M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 września 2014

Tribal DDB i PHD Media Direction z kampanią JoyBox dla Big Milka

Interaktywna lodówka w Warszawie.

1 września 2014

URE zaktywizuje marketingowo dostawców prądu?

Zmiany zapowiadane przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki mogą sprawić, że firmy energetyczne zaczną aktywniej niż dotąd zabiegać o konsumentów i rywalizować ceną. Mogłoby się to przełożyć na ich aktywność marketingowo-reklamową.

1 września 2014

Tomasz Szkodziński creative directorem w VML

Awans w krakowskim oddziele agencji.

1 września 2014

VoD.pl nawiązało współpracę ze Studiem Zebra

Biblioteka serwisu wzbogaci się o nowe pozycje.

1 września 2014

Bartek Tyrawski prezesem zarządu Promotor United Entertainment

Lucyna Bilka-Chądzyńska pozostaje w zarządzie spółki na stanowisku wiceprezesa.

1 września 2014

Isobar Poland przygotował niestandardową akcję dla Fundacji Itaka

Dzięki wsparciu Lotniska Chopina w Warszawie Fundacja Itaka zyskała nowy sposób dotarcia do odbiorców z apelem o pomoc w poszukiwaniu zaginionych.

1 września 2014

SocialPylon będzie zbierał dane o mistrzostwach świata w siatkówce mężczyzn

Dane będą prezentowane na stronie http://strefasiatkowki.pl/.

1 września 2014

Grupa K2 mimo rekordowego przychodu ponownie notuje stratę netto

34,7 mln zł przychodu 1,1 mln zł straty po pierwszym półroczu.

1 września 2014

RMF Maxxx hucznie obchodzi 10-lecie

Stacja ma w planach rozdanie 200 smartfonów Nokia X, odświeża swoją stronę i przygotowuje się do jesieni.

1 września 2014

Radio Zet Gold idzie tropem lokalności

Stacja należąca do Grupy Eurozet proponuje nową ramówkę.

1 września 2014

Po I półroczu Multimedia Polska miała 24,1 mln zł zysku

Dostawca usług zanotował też 351,3 mln zł przychodu w pierwszej połowie roku.

2 września 2014

Goldbach Audience poszerza pakiet sportowy

Łączny zasięg serwisów zgrupowanych w pakiecie Sport sieci Goldbach Audience to 4,68 mln real users.

2 września 2014

Michał Wiśniewski będzie head of social media w Cheil Poland

Poprzednio pełnił funkcję head of dirtect sales w Isobar Poland.

2 września 2014

Mardom Home wybiera Schulz Brand Friendly

Nowy klient agencji.

2 września 2014

Damian Zapłata prezesem zarządu First Data Polska

Były szef programu Payback zmienił pracodawcę.

2 września 2014

The Practice dołącza do MSL Group

Sebastian Hejnowski, odpowiedzialny za MSL Group w regionie, zapowiada otwarcia kolejnych biur w Europie.

2 września 2014

Atmedia Interactive awansuje i zatrudnia

Awansowała Joanna Szefler - przejmie obowiązki Radosława Gołąba, który rozstaje się z firmą.

2 września 2014

Dziewięć kolejnych sal w ofercie Multikino Media

Po poszerzeniu oferty Multikino Media będzie reprezentować 52 kina, w tym 32 sieci Multikino.

2 września 2014

Databroker i Bauer Media tworzą bazę danych czytelników

Konsumencka baza zbiera dane czytelników pism telewizyjnych i kobiecych.

2 września 2014

Lee otwiera pierwszy samodzielny sklep w Polsce

Do tej pory VF Polska Distribution prowadziła sklepy dwubrandowe - Lee i Wrangler.

2 września 2014

Radosław Kotarski w reklamach Banku Millennium

Twórcą nowego formatu komunikacji reklamowej z autorem popularnych Polimatów jest agencja Change, która w ubiegłym miesiącu obroniła w przetargu ten budżet.

2 września 2014

Telewizja Puls na plusie

Stacja poinformowała, że jej aktualne udziały w rynku wynoszą 5,5 proc.

2 września 2014

Agenci w kampanii Proamy

Ubezpieczyciel rozpoczyna kampanię promującą rolę agentów w sprzedaży polis. Kreacja została przygotowana przez agencję Change Integrated, media zakupił MediaCom.

2 września 2014

Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" ponownie na pomoc pszczołom

Firma podsumowała dotychczasowe działania na rzecz ratowania pszczół i na przyszły rok zapowiada kolejne.

