M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 października 2002

Miesięcznik "Żagle" Wydawnictwa Murator rozszerza brand

"Żagle", miesięcznik Wydawnictwa Murator poświęcony sportom wodnym, rozszerza brand. Do sprzedaży trafił właśnie pierwszy numer półrocznika "Żagli" pod nazwą "Żagle....

14 października 2002

RMB Polska proponuje klientom opłatę za faktyczną liczbę widzów

Broker reklamy kinowej RMB Polska opracował nową ofertę sprzedażową, w ramach której klienci będą płacili tylko za faktyczną liczbę widzów....

14 października 2002

Hochland rusza z promocjami konsumenckimi dla swoich produktów

Firma Hochland Polska rozpocznie w październiku br. dwie akcje promocyjne - dla serków Almette i topionych serków w plastrach. Jak...

14 października 2002

Nokia przygotowuje kolejną edycję Nokia Game

Nokia przygotowuje trzecią edycję swojej corocznej ogromnej akcji marketingowej Nokia Game. Jak mówi Monika Kuźma z agencji public relations Betanka,...

14 października 2002

Ruszyła promocja kosmetyków Clearasil

Firma Boots Healthcare rozpoczęła kampanię promocyjną linii kosmetyków antybakteryjnych Clearasil. Promocja "Codziennie używaj - codziennie wygrywaj", przygotowana przez agencję Graf,...

14 października 2002

Bankowość internetowa BtoB ma dobre perspektywy

Ponad jedna trzecia (37 proc.) polskich przedsiębiorstw posiadających dostęp do internetu korzysta z którejś z form bankowości elektronicznej - home...

14 października 2002

Peugeot Polska reklamuje limitowaną serię samochodu Peugeot Husky

Peugeot Polska, polski oddział francuskiego koncernu motoryzacyjnego, wspiera kampanią reklamową sprzedaż limitowanej serii samochodu Peugeot Husky (206, 406 i Partner)....

14 października 2002

Sprostowanie

W informacji na temat odejścia Roberta Wiszniewskiego ze stanowiska dyrektora marketingu firmy Dr Witt SA błędnie napisaliśmy, że był on...

14 października 2002

Wspólne formaty dzienników Media Tak na Wybrzeżu

Trzy dzienniki: "Głos Szczeciński", "Głos Pomorza" i "Gazeta Pomorska", należące do wydawnictw, których właścicielem jest koncern wydawniczy Orkla Press, mają...

14 października 2002

Agencja Arip realizuje jesienną promocję dla centrów handlowych M1

Nowym klientem agencji reklamowej Arip została firma Metro Real Estate Management Sp. z o.o. zarządzająca m.in. siecią centrów handlowych M1....

14 października 2002

Studio Zet charytatywnie udźwiękowi spot kampanii przeciw AIDS

W związku z tym, że brakuje pieniędzy na nakręcenie spotu telewizyjnego społecznej kampanii przeciw AIDS, Studio Zet należące do holdingu...

15 października 2002

Publicis Group zamierza zlikwidować sieć reklamową D'Arcy

Sieć reklamowa D'Arcy Masius Benton & Bowles przestanie prawdopodobnie istnieć. Decyzję o zamknięciu sieci podjęli szefowie francuskiej grupy Publicis, która...

15 października 2002

Rekordowa liczba zgłoszeń na festiwalu reklamy w Portorożu

W tegorocznym festiwalu reklamy Golden Drum w słoweńskim Portorożu bierze udział rekordowa liczba 1758 prac z 29 krajów. Polska jest...

15 października 2002

Polpharma rozpoczęła nową kampanię Ranigastu (75 mg)

Firma farmaceutyczna Polpharma rozpoczęła nową kampanię reklamową Ranigastu (75 mg), leku OTC na zgagę i niestrawność. Kreację kampanii reklamowej opracowała...

15 października 2002

Epoka przygotowała kreację kampanii Pilickiej Telefonii

Agencja reklamowa Epoka przygotowała kreację jesienno-zimowej kampanii dla Telefonii Pilickiej. Kampania jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji "Zenon K., pseudonim gaduła -...

15 października 2002

"Gazeta Olsztyńska" wprowadza nowe dodatki i organizuje promocje

"Gazeta Olsztyńska", najlepiej czytany dziennik regionu olsztyńskiego, podnosi atrakcyjność czytelniczą poprzez dołączanie dodatków i akcje promocyjne. Przez trzy wydania, w...

15 października 2002

Brau Union wprowadził na rynek piwo Kujawiak Mocny

Brau Union Polska wprowadził do sprzedaży piwo regionalnej marki Kujawiak Mocny. Kreację opakowań oraz materiałów promocyjnych przygotowała toruńska agencja reklamowa...

