M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 września 2014

DT potwierdza: będzie zmiana na czele polskiego T-Mobile

Podobno odejście Miroslava Rakowskiego uzgodniono już na początku roku.

11 września 2014

Odchodzi Vincent Lobry, wiceprezes Orange Polska, odpowiedzialny m.in. za marketing

Będzie zarządzał Telkom Kenya.

11 września 2014

Społeczności.pl przygotowały specjalną akcję dla marki Mango

W działania promujące zaangażowana została blogerka Klaudia Adaszewska.

11 września 2014

Orbit ponownie rusza z akcją ochrony dziecięcych uśmiechów

Wrigley Poland i PCK w drugiej edycji kampanii "Chroń dziecięce uśmiechy".

11 września 2014

Egmont kontynuuje akcję "Czytam sobie"

Wydawnictwo poszerza ofertę książek dla dzieci.

11 września 2014

"Viva" z nowymi rubrykami

Wydawca stawia na modę, urodę i styl.

11 września 2014

Newegg wchodzi na polski rynek

Amerykański gigant oferujący elektronikę online będzie obsługiwał klientów z Polski.

11 września 2014

Klienci Biedronki chętnie zdrapują

Sieć twierdzi, że w ciągu pierwszego tygodnia akcji promocyjnej klienci sklepów zdrapali ponad 21 tys. zwycięskich losów.

11 września 2014

BBDO autorem spotu dla Ministerstwa Sportu i Turystyki

W kampanii "Stop zwolnieniom z WF" udział wzięła Anna Lewandowska.

11 września 2014

"Kroniki Powstania Warszawskiego" na DVD i wsparte kampanią

Pierwszy na polskim rynku zapis kronik wydany na DVD wspiera kampania autorstwa Tarsago Polska.

11 września 2014

Na urodziny serwisu empikfoto.pl firma wprowadza aplikację mobilną

Serwis jest dostępny na telefony komórkowe.

11 września 2014

Advertising Reboot - 6. edycja Digital Camp

Eksperci z Microsoft Advertising, Dentsu i TV Squared o przyszłości komunikacji marketingowej.

11 września 2014

Serwis eDziecko.pl z własną aplikacją dla mam oczekujących dziecka

Działania wspiera swoim autorytetem dr Grzegorz Południewski.

11 września 2014

Stars pracuje dla Pandory

Firmy będą współpracować m.in. przy trwającym przetargu mediowym..

11 września 2014

Essilor startuje z kolejną odsłoną komunikacyjną

To już trzecia odsłona kampanii pod hasłem "Ile masz par butów? A ile okularów?". Kampania w mediach jest realizowana przez dom mediowy MediaOn.

12 września 2014

Deichmann aktywizuje się reklamowo

Rusza kampania kinowa w trzech krajach Europy.

12 września 2014

Kupony rabatowe na Newsweek.pl

Zniżki będzie można uzyskać w ponad 300 sklepach.

12 września 2014

TVN Media zawarł umowę z PAP

Wideo materiały PAP będą dostępne w serwisie X-news.

12 września 2014

Opcom wygrywa przetarg serwisu Walutomat.pl

Agencja przygotowała kampanię "Waluty lubią ruch".

12 września 2014

Nowa kolekcja w kampanii TK Maxx [wideo]

Detalista prowadzi kampanię wspólnie z Mindshare Polska.

12 września 2014

Gabriela Rzeszutek w zespole Media Forum

Poprzednio związana była z agencją Ideo.

12 września 2014

Wedel wesprze limitowaną serię KarmeLove

Lotte Wedel kontynuuje wsparcie swoich marek.

12 września 2014

BNP Paribas ponownie chwali się w reklamach wygraną w rankingu "Rzepy"

Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

12 września 2014

Tak się reklamuje Beryle z Radomia [wideo]

Agencja Just przygotowała filmy reklamowe dla radomskiego Łucznika.

12 września 2014

Opel prowadzi kampanię na rzecz bezpieczeństwa

Działania reklamowe przygotowały Scholz & Friends Warszawa oraz Carat.

