M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 września 2014

Liberty Direct uruchamia internetową platformę "Pogromcy złośliwości"

Firma będzie zamieszczała na niej porady o tematyce podróżniczej, motoryzacyjnej i mieszkaniowej.

24 września 2014

Google reklamuje własne rozwiązania reklamowe [wideo]

Kreacja została stworzona przez agencję BBH London.

24 września 2014

Samsung świętuje siatkarski sukces Polski

Aby uczcić zdobyty przez siatkarską reprezentację tytuł Mistrzów Świata, firma rozda etui do tabletów.

24 września 2014

Ogłoszono skład jury Beat the Drum for Change 2014

Warszawski oddział DDB reprezentuje Magdalena Drozdowska, deputy creative director. Deadline składania zgłoszeń do konkursu przedłużony do 26 września.

24 września 2014

Branża AGD zwiększa wydatki na reklamę

Bosch/Siemens, Amica i Samsung - to trójka top reklamodawców po I połowie roku. Wydatki branży w porównaniu z ub.r. wzrosły w tym okresie o 32 proc. i wyniosły 110,5 mln zł.

25 września 2014

Łukasz Wieszczyński awansuje na senior sales managera w Multikino Media

Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sprzedaży reklamy kinowej z oferty brokera Multikino Media, a także koordynowanie projektów prosprzedażowych.

25 września 2014

Mobilne płatności Visa już w Polsce

Jako pierwszy to rozwiązanie wdrożył BZ WBK. Kolejni gracze też nad nim pracują.

25 września 2014

Tamaris reklamuje się w telewizji

Niemiecki producent ruszył z kampanią promocyjną swojej marki butów.

25 września 2014

Redan wycenił swoje marki na prawie 90 mln zł

Wyceniając i przenosząc prawa do marek do jednej spółki (tymczasowo), firma odzieżowa porządkuje kwestie praw własności.

25 września 2014

Okocim oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji

Okocim SA zastąpi Grupę Żywiec w roli "Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski". Marka będzie wspierała teraz dwie dyscypliny: piłkę nożną i siatkówkę.

25 września 2014

Goldbach Interactive powiększa zespół

Do agencji dołączył Tomasz Cirmirakis.

25 września 2014

Kampania promocyjna Tchibo [wideo]

Za kreację spotów odpowiada DDB Warszawa.

25 września 2014

Digital One i PBI wydadzą raport o content marketingu

Opracowanie będzie częścią grudniowego wydania "Media & Marketing Polska".

25 września 2014

Launch gry "The Sims 4" ze wsparciem reklamowym [wideo]

Adaptacją reklamy zajęła się Spółdzielnia Artystyczna.

25 września 2014

Nowa marka smartfonów Wiko wchodzi do Polski

Francuska firma chce powalczyć na naszym rynku. Bez umów z operatorami. Szykuje kampanię launchową i będzie szukała agencji.

25 września 2014

Piotr Cyrwus w reklamie Agito.pl [wideo]

Sklep internetowy z grupy Allegro prowadzi kampanię. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad produkcją odpowiada agencja The Digitals. Za zakup mediów Universal McCann.

25 września 2014

CommuniCanDo dla marki kosmetycznej

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

25 września 2014

Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie! szykuje kampanię społeczną

Za pomysł i realizację odpowiada agencja Isobar Poland i spółki grupy Dentsu Aegis Network, w tym domy mediowe Carat i Vizeum oraz agencje Posterscope i iProspect.

25 września 2014

Proama rośnie najszybciej w rynku OC

Jak wyliczył "Dziennik Ubezpieczeniowy", Proama w minionym półroczu zanotowała najwyższą dynamikę wzrostu w rynku OC wśród towarzystw ubezpieczeniowych.

25 września 2014

"Engineering Tomorrow" - globalna kampania Danfoss [wideo]

Polska część kampanii obejmie działania w prasie branżowej i internecie oraz aktywności bezpośrednio kierowane do klientów, instalatorów, dystrybutorów i projektantów - w tym spotkania, prezentacje i konkursy.

25 września 2014

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak pokierują kreacją FCB Warsaw

Zakończono rekrutację na stanowisko zajmowane wcześniej przez Roberta Kubickiego.

25 września 2014

Diana Sałańska w Value Media

Dom mediowy powiększył zespół SEM.

25 września 2014

Nowe osoby w agencji Workking.pl

Filip Dąbrowski, Ewelina Mielcarek i Mateusz Zawadzki dołączyli do agencji interaktywnej Workking.pl stworzonej przez grupę Polskapresse.

26 września 2014

Tradedoubler rozpoczyna realizację nowej strategii

Pierwszym krokiem będzie zatrudnienie 25 dodatkowych deweloperów.

26 września 2014

Limitowana edycja koneserska Specjal Bursztynowy

Wprowadzenie limitowanej edycji będzie wspierane kampanią reklamową.

