M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 sierpnia 2014

Marta Bartosiewicz nowym dyrektorem departamentu marketingu PKP SA

Poprzednio związana była z mBank SA.

20 sierpnia 2014

Marka Hellena rozbudowuje portfolio napojów niegazowanych

Firma jest zadowolona ze sprzedaży oranżady, decyduje się również na rozwój kategorii napojów niegazowanych.

20 sierpnia 2014

Marcin Fedisz szefem marketingu Teatru Wielkiego

Teatr Wielki ma nowego szefa marketingu.

20 sierpnia 2014

Barbara Świderska w zespole agencji Next

Objęła stanowisko performance marketing managera. Poprzednio była związana z Codemedia.

20 sierpnia 2014

Sante organizuje konkurs

Producent organizuje w Facebooku konkurs fotograficzny, w którym nagrodami są wyjazdy wakacyjne.

20 sierpnia 2014

Hortex promuje polskie jabłka

Producent zapewnia, że jego soki produkowane są z polskich owoców i podaje przepis na to, jak radzić sobie z owocowymi nadwyżkami. Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B, a media zakupił MEC.

20 sierpnia 2014

Pierwszy spot H Warsaw dla Polopiryny [wideo]

Rozpoczęło się wsparcie w telewizji.

20 sierpnia 2014

Netia w ręce Polsatu?

Analitycy DM PKO BP uważają, że to możliwe. Za 2-3 lata.

20 sierpnia 2014

"Przesuń granice z Castrol Edge"

Właśnie rusza kampania promująca nową linię oleju Castrol Edge Titanium FST w Polsce. Za kreację konkursu i działania online odpowiada agencja Digital Brothers.

20 sierpnia 2014

W ciągu roku Vectra zwiększyła liczbę odbiorców TV i internautów

Na koniec czerwca operator kablowy miał 909 tys. klientów.

20 sierpnia 2014

18-30 tys. zł miesięcznie dla marketing directora w branży IT

Firmy z sektora IT poszukują specjalistów od marketingu z różnorodnym backgroundem i oferują dobre zarobki - wynika z analiz firmy Relyon Recruitment.

20 sierpnia 2014

Zarządzanie i marketing w branży HoReCa - nowy kierunek na SGH

Warszawska Szkoła Główna Handlowa uruchamia w październiku br. nowy kierunek studiów podyplomowych - Zarządzanie i Marketing w sektorze HoReCa.

21 sierpnia 2014

Duda Polska pozostaje główną agencją Jeronimo Martins

Kampania "Kartą też się opłaca. I kropka" zrealizowana przez Ogilvy & Mather Advertising miała charakter jednorazowy.

21 sierpnia 2014

Skoda prowadzi jednocześnie dwie kampanie [wideo]

Opcom, MediaCom i Kalicińscy.com odpowiadają za ich przygotowanie.

21 sierpnia 2014

Dwa razy więcej zgłoszeń na Filmteractive Festival Market 2014

W tegorocznym konkursie zgłoszono projekty z niemal wszystkich krajów europejskich, ale też z Brazylii, USA, Kanady, Izraela, Turcji, Indii, Rwandy.

21 sierpnia 2014

Mariusz Wąsiński w radzie nadzorczej IAB Polska

Rada nadzorcza sprawuje kontrolę oraz wpływa na strategię związku.

21 sierpnia 2014

"Kukbuk" z długofalowym projektem kulinarnym

Wydawca magazynu o gotowaniu wraz ze studiem CookUp startują z cyklem warsztatów.

21 sierpnia 2014

Żywiec Zdrój zwiększa pojemność

Woda niegazowana dostępna będzie w butelkach o pojemności 2 l.

21 sierpnia 2014

K2 zrealizowała nowy projekt dla LG

Trwa kampania telewizorów serii 4K Ultra HD.

21 sierpnia 2014

Zyski Grupy Żywiec spadły o połowę

Wolumen sprzedaży wyniósł 5,1 mln hl piwa w porównaniu z 5,3 mln hl w analogicznym okresie ub.r. Rynek urósł ilościowo o 0,7 proc., jednak wartościowo zmalał o 0,5 proc.

21 sierpnia 2014

Joanna Brodzik i kotlety w kampanii smartDOM

Kreację przygotowała agencja Grey.

21 sierpnia 2014

Carrefour i Visa prowadzą wspólną promocję

Visa promuje płatności kartami, a sieć handlowa marki własne.

21 sierpnia 2014

Agora przewiduje wzrost rynku reklamowego maksymalnie o 3 proc.

Spośród mediów trend spadkowy ma dotknąć głównie prasę. Możliwy jest także lekki spadek w reklamie zewnętrznej.

