M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 września 2014

Olewnik rusza ze wsparciem ATL [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Saatchi & Saatchi, XRS, Codemedia oraz dział marketingu firmy.

16 września 2014

Kulturalne spoty Kujawsko-Pomorskiego [wideo]

Za wszystkie działania promocyjne, w tym za przygotowanie spotów i planowanie oraz zakup mediów, odpowiada agencja Trzy Drugie.

16 września 2014

Wizerunkowa kampania serwisu OLX.pl

Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

16 września 2014

Ogólnopolska kampania reklamowa marki Dekoral [wideo]

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Concept House.

16 września 2014

Universal McCann powiększył zespół digital

Iwona Suwińska została nowym digital account managerem.

16 września 2014

Bank Pocztowy wprowadza pierwsze konto z dożywotnią gwarancją braku opłat

Przy tej okazji bank wprowadza też nową identyfikację wizualną. Marketer wybrał niedawno nową agencję reklamową - Ambasada.

16 września 2014

BioDermic debiutuje z kampanią w TV

Firma kosmetyczna rozpoczęła pierwszą kampanię telewizyjną swoich produktów.

16 września 2014

Microsoft i Nokia mimo fuzji na razie osobno

Nie ma jeszcze planów integracji struktur marketingowych obu firm. Oba podmioty obsługuje już jednak jeden dom mediowy - Carat.

16 września 2014

Pepsi wspiera finał akcji "Wyzwanie smaku" [wideo]

Marka informuje, że 60 proc. konsumentów biorących udział w eventach wybrało Pepsi.

17 września 2014

K2 zbyła akcje Audioteki za 10 mln zł

K2 zainwestowała w lutym 2009 r. w Audiotekę, przejmując 50 proc. udziałów oraz zapewniając wsparcie technologiczne.

17 września 2014

Firma Romana Młodkowskiego chce kupić kanał Orange Sport

Jeśli zostaną spełnione wszystkie warunki transakcji, umowa powinna wejść w życie w IV kwartale br.

17 września 2014

Social Signals chce zwiększyć efektywność kampanii performance

Firma uruchomiła narzędzie, u podstaw którego leży search i kontekstowe dopasowanie komunikatów reklamowych do intencji użytkowników portali społecznościowych.

17 września 2014

PMR: rynek produktów dla dzieci będzie rósł w najbliższych latach

Według prognoz w ciągu najbliższych pięciu lat jego wartość będzie wzrastała co roku średnio o 4 proc.

17 września 2014

Konsultacje Muzyczne zmieniają nazwę na Sirens

Firma specjalizująca się w doborze muzyki do filmów i reklam przechodzi rebranding.

17 września 2014

Marta Klawe media managerem w Unileverze

Do koncernu przeszła z domu mediowego MEC.

17 września 2014

Marek Włodarczyk dyrektorem sprzedaży w Optivo

Do nowej firmy Włodarczyk przechodzi z Axivas Poland.

17 września 2014

Esselte klientem Biura Podróży Reklamy

Osią kampanii jest program lojalnościowy skierowany do menedżerów biurowych i sekretarek.

17 września 2014

Tesco odświeża linię Value

Detalista zmienia opakowania swojej podstawowej linii produktów.

17 września 2014

Jabłka Tymbark - z polskich sadów [wideo]

Najnowszy spot marki przygotowany przez agencję Voc Events.

17 września 2014

Trzy osoby dochodzą do kreacji Gonga

Agencja powiększa zespół.

17 września 2014

Euro RTV AGD otwiera contact center na 140 osób

Centrum będzie służyć do wielokanałowej obsługi klientów.

17 września 2014

Produkcje Vena Art dla wojska nagrodzone na festiwalu filmów historycznych i wojskowych

Praca agencji reklamowej z Lublina dla wojska otrzymała dwa wyróżnienia od ministra obrony narodowej.

17 września 2014

Jesienna kampania Bakallandu

Działania obejmują radio, telewizję, internet, outdoor oraz akcje niestandardowe.

17 września 2014

Sebastian Tołwiński odchodzi z Grupy Żywiec

Z firmą żegna się rzecznik prasowy.

18 września 2014

On Board PR dla Virgin Mobile Polska

Współpracę rozpoczęto na początku sierpnia br. na czas nieokreślony.

