M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 sierpnia 2014

Kampania Nescafe w konwencji filmu grozy [wideo]

Kampania TV została poszerzona o specjalny kontent w YouTube.

25 sierpnia 2014

Polsat chce sprzedawać reklamy w kanale siatkarskim

Specjalnie uruchomiony kanał telewizyjny Polsat Voleyball 1 wejdzie do oferty reklamowej nadawcy.

25 sierpnia 2014

Serce i Rozum w szkole [wideo]

Kolejna odsłona kampanii Orange.

25 sierpnia 2014

Jesienna kampania reklamowa Factory outlet

Za kreacje kampanii odpowiada grupa Eskadra.

25 sierpnia 2014

Colian poszerza portfolio i planuje wsparcie dla nowości

Na rynek trafia nowy rodzaj wafli Grześki Gofree, a we wrześniu wystartuje wsparcie marketingowe.

25 sierpnia 2014

IKEA wprowadza nowy katalog, planuje ekspansję w Polsce

Firma zwiększa dystrybucję do 5,5 mln egzemplarzy.

25 sierpnia 2014

Damian Krawczyk awansuje w K2 Media

Objął funkcję web analytics & SEO directora.

25 sierpnia 2014

Lotos nawiązał współpracę z agencją Brandish

Agencja zajmuje się komunikacją na profilach pod nazwą Kierunek Bałtyk.

25 sierpnia 2014

Będzie nowy szef Visy w Polsce

Jakub Kiwior awansował - będzie odpowiadał za marketing i rozwój biznesu organizacji płatniczej w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji. Organizacja szuka następcy.

25 sierpnia 2014

ING Bank reklamuje konta direct także dla firm

Podobnie jak w poprzednich spotach podkreśla szybkość "bankowania" przez telefon.

25 sierpnia 2014

Kolorowa kampania Samsunga

Gigant technologiczny promuje tablet Galaxy Tab S.

25 sierpnia 2014

Forum Film Poland wraca do Carat Polska

Przez ostatni rok firma współpracowała ze Starlinkiem.

25 sierpnia 2014

Grey Group z nową kampanią dla mBanku [wideo]

Bank promuje kredyt gotówkowy.

25 sierpnia 2014

Debiutuje Tatra niepasteryzowane

Nowy produkt jest adresowany do obecnych i nowych konsumentów Tatry. Grupa Żywiec podkreśla, że odbiorcy marek mainstreamowych piwa także szukają dziś nowości i najwyższej jakości.

25 sierpnia 2014

Adidas stawia na nowe media i telewizję

W przyszłorocznych działaniach reklamowych Adidasa Twitter będzie jednym z głównych serwisów wykorzystywanych w komunikacji marketera.

26 sierpnia 2014

Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" wprowadzają Finuu

Launch będzie wsparty mocną kampanią.

26 sierpnia 2014

200 tys. zł kary dla Vision Express za reklamy

UOKiK uznał, że spoty ubiegłorocznej promocji "3 w 1" wprowadzały klientów w błąd. Sprawę rozstrzygnie sąd.

26 sierpnia 2014

CzteryCzwarte dla Torcika Wedlowskiego

Agencja przeprowadziła redesign produktu Lotte Wedel.

26 sierpnia 2014

Topex z nową kampanią

Zaplanowano 5 tys. emisji spotów w TV. Kampanię przygotowały agencja What i dom mediowy Arena.

26 sierpnia 2014

Predator zagra na Instagramie

Adidas organizuje pierwszą grę dla użytkowników serwisu.

26 sierpnia 2014

Zdrowe żywienie dzieci podstawą kampanii "Back to school" Lidla

Działania realizowane są przez GPD, VML i Havas Media.

26 sierpnia 2014

Agata Domaradzka odeszła z PZ Cussons

Z firmą rozstał się brand manager.

26 sierpnia 2014

Warszawscy studenci nagrodzeni przez Google'a

Zespół studentów trzech warszawskich uczelni zdobył tytuł światowych zwycięzców Google Online Marketing Challenge 2014.

26 sierpnia 2014

Michałki z Wawelu wracają z kampanią telewizyjną

Dzisiaj startuje komunikacja czekoladowych cukierków z Krakowa.

26 sierpnia 2014

Sharp i SodaStream we wspólnej promocji

Rusza promocja chłodziarko-zamrażarek Sharp, w której na kupujących czeka nagroda - ekspres do napojów SodaStream.

