M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 sierpnia 2014

Ringier odświeża "Auto Świat"

Wydawca zmienił szatę graficzną i sposób redagowania treści.

27 sierpnia 2014

Michał Pieprzny objął stanowisko dyrektora zarządzającego Loyalty Partner Polska

Operator programu Payback ma nowego szefa.

27 sierpnia 2014

Berlinki z taneczną kampanią

Marka wystartowała z kolejnym spotem promocyjnym autorstwa Publicisu.

27 sierpnia 2014

Inter Europol Piekarnia Szwajcarska promuje czytanie

Właściciel sieci piekarni znalazł sposób na promocję niemieckiej literatury.

27 sierpnia 2014

Ile zarabia korporacyjny marketingowiec?

Firma rekrutacyjna Page Personnel opublikowała raport płac specjalistów od marketingu FMCG w oddziałach korporacji zlokalizowanych w stolicy.

28 sierpnia 2014

Havas przygotował nową kampanię Rutinoscorbinu [wideo]

Tym razem w kampanii główną rolę odgrywa ojciec rodziny.

28 sierpnia 2014

Walk Creative dla EFNI

Druga odsłona kampanii promującej Europejskie Forum Nowych Idei (EFNI).

28 sierpnia 2014

Hochland namawia do jedzenia sera

Firma rozpoczęła kampanię edukacyjną promującą sery żółte.

28 sierpnia 2014

Justyna Janawa odpowiada za komunikację Orlen Oil

Poprzednio związana była z Tesco Polska.

28 sierpnia 2014

Przychody reklamowe TVN-u w II kw. spadły o 7 mln zł

"Problemy wiosennej ramówki zostały przeanalizowane, a do ramówki jesiennej wprowadzono odpowiednie korekty" - twierdzi spółka.

28 sierpnia 2014

Telewizja głównym kanałem Aflofarmu

Producent farmaceutyczny prowadzi wsparcie reklamowe kilku marek.

28 sierpnia 2014

Atmedia będzie sprzedawać reklamy w CDP.pl

Broker poszerza ofertę obsługiwanych witryn.

28 sierpnia 2014

Mosqi.to rozpoczyna pracę dla Walutomatu

Nowy projekt komunikacyjny opracowany przez agencję ruszy tej jesieni.

28 sierpnia 2014

Tarczyński rusza z promocją kabanosów

Ruszyły działania promocyjne promujące wariant Exclusive Go.

28 sierpnia 2014

VML uruchamia dział innowacji

Pokierują nim Marcin Krawczyński, innovation director, i Piotr Rachtan, creative technologist.

28 sierpnia 2014

Olgierd Dobrzyński na czele połączonych struktur Discovery i Eurosportu

Discovery i Eurosport integrują w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce struktury dystrybucji.

28 sierpnia 2014

Profi wprowadza nowe pasty do smarowania kanapek

Firma nie wyklucza marketingowego wsparcia produktu jesienią.

28 sierpnia 2014

Łukasz Ogonowski dołączył do zespołu komunikacji PZU

Poprzednio związany był z agencjami PR.

28 sierpnia 2014

Pekpol wspiera sprzedaż swoich kabanosów

Firma idzie tropem Tarczyńskiego.

28 sierpnia 2014

Mario Cvitkovic nowym prezesem Virgin Mobile Polska

Ostatnio kierował marketingiem operatora komórkowego VIPnet w Chorwacji.

29 sierpnia 2014

Edward Korbel nie pracuje już w VML

Z agencją związany był od grudnia 2013 r.

29 sierpnia 2014

Interia uruchamia nową sieć reklamową

AdStyle Network rozpocznie działanie we wrześniu i pokieruje nią Dorota Kapturowska.

29 sierpnia 2014

Cut Cut rozpoczyna współpracę z Samsung Electronics Polska

Marketer wybrał dom produkcyjny.

29 sierpnia 2014

Krispol poszerza kampanię o spoty radiowe

Emisja obejmuje stację RMF FM.

29 sierpnia 2014

E_misja Interactive 360 współtworzyła strategię firmy Wainman Hawaii

Agencja jest współodpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii marketingowej marki sprzętu kitesurfingowego.

