M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 września 2014

Redan zadowolony z przyjęcia jesiennej kolekcji

Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w sierpniu - obroty wyniosły 46,6 mln zł i wzrosły o 10,8 proc. w skali rok do roku.

8 września 2014

Startuje kampania STS

Bukmacher rozpoczyna akcję informującą o sponsorowaniu piłkarskiej reprezentacji Polski.

8 września 2014

Trader.com partnerem WP

Współpraca polegać będzie na zasileniu kontentem ogłoszeniowym sekcji ogłoszenia.wp.pl.

8 września 2014

Robert Smaza dyrektorem sprzedaży w Stopklatka.pl

Do Stopklatki przechodzi z Grupy Onet.

8 września 2014

Kruk emocjonalnie zachęca do spłaty długów [wideo]

Grey i Easymedia realizują nową kampanię firmy zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami.

8 września 2014

Rusza nowa kampania Perły przygotowana przez Raymond [wideo]

Perła - Browary Lubelskie SA przygotowały nową kampanię, która będzie prowadzona w TV, na outdoorze oraz w internecie.

8 września 2014

DDB Warszawa dla McDonald's [wideo]

W postać Legendy Burgerów wcielił się Michał Milowicz.

8 września 2014

Peppermint wybrał Zortrax

Akcja "Wybieramy klienta" dobiegła końca.

8 września 2014

Raiffeisen Polbank i Wizz Air uruchamiają wspólny program lojalnościowy

Posiadacze partnerskich kart kredytowych i debetowych otrzymają dostęp do klubu Wizz Air gwarantującego zniżki na zakup biletów lotniczych przewoźnika. Intensywną kampanię w internecie przygotował Starcom.

8 września 2014

Bankomaty Cash 4 You zmienią się w Planet Cash

Firma ITCard, operator tej sieci, drugiej po Euronecie, ma ich obecnie 1,2 tys., a do końca br. postawi kolejne 0,5 tys. Wszystkie mają mieć czytniki biometryczne.

8 września 2014

Emirates wchodzi z kampanią do TV

Linie lotnicze zdecydowały się na sponsoring programów. Za kreację odpowiada agencja Grey.

8 września 2014

Twingo w kampanii Publicis dla marki Renault [wideo]

Na potrzeby kampanii agencja przygotowała łącznie sześć spotów telewizyjnych.

8 września 2014

VoD Filmbox Live rozpoczął współpracę z RTV Saturn

Akcja promocyjna sieci sklepów i mobilnej aplikacji.

8 września 2014

T-Mobile rusza z drugą odsłoną kampanii taryf Jump!

Filmy reklamowe wyreżyserował Trevor McMahan, laureat Złotych Lwów i Young Director Awards, który pracował wcześniej m.in. dla McDonald's i Google.

8 września 2014

Polskapresse kupuje Express Media

Wartość transakcji pozostaje tajemnicą handlową.

8 września 2014

Startuje kampania promująca sport w NC+ [wideo]

Kreacje do kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland.

8 września 2014

Walmark i McCann rozpoczynają współpracę

Marketer planuje kampanię reklamową.

9 września 2014

Spotify prezentuje nowe formaty reklamowe

Video takeover i sponsored sessions są już dostępne dla reklamodawców.

9 września 2014

Eurobank z kurtuazyjnym podziękowaniem dla klientów

Ruszyła nowa kampania banku.

9 września 2014

Plush ma być wiodącą marką prepaid Polkomtela

Dzięki niej operator ma nadzieję skuteczniej rywalizować z Nju. Mobile i Playem.

9 września 2014

Rusza projekt "Zwolnieni z teorii"

Za działania komunikacyjne odpowiadają 180heartbeats + Jung v. Matt, MEC i Charyzma.

9 września 2014

Izabela Kurczewska i Maciej Nowicki jurorami Eurobest

Będą oceniać kategorie branded content & entertainment oraz outdoor and radio.

9 września 2014

Divante przygotowało sklep internetowy Reserved

Nowa realizacja agencji specjalizującej się w rozwiązaniach e-commerce.

9 września 2014

Nescafe ujednolica komunikację na świecie

Globalne działania Nestle dotarły do Polski.

9 września 2014

PKO BP reklamuje płacenie brelokami i zegarkami zbliżeniowymi

Bank rozpoczyna konkurs dla studentów, w którym do wygrania jest 15 tysięcy podwójnych biletów do kina Cinema City i trzy Nissany Micra. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, komunikację w internecie zaś OS3.