2 września 2014

Nowy team kreatywny w Change Integrated

Monika Duch i Michał Zaczek dołączają do zespołu agencji.

2 września 2014

Stacja RMF odsłania kolejne zmiany w ramówce

RMF FM wprowadza w "Faktach" bloki tematyczne i zmienia prowadzących serwisy.

2 września 2014

Ubezpieczenie auta w kiosku Ruchu

Dzięki współpracy z Benefią Ruch wchodzi na rynek ubezpieczeniowy. Na razie nie planuje działań komunikacyjnych.

2 września 2014

Green Up ma pomagać ożywić miejską przestrzeń

Startuje konkurs marki z portfolio Herbapolu Lublin.

2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

2 września 2014

Przemysław Kwieciński przeszedł do zespołu Isobar Poland

Jako group account manager będzie odpowiedzialny za obsługę Procter & Gamble.

2 września 2014

Przychody Rainbow Tours ze sprzedaży wycieczek w I poł. br. wzrosły o 40 proc.

Touroperator zasługę przypisuje poszerzeniu oferty produktowej i skutecznej komunikacji marketingowej.

2 września 2014

Orange szykuje się do przetargu na dom mediowy

Wkrótce ruszy jeden z największych tegorocznych przetargów na planowanie i zakup mediów.

2 września 2014

Fokus TV rusza z miesięczną kampanią

Działania będą prowadzone na nośnikach OOH w ośmiu miastach Polski.

2 września 2014

4You Airlines pod lupą UOKiK

Urząd zbada, czy firma sprzedająca bilety lotnicze nie wprowadza konsumentów w błąd.

2 września 2014

BPH powraca z 2. edycją promocji "Wróć do mnie"

Bank promuje pożyczki gotówkowe.

2 września 2014

Samsung reklamuje telewizory z zakrzywionym ekranem

W ramach promocji do zakupionego telewizora producent dodaje tablet. Za kampanię promującą telewizory Curved UHD odpowiadają agencje Cheil, Starcom oraz Havas PR Warsaw.

3 września 2014

Monika Szulc-Wąsikowska w zarządzie Infor Biznes

Wraz z Ewą Świstuniuk tworzą dwuosobowy zarząd spółki. Kierowanie Centrum Reklamy wydawcy przejęła Katarzyna Jasińska-Szulc.

3 września 2014

Unilever po akcji SAR skróci terminy płatności

Gigant FMCG zawarł porozumienie ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.

3 września 2014

Piątka do wyboru w kampanii agencji Publicis dla Orange [wideo]

Kreacje będą emitowane w telewizji i stacjach radiowych.

3 września 2014

Wedel z poszerzeniem portfolio i promocją konsumencką

Lotte Wedel inwestuje w duże tabliczki i zaprasza konsumentów do brania udziału w promocji "Wedlomania".

3 września 2014

Morkowski nowym CEO polskiego oddziału Saatchi & Saatchi

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym managing directorem agencji.

3 września 2014

Mindshare zbadał trend multiscreeningu

Najwięcej czasu - średnio ponad trzy godziny dziennie - spędzamy, używając komputera (stacjonarnego lub laptopa).

3 września 2014

Kotanyi sponsorem programów "MasterChef" i "Pyszne 25"

Markę ulokował dom mediowy Maxus.

3 września 2014

Dalkia Polska po miesiącu zmienia dyrektora ds. komunikacji

Magdalenę Kempiński, która objęła to stanowisko z początkiem sierpnia, zastępuje Adam Rafalski.

3 września 2014

Grupa Sfinks zwiększa zysk netto w pierwszym półroczu

Grupa osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 82,4 mln zł.

3 września 2014

Joanna Borczak dyrektorem marketingu Euromedic

Poprzednio związana była z firmą Medim, gdzie również odpowiadała za działania marketingowe.

3 września 2014

DrWitt wprowadza "jabłko funkcjonalne"

Marka Agros-Novej poszerza portfolio soków.

3 września 2014

Superpolisa kusi agentów ubezpieczeniowych

Internetowy broker chce rozwijać się także na bazie współpracy z agentami ubezpieczeniowymi.

3 września 2014

Winiary osładza powrót do szkoły

Wystartowała nowa kampania budyniu.

3 września 2014

Havas PR Warsaw dla Centrum Posnania

Agencja jest odpowiedzialna za nowy projekt Apsys Polska, dewelopera, operatora i globalnego zarządcy wielofunkcyjnych centrów handlowych i powierzchni rozrywkowych.