18 września 2014

Zdasz.to z Walk [wideo]

Działania prowadzone na zlecenie Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych mają na celu promocję platformy edukacyjnej.

18 września 2014

Virgin Mobile dostało zastrzyk gotówki - prawie 170 mln zł

Pieniądze mają być przeznaczone na rozwój biznesu w Polsce i uruchomienie działalności w Turcji.

18 września 2014

Bauer poszerza formułę "Grazii"

Tytuł w I poł. br. zanotował kilkudziesięcioprocentowy spadek sprzedaży. Teraz ma mieć więcej treści lifestyle'owych i lepszą jakość edytorską.

18 września 2014

Nowa Princessa otrzymała wsparcie reklamowe [wideo]

Kampanię przygotowały Lemon Sky JWT i MEC.

18 września 2014

PMR szacuje rynek OTC na 9,6 mld zł w 2013 r.

Rynek produktów OTC rozwijał się w roku 2013 z 7,6-proc. dynamiką.

18 września 2014

Atmedia mają nowego właściciela

Grupa inwestorów przejęła od AMC biznes Atmediów.

18 września 2014

Zjednoczenie.com przygotowało nową kampanię Reserved

Agencja odpowiada za przygotowanie serwisów kampanijnych dla trzech nowych linii modowych.

18 września 2014

Joanna Cegłowska na czele nowego marketingu Raiffeisen Polbanku; Izabela Kochańska odchodzi

Joanna Cegłowska obejmie zarządzanie połączonym marketingiem detalicznym i korporacyjnym - to m.in. efekt reorganizacji struktur przez nowego starego wiceprezesa.

18 września 2014

Perfecta rusza z nową kampanią [wideo]

Kreacja została przygotowana przez agencję Walk Creative.

18 września 2014

Joanna Bosakirska dołączyła do Isobar Poland

Jako group account manager w Isobar Poland będzie odpowiedzialna za obsługę klientów: Mondeleza, Zotta, Kruszwicy, Total i L’Oreala.

18 września 2014

Internauci napiszą dialogi do reklam Tigera

Specjalna akcja promowana jest w sieci oraz TV.

18 września 2014

Polacy bardziej lojalni wobec sieci kawowych

Konsumenci coraz częściej wybierają jedną ulubioną sieć, po raz pierwszy Starbucks wyprzedził pod względem znajomości spontanicznej markę Coffeeheaven - wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.

18 września 2014

Stację Mercedes odwiedziło prawie 25 tys. gości

Współtwórcą programu wydarzeń była Grupa Warszawa.

19 września 2014

Grupa Eskadra dla Porsche

Przez trzy dni celebrowano 40-lecie modelu 911 Turbo.

19 września 2014

Andrzej Ziembicki przeszedł z The Digitals do Asap & Asap

Agencja powiększyła zespół o szefa od mediów społecznościowych.

19 września 2014

Druga odsłona kampanii NC+ [wideo]

Kreacje przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.

19 września 2014

IDream otwiera serwisokawiarnię i promuje ją kampanią

Akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem "Eksperci i kawa - serwisujemy, szkolimy, serwujemy".

19 września 2014

Mariusz Bruchacki i Paweł Krzemiński zarządzają kreacją w Kropce Bordo

Team po kilkunastu latach odszedł z Havas Worldwide Warsaw.

19 września 2014

Paweł Wiśniewski odpowiada za rozwój Blue Angels

Poprzednio pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Hypermedia.

19 września 2014

Balcerzak rusza ze wsparciem reklamowym [wideo]

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Just.

19 września 2014

Adrino wprowadza panel badawczy

Sieć chce uzyskiwać więcej informacji o użytkownikach mobilnych.

19 września 2014

WP przejmuje Domodi.pl i Homebook.pl

Grupa inwestuje w platformy e-commerce.

19 września 2014

Telewizja Republika bez prezesa i z nowym naczelnym

Tomasz Terlikowski zastąpił Bronisława Wildsteina na stanowisku szefa redakcji stacji.

19 września 2014

Vectra wprowadza nową platformę komunikacji

Hasło "Vectra. Prosty wybór" zastąpi stare: "Vectra. Dajemy więcej". Kreację opracowała Scholz & Friends, za media odpowiada Starcom.

19 września 2014

Michał Sojka wśród menedżerów firmy Thule

Thule ma nowego menedżera.