9 września 2014

Adidas silnie wspiera kosmetyki w internecie

Dwie kampanie zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

9 września 2014

"Art & Business" w nowej odsłonie na 25-lecie

Miesięcznik zaprezentował się w nowej odsłonie graficznej autorstwa Bartosza Gałkowskiego.

9 września 2014

Rusza promocja konsumencka marki Chupa Chups

Za kreację i organizację całościowej akcji odpowiada Kropka Bordo.

9 września 2014

Stopklatka TV rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Telewizja, kina, OOH i prasa to zaplanowany miks mediowy.

9 września 2014

Freshmarket rusza z pierwszą kampanią telewizyjną [wideo]

Koncepcja komunikacji oparta jest na spotach reklamowych, do których znaną piosenkę "I say a little prayer" zaśpiewali Kayah i Andrzej Piaseczny. W ten sposób sieć chce komunikować świeżość. Za kreację kampanii i produkcję spotu odpowiada agencja Grey, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

9 września 2014

Polmlek inwestuje w rozwój

Właściciel marki Warmia kupił zakład w Makowie Mazowieckim i ma w planach kolejne przejęcia.

9 września 2014

Microsoft zmienia MSN, w planach nowe usługi dla reklamodawców

Portal po dużych zmianach - pierwszy poważny krok na polskim rynku.

9 września 2014

Klaudia Chylak digital production directorem Havas Worldwide

Przez ostatnie trzy lata była związana z należącą do Dentsu Aegis Network agencją Hypermedia Isobar, gdzie odpowiadała za projekty dla Procter & Gamble.

10 września 2014

GroupOne kupuje telewizję przez Maxusa

Dom mediowy z GroupM pracuje dla lokalnych agencji.

10 września 2014

VML traci obsługę Lecha

Kompania Piwowarska nie podaje na tym etapie, kto dalej będzie zajmował się komunikacją Lecha w internecie.

10 września 2014

OMD prezentuje badanie oglądalności seriali

Internauci za sezon ulubionego serialu byliby skłonni zapłacić nie więcej niż 10-15 zł, czyli mniej, niż za pojedynczy bilet do kina.

10 września 2014

Red Bull wraca do komiksowej kampanii

Marka emituje spoty wyświetlane w pierwszej połowie roku.

10 września 2014

Schulz Brand Friendly przygotował zagraniczną kampanię dla Essilora

Kampania marki JZO wchodzi na na rynki słoweński, czeski i rumuński.

10 września 2014

Danone zachęca do dzielenia się posiłkiem

Kampania promująca działania koncernu będzie emitowana w internecie i radiu.

10 września 2014

Kampania lalek Barbie ma angażować dzieci do działania [wideo]

Za pomocą aplikacji typu talent show dziewczynki mogą uczyć się śpiewać i tańczyć do piosenki Barbie oraz wziąć udział w konkursie.

10 września 2014

Kubuś promuje drugie śniadania

W ramach akcji marka Maspeksu rozda 100 tys. śniadaniówek. Za kreację projektu odpowiada agencja Brasil. Za zakup mediów - dom mediowy Mindshare.

10 września 2014

Tribal DDB stworzył wirtualną recepcję w biurze McDonald’s

Instalacja jest udostępniana do końca trwania kampanii "Mój burger".

10 września 2014

Norbert Mazur w zespole Reprise Media

Raportuje do Anny Gruszki, chief digital officera IPG Mediabrands i prezesa zarządu Reprise Media.

10 września 2014

Nowa strona główna Interii

Kontent został podzielony na część lifestyle'ową i informacyjną.

11 września 2014

Beata Banaś w Sociomantic Labs

Przez ostatnie lata związana była z Goldbach Audience.

11 września 2014

Dom produkcyjny F25 ostrzega przed ukrytymi wadami mieszkań

Firma stworzyła cykl materiałów wideo o charakterze poradnikowym.

11 września 2014

"Mam talent" z aplikacją social TV

TVN zapewnia, że wprowadziła pierwszą w Polsce aplikację social TV.

11 września 2014

Piekarnia Szwajcarska wraca z promocją literatury

Tym razem na opakowaniach produktów sieci znajdą się fragmenty wierszy znanych poetów. Za pomysł oraz realizację odpowiedzialna jest Leniva Studio.

11 września 2014

AdPlayer podjęła współpracę z kolejnym wydawcą

Sieć będzie sprzedawała reklamy przy treściach GamingLive.tv.

11 września 2014

Adam Jankowski e-marketing unit managerem w PZU

Przed PZU pracował w T-Mobile jako e-communication unit manager & e-business coordinator.