii promocyjnej czekolad Wedla. W ramach kreacji agencja opracowała logo promocji, zaprojektowała opakowania promocyjnych...

10 października 2002

PR24 będzie kreować wizerunek eAkces

Agencja PR24 podpisała umowę na opracowanie nowego wizerunku spółki eAkces SA. Projekt zakłada między innymi stworzenie nowego logo, hasła, karty...

10 października 2002

Serwis Piar.pl rozpocznie kopromocję z portalem Hoga.pl

Serwis public relations Piar.pl oraz portal Hoga.pl nawiązały na początku października współpracę dotyczącą wzajemnej promocji. Do końca roku na stronach...

10 października 2002

Promocja BP Profit w Idei Optimie

W Idei Optimie dostępna jest nowa oferta promocyjna BP Profit (ważna do września przyszłego roku), która skierowana jest do uczestników...

11 października 2002

Leo Burnett Warszawa wygrała prawdopodobnie budżet Commercial Union

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała - jak wynika z nieoficjalnych informacji - przetarg na obsługę fullserwisową grupy Commercial Union...

11 października 2002

Europlakat wkroczył w końcową fazę rozmów z potencjalnymi inwestorami

Europlakat wkroczył w końcową fazę rozmów dotyczących ewentualnej sprzedaży firmy inwestorowi zewnętrznemu. "Mogę tylko potwierdzić, że takie rozmowy trwają, ale...

11 października 2002

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła sześciodniową akcję "Tydzień Europejski"

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła w dzisiejszym wydaniu sześciodniową akcję informacyjną pod hasłem "Tydzień Europejski w "Gazecie Wyborczej"". Akcja będzie reklamowana na...

11 października 2002

Nowa makieta i więcej praktycznych porad w najbliższym "Jestem"

Realizuje się zapowiedź zmian w miesięczniku "Jestem". Jego wydawca - Wydawnictwo Murator - poinformował, że efekt końcowy przeobrażeń przyniesie numer...

11 października 2002

Testardo-Bates i Zenith Media zrealizują kampanie dla Żółtego Telefonu

Yellowtel Polska, spółka, która jest właścicielem infolinii i serwisu Żółty Telefon, ma zamiar zainwestować w ciągu najbliższych dwóch lat 2...

11 października 2002

Fundacja "Teraz Polska" współorganizatorem audiotele w TVP1

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" jest wraz z TVP1 współorganizatorem konkursu audiotele, który odbywa się obecnie na antenie TVP1....

11 października 2002

Promocyjne etykiety Coca-Coli z rysunkami Andrzeja Mleczki

W krakowskich sklepach pojawią się półlitrowe butelki Coca-Coli z rysunkiem Lajkonika autorstwa Andrzeja Mleczki. Jest to element działań promocyjnych przygotowanych...

11 października 2002

Cztery firmy na krótkiej liście potencjalnych inwestorów Aster City

Jak podała "Gazeta Wyborcza", Elektrim Telekomunikacja ma krótką listę trzech firm ubiegających się o kupno telewizji kablowej Aster City i...

11 października 2002

Kropek zwiększył sprzedaż "Super Expressu"

Wstępne wyniki sprzedaży pokazują, że czytelnicy "Super Expressu" chętnie biorą udział w zabawie organizowanej wspólnie przez TVN, "Super Express", Shell,...

14 października 2002

"Trójka. Usłyszysz więcej" nowym sloganem w kampanii radiowej Trójki

Trójka (Program III Polskiego Radia SA) rozpocznie jednak kampanię reklamową, ale na razie nie będzie to zapowiadana wcześniej kampania wizerunkowa....

14 października 2002

Dodatek "Magazyn Finansowy" funkcjonuje jako samodzielny tygodnik

Od dziś usamodzielnił się "Magazyn Finansowy", dotychczas poniedziałkowy dodatek dziennika "Prawo i Gospodarka" wydawanego przez Dom Wydawniczy "Wolne Słowo" (DWWS)....