21 sierpnia 2014

Pod koniec września startuje Muzo.TV

Polsat za ponad miesiąc uruchomi drugi kanał muzyczny.

21 sierpnia 2014

Łukasz Maroszczyk odpowiada za digital Philipsa w regionie CEE

Poprzednio związany był z firmą ubezpieczeniową Prudential Polska.

21 sierpnia 2014

Piotr Pietrzak będzie współzarządzał Sportfive

Były szef Havas Sports & Entertainment Poland przechodzi do firmy dysponującej wyłącznymi prawami marketingowymi i telewizyjnymi należącymi do PZPN.

21 sierpnia 2014

Butelka Carlsberga ponownie w akcji

W drugim etapie kampanii "Weź mnie w obroty" organizator ruszył z kolejnymi atrakcjami dla konsumentów.

21 sierpnia 2014

Sephora rozpoczęła kampanię "3 za 2"

Siec drogerii reklamuje swoje promocje.

22 sierpnia 2014

TVN Media będzie dystrybuował wybrane treści Bloomberga

Wybrane materiały biznesowe będą dostępne na platformie x-news.

22 sierpnia 2014

Pierwsza kampania sieci księgarni Matras [wideo]

Zakupem i planowaniem mediów zajął się krakowski dom mediowy IQ Media.

22 sierpnia 2014

Saga wraca ze wsparciem TV [wideo]

W kampanii ponownie pojawiają się pluszowe misie, znane z komunikacji tej marki od lat.

22 sierpnia 2014

BrightMedia dla Muzeum Powstania Warszawskiego

Agencja jest autorem strony Warsawrising.eu.

22 sierpnia 2014

Rafał Niczypor przeszedł do Glaubicz Garwolińska Consultants

Poprzednio związany był z Edelman Polska.

22 sierpnia 2014

Rusza kampania #kibicujzmonte

Startuje komunikacja marki Monte związana z mistrzostwami świata w siatkówce.

22 sierpnia 2014

Keanu Reeves promuje Kujawsko-Pomorskie [wideo]

Kanadyjski aktor w kampanii regionu.

22 sierpnia 2014

Jacek Gadzinowski partnerem i dyr. strategii sieci BrandTube

Znany menedżer rozpoczyna nowy etap w karierze zawodowej.

22 sierpnia 2014

Fiat 500 partnerem programu "Top Model"

Uczestnicy programu będą poruszać się "pięćsetką", aby wykonać stawiane im zadania.

22 sierpnia 2014

Krakuski z kampanią w telewizji

Bahlsen inwestuje w kategorię ciastek.

22 sierpnia 2014

Hity zorganizują domówkę

Wystartował konkurs marki ciastek z portfolio Bahlsena.

22 sierpnia 2014

Idea Bank kusi przedsiębiorców zwrotem 10 proc. wydatków firmowych

Maksymalnie 40 zł miesięcznie i 400 zł rocznie.

22 sierpnia 2014

Będzie zmiana szefa polskiego T-Mobile?

Według "Handelsblatt" Deutsche Telekom jest niezadowolone z wyników T-Mobile Polska i winą obarcza prezesa Miroslava Rakowskiego.

22 sierpnia 2014

Play obsługuje już 11,3 mln klientów

W ciągu roku przychody od klientów wzrosły o 20 proc., podczas gdy ich liczba - ok. 15 proc.

22 sierpnia 2014

Zbyszko zadowolony z oranżady, ale dumny z Roko

Firma podkreśla, że brand Roko generuje niemal 100-milionowe obroty dla firmy.

22 sierpnia 2014

PZ Cussons stawia na nowe media i kończy współpracę z agencjami

Marketer wybrał nowego partnera reklamowego. ZOG traci klienta.

22 sierpnia 2014

Magdalena Różczka w kampanii Hepatil Detox [wideo]

Teva wspiera reklamowo kolejny wariant leku.

22 sierpnia 2014

Frugo wykorzystuje nostalgię i "zamyka się" również w puszkach

Napój z portfolio FoodCare poszerza się o linię Lemo.

22 sierpnia 2014

Firmy rodzinne w Polsce z optymistycznym nastawieniem

KPMG opublikowało raport "Barometr firm rodzinnych".

22 sierpnia 2014

Martyna w towarzystwie

Nowa reklama wizerunkowa Orange z selfie klientów operatora od Lemon Sky JWT.

22 sierpnia 2014

Daniel Rubinowski oficjalnie szefem marketingu Nivei

Nivea po ponad dwóch miesiącach potwierdza nasze doniesienia o mianowaniu nowego dyrektora marketingu.

22 sierpnia 2014

Blik zamiast IKO

Polski Standard Płatności będzie najprawdopodobniej posługiwał się marką Blik zamiast dotychczasowej marki IKO banku PKO BP.