M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 września 2014

Brandscope nawiązuje współpracę z Superpolisa.pl

Agencja odpowiada za działania PR i social media.

29 września 2014

Pfizer naruszył normy Komisji Etyki Reklamy [wideo]

KER zbadała sprawę reklamy Polocardu.

30 września 2014

Piotr Kossakowski dołączył do Carat Polska

Dom mediowy tworzy nowe stanowisko digital & innovation managera.

30 września 2014

Nowy spot programu "Podziel się Posiłkiem" [wideo]

Za scenariusz i kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Young & Rubicam.

30 września 2014

Klub Agencji Eventowych wybrał nowy zarząd

Prezesem zarządu został ponownie wybrany Szymon Walkiewicz, partner w Walk.

30 września 2014

Lubella wprowadza nowy sos

Marka Maspeksu poszerza portfolio sosów do makaronu.

30 września 2014

Tymbark przedłuża lato

Aplikacja mobilna marki dostępna w nowej odsłonie.

30 września 2014

Alina Prawdzik przechodzi z eBaya do Audioteki

Nowa dyrektor zarządzająca serwisu z audiobookami.

30 września 2014

Pride Media wydaje magazyn dla mężczyzn z grupy LGBT

Na rynku debiutuje magazyn "Pride" dla mężczyzn należących do grupy LGBT (Lesbians, Gays, Bisexuals, Transgenders).

30 września 2014

Reklamy Aliora, BGŻ, Eurobanku i Providenta pod lupą UOKiK

Urząd ma zastrzeżenia, czy nie wprowadzały one konsumentów w błąd. Zapowiada szerszą kontrolę w okresie przed świętami.

30 września 2014

Krakuski poszerzają portfolio

Bahlsen wprowadza zbożowy wariant Karmelio.

30 września 2014

Majonez Kętrzyński z kampanią w obwodzie kaliningradzkim

Kampania rozpocznie się jutro i potrwa miesiąc.

30 września 2014

Credit Agricole znów rozdaje pieniądze za założenie konta

Aktywnym klientom, którzy będą przelewali na jego konto pensję, bank obiecuje nawet 1 tys. zł premii.

30 września 2014

"Gazeta Wyborcza" droższa o 10 gr

Drugi raz w tym roku Agora podnosi cenę egzemplarzową papierowego wydania dziennika.

30 września 2014

Idea Expert kontynuuje kampanię "Dla większej Idei" [wideo]

Za kreację odpowiada GoldenSubmarine. Produkcją spotów zajęło się studio The Polaks.

30 września 2014

Włas Chorowiec odchodzi z funkcji prezesa LeadBullet

Na tym etapie nie ma informacji o jego następcy.

30 września 2014

Powerade w większym opakowaniu

Coca-Cola powiększa pojemność napoju izotonicznego z myślą o biegaczach i sportowcach.

30 września 2014

Polskapresse reklamuje dom.gratka.pl

"Czas na wyszukane miejsce" to hasło kampanii wizerunkowej serwisu dom.gratka.pl.

30 września 2014

58 proc. sprzedaży Domino's Pizza w dostawie pochodzi z online

Firma zaprezentowała wyniki za pierwszą połowę roku.

30 września 2014

Szymon Gutkowski prezesem zarządu SAR

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej ma nowego przewodniczącego.

1 października 2014

Kinga Pienińska rusza z kampanią w telewizji

Polska woda mineralna startuje z działaniami promocyjnymi. Za realizację spotu reklamowego odpowiada spółka Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada OMD.

1 października 2014

Dorota Szczerbicka odeszła z North Food Polska

Z firmą żegna się dyrektor marketingu.

1 października 2014

Lemon Sky JWT stworzyło serwis StacjaSport.pl

Baza serwisu zawiera informacje o ponad 17 tysiącach ośrodków i klubów sportowych, które oferują zajęcia z różnych dyscyplin.

1 października 2014

Małgorzata Gawrysiak dyrektorem sprzedaży w Genesys

Przed dołączeniem do zespołu Genesys przez ponad siedem lat była związana z Dimension Data.

1 października 2014

Green Light PR zajmie się promocją ActiveMobi

Umowa została podpisana w wyniku rekomendacji.

