Biuro Podróży Reklamy przygotowało bloga dla IAB Polska
Do współpracy związek zaprosił 25 blogerów, którzy będą komentować zachodzące na rynku trendy i analizować zjawiska.
Spot jest emitowany w serwisach VoD oraz YouTube.
Do współpracy związek zaprosił 25 blogerów, którzy będą komentować zachodzące na rynku trendy i analizować zjawiska.
Wkrótce czwarta edycja corocznego wydarzenia branżowego organizowanego przez dom mediowy Mindshare Polska.
Justyna Bublijewska i cztery inne osoby rozstają się z agencją.
Kampania skierowana jest do sektora B2B.
Kampanię przygotowały TBWA\Warszawa i OMD.
Firma powstaje na bazie jej działalności brokerskiej.
Najprawdopodobniej bank będzie działał pod marką BGŻ BNP Paribas. Józef Wancer nie będzie prezesem.
Po raz pierwszy kategoria produktów do koloryzacji brwi będzie promowana w telewizji.
Agencja Scholz & Friends Warszawa jest autorem nowej identyfikacji wizualnej i platformy komunikacji operatora kablowego.
Za kreację i realizację komunikacji odpowiada agencja Grasp Group.
Po odejściu Pawła Wróbla Skoczylas została rzecznikiem prasowym firmy.
Zastąpił Edytę Bach, która po sześciu latach pracy pożegnała się z firmą.
Bank zmienia wizerunek, odchudził i uprościł ofertę, rusza z kampanią reklamową. Do 2017 r. chce podwoić liczbę prowadzonych kont - do 1,5 mln.
Firma ubezpieczeniowa definitywnie przyjmuje globalny branding swego właściciela. Rusza intensywna kampania rebrandingowa autorstwa PZL.
Dostawca energii zaraz po zwycięskim dla nas meczu finałowym kupił czas reklamowy w TV i prasie.
Za kreację i produkcję kampanii odpowiada Golden Submarine.
Za kreację materiałów POS odpowiada agencja Fortis.
Pięć tytułów wejdzie w skład nowego pakietu reklamowego.
Polska dołączy do 13 krajów, w których prowadzona jest już sprzedaż przez internet.
Wydawnictwo Naukowe PWN postanowiło pod marką Ravelo skonsolidować wszystkie aktywa e-commerce. Stanowisko prezesa zarządu spółki Ravelo objęła doświadczona Dorota Bachman.
Mistrzowski mecz oglądało na Polsacie i Polsat Volleyball1 9,6 mln Polaków.
Aplikacja dostała od amerykańskiej firmy 20 tys. dol.
Oprócz wsparcia promocyjnego jesiennych nowości, kampania obejmuje szerokie działania związane z promocją seriali produkowanych przez telewizję AXN: "Przekraczając granice" i "Zbrodnia". Ważnym elementem działań promocyjnych ma być współpraca z Sony Mobile.
Za koncept kreatywny, produkcję oraz działania w internecie odpowiada agencja reklamowa John Pitcher.
Spółka uruchomiła serwis BIQdata.pl. z materiałami analitycznymi o tematyce społecznej czy gospodarczej.
Kampanię ATL przygotowała agencja Isobar Poland i MediaCom Warszawa. Spot reżyserował Wojciech Smarzowski.
Telewizja wzrośnie o ponad 2 proc., a internet o ponad 12 proc., wynika z prognoz ZOG.
Będzie nadzorował kreację we wszystkich działach agencji.
Głównym bohaterem spotu reklamowego i mecenasem akcji promującej krótkie bloki reklamowe jest Piotr Zelt.
Ubezpieczyciel planuje stałą obecność reklamową w mediach, choć ze zmienną intensywnością.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Nowy format reklamowy może być emitowany przy uruchomieniu aplikacji, po dowolnej liczbie sekund od jej uruchomienia lub po wykonaniu konkretnej akcji.
Menedżer opuszcza dział digital, agencja już rekrutuje jego następcę.
Kompania Piwowarska nie komentuje naszych informacji.
Strona jest skierowana do klientów indywidualnych i potencjalnych partnerów firmy.
Broker poszerzył ofertę o pierwszą platformę Smart TV.
Działania reklamowe skupiają się na internecie i akcji kuponowej.
Za prowadzenie komunikacji w tym kanale odpowiada agencja Synertime.
Zasięg kampanii to ponad 130 niestandardowych nośników OOH w ośmiu różnych lokalizacjach w Polsce. Akcję przygotowuje agencja Biuro Podróży Reklamy.
W gronie dziennikarzy komentujących bieżące wydarzenia znaleźli się m.in. Bogusław Chrabota, Marcin Piasecki i Bartosz Węglarczyk.
Dom mediowy zatrudnił dwie nowe osoby.
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Dom, który dla mnie oszczędza".
Brand należący do Tan-Viet International SA pojawi się w popularnych programach i serialach stacji ogólnopolskich.
Będzie wspierał zespół realizujący projekty m.in. dla Polkomtela.
Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany.
Nadawca przygotował kanał telewizyjny powiązany z najbliższymi targami spożywczymi.