M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 września 2014

Wystartował ogólnopolski konkurs Malmy [wideo]

Spot jest emitowany w serwisach VoD oraz YouTube.

19 września 2014

Biuro Podróży Reklamy przygotowało bloga dla IAB Polska

Do współpracy związek zaprosił 25 blogerów, którzy będą komentować zachodzące na rynku trendy i analizować zjawiska.

19 września 2014

Purple Day 2014: "Zmiany. Rynek mediów poza strefą komfortu"

Wkrótce czwarta edycja corocznego wydarzenia branżowego organizowanego przez dom mediowy Mindshare Polska.

22 września 2014

Regional account director EMEA odchodzi z Ogilvy & Mather Advertising

Justyna Bublijewska i cztery inne osoby rozstają się z agencją.

22 września 2014

Insignia przygotowała akcję promocyjną dla firmy Total

Kampania skierowana jest do sektora B2B.

22 września 2014

Nowy Nissan Juke ze wsparciem reklamowym [wideo]

Kampanię przygotowały TBWA\Warszawa i OMD.

22 września 2014

Kinga Dołęga-Lesińska zakłada własną sieć kinową

Firma powstaje na bazie jej działalności brokerskiej.

22 września 2014

Po połączeniu BGŻ BNP Paribas będzie siódmym bankiem na rynku

Najprawdopodobniej bank będzie działał pod marką BGŻ BNP Paribas. Józef Wancer nie będzie prezesem.

22 września 2014

Delia Cosmetics debiutuje z kampanią henny do brwi

Po raz pierwszy kategoria produktów do koloryzacji brwi będzie promowana w telewizji.

22 września 2014

Vectra startuje z rodzinną kampanią

Agencja Scholz & Friends Warszawa jest autorem nowej identyfikacji wizualnej i platformy komunikacji operatora kablowego.

22 września 2014

Powrót kampanii TV serów pleśniowych Hochland

Za kreację i realizację komunikacji odpowiada agencja Grasp Group.

22 września 2014

Kamila Windak w zespole TVN Media

Przez wiele lat związana była z obecną NC+.

22 września 2014

Joanna Skoczylas awansowała w Grupie Generali

Po odejściu Pawła Wróbla Skoczylas została rzecznikiem prasowym firmy.

22 września 2014

"Gazeta Stołeczna" z nowym naczelnym

Michał Wybieralski nowym szefem redakcji.

22 września 2014

Piotr Czarniak objął stanowisko PR managera spółki Hoop Polska

Zastąpił Edytę Bach, która po sześciu latach pracy pożegnała się z firmą.

22 września 2014

Anioły w Banku Pocztowym

Bank zmienia wizerunek, odchudził i uprościł ofertę, rusza z kampanią reklamową. Do 2017 r. chce podwoić liczbę prowadzonych kont - do 1,5 mln.

22 września 2014

MetLife żegna się z Amplico - rusza rebranding

Firma ubezpieczeniowa definitywnie przyjmuje globalny branding swego właściciela. Rusza intensywna kampania rebrandingowa autorstwa PZL.

22 września 2014

Smutny autobus - druga odsłona [wideo]

K2 dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.

23 września 2014

PGE dziękuje siatkarzom od razu po mundialu [wideo]

Dostawca energii zaraz po zwycięskim dla nas meczu finałowym kupił czas reklamowy w TV i prasie.

23 września 2014

Nowa kampania Idea Expert [wideo]

Za kreację i produkcję kampanii odpowiada Golden Submarine.

23 września 2014

Nowa butelka Kropli Beskidu 0,75 l

Za kreację materiałów POS odpowiada agencja Fortis.

23 września 2014

Agora tworzy pakiet reklamowy Prestiż

Pięć tytułów wejdzie w skład nowego pakietu reklamowego.

23 września 2014

IKEA wejdzie w e-commerce w 2016 r.

Polska dołączy do 13 krajów, w których prowadzona jest już sprzedaż przez internet.

23 września 2014

PWN w ramach Ravelo chce wzmacniać sprzedaż online

Wydawnictwo Naukowe PWN postanowiło pod marką Ravelo skonsolidować wszystkie aktywa e-commerce. Stanowisko prezesa zarządu spółki Ravelo objęła doświadczona Dorota Bachman.

23 września 2014

Blisko 10 mln widzów oglądało siatkarski finał MŚ Polska - Brazylia

Mistrzowski mecz oglądało na Polsacie i Polsat Volleyball1 9,6 mln Polaków.