26 września 2014

Alior chce kupić Meritum Bank

W celu zgromadzenia adekwatnych środków Alior zamierza wyemitować 2,35 mln nowych akcji wartych, licząc po obecnym kursie na GPW, ok. 200 mln zł.

26 września 2014

Justyna Strzelecka na czele nowej komórki Media Group

Dom mediowy tworzy zespół zajmujący się branded content.

26 września 2014

Nowa aplikacja poświęcona karierze w Orange Polska

Koncepcja kreatywna i działania digitalowe powstały przy współpracy z Havas Worldwide Warsaw.

26 września 2014

Jarosław Kaduczak odszedł z Kauflanda

Z firmy odszedł dyrektor pionu reklamy.

26 września 2014

Netizens przygotował zegar z kukułką dla Twittera

Polska agencja na targach w Kolonii stworzyła główną atrakcję dla społecznościowego portalu.

26 września 2014

Mint Media z kampanią dla Perły

Komunikacja marki w Facebooku i koncepcja kreatywna profilu korespondują ze spotem telewizyjnym Perły i claimem "Najbardziej lubelskie piwo na świecie".

26 września 2014

ZBP: z bankowości internetowej korzysta 12,26 mln osób i 1,18 mln firm

W ciągu roku liczba indywidualnych klientów korzystających z e-bankowości wzrosła o ponad 300 tys.

26 września 2014

Samsung kończy sprzedaż laptopów w całej Europie

W Polsce firma była czwartym dostawcą na rynku.

26 września 2014

Reportaż dla PR II nagrodzony Prix Italia

Reportaż zrealizowany dla Programu II Polskiego Radia przez Bartosza Panka pt. "Chcę więcej" zdobył Prix Italia na odbywającym się po raz 66. Międzynarodowym Festiwalu Radiowo-Telewizyjnym Prix Italia. To jedna z najbardziej prestiżowych nagród, nazywana "radiowym Oscarem".

26 września 2014

Bayer przejmuje marki Dicoflor, Floridral i BLF100

Marketer poszerza portfolio marek segmentu consumer care.

26 września 2014

McCann rozpoczyna akcję "Bra Cam" dla Nestle Fitness [wideo]

W mediach społecznościowych pojawił się film dokumentujący, ile razy w ciągu dnia kobiecy biust jest obserwowany przez innych.

26 września 2014

Małgorzata Szerenos group account directorem w Kropce Bordo

Group account director z Havas Worldwide Warsaw zmieniła agencję.

26 września 2014

Asus wchodzi na rynek smartfonów z marką ZenFone

Producent komputerów postanowił zawalczyć o udział w krajowym rynku telefonów. Cenowo chce zaskoczyć konsumentów.

26 września 2014

Kampania telewizyjna Flavamedu Max [wideo]

Na potrzeby tegorocznej kampanii odświeżono 30-sekundowy spot z 2012 r.

29 września 2014

RECMA weryfikuje ranking obrotów domów mediowych

Kilka miesięcy po publikacji pierwszego raportu RECMA przygotowuje poprawki. Według nich Mindshare spadł z pozycji czwartej na szóstą.

29 września 2014

Interia rusza z jesiennym wsparciem [wideo]

Łączny budżet kampanii w mediach to ok. 15 mln zł.

29 września 2014

134 projekty zgłoszone do Mixx Awards

Kategoria kampania wizerunkowa ma najwięcej zgłoszeń.

29 września 2014

Ogilvy & Mather z pierwszą lokalną reklamą wideo dla IBM

Prawie dwuminutowa reklama będzie emitowana w internecie.

29 września 2014

GoldenSubmarine przygotowała projekt dla Diet and Wellness

Agencja stworzyła serwis i aplikację na potrzeby programu DietMap.

29 września 2014

Kampania Specjala Bursztynowego

Za przygotowanie i realizację odpowiada agencja Just.

29 września 2014

Grupa Radiowa Time zmienia cenniki pakietów

Nowe ceny reklam będą obowiązywać od 13 października 2014 r.

29 września 2014

Nowa kampania Goethe-Institut

Za pomysł, realizację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest Leniva Studio.

29 września 2014

Total stawia na branded content

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network realizują kampanię reklamową dla marki.

29 września 2014

50 tys. zł kary dla TVP za "nadmierne" lokowanie produktu Kruszwicy w "Klanie"

Krajowa Rada uznała, że product placement był zbyt nachalny. Budżetem mediowym reklamodawcy zajmuje się Starcom.

29 września 2014

Agencja Mosqi.to stworzyła dla ING Życie kalkulator grupowy

Aplikacja ma wspierać wprowadzoną na rynek ofertę ubezpieczeń grupowych dla małych i średnich przedsiębiorstw.