15 października 2002

Agencja reklamowa V&P przygotowała kampanię dla piwa Redd's

Trwa "Mania'Grania", akcja wizerunkowa marki piwa Redd's (Kompania Piwowarska) przygotowana przez agencję reklamową V&P i dom mediowy Starcom, polegająca na...

15 października 2002

RSI Internet i OS3 multimedia stworzyły serwis www.rybnik.pl

Firma RSI Internet, zajmująca się wdrażaniem rozwiązań informatycznych dla biznesu, przygotowała witrynę internetową dla Urzędu Miasta Rybnik. Projektem i tworzeniem...

15 października 2002

Firma OKI wprowadza nową wizualizację swojej marki

Firma OKI wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmianie ulegnie m.in. logo firmy. "To początek ogólnoeuropejskiego procesu rebrandingu zainicjowanego również w polskim...

15 października 2002

Oświadczenie

Beata Fertak, public relations manager firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media, nadesłała do redakcji DS "MiMP" oświadczenie następującej treści: "W związku...

15 października 2002

Telewizja Eurosport otrzymała nagrodę Podium d'or

Telewizja Eurosport otrzymała nagrodę Podium d'or w kategorii najlepszy klip sportowy za film promujący turnieje tenisowe WTA. 13. edycja spotkań...

15 października 2002

Nowa szefowa działu zdrowia w miesięczniku "Twój Styl"

Anna Ławniczak została nową szefową działu zdrowie w miesięczniku "Twój Styl", zastępując Joannę Mandes, która od 2 listopada obejmuje stanowisko...

15 października 2002

Agencja Nader i Krajowe Centrum ds. AIDS przygotowały kampanię

Krajowe Centrum ds. AIDS i agencja reklamowa Nader zorganizowały wspólnie konferencję, która dotyczyła rozpoczynającej się multimedialnej kampanii społecznej przeciw AIDS....

16 października 2002

D'Arcy w Europie jest w trakcie audytu. Rosjanie tworzą nową agencję

Nieznane są jeszcze precyzyjne plany grupy Publicis dotyczące sieci reklamowej D'Arcy w Europie. "W tym regionie trwa audyt. Rynek po...

16 października 2002

Znikomy udział Polaków w rywalizacji o Media Awards w Portorożu

Tylko dwie prace z Polski będą oceniane w kategorii Media Awards przez jury słoweńskiego festiwalu reklamowego Golden Drum, odbywającego się...

16 października 2002

Expert Monitor chce rozpocząć monitoring rynku ogłoszeń drobnych

Najprawdopodobniej od stycznia 2003 roku firma badawcza Expert Monitor wprowadzi do swojej oferty badania rynku ogłoszeń drobnych i rekrutacyjnych. "Tytuły...

16 października 2002

Michalski z grupy radiowej Agory porównuje KRRiTV do Samoobrony

Marek Michalski, z-ca dyrektora ds. radiostacji lokalnych Agory SA, porównał rolę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w kreowaniu rynku radiowego...

16 października 2002

Nowy scenariusz reklamowego spotu telewizyjnego "Przyjaciółki"

Spoty telewizyjne "Przyjaciółki" od dzisiaj mają nowy scenariusz. Bohaterki filmu po raz pierwszy spotykają się w biurze. Dotychczas - w...

16 października 2002

Zmiany w "Twoim Imperium", wyższy nakład i obniżenie ceny tytułu

Wydawnictwo Bauer wyraźnie podniosło nakład tygodnika "Twoje Imperium". Z tegorocznej średniej, wynoszącej ok. 220 tys. egzemplarzy, nakład wzrósł do 400...

16 października 2002

Infografia - nowy produkt Best MP wchodzi na ekrany kin

Firma Best - Marketing Promotion Agency, zajmująca się reklamą kinową, wspólnie z Syrena Entertainment Group na zlecenie koncernu Coca-Cola przygotowała...

16 października 2002

Citroen wspiera reklamą sprzedaż modelu samochodu C3

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię reklamową samochodu Citroen C3 HDi. Za planowanie strategiczne i zakup mediów odpowiedzialny...

16 października 2002

PZU Życie sponsorem noweli internetowej dla studentów

Towarzystwo ubezpieczeniowe PZU Życie SA zostało sponsorem projektu przygotowanego przez wortal studencki www.Korba.pl. Projekt o nazwie "Martyna" (www.martyna.korba.pl) polega na...

16 października 2002

Oświadczenie

Joanna Jankowska, marketing & operation manager firmy reklamy kinowej Best Marketing & Promotion Agency, przesłała do redakcji DS "MiMP" list...