23 września 2014

Google dofinansował NapoleonCat

Aplikacja dostała od amerykańskiej firmy 20 tys. dol.

23 września 2014

AXN promuje jesienne nowości

Oprócz wsparcia promocyjnego jesiennych nowości, kampania obejmuje szerokie działania związane z promocją seriali produkowanych przez telewizję AXN: "Przekraczając granice" i "Zbrodnia". Ważnym elementem działań promocyjnych ma być współpraca z Sony Mobile.

23 września 2014

Adam Wajrak promuje wrześniową premierę serii "Moja dżungla" w Polsat Viasat Nature

Za koncept kreatywny, produkcję oraz działania w internecie odpowiada agencja reklamowa John Pitcher.

23 września 2014

Agora uruchamia serwis z danymi

Spółka uruchomiła serwis BIQdata.pl. z materiałami analitycznymi o tematyce społecznej czy gospodarczej.

23 września 2014

Rozpoczyna się wsparcie marki Ranigast [wideo]

Kampanię ATL przygotowała agencja Isobar Poland i MediaCom Warszawa. Spot reżyserował Wojciech Smarzowski.

23 września 2014

ZOG prognozuje blisko 2-proc. wzrost rynku

Telewizja wzrośnie o ponad 2 proc., a internet o ponad 12 proc., wynika z prognoz ZOG.

23 września 2014

Cezary Zieliński dyrektorem kreatywnym Polymusa

Będzie nadzorował kreację we wszystkich działach agencji.

23 września 2014

Moje Kino rozpoczyna kampanię [wideo]

Głównym bohaterem spotu reklamowego i mecenasem akcji promującej krótkie bloki reklamowe jest Piotr Zelt.

23 września 2014

MetLife zapowiada stałą obecność reklamową

Ubezpieczyciel planuje stałą obecność reklamową w mediach, choć ze zmienną intensywnością.

23 września 2014

Evolution Media Net rozpoczyna współpracę z GamingLive.tv

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

23 września 2014

Adrino wprowadza splash screen

Nowy format reklamowy może być emitowany przy uruchomieniu aplikacji, po dowolnej liczbie sekund od jej uruchomienia lub po wykonaniu konkretnej akcji.

24 września 2014

Michał Taranta odchodzi z Havas Media

Menedżer opuszcza dział digital, agencja już rekrutuje jego następcę.

24 września 2014

Lubię To przejmuje obsługę Lecha

Kompania Piwowarska nie komentuje naszych informacji.

24 września 2014

Goldbach Interactive odświeża serwis Bakomy

Strona jest skierowana do klientów indywidualnych i potencjalnych partnerów firmy.

24 września 2014

Atmedia partnerem sprzedaży reklam Samsung Smart TV w Polsce

Broker poszerzył ofertę o pierwszą platformę Smart TV.

24 września 2014

Epower.pl wchodzi na rynek i zaczyna kampanię

Działania reklamowe skupiają się na internecie i akcji kuponowej.

24 września 2014

Malma wchodzi na Instagram

Za prowadzenie komunikacji w tym kanale odpowiada agencja Synertime.

24 września 2014

Lux Med rozpoczyna akcję "Drzewa życia"

Zasięg kampanii to ponad 130 niestandardowych nośników OOH w ośmiu różnych lokalizacjach w Polsce. Akcję przygotowuje agencja Biuro Podróży Reklamy.

24 września 2014

WP produkuje wideo z "Rzeczpospolitą"

W gronie dziennikarzy komentujących bieżące wydarzenia znaleźli się m.in. Bogusław Chrabota, Marcin Piasecki i Bartosz Węglarczyk.

24 września 2014

Rojewska i Kulczyńska dołączyły do zespołu Value Media

Dom mediowy zatrudnił dwie nowe osoby.

24 września 2014

Pierwsza realizacja Fabryki Komunikacji Społecznej dla MŚ [wideo]

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Dom, który dla mnie oszczędza".

24 września 2014

Maxus lokuje w TV markę TaoTao

Brand należący do Tan-Viet International SA pojawi się w popularnych programach i serialach stacji ogólnopolskich.

24 września 2014

Nikodem Sarna dołączył do Codemedia

Będzie wspierał zespół realizujący projekty
 m.in. dla Polkomtela.

24 września 2014

Nowe osoby w client service Ogilvy & Mather

Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany.

24 września 2014

TVP uruchamia kanał na żądanie wspierający targi Polagra Food

Nadawca przygotował kanał telewizyjny powiązany z najbliższymi targami spożywczymi.