29 sierpnia 2014

Facebook targetuje reklamy według prędkości łącza

Nowa funkcja jest odpowiedzią na potrzebę marketerów chcących docierać z przekazem globalnie, niezależnie od typu urządzenia czy prędkości połączenia.

29 sierpnia 2014

Unilever wprowadza preparaty Neutral

Pod marką będą dostępne nie tylko kosmetyki, ale także środki piorące.

29 sierpnia 2014

Dekoral "pokoloruje" PKiN

Nową aktywację OOH realizuje Biuro Podróży Reklamy.

29 sierpnia 2014

Nowy duet i jesienne nowości w RMF FM

Do zespołu dołącza Katarzyna Wilk, która wraz z Kamilem Baleją poprowadzi pasmo popołudniowe.

29 sierpnia 2014

Dr Irena Eris bez szefa marketingu

Iwona Błońska-Orzoł odeszła z firmy.

29 sierpnia 2014

Kit Kat w nowej odsłonie

Nestle niebawem wesprze nową recepturę batonu kampanią w internecie i materiałami POS.

29 sierpnia 2014

FoodCare sponsorem Akademii Piłkarskiej Wisła Kraków

Na koszulkach młodych piłkarzy pojawią się logotypy marek Frugo i 4Move.

29 sierpnia 2014

Wyniki Grupy Cyfrowego Polsatu w górę

Oferta SmartDOM przyciągnęła od lutego ponad 300 tys. klientów.

29 sierpnia 2014

Filip Gąsior dołącza do RDC

Polskie Radio RDC ma nowego prezentera.

29 sierpnia 2014

Orange namawia do zmiany operatora [wideo]

Nowa kampania Publicis dla Orange.

29 sierpnia 2014

Kampania MultiMobile Multimedia Polska autorstwa Directors

Firmy nawiązały współpracę na podstawie przeglądu ofert.

29 sierpnia 2014

FoodCare z ponownym poszerzeniem portfolio Blacka

Na sklepowe półki trafia Black Sex Energy.

29 sierpnia 2014

Tesco dba o zdrowe apetyty

Firma wprowadza specjalną stronę internetową i aplikację dla zainteresowanych zdrowym żywieniem. Za kreację strony internetowej i aplikacji odpowiada agencja CzArt.

29 sierpnia 2014

Telefony marki Philips wracają na rynek

Za ich wprowadzenie odpowiada chińska spółka Sangfei.

29 sierpnia 2014

Jan Złotorowicz redaktorem wydań w "Super Expressie"

Powiększyło się grono redaktorów tabloidu.

29 sierpnia 2014

Polsat Media przejmuje obsługę Travel Channel

Dom sprzedaży Grupy Polsat przejmuje kanał dotąd obsługiwany przez Atmedia.

29 sierpnia 2014

Dwie polskie agencje nominowane do Clio Awards

Poznaliśmy wszystkie short-listy.

29 sierpnia 2014

180heartbeats redukuje zespół po stracie Nivei

Agencja jednocześnie planuje zatrudnienie teamu kreatywnego.

29 sierpnia 2014

Carat tworzy zespół kreatywno-mediowo-technologiczny

Dom mediowy przejmuje specjalistów z Isobar i tworzy interdyscyplinarny zespół. Z firmą rozstają się cztery osoby.

1 września 2014

Havas Worldwide Warsaw z nową kampanią dla Orange dla Firm [wideo]

Operator po raz kolejny odwołuje się do bohaterów serialu "Rodzinka.pl".

1 września 2014

WP zmienia stronę główną, logo i rusza z ofensywą reklamową [wideo]

Kampanię przygotowała nowa agencja Wirtualnej Polski - Scholz & Friends Warszawa.

1 września 2014

Piotr Gliniecki odpowiada za sprzedaż w BrandTube

Do końca roku nad sprzedażą produktów i usług marki BrandTube pracować ma dziewięciu new business managerów.

1 września 2014

Polsat rusza z kampanią jesiennej ramówki

W spocie ramówkowym nadawca zastosował wiele technik wizualnych.

1 września 2014

We wrześniu Poczta podejmie decyzje o przyszłości "Poczta TV"

Po wydaniu trzech numerów firma oceni potencjał projektu.

1 września 2014

Mindshare Polska ze specjalną akcją dla Uniqa na US Open

Agencja założyła specjalny serwis na Onecie w związku z turniejem tenisowym.