26 sierpnia 2014

Neckermann: o 50 proc. więcej wyjazdów na wrzesień i październik

Według statystyk biura podróży coraz więcej osób wybiera wakacje po sezonie.

26 sierpnia 2014

Xevin Lab inwestuje w dwie spółki interaktywne

Firma wspiera BoxOfAds.com i SocialLead.

26 sierpnia 2014

Doładuj komórkę w wiatach przystankowych AMS [wideo]

Agencja Tequila dla fińskiej firmy energetycznej.

26 sierpnia 2014

Pilot rusza z kampanią przygotowaną przez Peppermint

Działania reklamowe potrwają do końca września.

26 sierpnia 2014

Lux Med wybrał 24/7 Communication

W ramach współpracy konsultanci agencji zajmą się działaniami komunikacyjnymi dla prowadzonych przez grupę projektów i oferowanych produktów.

26 sierpnia 2014

Emirates po raz pierwszy w kinach [wideo]

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media, za kreację odpowiada agencja Grey Group.

26 sierpnia 2014

ContentM Group rusza z projektem BlogowoUrodowo

Oferta reklamowa nie będzie opierać się na tradycyjnej emisji bannerów, lecz na kontentowej współpracy z klientami bezpośrednimi.

26 sierpnia 2014

YouTube monitorowany

Pentagon i Nielsen ruszyły z monitoringiem reklam wideo.

26 sierpnia 2014

AdQuota rozwija działalność w Polsce

Country managerem będzie Rafał Staszkiewicz, a firma Looksoft zostanie partnerem strategicznym.

26 sierpnia 2014

Ilona Wiśniowska szefem sprzedaży bezpośredniej All4Affiliate

Jedna ze spółek grupy ClickAd ma nowego dyrektora.

26 sierpnia 2014

NC+ zmienia logotypy kilku kanałów

Ale Kino+, MiniMini+, TeleToon+, Kuchnia+, Domo+, Planete+ i nSport+ mają nową identyfikację wizualną.

27 sierpnia 2014

P&G wprowadza nowe warianty Head & Shoulders

Marketer rozszerza funkcjonalność produktów jednej z kluczowych marek kosmetycznych.

27 sierpnia 2014

Red Bull i PGE wspierają reklamowo zawody hard enduro

Kampanię przygotowały K2 i ZOG.

27 sierpnia 2014

Nowa produkcja Netizens dla Grontmij Artelia Ekocentrum

Do emisji trafia nowy spot z realizacji Modernizacji Wrocławskiego Węzła Wodnego.

27 sierpnia 2014

Limitowana wersja 7Up Mojito rusza ze wsparciem

PepsiCo wspiera sprzedaż limitowanej serii gazowanego napoju.

27 sierpnia 2014

Kubuś zachęca dzieci do aktywności fizycznej

Marka Kubuś przygotowała specjalny spot z udziałem aktywnych dzieci. Za kreację odpowiada agencja Brasil. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.

27 sierpnia 2014

Bakalland rozszerza ofertę batonów funkcjonalnych

Batony Ba! pozycjonują się jako zdrowa, szkolna przekąska.

27 sierpnia 2014

Hoop Polska wprowadza limitowaną serię syropów

Paola poszerza portfolio.

27 sierpnia 2014

Sprzedaż detaliczna w Polsce rośnie

GUS poinformował, że sprzedaż detaliczna w lipcu wzrosła o 2,1 proc. r./r.

27 sierpnia 2014

Somersby przygotowuje event dla fanów marki

Wydarzenie otrzyma wsparcie reklamowe.

27 sierpnia 2014

Ponad 21 tys. stanowisk w outsourcing call center w Polsce

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz pierwszy zbadało rynek telemarketingowy.

27 sierpnia 2014

IKEA pokazała nowe spoty promujące materace i nowy katalog

Ruszyło wsparcie marketingowe nowego katalogu i produktów IKEA w obniżonych cenach autorstwa agencji Grey.

27 sierpnia 2014

Wizz Air znacząco umacnia swoje zaangażowanie w Polsce

Węgierska niskokosztowa linia lotnicza w 2015 r. zaoferuje o 25 proc. więcej miejsc w lotach z i do Polski.

27 sierpnia 2014

FoodCare ujawnia plany wobec Frugo

Linia Lemo otrzyma wsparcie, marka rozważa również wprowadzenie Frugo w butelkach PET.

27 sierpnia 2014

Nielsen oraz Pentagon oficjalnie wprowadzają monitoring YouTube

Potwierdziły się nasze wczorajsze informacje o wprowadzeniu monitoringu serwisu.