16 października 2002

Edipresse Polska wyda specjalny dodatek pisma "Dom & Wnętrze"

Na rynku ukaże się wydanie specjalne należącego do Edipresse Polska SA miesięcznika "Dom & Wnętrze" zatytułowane "Kuchnie i Jadalnie". W...

16 października 2002

"Puls Biznesu" zaprasza Steve'a Forbesa do Polski

Dziennik gospodarczy "Puls Biznesu" zaprasza Steve'a Forbesa, multimilionera, redaktora naczelnego wpływowego "Forbes Magazine", byłego kandydata na prezydenta USA, do Polski....

16 października 2002

Agora SA obejmuje 100 proc. akcji firmy reklamy zewnętrznej AMS SA

Po rozliczeniu w Krajowym Depozycie Papierów Wartościowych SA transakcji zawartej 10 października 2002 roku Agora SA nabyła ponad 3,4 mln...

16 października 2002

Wysłannicy Radia RMF FM nadają z lotniskowca USS A. Lincoln

Na antenie Radia RMF FM emitowane będą reportaże z lotniskowca USS A. Lincoln. Dwóch reporterów, Przemysław Marzec i Jan Mikruta,...

16 października 2002

Papagayo rozpoczyna pracę dla Instytutu Jaskry i Chorób Oka

Agencja Papagayo, która na zlecenie Polskiego Towarzystwa Profilaktyki Jaskry realizowała ogólnopolską akcję "Polsko, nie ślepnij", rozpoczęła stałą współpracę z nowo...

16 października 2002

Ale Kino! wyemituje w listopadzie br. serię polskich komedii

Kanał filmowy Ale Kino! zamierza wyemitować w listopadzie br. serię filmów w cyklu "Polskie komedie". Jako pierwszy zostanie nadany film...

16 października 2002

Web.Reporter.pl uruchamia serwis dla webmasterów i właścicieli stron

Web.Reporter.pl uruchomił serwis "Porady", w którym gromadzona jest wiedza dotycząca tworzenia stron WWW, programowania w językach HTML, PHP, JavaScript, a...

16 października 2002

Stacja telewizyjna TVN nagrodzona na festiwalu w Koszycach

Serial telewizyjny "Kryminalne Gry" emitowany na antenie TVN od września br. otrzymał Grand Prix Międzynarodowego Festiwalu Telewizyjnego, który odbył się...

17 października 2002

Polacy przy "okrągłym stole" na festiwalu Golden Drum w Portorożu

Dwaj przedstawiciele polskiej branży reklamowej: Jarosław Ziębiński, chairman of Central & Eastern Europe Leo Burnett Worldwide oraz dyrektor generalny Leo...

17 października 2002

Totalizator reklamuje loterie pieniężne Lotek

Totalizator Sportowy ruszył z kampanią reklamową loterii pieniężnych Lotek. Kreację dla tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Red 8, która została...

17 października 2002

"Newsweek" najlepiej czytany według wyników drugiej fali badania PRO

Przedstawiono wyniki drugiej w tym roku fali badania czytelnictwa PRO prowadzonego wśród kadry menedżerskiej. Poprzednia fala odbyła się w marcu...

17 października 2002

SMG/KRC proponuje rezygnację z próby terenowej w badaniu Radio Track

Instytut SMG/KRC A Millward Brown Company, wykonawca badania Radio Track, zarekomendował rezygnację z próby terenowej (wywiady ankieterów na populacji respondentów...

17 października 2002

TP Internet przygotuje call center dla abonentów Cyfry Plus

Canal Plus i TP Internet (spółka należąca do Telekomunikacji Polskiej SA) podpisały umowę dotyczącą współpracy w zakresie telefonicznej obsługi abonentów...

17 października 2002

Zone Vision zmienia wizerunek kanału telewizyjnego Romantica

Zone Vision, międzynarodowy niezależny producent i dystrybutor telewizyjnych kanałów tematycznych, zmienia wizerunek kanału Romantica. Nową oprawę graficzną i nowy logotyp...

17 października 2002

Rusza internetowy projekt badawczy Prawdziwy Profil

Sieci reklamy internetowej Ad.net, IDMnet, ARBOmedia oraz firma badawcza I-Metria i firma informatyczna Global eMarketing podpisały umowę, na mocy której...

17 października 2002

Nokia rozpoczyna kampanię wspierającą Nokia Game

Tegoroczna edycja Nokia Game, której organizatorem jest Nokia Mobile Phones, rozpocznie się 21 października. Celem Nokia Game jest związanie użytkowników...