1 października 2014

Sharp wycofuje się z produktów RTV i AGD, będzie licencjonować markę

Kolejny duży producent elektroniki restrukturyzuje swój biznes konsumencki.

1 października 2014

Michał Broniatowski na czele "Forbesa"

Biznesowy magazyn Ringier Axel Springer Polska ma nowego redaktora naczelnego.

1 października 2014

Paweł Kastory złożył rezygnację z miejsca w radzie nadzorczej SKM SAR

W ten sposób uniknięto nadreprezentacji DDB we władzach stowarzyszenia.

1 października 2014

Red Umbrella nową spółką w Grupie OS3

Business development directorem Red Umbrella będzie Bartosz Szkudlarek.

1 października 2014

"The Reward" wygrało główną nagrodę Filmteractive Market

Prace oceniane są dwuetapowo przez międzynarodowy panel ekspercki.

1 października 2014

Sony wprowadza Xperię Z3

Rusza intensywna kampania wprowadzająca na polski rynek najnowszy smartfon Sony Xperia Z3.

1 października 2014

Jupik tworzy nowy subbrand

Hoop Polska kontynuuje inwestycje w swój brand napojów dla dzieci.

1 października 2014

Wspólne branżowe zawody narciarskie "MMP" i Neckermann Polska

W dniach 1-7 grudnia wszystkich branżowców lubiących narty zapraszamy w Alpy.

1 października 2014

Nespresso kończy współpracę z Weber Shandwick

Firma powołała odrębne stanowisko PR coordinatora, na którym zatrudniła Olgę Talarską, pracującą poprzednio w WS.

1 października 2014

Marcin Dorociński zachęca do ubezpieczenia mieszkań w PZU

Ubezpieczyciel przekonuje o niskich kosztach tego typu polis.

1 października 2014

Paweł Kobryński nowym brand managerem kanałów Kuchnia+, Domo+ i Planete+

Do NC+ przechodzi z Viacom International Media Networks.

1 października 2014

Mondelez kontynuuje kampanię kawową

Firma nadal promuje kreatywność przy przyrządzaniu kawy z pomocą Ani Starmach, a kampania autorstwa IQ Marketing będzie rollowana na inne rynki europejskie.

2 października 2014

Marcin Duda został head of digital w Multikino Media

Poprzednio pełnił funkcję key account managera.

2 października 2014

Polmlek reklamuje mleko Łagodne

Ruszyła kampania mleka o obniżonej zawartości laktozy. Jest to jeden z elementów komunikacji marki parasolowej Polmlek.

2 października 2014

Czesław Plawgo przechodzi z TBWA do FCB Warsaw

Senior copywriter wraca do agencji.

2 października 2014

Wojciech Dagiel i Katarzyna Sośnierz zakładają agencję Lvov

Pierwszym klientem agencji jest wódka monopolowa J.A. Baczewski.

2 października 2014

Paulina Grabska wydawcą Stopklatka.pl

Na czele redakcji filmowego serwisu stanęła była redaktorka Onet Muzyka.

2 października 2014

Pracuj.pl z nową kampanią reklamową [wideo]

Autorem koncepcji i kreacji jest agencja K2. Kampanię planuje i kupuje nowy dom mediowy tego marketera - MediaCom.

2 października 2014

Agnieszka Wasilewska client service directorem w Ogilvy & Mather

Z McCann Worldgroup do Ogilvy.

2 października 2014

Young Creatives Eurobest - zgłoszenia przedłużone

Znany jest już również skład jury.

2 października 2014

SmartDom teraz także dla nowych klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu

Do tej pory oferta zniżek za kolejne produkty w połączonej ofercie operatorów była dostępna tylko dla dotychczasowych klientów.

2 października 2014

IDMnet i Tele5 przedłużają współpracę

Podmioty przedłużyły umowę na wyłączność w zakresie obsługi reklamowej.

2 października 2014

Brand24 i MSL Group stworzyły SocialNation

Narzędzie daje możliwość mapowania czołowych liderów opinii w mediach społecznościowych na całym świecie.

2 października 2014

Rusza jesienny konkurs Profi

Organizator rozdaje wyjazdy na sylwestra, tablety i produkty firmy.

2 października 2014

Przemysław Dzierbicki globalnym dyrektorem kategorii cydrów w centrali Carlsberga

Będzie odpowiadał za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansję marki na kolejne rynki.