12 września 2014

E_misja Interactive przygotowała nowe projekty dla Polpharmy

Agencja na stałe współpracuje z tym marketerem.

12 września 2014

Lepsze możliwości targetowania w Adkontekst

Sieć stworzyła profile socjodemograficzne zawierające takie informacje jak płeć i wiek, a także profile zawodowe definiujące branżę oraz stanowisko użytkownika.

12 września 2014

Leroy Merlin startuje z nową odsłoną kampanii

Engine, Gutenberg Networks i Starcom przygotowały kolejny etap wsparcia reklamowego.

12 września 2014

Cosmo oficjalnie rozpoczyna działalność

Członkiem zarządu i dyrektorem generalnym jest Jim Young.

12 września 2014

Filmteractive po raz czwarty

Temat przewodni i najgorętszy trend tego roku - content marketing.

15 września 2014

Premiera Prowly 1.0 wspierana jest nietypową akcją

Twórcy aplikacji zapraszają PR-owców do wspólnych przejazdów na terenie Warszawy, by pokazać im możliwości nowej usługi.

15 września 2014

Teresa Szabłowska account directorem w Ars Thanea

Dotychczas związana była z Isobar Poland, gdzie zarządzała zespołem odpowiedzialnym za przygotowywanie rozwiązań dla marek Procter & Gamble.

15 września 2014

Katarzyna Meller założyła własną agencję

Była dyr. departamentu komunikacji korporacyjnej PGE otworzyła agencję Tet.a.tet.

15 września 2014

Uzupełnienie: Media Direction OMD również uczestniczy w kampanii Mango

Dom mediowy jest zaangażowany w akcję promującą jesienną kolekcję marki odzieżowej.

15 września 2014

Delecta wprowadza na rynek nową przekąskę i wspiera ją kampanią

"Łatwe ciacho" rusza z kampanią.

15 września 2014

Aneta Świercz-Grądkowska odpowiada za komunikację reklamową MetLife

Wcześniej pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi, JWT i Netii.

15 września 2014

Cartoon Network rozpoczyna konkurs dla swoich odbiorców

Akcja skierowana jest do uczniów szkół podstawowych.

15 września 2014

77 kampanii walczy o Effie

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 6 października br.

15 września 2014

Nowy dyrektor programowy sieci Eska

Od początku października nowe stanowisko obejmie Iga Mackiewicz.

15 września 2014

Nowa promocja konsumencka Serenady w Żabce

Autorem konkursu dla marki Spomleku jest agencja Schulz Brand Friendly.

15 września 2014

Axa kupuje za 570 mln zł biznes ubezpieczeniowy mBanku

Bank i ubezpieczyciel zawrą 10-letnie umowy o bancassurance na wyłączność.

15 września 2014

Goldbach Group chce się pozbyć biznesu agencyjnego

Goldbach Interactive może odłączyć się od grupy.

15 września 2014

Radosław Kotarski w kolejnej reklamie Banku Millennium [wideo]

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, media kupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

16 września 2014

USP wraca z kampanią Pelavo Kids [wideo]

Kampanię przygotowały One Eleven i Starcom.

16 września 2014

Kraków Airport rusza z nową komunikacją B2B

Port lotniczy przekonuje, że w biznesie lepiej polegać na liczbach. Za strategię i kreację materiałów promocyjnych odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly.

16 września 2014

Paweł Popek przechodzi z PZL do Red8

Senior strategic planner zmienia agencję.

16 września 2014

Konto, którym można się podzielić - niestandardowa inicjatywa marketingowa Eurobanku

Program "Rodzina i Przyjaciele" bank reklamuje w kampanii z oczywistym udziałem Piotra Adamczyka.

16 września 2014

Facebook powołał EMEA Client Council

Do forum wymiany doświadczeń przystępują m.in. BMW, Nestlé i P&G.

16 września 2014

Tiger wprowadza aplikację budzikową

Za kreację odpowiada Young & Rubicam, za planowanie i zakup mediów - Mindshare.

16 września 2014

Nowa Bulionetka Knorr otrzyma wsparcie reklamowe

Twarzą kampanii jest szef kuchni Marco Pierre White.